Έχασε τη μητέρα του που νοσηλευόταν σε βραχεία κλινική Covid και ενημερώθηκε για το θάνατό της δύο ημέρες αργότερα. Η καταγγελία ενός πολίτη (ΒΙΝΤΕΟ)

0
111
Έχασε τη μητέρα του ενώ νοσηλευόταν με Covid. Την έψαχνε επί δύο ημέρες και δεν τον ειδοποίησε κανείς. Στο νοσοκομείο δεν σήκωναν τα τηλέφωνα και όταν τελικά του απάντησαν, είπαν πως δεν τους είχε δώσει σωστό τηλέφωνο. Αυτά καταγγέλλει στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA, ο κ. Γιώργος Καλαντρέας.
«Την προηγούμενη Κυριακή συνόδευσα το ασθενοφόρο μέχρι το νοσοκομείο και περίμενα στη γραμματεία που έδωσα τα στοιχεία της μητέρας μου. Σε περίπου ένα τέταρτο από την ώρα που μπήκε την είδα να βγαίνει με ένα φορείο και ρώτησα που την πάνε. Μου είπε ότι θα την πάνε στη βραχεία κλινική Covid. Ύστερα από κάποια ώρα αποχώρησα από το νοσοκομείο και άφησα το κινητό μου τηλέφωνο ώστε να επικοινωνήσουν μαζί μου για ό,τι χρειαστεί. Αυτό έγινε στις 15/11». «Εδώ δεν μιλάμε για καθυστέρηση.
Μιλάμε για την εξαφάνιση ενός πεθαμένου ανθρώπου και για τον εξευτελισμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας» «Από το απόγευμα εκείνης της ημέρας ως και την Τρίτη το πρωί προσπαθούσα να έχω επικοινωνία για να ενημερωθώ. Κάποια στιγμή απάντησε το τηλεφωνικό κέντρο, μου έδωσε το τηλέφωνο της κλινικής, όμως το τηλέφωνο δεν το σήκωνε κανείς. Έκανα δεκάδες προσπάθειες. Μου απάντησε κάποιος την Τρίτη το πρωί γύρω στις 10.
Περίμενα στη γραμμή για να την αναζητήσει, μου είπε ότι δεν βλέπει το όνομά της, δεν μπορούσε να την εντοπίσει. Του έδωσα το τηλέφωνό μου και του ζήτησα να δει τι γίνεται και να επικοινωνήσει μαζί μου. Σε περίπου μισή ώρα επικοινώνησε ο ίδιος κύριος μαζί μου και μου είπε ότι η μητέρα μου απεβίωσε. Το πιστοποιητικό θανάτου αναφέρει ότι η μητέρα μου πέθανε στις 18.15 την Κυριακή. Εγώ στις 10.20 την είχα πάει στο νοσοκομείο.

“Έφυγε” περίπου οχτώ ώρες από τη στιγμή που την παρέλαβαν. Όχι μόνο δεν με ενημέρωσε κανείς, αλλά πολύ φοβάμαι ότι αν δεν είχε σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο την Τρίτη το πρωί, δεν ξέρω αν θα είχα ενημερωθεί», συνέχισε ο ίδιος. «Αναγκαστικά έπρεπε να πάω στο νοσοκομείο την ίδια μέρα, στις 17 του μηνός, για να γίνει η γραφειοκρατική διαδικασία. Ούτε εκείνη την ημέρα, που ήμουν περίπου μία ώρα στο νοσοκομείο για να τακτοποιήσω τα διαδικαστικά, κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου.
Ούτε και μετά έγινε προσπάθεια έστω να μου ζητήσουν ένα συγνώμη ή να μου δικαιολογήσουν την κατάσταση», ανέφερε ακόμη ο κ. Καλαντρέας. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής, το υπουργείο απάντησε ότι είχαν λάθος τηλέφωνο και γι αυτό δεν τον έβρισκαν για να τον ενημερώσουν. «Είχε περάσει στα αζήτητα η μητέρα μου. Ήταν στο ψυγείο του νοσοκομείου. Είχα δώσει το τηλέφωνό μου και το επανέλαβα και δεύτερη φορά στην κυρία μου σημείωσε τα στοιχεία μου.
Φυσικά είχα δώσει και διεύθυνση κατοικίας. Είναι τυπικά στοιχεία που πρέπει να συμπληρωθούν στο έντυπο εισαγωγής στο νοσοκομείο. Το νοσοκομείο εφημέρευε. Το ασθενοφόρο κατέβασε τη μητέρα μου στο σημείο υποδοχής.
Εννοείται ότι κανείς δεν μπαίνει μέσα. Στη γραμματεία έδωσα τα στοιχεία της μητέρας μου», είπε ο ίδιος. «Εδώ δεν μιλάμε για καθυστέρηση. Μιλάμε για την εξαφάνιση ενός πεθαμένου ανθρώπου και για τον εξευτελισμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Πέθανε ένας άνθρωπος τον έβαλαν στο ψυγείο και δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου».
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.