«Προχωρημένα» μαθήματα στα γυμνάσια για γκέι, τρανσέξουαλ και εξαρτήσεις

15
1247

Στα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, τις τρανσέξουαλ και γενικώς σε όλες τις πτυχές αυτού που ονομάζεται «έμφυλες σχέσεις» θα πρέπει να εστιάζει η δημόσια εκπαίδευση των Ελληνοπαίδων

Το υπουργείο Παιδείας εισάγει στα σχολεία την ενημέρωση για θέματα που αφορούν σε γκέι και έμφυλες καταστάσεις, στο πλαίσιο ειδικά αφιερωμένης «θεματικής εβδομάδας».

Και ενώ η κοινή γνώμη αιφνιδιάστηκε, εκφράζοντας επιφυλάξεις, εκείνη που πανηγυρίζει είναι η κοινότητα νέων LGBTQ, δηλαδή οι ομοφυλόφυλοι (γκέι και λεσβίες), οι αμφιφυλόφιλοι (τρανσέξουαλ), οι διεμφυλικοί, μεσοφυλικοί κ.λπ.

Με βάση εγκύκλιο που απέστειλε σε όλα τα γυμνάσια το υπουργείο Παιδείας, ορίζεται ότι οι μαθητές θα πρέπει να εξοικειώνονται, μέσω της παιδαγωγικής διαδικασίας σε μια σειρά από θέματα της προσωπικής και κοινωνικής ζωής.

Σε αυτά περιλαμβάνονται ενότητες που αφορούν π.χ. στη σωστή διατροφή και τη φροντίδα του σώματος, προχωρούν περαιτέρω στους εθισμούς από τα ναρκωτικά, το κάπνισμα και το διαδίκτυο, ενώ δεν αποφεύγουν ζητήματα ευαίσθητα, όπως η αντίληψη των ρόλων και οι σχέσεις μεταξύ των φύλων. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας επιχειρείται αποδόμηση στερότυπων σε ό,τι αφορά στους στερεότυπους, παραδοσιακούς ρόλους του άνδρα και της γυναίκας.

Το γενικότερο ιδεολογικό πλαίσιο τίθεται από τις αυτονόητες αρχές των ανθρώπινων δικαιωμάτων και την έννοια της ισότητας, σύμφωνα με την οποίαν όλοι είναι ίσοι, όλοι μπορούν πχ να ασκήσουν όλα τα επαγγέλματα, ενώ κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλλεται σε κάποιον άλλον ασκώντας σωματική βία.

Σε ό,τι αφορά στις έμφυλες σχέσεις, όπως επισήμαναν αρμόδιοι του υπουργείου Παιδείας μιλώντας στο Πρώτο ΘΕΜΑ «περισσότερη ενημέρωση χρειάζονται οι γονείς και οι παππούδες. Οι μαθητές στην πλειονότητά τους δεν αποκλείουν άτομα με κριτήριο το φύλο. Χρειάζονται πιο συγκεκριμένα επιχειρήματα προκειμένου να απαντήσουν συνειδητά στο πώς και γιατί συναναστρέφονται συγκεκριμένους συνομιλήκους τους και όχι άλλους».

Το υπουργείο Παιδείας ξεκαθαρίζει πως η υλοποίηση του συγκεκριμένου, προοδευτικού προγράμματος θα υλοποιηθεί πάση θυσία, παρά το σάλο από τις αντιδράσεις που έχουν ήδη προκληθεί. Ταυτόχρονα, το υπουργείο αναμένει απαντήσεις από όλα τα σχολεία έως τις 20 Φεβρουαρίου, προκειμένου να γίνει η σχετική ζύμωση και επεξεργασία μέσω συζητήσεων σε όλα τα γυμνάσια έως τον ερχόμενο Μάιο.

Ο διάλογος για τις νέες κατευθύνσεις θα επιτελεστεί με τρόπους που θα επιλέξουν οι ίδιοι οι διδάσκοντες. Ομως, εκτός από συζητήσεις, προβλέπονται ακόμη και παιδαγωγικές επιτόπιες επισκέψεις σε φορείς όπως στο ΚΕΘΕΑ (Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων), στον ΟΚΑΝΑ (Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών), σε Κέντρα Ισότητας και Μονάδες Οικογενειακής Θεραπείας, σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας κ.ο.κ.

Πανηγυρίζει η «πολύχρωμη» νεολαία

Η «Colour Youth», δηλαδή η Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας έσπευσε να χαιρετίσει την έκδοση της επίμαχης εγκυκλίου, ιδιαίτερα για τις «έμφυλες ταυτότητες» και συγχαίρει το υπουργείο Παιδείας γι’ αυτή του την πρωτοβουλία. Παράλληλα η Colour Youth ανακοινώνει ότι «με την υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 να διεξάγει έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ώστε να αναδείξει ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα συμπεριληπτικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά και του σχολικού εκφοβισμού». Μάλιστα, η Colour Youth-Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας επιχειρεί να εμψυχώσει μαχητικά το υπουργείο, απευθύνοντας προτροπή «να μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση και να μην αποσύρει την εγκύκλιο».

Στην αντίπερα ιδεολογική όχθη της ελληνικής κοινωνίας, έκκληση προς τους γονείς και κηδεμόνες να υποβάλουν δήλωση απαλλαγής των παιδιών τους από τη θεματική εβδομάδα για τις «Εμφυλες Ταυτότητες» απευθύνει με επιστολή του ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ: «Τις δηλώσεις οι γονείς μπορούν να τις προμηθευθούν από τις ενορίες» αναφέρει η επιστολή του Μητροπολίτη, η οποία θα διαβαστεί την Κυριακή σε όλους του ναούς του Πειραιά.

Πρόγραμμα έτοιμο για υλοποίηση

Βρίσκεται ήδη στα σχολεία η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας η οποία προβλέπει μαθησιακές δραστηριότητες με «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση». Το ίδιο έγγραφο αναφέρεται στη διεξαγωγή συζητήσεων στις σχολικές αίθουσες για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία. Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».

Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται, εκτός των άλλων και σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.α. Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τον σκοπό αυτό. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι ακόλουθες δυνατότητες:

1. Για την εφαρμογή των παραπάνω ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να μεταβάλει στον βαθμό που χρειάζεται το ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, διατηρώντας όμως για κάθε εκπαιδευτικό τον συνολικό αριθμό διδακτικών ωρών που έχει στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Κάποιες δράσεις μπορεί να είναι κοινές για περισσότερα από ένα τμήματα ή και τάξεις του σχολείου, κάποιες άλλες να αναπτύσσονται παράλληλα σε τμήματα ή τάξεις ή και να αφορούν αποκλειστικά ένα τμήμα του σχολείου. Η επιλογή των δραστηριοτήτων δεν είναι υποχρεωτικό να συνδεθεί με συγκεκριμένες ενότητες από τα μαθήματα που διδάσκονται σε κάθε τάξη.

2. Εναλλακτικά, η διδασκαλία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος μπορεί να διατηρηθεί με την προϋπόθεση να δημιουργηθούν οι κατάλληλες διασυνδέσεις και προεκτάσεις με το περιεχόμενο της Θεματικής Εβδομάδας, αξιοποιώντας οδηγίες και υλικό από τον Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού, (όπως σχέδια μαθήματος, δραστηριότητες, σύντομα σχέδια εργασίας και βιωματικές δράσεις) που είτε θα αντικαταστήσουν τη διδασκαλία μιας ενότητας του μαθήματος είτε θα αποτελούν προέκταση αυτής. Σε κάθε περίπτωση, ο Σύλλογος Διδασκόντων συζητά και αποφασίζει με ποιον τρόπο θα υλοποιηθεί η θεματική εβδομάδα λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τους διαθέσιμους πόρους της σχολικής μονάδας. Παράλληλα, δύνανται να διοργανωθούν εντός του σχολείου και απογευματινές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των γονέων με τη συμμετοχή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Στις δράσεις αυτές συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί σε εθελοντική βάση. Επισημαίνεται ότι αφενός οι μαθητές/τριες υποχρεούνται να παρακολουθούν κανονικά τις δράσεις της εβδομάδας, αφετέρου ότι κατά την υλοποίηση δράσεων για τους μαθητές/τριες από εκπροσώπους συνεργαζόμενων φορέων η παρουσία του/της διδάσκοντα/διδάσκουσας κάθε τμήματος είναι υποχρεωτική

ΠΗΓΗprotothema
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

15 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΤΡΑΜΠ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΩΣΕ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ! ΑΝΩΜΑΛΑ ! ΜΙΑΣΜΑΤΑ !ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ! ΛΕΣΒΙΕΣ! ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ !ΚΑΚΟΥΡΓΟΥΣ! ΚΤΗΝΗ!

    Μετά την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ στην ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου σβήστηκαν δύο ενότητες θεμάτων, των οποίων η αρχική περίληψή τους από προεδρίας Ομπάμα είχε προκαλέσει εντύπωση, ειδικά η πρώτη:
    Είναι η ενότητα που ήταν αφιερωμένη στην κοινότητα των ομοφυλόφιλων ( Society LGBT) και η ενότητα για την κλιματική αλλαγή, μια υπόθεση για την οποία ο Ν.Τραμπ έχει εκφράσει τον σκεπτικισμό του, αφού πέρα από τα γνωστά προβλήματα μόλυνσης του περιβάλλοντος τα οποία αποδέχεται, η όλη κίνηση έχει μετατραπεί μια μια μηχανή κατασκευής φόρων «υπέρ του περιβάλλοντος» και συγκέντρωσης χρημάτων από επιτήδειους απατεώνες.
    Σε ότι αφορά την κοινότητα των ομοφυλόφιλων ( Society LGBT), ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ θεωρεί ότι είναι ίδιοι με τους υπόλοιπους ανθρώπους και δεν δικαιούνται κάτι περισσότερο ή λιγότερο από αυτούς, άρα δεν υπάρχει λόγος να προβάλλεται αυτή η ιδιαιτερότητά τους σε σημείο που να θεωρείται προπαγάνδιση των επιλογών τους στους υπόλοιπους πολίτες και ειδικά των νέων.

  2. ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

    Το περιστατικό συνέβη σε Δημοτικό Σχολείο στην Μάνδρα Αττικής. Δεν θα δημοσιοποιήσουμε ποιο σχολείο είναι, για ευνόητους λόγους, δεν θέλουμε να στοχοποιηθούν γονείς και κυρίως οι ανήλικοι μαθητές του Σχολείου…Εν ώρα διδασκαλίας, ο δάσκαλος κατέβασε την εικόνα της Παναγίας, που βρισκόταν κρεμασμένη στον τοίχο της αίθουσας. Όταν μαθητές ρώτησαν το δάσκαλο τι κάνει και γιατί το κάνει αυτό, η απάντηση που τους έδωσε ήταν η εξής: «Μην πιστεύετε σε αυτά, είναι βλακείες. Μην πιστεύετε στο Θεό, όλα αυτά είναι παραμύθια. Η εικόνα αυτή δεν έχει καμιά θέση μέσα στην τάξη»!!!Έγκυρες πληροφορίες, μας διαβεβαιώνουν ότι παρά τις διαμαρτυρίες γονέων, μόλις ενημερώθηκαν το γεγονός από τα παιδιά τους, στην Διεύθυνση του Σχολείου, ο εν λόγω κύριος, παραμένει στην θέση του… ανενόχλητος και συνεχίζει να διδάσκει ανήλικους μαθητές!Οι ίδιες πληροφορίες μάλιστα μας κατήγγειλαν ότι ο κύριος, έχει μεγάλο «βύσμα» στον ΣΥΡΙΖΑ και μένει στη θέση του…http://www.makeleio.gr

  3. Το μεγαλύτερο ζεϊμπέκικο της ζωής μας. https://www.youtube.com/watch?v=pkd91fiD5dM

    Σπάνια οι μνήμες χωνεύονται στις στροφές ενός μεγάλου και αντρίκιου χορού.
    Παιδικά χρόνια, ανάσες νιότης και θύμησες.
    Οι πιο νέοι δύσκολα καταλαβαίνουν.Οι πιο παλιοί, εύκολα αντιλαμβάνονται.Τώρα που ξεφτίζουν τα πρότυπα, ας τραγουδήσουμε μαζί τον μεγαλύτερο χορό από τους ήρωες του ελληνικού κινηματογράφου που ζωντανεύουν μέσα μας, όταν χρειαζόμαστε- και το έχουμε ανάγκη- να γυρίσουμε στα παλιά, κοιτάζοντας μορφές που φεύγουν, παππούδες που κάποτε ήταν νέοι άντρες που έπιαναν την πέτρα και την έστειβαν.Περαστικοί όλοι από έναν κύκλο ζωής, γεμάτη αισιοδοξία, όπως το πρωινό χάραμα που ξεκινάει η μέρα.Κάποιοι δε θέλουν να σκεφτόμαστε, δε θέλουν να αγαπάμε, δε θέλουν να κάνουμε όνειρα για το μέλλον.
    Εμείς, οι Έλληνες, αργούσαμε αλλά όταν φτάναμε στο αμήν, τους στέλναμε στο διάολο.
    Αυτό θα κάνουμε και τώρα.https://www.youtube.com/watch?v=pkd91fiD5dM

  4. «Αλλά σκεφθείτε πού έχουμε φθάσει. Σε ποιο κατάντημα έχει φθάσει σήμερα η ανθρωπότητα, η οποία, αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα, θέλει να την καλύψει (ενν. την ομοφυλοφιλία). Να μη λέμε, να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουνε το κουσούρι, γιατί θέλουνε όλοι οι άλλοι να το παραδεχθούν ως μια φυσιολογική κατάσταση» (31 Οκτωβρίου 2004).
    «Οι φίλοι και σύμμαχοι μας υπολογίζουν, όταν είμαστε γενναίοι και διεκδικητικοί. Εάν είμαστε καρπαζοεισπράκτορες, δεν μας υπολογίζει κανένας». (1 Φεβρουαρίου 2006, στον Καθεδρικό ναό )

  5. Spiegel: Ένα σχολείο – «σύμβολο της παρακμής του ελληνικού κράτους» στο Μόναχο 1

    Στη διαμάχη μεταξύ του δήμου του Μονάχου και του ελληνικού κράτους με αφορμή ένα μισοχτισμένο ελληνικό σχολείο αναφέρεται το γερμανικό περιοδικόΣτη διαμάχη μεταξύ του δήμου του Μονάχου και του ελληνικού κράτους με αφορμή το μισοχτισμένο ελληνικό σχολείο στη συνοικία Μπεργκ αμ Λάιμ της βαυαρικής πρωτεύουσας αναφέρεται αναλυτικό άρθρο στη νέα έκδοση του περιοδικού Der Spiegel.«Η άσχημη κατασκευή στην ανατολική πλευρά του Μονάχου είναι ένα είδος μνημείου, αφιερωμένου όχι στην απληστία των επενδυτών, αλλά στην παρακμή του ελληνικού κράτους και στις αντοχές των πολιτών του», γράφει χαρακτηριστικά το Spiegel, σημειώνοντας ότι η οικονομική κρίση «έπληξε και τα σχέδια ανέγερσης του ελληνικού σχολείου του Μονάχου, εμποδίζοντας την έγκαιρη ολοκλήρωση του έργου. Γι΄ αυτό και ο δήμος ζητά την επιστροφή του οικοπέδου». Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, ενώ στόχος ήταν το νέο σχολείο να συμβάλει στην αλληλοκατανόηση των δυο λαών, το ζήτημα μπορεί εντέλει «να επιδεινώσει περαιτέρω τις ήδη τεταμένες διμερείς σχέσεις (…).

  6. Spiegel: Ένα σχολείο – «σύμβολο της παρακμής του ελληνικού κράτους» στο Μόναχο 2

    Για την ιστορία: Το 2001 η κυβέρνηση της Βαυαρίας παραχώρησε έναντι 4,5 εκατομμυρίων γερμανικών μαρκών στο ελληνικό κράτος 15.000 τ.μ. γης, προκειμένου να χτιστεί εκεί ιδιόκτητο ελληνικό σχολείο δίγλωσσης εκπαίδευσης για 750 παιδιά. Βασικός όρος ήταν να τελειώσει το έργο μέσα σε προκαθορισμένο χρόνο καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί ρήτρα που προέβλεπε την επιστροφή του ακινήτου στο δήμο του Μονάχου.Οι εργασίες ανέγερσης καθυστέρησαν, όπως σημειώνει το Spiegel, και εξαιτίας των αντιδράσεων των κατοίκων της περιοχής όπου επρόκειτο να χτιστεί το σχολείο. Η οικοδομική άδεια δόθηκε εντέλει το 2008, ωστόσο οι εργασίες κατασκευής δεν προχώρησαν. Τον Δεκέμβριο του 2013 και όταν ο δήμος αξίωσε δικαστικά την επιστροφή του ακινήτου, υπήρξε μια καταρχήν κινητικότητα από την ελληνική πλευρά, ωστόσο οι προθεσμίες δεν τηρήθηκαν και πάλι. «Στο ανατολικό Μόναχο δεσπόζει έτσι ένα ερείπιο, το οποίο (…) αντικατοπτρίζει τα προβλήματα της χώρας (της Ελλάδας) και της ανικανότητάς της να υλοποιήσει μεταρρυθμίσεις», σχολιάζει το Spiegel.

  7. ΑΝΤΙ ΝΑ ΩΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΤΑ ΑΝΩΜΑΛΑ ΟΡΓΙΑ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

    ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΕΥ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΛΕΣΒΙΕΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟ Μ—Ι.ΗΜΑΡΤΟΝ ΘΕΕ ΜΟΥ.

  8. H NEA TAΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΝΔ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΡΑΒΕΣΤΙ

    ΓΚΑΥ ΛΕΣΒΙΕΣ ΝΑΡΚΟΜΑΝΕΙΣ ΑΘΕΟΥΣ .Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥ…ΡΙΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΔ.

  9. σ ολων των ειδων τις μακακιες πρωτοι ειστε παντως,πατριδα θρησκεια οικογενεια τα κανατε ολα σκατα,

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ