Aπάντηση του Νίκου Παπαχαρτοφύλη στο γκροτέσκο – επαναστατικό κείμενο του Κ. Καΐσερλη

5
4067

Aπάντηση του Παπαχαρτοφύλη  Νίκου στο  γκροτέσκο – επαναστατικό  κείμενο  του  Καϊσερλη.

Μέσα  στις  πενήντα  γραμμούλες  ο Καϊσερλης  τα  χώνει  στο καθ ημάς  πολιτικοεκκλησιαστικό  σύστημα, εντός  της  Ευρώπης  και πέραν  του Ατλαντικού.

Το ζαραλίκειο  ύφος  του, απογειώνει  την  κριτική  στον στόχο της: η αφύπνιση  από κάθε είδους λήθαργο, η επανασύσταση  κοινωνικών κινημάτων  και της κοινωνίας  των πολιτών*  παράλληλα με την συμπόρευση  προοδευτικών κομμάτων.

Ειρήσθω  εν  παρόδω, οι άριστοι κυβερνώντες  κατήργησαν  τις ερευνητικές εργασίες και την Κοινωνιολογία  απ το Λύκειο, ως μάθημα  που καλλιεργεί  την  προοδευτική  σκέψη και κρίση! Και αυτό, πολύ επικίνδυνο  κατά τα ρηθέντα του αντιπροέδρου  του κυβερνώντος κόμματος. O επί κεφαλής της Κυβερνήσεως  μας, απόφοιτος  της  Κοινωνιολογίας  στο  Χάρβαρντ  κατά το curriculum vitae,  βιογραφικό του.

Απ τα δέκα  καυτά θέματα  απάτης και αυταπάτης**  που μας  πέταξε  κατάμουτρα  ο  Καϊσερλης, στέκομαι σε τρία :

  1. ‘’ στα γήπεδα και πάλι η Ελλάδα  αναστενάζει! ’’  ΝΑΙ στο άθλημα του ευ αγωνίζεσθαι  με τον  ασύλληπτο  πακτωλό δις. και των κατόχων  τους–συγκυβερνητών;   Σύμφωνα με τα λόγια του Κυβερνήτη μας , δημόσια,  εντός  του  Ναού της Δημοκρατία  μας….
  2. ‘’ Μισή ώρα χειροκρότημα των καθώς  πρέπει  με τα παπιγιόν  στην  όπερα  της  Βιέννης,  το Πάσχα και η χαροκαμένη μάνα στην Παλαιστίνη κρατούσε  στην αγκαλιά το νεκρό μωράκι της.’’  Εδώ  η στοιχειώδης απάντηση :  η ιερή σιωπή του ανίερου! Υπάρχει ‘’ η κατά θεόν λύπη και η κατ  άνθρωπον λύπη, η πρώτη μετά από μετάνοια  σώζει, η δεύτερη εξοντώνει ψυχικά τον άνθρωπο ’’ !Β,Κορ.ζ,10-11 Διαλέγεις και παίρνεις…

3.’’ Γάμος με τους Αρχιμανδρίτες  και την  Εκκλησία. Άσε, οι καθολικοί  το παράκαναν …’’ ‘’ δάμος- γάμος. ’’

Η λέξη γάμος σύμφωνα  με τους liddell  και Scott  προέρχεται απ  την  αρχαία  Ινδική λέξη  στα Σανσκριτικά, gampati = σύζυγος. Το δαμάζω δεν έχει σχέση με το γαμώ= παντρεύομαι.

Ο Παύλος  υποστηρίζει έντονα την παρθενία-αγαμία.Όμως όποιος και όποια  δεν  μπορούν να συγκρατήσουν τις ορμές τότε να παντρεύονται = ’’ ει δε ουκ εγκρατεύονται, γαμησάτωσαν. Κρείττον γάρ έστι γαμήσαι ή πυρούσθαι ( παρά να καίγεται απ τη φλόγα του πόθου). Α, Κορ.ζ,

  1. Λίγο παρακάτω, είναι προκλητικά αποκαλυπτικός : λυπάται τους παντρεμένους, βιώνοντας θλίψεις και  τους  προτρέπει να υποκρίνονται γιατί :  ‘’ η ζωή είναι μικρή, ώστε και αυτοί που έχουν γυναίκες, να αισθάνονται σαν μην έχουν και αυτοί που κλαίνε σαν να μην κλαίνε και αυτοί που χαίρονται σαν να μην χαίρονται και αυτοί που απόκτησαν αγαθά σαν να μην τα έχουν…! ’’

Σε άλλη επιστολή του προς Α Τιμόθεον,  Γ, 2 και 5  ο Παύλος, εντελώς με αντίθετη προσέγγιση αποδέχεται τον γάμο των αξιωματούχων ιερέων  : ‘’ ο επίσκοπος να είναι άντρας μιάς  μόνο  γυναίκας, να προίσταται  στο σπίτι του  με  τον πιο συνετό τρόπο, να έχει υποτακτικά παιδιά. Αν δεν διοικεί σωστά το σπίτι του, πώς θα διοικήσει την εκκλησία; ’’

 

Στίς ανά την υφήλιο θρησκείες , ένα μέρος των  εκπροσώπων τους, ειδικά των αγάμων, καλύπτεται πίσω απτο‘’ευσεβές‘’ σχήμα.Οι αποζημιώσεις   προς τους κακοποιηθέντες  είναι τεράστιες.

Η ομοφυλοφιλία*** είναι παντού μέχρι το 10% του πληθυσμού.Στο ζωϊκό βασίλειο, στα προβατάκια στο 20%. Η ΦΥΣΗ  στο προγεννητικό περιβάλλον  βάζει το χεράκι της…  στα  χρωμοσώμα τα και προκαλεί την  ιδιαιτερότητα προσέλκυσης προς το ίδιο το φύλο.

 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία να αποβάλλει την υποκρισία και να αποδεχθεί  την ομοφυλοφιλία. Το πρώτο βήμα έγινε, αγκάλιασε τον ομοφυλόφιλο! Ας διαβάσει και ολίγον Βιολογία…

 

Ως εδώ τα γεγονότα ελεγχόμενα… Ο  Νemo, ο νικητής της EUROVISION, με εκατομμύρια ψήφους εισάγει την α φυλία…Το όνομα ΝΕΜΟ  στα Λατινικά σημαίνει κανένας: nemo απ το ne + homo, άνθρωπος ! Και τώρα άλλη αναστάτωση….Οι στίχοι του τραγουδιού συγκλονιστικοί!

Άραγε ο NEMO διάβασε τον Παύλο; Η  διαχρονική ουδετερότητα… της Ελβετίας  μας φέρνει  ουδέτερα φύλα;;; ούτε άρρεν ούτε θήλυ!

 

Καϊσερλη,  ένα είναι το θαύμα και για τον κάθε άπιστο Θωμά: να φωτίσει όλους, πιστούς και απίστους,σε κάθε βήμα της ζωής τους, ο ορισμός της ορθολογικής πίστης: η πίστη, η ψυχική κατάσταση αναμονής για όσα περιμένει κανείς  και  ταυτόγχρονα  έλεγχος και απόδειξη  για  όσα δεν έχουν επαληθευθεί = έστι δε πίστις  ελπιζομένων  υπόστασις,  πραγμάτων  έλεγχος ού βλεπομένων. Παύλος, προς Εβραίους, 11,1. Πρόταση : καθιέρωση  πρωϊνής προσευχής  στα

σχολεία  και  γιγαντοοθόνες  για την διαφήμιση  του επαναστατικού αυτού μηνύματος και τα συμπεράσματα,  μετά από μια εικοσαετία…

 

Xριστός Ανέστη και πού έστιν, εντός ημών  έστιν  και εν ταις πράξεσιν  ημών  και  ουδαμού αλλού!

*Αντόνιο Γκράμσι ΄΄Περί αδιαφορίας’’  στο διαδίκτυο.

 

**’’H Λογική της αυταπάτης στην ζωή’’ του Ρόμπερτ  Τριβερς, Κάτοπτρο.

*** ‘’Η Βιολογία της ομοφυλοφιλίας’’ του Ζακ Βαλθαζάρτ, πανεπιστημιακές εκδόσεις Κρήτης.

 

 

 

 

 

 

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ευχαριστούμε τους δημαρχους ΚΑΙΣΕΡΛΗ-ΚΥΡΙΤΣΗ-ΝΙΚΗΤΑΡΑ για τα εργα στο νησί.Οπως αξιοποιηση οινοποιειου ,αβικω ,ναυτικου ομιλου ,αλεξαντερ φασιον, για την επιλυση του κυκλοφοριακου, για το χωροταξικο-πολεοδομικο σχεδιο ,για το κολυμβητηριο , τον μολο για τα κρουαζιεροπλοια ,νέο κτήριο αφιξεων-αναχωρήσεων στο λιμάνι,επέκταση μαρίνας,για τα καινουργια σχολεια ,για τους δρομους,για την καθαριοτητα.για την απομάκρυνση του ΚΤΕΛ για την υγεια,για τις λακούβες κλπ

  2. Ευαχαριστούμε τους Δημάρχους Καίσαρλη και Φάκκο
    Για τα έργα τους το Λατομείο Τα ΚΑΥΣΙΜΑ, την ΜΑΡΙΝΑ. τα ΣΤΑΔΙΑ. το παλιό ΝΟ-ΣΟΚΟΜΕΙΟ, το ΙΚΑ. το κλειστό ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ. το ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ, τους ΒΡΕΦΟΝΗ-ΠΙΑΚΟΥΣ, τα ΣΧΟΛΕΙΑ. το ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ και την ΕΚΚΛΗΣΙΑ. την ΚΑΖΕΡΜΑ, τα ΚΡΗΤΙΚΑ, τα ΛΑΪΚΑ, τον ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ. την ΕΦΟΡΙΑ, την ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ, τους ΟΙΚΙ-ΣΜΟΥΣ, τις ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΗΣ τον ΒΙΟΤΟΠΟ, τους ΔΡΟΜΟΥΣ μέχρι τον Δίκαιο, τους ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ, το ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ χαβρα και καμιά εκατοστή ακόμα που γράφει στο βιβλίο του ο Καίσαρλης

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ