Δήμος Κω: 2 μεγάλα έργα σε Τιγκάκι και Μαρμάρι. Εξέδρες μέσα στη θάλασσα μήκους 120μ και 70μ (φωτό)

34
317

ΘΕΜΑ : ‘’ Δρομολογούνται δύο μεγάλα έργα σε Τιγκάκι και Μαρμάρι. Εξέδρες μέσα στη θάλασσα μήκους 120 μ. και 70 μ. αντίστοιχα.’’

Σε τροχιά υλοποίησης οι δύο νέες εξέδρες (σκάλες) σε Τιγκάκι και Μαρμάρι

Δύο μεγάλα έργα, συνυφασμένα με την καθημερινή ζωή των κατοίκων του Ασφενδιού και του Πυλίου από τη δεκαετία του 1950, μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης από τη δημοτική αρχή.
Πρόκειται για τις σκάλες στις παραλίες στο Τιγκάκι και στο Μαρμάρι, που είχαν απομακρυνθεί λόγω παλαιότητας, φθοράς και επικινδυνότητας.
Χθες ο Δήμαρχος Κω κ. Γιώργος Κυρίτσης υπέγραψε τη σχετική απόφαση για τη μελέτη κατασκευής τους.
Οι σκάλες θα κατασκευαστούν στις παλιές τους θέσεις, εκεί δηλαδή που υπήρχαν κατά το παρελθόν και εξυπηρετούσαν το εμπόριο ντόπιων γεωργικών προϊόντων με τα γειτονικά νησιά.
Τα πρώτα βήματα για την υλοποίηση αυτού του έργου έγιναν το 2010 όταν η δημοτική αρχή του πρώην Δήμου Δικαίου με Δήμαρχο τον κ. Μιχάλη Χατζηκαλύμνιο, ανέθεσε τη σύνταξη και ακολούθως παρέλαβε τον φάκελο ανάθεσης της μελέτης του έργου.
Η προηγούμενη δημοτική αρχή αδιαφόρησε για την υλοποίηση του έργου.
Με την ανάληψη των καθηκόντων της νέας δημοτικής αρχής ενεργοποιήθηκε εκ νέου η διαδικασία για την ανάθεση της μελέτης.
Το προϋπολογιζόμενο κόστος για την σύνταξη της μελέτης ήταν 83.675,58 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) και η εταιρεία με την οποία υπεγράφη η σύμβαση προσέφερε τελικά το ποσό των 26.288,00 € (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ). Η διάρκεια εκπόνησής της μελέτης είναι τέσσερις μήνες.
Η εξέδρα της παραλίας Μαρμαρίου θα έχει μήκος 70 μέτρα και της παραλίας Τιγκακίου 120 μέτρα μέσα στη θάλασσα.
Τα έργα θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς για τις δύο περιοχές αποτελώντας άξονες γύρω από τους οποίους θα αναπτυχθούν ποικίλες δραστηριότητες αναψυχής, βελτιώνοντας με τον τρόπο αυτό σημαντικά την καθημερινή ζωή των κατοίκων, ενώ παράλληλα θα αποτελέσουν πόλο έλξης για τους επισκέπτες και τουρίστες του νησιού.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι το συγκεκριμένο έργο αποτελεί το νήμα που ενώνει το παρελθόν με το μέλλον του νησιού.
Η Κως προχωρά μπροστά με έργα.

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

skala-tigaki-marmari02

skala-tigaki-marmari01

skala-tigaki

34 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θα ομορφύνουν πολύ αυτές οι δύο παραλίες !! Με την ανάπλαση των ανατολικών ακτών της πόλης της Κω δεν μπορεί να γίνει κάτι ;

  2. Κάνε βρε ΚΥΡΙΤΣΗ την γέφυρα μέχρι την Κάλυμνο που ονειρευόταν ο αείμνηστος ΑΡΧΗΓΟΣ Αντώνιος ΓΡΗΣ να γλυτώσουμε από την ΑΝΕΜ και τα εισιτήρ

    Καρπούζια και ντομάτες για να φορτώνουν για τα νησιά οι παραγωγοί μας δεν παράγουν, για κότερα δεν έχει βάθος, μάλλον για τα μάτια του κόσμου και για να ψαρεύουν οι Αλβανοί είναι το έργο…. Κάνε και τους δυο μύλους στην πλατεία του Κως να αφήσεις πριν την αποστράτευση σου κάποιο έργο που θα λένε οι Κώτες, οι μύλοι του Κυρίτση όπως τα δελφίνια του Κουρελάκη….

  3. Μπράβο Κυρίτση μεγάλε ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ. Από του χρόνου φυτεύω καρπούζια ντομάτες και αγγούρια για τα άγονα νησιά, θα χεστώ στα ευρώ.

    Μήπως όμως κάνει της σκάλες για μας έρχονται οι μετανάστες στα χωριά και όχι στην Κω;;;;

  4. Θα γεμίσουμε άχρηστα έργα σαν και αυτό που έφτιαξε ο Παυλίδης στην ΔΕΗ. Μόνο για ρομαντικούς και ερασιτέχνες ψαράδες.

    Στα 70 μέτρα το νερό στο Τγκάκι και στο Μαρμάρι είναι περίπου 1,5 μέτρο, αρκετό για να αράζουν ψαρόβαρκες το καλοκαίρι τις μέρες που δεν φυσά μελτέμι. Πεταμένα λεφτά που περισσεύουν στο Λιμενικό Ταμείο του Κυρίτση για έργα βιτρίνας.

  5. Ετσι καλη ιδεα να βγαινουν και οι λαθρομεταναστες σαν ανθρωποι εξω εχει που εχει πολυ αστυνομεψη απο το λυμενικο τωρα θα εχουμε το κεφαλι υσιχο μπραβο!!

  6. ΚΑΜΑΤΕΡΕ αν κανεις βαση της RYANAIR ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΙΣΟΒΙΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

    στην ΚΩ.οπως η ροδος,τα χανια,και τωρα το απριλιο 2016 η κερκυρα.αν μπορεις μαζι με το υπουργειο τουρισμου να κανετε την κω ΒΑΣΗ ΤΗΣ RYANAIR και ολοι θα σε ευγνωμονουμε για το καλο που θα κανεις στο νησι.επισης φτιαξε τον μολο για κρουαζιεροπλοια μεγαλωνοντας την προβλητα κατα 180 μετρα προς την πολεμικη σκαλα να εχουμε τουρισμο χειμωνα καλοκαιρι.τοσα εκατομυρια ευρω δινεται στους προσφυγες.κανε κατι για το νησι.βαλε κω αθηνα με 20 ευρω αεροπορικως με astra ,ellinair,easy jet,ryanair κλπ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΧΟΤ ΣΠΟΤ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΥΛΟ.ΒΑΛΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΛΑΝΔΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΡΩΣΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΩ.

  7. Νέος προβλήτας κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά.ΣΤΗΝ ΚΩ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ;

    ΟΛΠ: Νέα προβλήτα κρουαζιεροπλοίων στον Αγ. Νικόλαο ΑΞΙΑΣ 3.720.000 εκατ.ευρω.ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016. Ένα σημαντικό έργο κρουαζιέρας παίρνει το δρόμο της ολοκλήρωσης με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Ο ΟΛΠ ενέκρινε το αποτέλεσμα του πρόσφατου διαγωνισμού (21.07.2015) για την ανάδειξη αναδόχου του έργου «Ολοκλήρωση του έργου: Κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιωνπεριοχής Αγ. Νικολάου Κεντρικού Λιμένα Πειραιά», προϋπολογισμού μελέτης 3.720.000,00 ευρώ με Φ.Π.Α. Ανάδοχος αναδείχθηκε η ΤΕΚΑΛ ΑΤΕ. Να σημειωθεί ότι το έργο μετά από αρκετές καθυστερήσεις λόγω πολλών προβλημάτων αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 31-12-2015 και θα αυξήσει τη δυνατότητα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων καθιστώντας τον Πειραιά ένα μεγάλο και σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο στον τομέα εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.

  8. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ:ΤΟΝ ΔΙΩΚΤΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ!!

    Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο τουρίστες ζει ο Βόλος, εξαιτίας της άφιξης και άλλων κρουαζιερόπλοιων μέσα στο διήμερο 15 και 16 Οκτωβρίου, παρά το γεγονός ότι η θερινή τουριστική σεζόν έχει τελειώσει. Χθες κατέπλευσε το υπό γαλλική σημαία κρουαζιερόπλοιο «Astoria» προερχόμενο από την Νάξο και το βράδυ απέπλευσε με προορισμό την Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας 415 Γάλλους τουρίστες και 265 μέλη πληρώματος. Σήμερα το πρωί στις 7 κατέπλευσε το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Costa Neoclassica» με ιταλική σημαία, στο οποίο επιβαίνουν 1.797 επιβάτες και 765 μέλη πληρώματος. Το ιταλικών συμφερόντων κρουαζιερόπλοιο έφθασε στον Βόλο προερχόμενο από το Ναύπλιο και αναχωρεί το βράδυ για τον Πειραιά. Αν και η αγορά του Βόλου είναι σήμερα κλειστή, οι χιλιάδες τουρίστες επισκέπτονται μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, τα μοναδικά χωριά του Πηλίου, ενώ αρκετοί ταξίδεψαν και ως τα Μετέωρα για να θαυμάσουν το θαύμα της φύσης. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου έχουν καταπλεύσει στο λιμάνι του Βόλου 7 κρουαζιερόπλοια μεταφέροντας συνολικά περισσότερους από 7.000 τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή.http://www.pronews.gr/portal/20161016/economy/elliniki-oikonomia/3/gemise-toyristes-o-volos-apo-ta-kroyazieroploia-7-mono-proto

  9. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΞΕΤΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΣΤΕΦΑΝΑΤΟΥ

    ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΚΑΛΑ ΚΑΤΑ 200 ΕΩΣ 300 ΜΕΤΡΑ.Ηλίας Στεφανάτος (Πλοίαρχος): Αντιπρόταση για το κεντρικό λιμάνι ΦΩΤΟ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ :http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=388179

  10. Γιατί οι άλλοι δήμοι εντάσσουν έργα υποδομών στο ΕΣΠΑ και ο Δήμος μας δεν μπορεί? Γιατί δεν εντάσσει ο Δήμος μας την προβλήτα – μολο Κρουαζιερόπλοιων στο ΕΣΠΑ? Γιατί οι δημοτικές παρατάξεις δεν προτείνουν στην περιφέρεια αναπτυξιακά έργα οπως ο μολος για ένταξη στο ΕΣΠΑ?

  11. λόγω χαμηλής πληρότητας, και υψηλού κόστους;μηπως λογω ανικανοτητας,αδιαφοριας του κυριτση;ο κυριτσης ειναι υπευθυνος για την οικονομικη καταστροφη του νησιου.αυτος ειναι υπευθυνος για το διωξιμο της ryanair.κυριτσης,καισερλης αυτοι οι δυο κυνηγησαν την ryanair απο το νησι.ο μολος που ειναι που θα εκαναν καισερλης,κυριτσης;και οι δυο μονο την παρτη τους την τσεπη τους αυτη ειναι η αληθεια.

  12. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΓΙΑΤΙ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩ;

    ΓΙΑΤΙ Η ΡΟΔΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΤΟ 2016; ΡΟΔΟΣ ΑΦΙΞΕΙΣ:ΜΑΙΟΣ 39 ,ΙΟΥΝΙΟΣ 43,ΙΟΥΛΙΟΣ 42 ,ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 49,ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 52, ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 52. ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΑΦΙΞΕΩΝ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΩ. ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΞΟΝΤΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ ΣΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΑΤΕ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2016;ΤΟ ΕΒΕΔ, Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΟΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ;ΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΤΩΣΗ ΤΖΙΡΟΥ 50% ΕΩΣ 70%. ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΑΠΕΤΥΧΕΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟΥ.Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΗ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.ΣΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑ.ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ.ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΣΟΥ.

  13. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΚΥΡΙΤΣΗ ΟΙ ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ.

    Στην Κω, το 2013 αφίχθησαν 86 κρουαζιερόπλοια με 64.756 επιβάτες, έναντι 79 αφίξεων το 2014 με 42.040 επιβάτες και 41 αφίξεων το 2015 με 18.277 επιβάτες.ΝΕΑ ΜΕΙΩΣΗ ΑΦΙΞΕΩΝ ΤΟ 2016!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ!!ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΤΟ ΝΗΣΙ!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ.ΜΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΑΙ ΠΛΕΟΝ.ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΠΙΛΟΤΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.ΜΟΝΟ ΕΦΕ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ.

  14. NEO ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΚΥΡΙΤΣΗ.ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΑ ΔΕΦΙΝΙΑ!!!

    ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ 3 ΤΡΕΝΑΚΙΑ!!! ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!!! ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΕΓΑΛΗ.

  15. ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΙΟ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΟΚΡΑΤΙΑΣ

    Επιστολή προς τους τοπικούς «άρχοντες» της Χίου και τον Επίτροπο Μετανάστευσης Αβραμόπουλο, απέστειλε ένας εκ των επενδυτών της «Κεραμεία Α.Ε.» (ο Αντώνης Φαράκλας), τονίζοντας τις συνέπειες της μετατροπής της Χίου σε τσαντηρομαχαλά και προειδοποιώντας ότι εξετάζει το ενδεχόμενο αναστολής της επένδυσης, καθώς κρίνει το μέλλον της αβέβαιο. Ιδού τα κυριότερα σημεία της επιστολής: «Διαπιστώνουμε καθημερινά την έλλειψη πολιτικής βούλησης από μέρους της πολιτικής ηγεσίας, της κεντρικής και αποκεντρωμένης διοίκησης στην αποτελεσματική διαχείριση του προσφυγικού ζητήματος στο νησί μας. Αντί να προωθούνται οι πρόσφυγες από τα τουριστικά και ακριτικά νησιά της χώρας, στοιβάζονται σε ακατάλληλα κέντρα υποδοχής τα οποία αντί να μειώνονται, αυξάνονται χωρίς τις περισσότερες φορές να καλύπτουν τις στοιχειώδεις ανάγκες ανθρώπινης διαβίωσης. Αποτέλεσμα, είναι η δημιουργία κοινωνικών αναταραχών, που πλήττουν τη δημόσια τάξη και υγεία των κατοίκων του νησιού αλλά και των ίδιων των προσφύγων. Η εικόνα του νησιού ως τουριστικός προορισμός βάλλεται ανεπανόρθωτα ενώ απωθεί από τη Χίο τουρίστες και επενδυτές. Δυστυχώς το μέλλον της επένδυσής μας και κάθε επένδυσης κρίνεται αβέβαιο ενώ ήδη εξετάζουμε το ενδεχόμενο αναστολής της. Η μεγάλη αυτή στρατηγική επένδυση, όπως έχει χαρακτηριστεί από το Κράτος, θα πρέπει να ενισχύεται από σωστές πολιτικές και όχι να πλήττεται από λανθασμένες πολιτικές που υποβαθμίζουν την αναπτυξιακή προοπτική του νησιού». Και προφανώς δεν θα είναι ο μόνος που έχει τέτοιες προθέσεις…

  16. αφρικανός λαθρομετανάστης - έμπορος ναρκωτικών δάγκωσε αστυνομικούς στην Αθήνα!

    Ένας 38χρονος «κατατρεγμένος οικονομικός μετανάστης» από την Νιγηρία συνελήφθη, στα Πατήσια, από αστυνομικούς της υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Ασφάλειας Αττικής, για εισαγωγή ποσότητας κοκαΐνης. Ο «κατατρεγμένος κ.τ.λ.» συνελήφθη, έξω από το σπίτι που διέμενε στα Πατήσια, τη στιγμή που παραλάμβανε ένα ταχυδρομικό δέμα, προερχόμενο από την Ουρουγουάη, που περιείχε ποσότητα κοκαΐνης. Κατά τη στιγμή της σύλληψής του αντιστάθηκε, με χέρια και με πόδια, ενώ… δάγκωνε τους αστυνομικούς, οι οποίοι τελικά τον ακινητοποίησαν. Η κοκαΐνη που κατασχέθηκε, συνολικού βάρους 732 γραμμαρίων, ήταν επιμελώς κρυμμένη σε πλαστικό ρολό. Ο Νιγηριανός είναι λαθρομετανάστης, ενώ είχε στην κατοχή του ένα πλαστό δελτίο με αίτηση ασύλου. Να τον χαίρονται οι «συμπαραστάτες» και «αλληλέγγυοι», εσωτερικού κι εξωτερικού!

  17. 4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ! ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΡΟΣΕΧΩΣ…

    Σε συνθήκες φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού ζουν πάνω από ένας στους τρεις Έλληνες, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2015, που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat. Πιο συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, το 2015 βρισκόταν αντιμέτωπο με τον κίνδυνο της φτώχειας ή του κοινωνικού αποκλεισμού το 35,7% του πληθυσμού (3,8 εκατ. άνθρωποι), έναντι 28,1% το 2008, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. είναι 23,7%. Σύμφωνα με τη Eurostat, ένας άνθρωπος βρίσκεται σε κατάσταση φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού όταν αντιμετωπίζει μία ή περισσότερες από τις παρακάτω καταστάσεις: Είτε θεωρείται φτωχός (δηλαδή έχει εισοδήματα μικρότερα του 60% του μέσου εθνικού εισοδήματος), είτε ζει σε κατάσταση ένδειας (δηλαδή στερείται βασικά καταναλωτικά αγαθά ή αδυνατεί να ανταπεξέλθει σε στοιχειώδεις οικονομικές υποχρεώσεις), είτε ζει σε οικογένεια αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της ανεργίας (δηλαδή σε οικογένεια που κανένα μέλος της δεν έχει «κανονική δουλειά»). Ως προς την Ελλάδα, σε συνθήκες φτώχειας βρίσκεται το 21,4% του πληθυσμού, σε συνθήκες ένδειας το 22,2%, ενώ ζει σε οικογένεια αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της ανεργίας το 16,8% του πληθυσμού. Τα αντίστοιχα μέσα ποσοστά στην ΕΕ είναι 17,3%, 8,1% και 10,5%. Σε χειρότερη κατάσταση από την Ελλάδα, είναι μόνον η Βουλγαρία (41,3%) και η Ρουμανία (37,3), τις οποίες όμως σίγουρα θα φτάσουμε και θα ξεπεράσουμε τα επόμενα χρόνια, εφόσον συνεχίσουν να μας κυβερνούν οι σάπιοι!

  18. ΤΟ «ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΛΠΟ» ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ Ο «ΜΠΟΥΛΗΣ» ΠΑΝΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ «Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»!

    Αφού έπιασε το «συντρόφισσες και σύντροφοι» που είπε στο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και καταχειροκροτήθηκε, ο υπουργοπάνος βάζει σε ενέργεια ένα ακόμα πιο μεγάλο κόλπο, για να καθιερωθεί οριστικά και αμετάκλητα στη συνείδηση των αμερικανοκομμουνιστών ως «ο δικός τους άνθρωπος». Βλέπετε, το πολιτικό μέλλον του συνονθυλεύματος των ψεκασμένων είναι εξαιρετικά αβέβαιο και μια καλή θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ σίγουρα εξασφαλίζει το πολιτικό του μέλλον – τουλάχιστον το άμεσο, διότι για πάρα πέρα το βλέπω… χλωμό. Το «μεγάλο κόλπο» που ετοιμάζει, λοιπόν, ο πρώην «μπούλης» και νυν… κοινωνικός αγωνιστής, είναι αυτοπρόσωπη κατάθεση στεφάνου στην κεφάλα του Σβορώνου κατά την επέτειο του μύθου του Πολυτεχνείου, με κόκκινο γαρίφαλο στο πέτο (στο μέρος της καρδιάς…), «επαναστατικές» δηλώσεις και υψωμένη την αριστερή του… γροθιά! Ήδη έχουν βρεθεί οι διορισμένοι από τον ίδιο που θα τον συνοδεύουν στη δύσκολη αυτή αποστολή και έχουν προχωρήσει αρκετά οι διαπραγματεύσεις (για να φύγει σώος…) με τις διάφορες συνιστώσες της ακροαριστεράς (και της… προόδου), υπάρχει κατανόηση και καλή θέληση, αλλά υπάρχει πάντα ο φόβος από μεμονωμένους αριστεριστές, ειδικά δε αν είναι… μαστουρωμένοι και κολλήσει το μυαλό τους στα παλιά, τότε που ο «μπούλης» το έπαιζε… ακροδεξιός. Καλή επιτυχία «μπούλη» Πανούλη! Τα συντρόφια ανυπομονούν να σε εντάξουν στο… κλαμπ!

  19. Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΟΤΙ Ο ΚΑΙΣΕΡΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΦΑΚΟΣ.ΨΕΜΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ.ΕΓΙΝΕΣ ΑΞΙΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙΣΕΡΛΗ.ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΨΕΥΤΗ.

  20. ΔΕΝ ΜΠΟΡΗ ΠΟΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΟΥΕ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.

  21. ΝΑ ΧΑΡΩ ΤΟΥΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΣΧΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΤΙΓΚΑΚΙ.

  22. ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΕΘΕΣΕς ΟΧΙ ΤΟ ΕΡΓΟ. ΒΡΕ ΛΑΕ ΤΗΣ ΚΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΚΑΛΕΣ;;;;;;;;;;;;;;

  23. Τα πρώτα βήματα για την υλοποίηση έγιναν το 2010 (τον κ. Μιχάλη Χατζηκαλύμνιο), ανέθεσε τη σύνταξη και ακολούθως παρέλαβε τον φάκελο ανάθεσης της μελέτης του έργου. Το προϋπολογιζόμενο κόστος για την σύνταξη της μελέτης ήταν 83.675,58 και η εταιρεία με την οποία υπεγράφη η σύμβαση προσέφερε τελικά το ποσό των 26.288,00 €. Η διάρκεια εκπόνησής της μελέτης είναι τέσσερις μήνες.Χθες ο Δήμαρχος Κω υπέγραψε τη σχετική απόφαση για τη μελέτη κατασκευής τους Αντε βγάλε άκρη τελικά τι έγινε

  24. απαιχτε κυριτση.περασες τον καισερλη στο ψεμμα.

  25. ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΑΧΡΗΣΤΑ, μίνο για να ψαρεύουμε κοκοβιούς κάνουν...ΠΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ Η ΣΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΟΥΟΜΕΝΟΥΣ!!!!

    τωρα τα κρουαζιεροπλοια θα δενουν τιγκακι-μαρμαρι!!!!!!

  26. που έβαλες φωτογραφία, δεν θα τις δούμε ποτέ. Αν ο Κυρίτσης μπορούσε να κάνει εξέδρες θα έκανε πρώτα στα Θερμά για ευνόητο λόγο. Μέχρι τώρα το μόνο που μπόρεσε ήταν να γκρεμίσει γιά τρίτη φορά το παραλιακό πεζοδρόμιο της Βασιλέως Γεωργίου με κράξιμο τότε ακόμη κι από το Μυλωνά!

  27. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ.. ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΩΝ ΟΙΚΙΣΜΩΝ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ..ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ!!ΜΕΝΕΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΧΡΙΖΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΑΣΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΚΩ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ… ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ, ΟΤΙ ΕΡΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΣΤΟ ΤΙΓΚΑΚΙ,ΕΝΩ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ,ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΡΧΑΙΝΤ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑΣ ΑΦΡΙΚΗΣ??ΤΟ ΧΡΥΣΟΡΥΧΕΙΟ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ,ΥΠΑΡΧΕΙ..

  28. Ναι σωστά η προβλήτα της ΔΕΗ…. με τις αμέτρητες ζημιές που έχω πει εδώ και χρόνια τελικά τι έχει γίνει ; άλλαξαν τα φωτιστικά; (έχω φύγει οριστικά από το νησί από το 2015)

  29. Θα γεμίσουμε άχρηστα έργα σαν και αυτό που έφτιαξε ο Παυλίδης στην ΔΕΗ. Μόνο για ρομαντικούς και ερασιτέχνες ψαράδες.

    Στα 70 μέτρα το νερό στο Τιγκάκι και στο Μαρμάρι είναι περίπου 1,5 μέτρο, αρκετό για να αράζουν ψαρόβαρκες το καλοκαίρι τις μέρες που δεν φυσά μελτέμι. Πεταμένα λεφτά που περισσεύουν στο Λιμενικό Ταμείο του Κυρίτση για έργα βιτρίνας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ