To υψηλό ενδιαφέρον και η συμμετοχή ξεπέρασαν κάθε προσδοκία στην πρώτη διαδικτυακή διάλεξη με θέμα τη «Διαχείριση Παραπόνων» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 5 Δεκεμβρίου από την Anko.
Η Όλγα Μουρατίδου, καθηγήτρια της σχολής και στέλεχος του ξενοδοχειακού κλάδου για περισσότερα από 20 χρόνια, με υψηλές απαιτήσεις στο τμήμα του Guest Relations, συζήτησε με σπουδαστές, καθηγητές και εκπροσώπους του τουρισμού από όλη την Ελλάδα πως διαχειριζόμαστε τα παράπονα των πελατών και πόσα μπορούμε να μάθουμε από τους δυσαρεστημένους πελάτες.
Οι 149 αξιόλογοι συμμετέχοντες έθεσαν καίρια ερωτήματα και κατέθεσαν απόψεις που εξέλιξαν εποικοδομητικά την συζήτηση. Η κα. Μουρατίδου ανέπτυξε λεπτομερώς τους τύπους πελατών, ανέλυσε εις βάθος τα είδη παραπόνων, τα μέσα κατάθεσης των παραπόνων ανάλογα με το είδος του πελάτη, τον τρόπο αντιμετώπισης ώστε και ο πελάτης να ικανοποιηθεί και η επιχείρηση να αποκτήσει θετικό πρόσημο το οποίο είναι ένα θέμα διαχρονικό που ταλανίζει κάθε επιχείρηση.
Η δύναμη που έχει αποκτήσει ο πελάτης να δημιουργεί φήμη για την επιχείρηση, είτε θετική, είτε αρνητική έχει αποκτήσει ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα στις ημέρες μας. Πόσο μάλλον όταν οι επιχειρήσεις στηρίζουν ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων τους στους repeaters και στις direct πωλήσεις.
Η Anko θα συνεχίζει να διοργανώνει αντίστοιχες εκδηλώσεις προσφέροντας γνώση και τροφή για σκέψη, ειδικά σε αυτή την τόσο κρίσιμη στιγμή για τον τουρισμό, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα και να εντρυφήσουν στο θέμα του Guest Relations & Διαχείριση Παραπόνων, μπορούν να παρακολουθήσουν το πλήρες εξ αποστάσεως σεμινάριο που εκκινεί στις 18/1/2021.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαρκεί ένα μήνα και επικεντρώνεται στο πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στις επιχειρήσεις του τουρισμού και πως μπορεί να επηρεάσει την εικόνα του σε σχέση με τον πελάτη.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες εδώ: https://bit.ly/3mRbtkx
Ή επικοινωνήστε μαζί μας:
22420 26900
22410 62488
Μια εξαιρετικη διαλεξη απο την ΑΝΚΩ.
Αξιζουν πολλα συγχαρητηρια στον Κο Ηλια Εψιμο και στην Κα Στεργια Εψιμου που προσφεραν αυτη την διαλεξη και εδωσαν λυσεις στην Διαχειρηση Παραπονων.
Περιμενουμε και αλλες.
Πλλα μπραβο και στην εισηγητρια Κα Ολγα Μουρατιδου.