Eτήσιο βραβείο «ΣΤΑΜΑΤΗΣ Κ. ΜΑΝΟΥΣΗΣ» για τους αριστεύσαντες απόφοιτους στο 1ο ΓΕΛ Κω «Ιπποκράτειο»

11
1665
Eτήσιο βραβείο «ΣΤΑΜΑΤΗΣ Κ. ΜΑΝΟΥΣΗΣ» για τους αριστεύσαντες απόφοιτους του πρώτου Γενικού Λυκείου Κω «Ιπποκράτειο»
Ο φετινός εορτασμός ,ο εορτασμός της 28 Οκτωβρίου ,η 80 εικοστη επέτειος του ΟΧΙ πραγματοποιήθηκε με διαφορετικό τρόπο ,όπως επιβάλλουν τα πρωτόκολλα για τον κορονοϊό  “COVID 19″. 
 
Κάθε χρόνο η γιορτή της σημαίας στο πρώτο Γενικό Λύκειο πραγματοποιείτο στο κινηματοθέατρο «ΟΡΦΕΥΣ » παρουσία γονέων, εκπροσώπων της εκκλησίας και της πολιτείας και όλων των μαθητών μετά από πρόσκληση του Διευθυντή κ  του  Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
 
Προσεκτικές παραστάσεις που υπενθύμιζαν τον εορτασμό ή προβολή επετειακού ντοκιμαντέρ είχε καθιερωθεί να προβάλλεται , στην εορτή της σημαίας!
 
Ακολουθούσε η απονομή των επαίνων ,των βραβείων ,των αριστείων στους πρωτεύσαντες και αριστούχους απόφοιτους και μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου.  
 
Σήμερα 27/10/20 με απλότητα στον προαύλιο χώρο του Ιπποκρατείου Λυκείου ο Διευθυντής παρουσία των καθηγητών επέδωσε τις διακρίσεις στους μαθητές.
 
Μεταξύ άλλων το βραβείο «Σταμάτης Κ. Μανούσης» επεδόθη φέτος για τους  τέσσερις πρωτεύσαντες ισοβαθμίσαντες απόφοιτους συμβολικά ,σε μαθητή του Λυκείου,που εκπροσώπησε τους βραβευθέντες , από τον Λυκειάρχη κύριο Χαρτοφίλη Γεώργιο για Πέμπτη συνεχόμενη  χρονιά!
 
Ακολουθεί  Χαιρετισμός που εστάλη απο τον Νίκο Σταμ. Μανούση και διαβάστηκε από τον Διευθυντή του Λυκείου, κ. Γεώργιο Χαρτοφίλη!

Κως, 27 Οκτωβρίου 2020

Βραβείο «Σταμάτης Κ. Μανούσης»

Αγαπητοί μαθητές και μαθήτριες,

Αγαπητοί καθηγητές,

 

Σήμερα, μετά από έγκριση του συμβουλίου των Καθηγητών του 1ου Γενικού Λυκείου Κω, του Ιστορικού Ιπποκρατείου για 5η κατά σειρα χρονιά, η οικογένεια του Νικολάου Στ. Μανούση απονέμει το ετήσιο βραβείο «Σταμάτης Κ. Μανούσης» σε 4 αριστούχους, οι οποίοι αποφοίτησαν με γενικό βαθμό 19,8 τους, Γκαντολούδη Αργύρη του Ιωάννη, Ζούλα Χριστιάνα του Άλβι, Καμπανή Μαριάννα-Παρασκευή του Κωνσταντίνου  και Μυτιληνιό Ιωάννη του Θεμιστοκλέους.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω το Λυκειάρχη κ. Γιώργο Χαρτοφίλη για την εξαιρετική μας συνεργασία.

Το βραβείο-θεσμός αποτελεί ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη και στην προσφορά του Σταμάτη Μανούση και απονέμεται στον/στην απόφοιτο, για την εξαίρετο επίδοση, συμπεριφορά και ήθος, κατά το σχολικό έτος 2019-2020 στην Γ’ Λυκείου. Το βραβείο αυτό δίδεται στο σχολικό εορτασμό της Σημαίας και της 28ης Οκτωβρίου, κατά τη διάρκεια της οποίας πραγματοποιείται και η βράβευση των αριστευσάντων του προηγούμενου σχολικού έτους.

Το βραβείο Σταμάτης Κ. Μανούσης έχει σκοπό να αποτελεί κίνητρο για την ευγενή άμιλλα άλλα και συντελεστή προώθησης της μόρφωσης για την κατάκτηση της γνώσης σαν κορυφαία αξία της πνευματικής ζωής αλλά και σαν ύψιστη τιμή στον ταπεινό Κώο Σταμάτη Μανούση, που μέσα από τις ιδιαίτερα δύσκολες προσωπικές συνθήκες διέθεσε τον εαυτό του στους πατριώτες και στην πατρίδα του, που τόσο μοναδικά λάτρεψε.

Ποιος ήταν ο Σταμάτης Μανούσης;

Ο Κώος, που αφιέρωσε ολόκληρη τη ζωή του, για το νησί του Ιπποκράτη, προσφέροντας βοήθεια και συμπάρασταση στους συμπατριώτες του συστηματικά.

Ο Δωδεκανήσιος, με σημαντικές δράσεις για την απελευθέρωση της Δωδεκανήσου.

Ο Ιατρός – Οφθαλμίατρος, που χειρούργησε και γιάτρεψε τα μάτια συμπατριωτών του και όχι μόνο, αφιλοκερδώς.

Ο Ιπποκρατιστής.

Ο Αρωγός των φοιτητών.

Ο αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης.

Ο Πολιτευτής,  που εκπλήρωσε τις προεκλογικές του δεσμεύσεις: ενδεικτικά να αναφερθώ στην συμπλήρωση 54 χρόνων, από τη δημιουργία προβλήτας στο λιμάνι, για να πλευρίζουν τα επιβατικά κυριως πλοία ,από τη θεμελίωση του οικισμού «Λαϊκά» Σοφοκλή Βενιζέλου για τη στέγαση 62 οικογενειών, από την αναδιάρθρωση του νοσοκομείου που υπολειτουργούσε,απο την προέκταση του αεροδιαδρόμου κ α

Για εμάς, την οικογένεια Νικολάου Στ. Μανούση, ο Σταμάτης Μανούσης υπήρξε ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ – ο ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ, με την αμέριστη και άδολη αγάπη για την Κω, με τα τεράστια ψυχικά αποθέματα και με μοναδικό στόχο ζωής τη διαρκή προσφορά του και την παροχή βοήθειας με κάθε τρόπο στους συμπατριώτες και συνανθρώπους του.

Είναι γεγονός ότι η πανδημία προκάλεσε μεγάλες και πρωτοφανείς αναταραχές και στην εκπαίδευση. Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη 290,5 εκατομμύρια μαθητές και μαθήτριες επηρεάστηκαν σε όλον τον κόσμο. Χαμένες διδακτικές ώρες για τους μαθητές και μαθήτριες που προετοιμάζονταν για τις πανελλήνιες εξετάσεις, γνωστικά κενά στους μικρότερους, αλλά και αναγκαστική απουσία των γονέων από την εργασία τους για τη φροντίδα των παιδιών είναι τα ελάχιστα δείγματα μιας πρωτοφανούς κρίσης οικονομικής αλλά και εκπαιδευτικής.

Παρόλες τις αντιξοότητες παραμένω βαθιά αισιόδοξος, ότι οφείλουμε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε ως κοινωνία. Οφείλουμε να έχουμε πίστη στην ζωή και δίψα για μάθηση, εξέλιξη και πρόοδο. Με την βασική προϋπόθεση ότι παραμένουμε υγιείς και προσεκτικοί απέναντι στις δύσκολες συνθήκες ,τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που διαμορφώνουν η Παιδεία και ο πολιτισμός μας όπως η ελευθερία της σκέψης, η ευγενής άμιλλα, το ήθος, η αλληλεγγύη, η δημοκρατία συνεχίζουν να είναι ζωντανά αν εμείς πιστεύουμε και αγωνιζόμαστε γι΄ αυτά!

Συγχαρητήρια σε όλους τους αποφοιτήσαντες και καλή σταδιοδρομία!

Σας ευχαριστώ πολύ.

Νίκος Σταμ. Μανούσης 

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι μισοί από τους βραβευθεντεσ εκτός ελληνικών πανεπιστημίων! Τα παιδιά του σχολείου σας που τιμούν τα ελληνικά πανεπιστήμια , τι είναι , ανήθικα;

      • Αυτό έλειπε.Αν η βάση είναι απλά να γράψεις το όνομα σου σε μερικές σχολές,πως να απορριφθεί ;Άσε που θεωρούν και επιτυχία αυτό και οι καθηγητές τρομάρα τους

  2. Μην κάνετε ανοησίες , αν θέλετε να σας σέβονται ! Όταν έχει προηγηθεί Πανελλήνιος διαγωνισμος είναι γελοίο να βραβεύεται με βάση τη βαθμολογία του σχολείου και το …. ήθος … κάποιων . Έχετε τοσο εθιστεί στην ψυχική κακοποίηση των παιδιών που δεν είναι τσιράκια σας, που νομίζετε ότι θα την συνεχίζετε ακόμα και μετά τη λήξη της ομηρίας τους στα χέρια σας!

  3. Ειδικά για τη συμπεριφορά … γνωρίζει ο σύλλογος γονεων και κηδεμόνων αλλά και τα παιδιά τι έγινε στην κατάθεση στεφάνων για την έβδομη Μαρτίου . Και αυτό βέβαια το επικρότησαν οι……………αφού όπως φαίνεται αυτό το ήθος ταιριάζει με το δικό τους!

  4. Να θεσμοθετηθεί και ένα βραβείο για τους καθηγητές που γράφουν για λογαριασμό παιδιών στις εξετάσεις

    • Σιγά μην χάσουν χρόνο να γράψουν λες και έχουν τις γνώσεις.Απλα βάζουν βαθμούς όπως τους κάτσει.

  5. Μικροψυχα ανθρωπακια…το μονο που σας εδωσε απλοχερα ο θεος, ειναι χολη…αντι να συγχαρειτε τα παιδια κανετε και κριτικη. Ειστε για λυπηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ