Για τις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα PISA της ΣΤ’ τάξης, αντιδρά και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας Κω-Νισύρου

2
3661

Το ΥΠΑΙΘΑ, παρά τις αντιδράσεις σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας, προχωρά και φέτος σε εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές/τριες της Στ’ Δημοτικού, η επονομαζόμενη και ελληνική PISA.
Οι εξετάσεις αφορούν στα γνωστικά αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών και θα υλοποιηθούν σε αντιπροσωπευτικό δείγμα τουλάχιστον 6.000 μαθητών σε ανώνυμη βάση, από τουλάχιστον 600 συμμετέχουσες σχολικές μονάδες.
Στην Κω επιλέχθηκαν να συμμετέχουν το 7ο Δημ.Σχολείο Κω και το Δημ.Ζηπαρίου.
Για το θέμα αντιδρά μεταξύ άλλων και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας Κω-Νισύρου και χαρακτηρίζει τις εξετάσεις αυτές ως έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες της αξιολόγησης, της κατηγοριοποίησης δηλαδή των σχολείων, που με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στην υποβάθμιση, αλλά και την ιδιωτικοποίηση/ εμπορευματοποίηση των μορφωτικών δικαιωμάτων της πλειοψηφίας των μαθητών/τριών.
Στην κάμερα του Kos Tv μίλησαν ο Γραμματέας του Συλλόγου Δημήτρης Τσότρας και τα μέλη Άννα Φουρτούνη και Αλεξάνδρα Λύκου.

Πηγή: https://www.kostv.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τώρα είμαστε 42 μονάδες κάτω από το μέσο όρο του ΟΟΣΑ στα Μαθηματικά, 38 μονάδες κάτω από το μέσο όρο στην κατανόηση κειμένου και 44 μονάδες στις Φυσικές Επιστήμες. Κάτω από εμάς, αλλά πολύ κοντά, είναι η Ρουμανία, το Καζακστάν και η Μογγολία.
    Η αξιολόγηση PISA εκτιμά όχι τις γνώσεις των μαθητών, αλλά τι μπορούν να κάνουν με αυτά που έμαθαν. Πώς δηλαδή μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν. Εδώ είναι το πρόβλημά μας. Δεν έχουμε καταφέρει ακόμη να απαλλαγούμε από την παπαγαλία που καθιστά τα παιδιά μας πνευματικά ανάπηρα.

  2. Τι λέτε ρε παιδιά;Να κρύψουμε δηλαδή ότι είστε άσχετοι και πληρώνεστε τζάμπα;Αυτό φοβάστε μην φανεί;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ