MANOΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήριζε εθνικό και οικονομικό έγκλημα τις επενδύσεις και την αξιοποίηση των λιμανιών… (ΒΙΝΤΕΟ)

0
242

MANOΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήριζε εθνικό και οικονομικό έγκλημα τις επενδύσεις και την αξιοποίηση των λιμανιών…»

Έντονα επικριτικός ήταν στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια της συζήτησης της κύρωσης της σύμβασης παραχώρησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Κόνσολας κατέθεσε στα πρακτικά, ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ από το Νοέμβριο του 2014 που χαρακτήριζε εθνικό και οικονομικό έγκλημα την πώληση του λιμανιού Θεσσαλονίκης και έκανε λόγο για οβιδιακές μεταμορφώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, που αποτελούν επιβεβαίωση της ιδεολογικής του χρεοκοπίας.

Αναφερόμενος στο τίμημα των 231 εκ. ευρώ για την παραχώρηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ο κ. Κόνσολας, υπενθύμισε ότι το Δεκέμβριο του 2008 η κινεζική εταιρία Hutchison Port Holding είχε προσφέρει 420 εκ. ευρώ για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, μαζί με σειρά επενδύσεων στο λιμάνι που θα ανέβαζαν το τίμημα κοντά στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

«Η προσφορά των 420 εκ. ευρώ ήταν εθνικό έγκλημα τότε, κατά τον ΣΥΡΙΖΑ.

Τα 231 εκ. ευρώ, σήμερα δεν είναι εθνικό έγκλημα.

Προφανώς, όταν οι ιδιωτικοποιήσεις γίνονται από άλλη κυβέρνηση θεωρούνται εθνικό και οικονομικό έγκλημα.

Όταν, όμως, γίνονται από τον ΣΥΡΙΖΑ τότε βαφτίζονται επενδύσεις», τόνισε ο κ. Κόνσολας.

Παράλληλα, ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι στη σύμβαση παραχώρησης δεν υπάρχει, ούτε ως περίγραμμα αρχών, ένα στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη, επισημαίνοντας:

«Η Θεσσαλονίκη, μπορεί να αποτελέσει home port για την κρουαζιέρα αναπτύσσοντας τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές και υπηρεσίες και σε συνάρτηση με το μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο που διαθέτει, αλλά και με τους οδικούς άξονες.

Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση, κατά τη διάρκεια διαπραγμάτευσης της σύμβασης παραχώρησης, αδιαφόρησε για αυτή την προοπτική, έχοντας αφήσει, κυριολεκτικά, την κρουαζιέρα στον αυτόματα πιλότο, κάτι που αποδεικνύεται και από τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος.

Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, τα στοιχεία αυτά είναι αποκαρδιωτικά.

Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2015, υπήρχαν 35 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων με 26.356 επιβάτες.

Το 2017, οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων περιορίστηκαν μόλις στις 4 και οι επιβάτες στους 2.424.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι λιμάνι δεν είναι μόνο διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και διακίνηση επιβατών, υπηρεσίες για την κρουαζιέρα».

[pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2018/02/3.-ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ-2014-17.pdf» title=»3. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ 2014-17″] [pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2018/02/2.Εθνικό-και-οικονομικό-έγκλημα-η-πώληση-των-λιμανιών-του-Πειραιά-και-της-Θεσσαλονίκης-__-left.gr_.pdf» title=»2.Εθνικό και οικονομικό έγκλημα η πώληση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης __ left.gr»] [pdf-embedder url=»http://www.aegeanews.gr/wp-content/uploads/2018/02/1.-Ανακοίνωση-Τμήματος-Ναυτιλίας-του-ΣΥΡΙΖΑ-για-την-εκποίηση-του-ΟΛΘ-_.pdf» title=»1. Ανακοίνωση Τμήματος Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ για την εκποίηση του ΟΛΘ _»]

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ