ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: Οι 10 στρατηγικοί στόχοι της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό

1
259

ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Οι 10 στρατηγικοί στόχοι της Νέας Δημοκρατίας για τον τουρισμό»

Στην ανάγκη διαμόρφωσης μιας εθνικής πολιτικής για τον τουρισμό με στρατηγικό βάθος, αναφέρθηκε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο προσυνέδριο της Νέας Δημοκρατίας στο Ηράκλειο.

«Το πρόγραμμά μας για τον τουρισμό, θέλει να φέρει στο προσκήνιο τη Δημιουργική Ελλάδα. Την Ελλάδα που μας αξίζει», τόνισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας.

Ο κ. Κόνσολας επισήμανε ότι τα έσοδα από τον τουρισμό δεν είναι τα επιθυμητά. Αυτό οφείλεται:

– στην υπερφορολόγηση του τουριστικού προϊόντος η οποία οδηγεί σε μείωση της ανταγωνιστικότητας,

– στην αδυναμία της χώρας να προσελκύσει επενδύσεις μεγάλης κλίμακας που απευθύνονται σε επισκέπτες με υψηλό εισόδημα,

– στην εξάρτηση του τουρισμού από την εποχικότητα, αλλά και

– στην αδυναμία μετεξέλιξης και εμπλουτισμού του τουριστικού μας προϊόντος με νέα στοιχεία και νέες μορφές.

Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε στους δέκα (10) στρατηγικούς στόχους για τον τουρισμό, προσδιορίζοντάς τους ως εξής:

1ον: Θέτουμε ως στόχο το 2022 τα έσοδα από τον τουρισμό να υπερβούν τα 20 δισεκατομμύρια ευρώ, από 13,2 δις που ήταν το 2016 και από 14 δις ευρώ που θα είναι εφέτος. Εμείς δεν θα μετράμε μόνο επισκέπτες, θα μετράμε κυρίως τα έσοδα γιατί από αυτά καθορίζεται το πρόσημο κάθε χρονιάς. Από τα έσοδα εξαρτάται και αποδεικνύεται η δυναμική του τουρισμού μας.

2ον: Άμεση εφαρμογή ενός νέου χωροταξικού για τον τουρισμό που θα δημιουργήσει προϋποθέσεις για επενδύσεις μεγάλης κλίμακας με στόχο: α) την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδήματος, β) την αύξηση των εσόδων και της κατά κεφαλήν τουριστικής δαπάνης, γ) την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

3ον: Νέος επενδυτικός νόμος για τον τουρισμό με τρεις βασικούς άξονες -κατευθύνσεις: α) την ενίσχυση καινοτόμων και εξωστρεφών επενδυτικών σχεδίων, β) την αναβάθμιση καταλυμάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους, γ) την καινοτομία και την ανάπτυξη νέων τουριστικών προϊόντων.

4ον: Μείωση των φόρων. Κάνουμε την αρχή με την άμεση κατάργηση του φόρου διανυκτέρευσης, τη μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 30% και τη μείωση του συντελεστή φορολόγησης των επιχειρήσεων από το 29% στο 20% με χρονικό ορίζοντα διετίας.

Παράλληλα, θέτουμε ως στόχο ένα ενιαίο και ανταγωνιστικό συντελεστή ΦΠΑ για τις υπηρεσίες στον τουρισμό, όπως έχουν όλες οι ανταγωνίστριες χώρες.

5ον: Διαφοροποίηση και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος με τη συνδυαστική ανάπτυξη διαφορετικών μορφών τουρισμού, με ιδιαίτερη έμφαση στον τουρισμό υγείας, στο city break και σε άλλες μορφές.

6ον: Συγκεκριμένες πολιτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας για να καταστεί η Ελλάδα το hub της Ανατολικής Μεσογείου με 6 μεγάλα λιμάνια home ports (Πειραιάς, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Ρόδος, Κατάκολο, Λαύριο).

7ον: Πολυκεντρική Τουριστική Ανάπτυξη με τη διαμόρφωση τοπικών και περιφερειακών αναπτυξιακών προτύπων στον τουρισμό και με αιχμή του δόρατος τη δημιουργία destination brand για κάθε προορισμό σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.

8ον: Δυναμικό άνοιγμα σε νέες και αναδυόμενες τουριστικές αγορές, όπως αυτή της Ασίας, που μπορεί να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο και να αποτελέσει μια ουσιαστική λύση απέναντι στο πρόβλημα της εποχικότητας.

9ον: Ολική ανατροπή του μοντέλου για την τουριστική προβολή και επικοινωνία, με τη δημιουργία νέων δομών σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο με τη συμμετοχή και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

10ον: Μετατροπή της Ελλάδας σε κέντρο της τουριστικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου με ριζική ανατροπή των δομών τουριστικής εκπαίδευσης.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Για ακόμα μια φορά ασκήσεις επί χάρτου.
    Άνοιγμα στην αγορά της Ασίας, μείωση του ΦΠΑ, μείωση του ΕΝΦΙΑ, αύξηση των εσόδων, ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού, επιμήκυνση της σαιζόν και πάει λέγοντας. Ποιος θα τα κάνει αυτά; Με τι κόστος;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ