Κύμα ακρίβειας: Εκπρόσωποι σούπερ μάρκετ: Δεσμεύτηκαν να προσπαθήσουν να συγκρατήσουν τις τιμές

0
713

Τι συμφωνήθηκε στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε έπειτα από αίτημα του Αδωνι Γεωργιάδη

Τη δέσμευση τους ότι θα κάνουν κάθε τι δυνατόν προκειμένου να μην μετακυλήσουν το σύνολο του αυξημένου κόστους των προϊόντων στους καταναλωτές παρείχαν οι επικεφαλής των μεγαλύτερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ προς την ηγεσία του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε έπειτα από αίτημα του Αδ. Γεωργιάδη.

Σύμφωνα με πληροφορίες κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο υπουργός υπογράμμισε στους επικεφαλής των σημαντικότερων επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου την κοινωνική τους ευθύνη και τα σημαντικά κέρδη που απεκόμισαν την περασμένη χρονιά. Τους υπενθύμισε δε το νέο πλέγμα των αυστηρών μέτρων που έχει υιοθετηθεί εν μέσω της πανδημίας έναντι φαινομένων αισχροκέρδειας σε βασικά προϊόντα καθώς επίσης και τη νομοθεσία περί καρτέλ και αθέμιτου κέρδους.

«Η κυβέρνηση δεν μπορεί να επιβάλει συμπεριφορές σε μία ελεύθερη αγορά, μπορεί όμως να επιστήσει την προσοχή για την αποφυγή παράνομων πρακτικών υπογραμμίζοντας με κάθε τρόπο την παρουσία των ενισχυμένων ελεγκτικών μηχανισμών», υπογράμμιζαν στο protothema.gr μετά τη συνάντηση πηγές από το υπ. Ανάπτυξης.

Υπενθυμίζεται ότι από το πρωί η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει πραγματοποιήσει σειρά αιφνιδιαστικών ελέγχων σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις αγορές προμήθειας, εμπορίας και λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα έχουν πραγματοποιηθεί έλεγχοι σε επιχειρήσεις στις αγορές δημητριακών, γάλακτος, καφέ, μαρμελάδων, ροφημάτων και τυριών επιχειρήσεων στις Περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας.

Απ’ την πλευρά τους οι επικεφαλής των αλυσίδων Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl Ελλάς, My Market, Μασούτης, Γαλαξίας, Κρητικός, και Market Inn, που συμμετείχαν στη σύσκεψη διαβεβαίωσαν ότι το τελευταίο που θέλουν είναι να βλάψουν τους πελάτες τους. Ως εκ τούτου προέταξαν και τις προσπάθειες που μπορούν να γίνουν για την πιο αποδοτική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας προκειμένου να αποφευχθεί και ένα δευτερογενές κύμα ανατιμήσεων, πέραν του εξωγενούς. Στο πλαίσιο αυτό δεσμεύθηκαν ότι θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια να μην μετακυλήσει όλο το αυξημένο κόστος στους καταναλωτές.

Ειδήσεις σήμερα:

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ