«Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου»: «Η τσάμπα πολιτική μαγκιά του κ Χατζημάρκου αποδεικνύει ότι δεν αντιλαμβάνεται τη θεσμικότητα και την σημασία του ρόλου του»

0
207

Δελτίο Τύπου της «Συμμαχίας Νοτίου Αιγαίου»

«Η τσάμπα πολιτική μαγκιά του κ Χατζημάρκου αποδεικνύει ότι δεν αντιλαμβάνεται τη θεσμικότητα και την σημασία του ρόλου του.»

Χαιρόμαστε που ο κ Χατζημάρκος αντιλαμβανόμενος το λάθος των δηλώσεων του επιλέγει να αυτοδιαψεύδεται.

Τα γεγονότα είναι πολύ απλά και αρκεί μία αναδρομή στις δηλώσεις του επί τέσσερα χρόνια, οι οποίες είναι ακριβώς πανομοιότυπες με την πρόσφατη τοποθέτηση του στην Ε.Ρ.Α Ρόδου. Μπορούμε άλλωστε να του τις υπενθυμίσουμε.

Διαρκώς επιμένει να χαρακτηρίζει μίζερους και γκρινιάρηδες, χωρίς εξαιρέσεις, όσους δεν υιοθετούν το πανηγυρικό αφήγημα των μαζικών αφίξεων, που έχει επιλέξει για να θριαμβολογεί.

Περιλαμβάνει δηλαδή στους χαρακτηρισμούς του και αποδίδει σκοπιμότητες, ΟΛΟΥΣ όσους εκφράζουν τον προβληματισμό τους για την επιβίωση των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου λόγω χαμηλών τζίρων.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι οι προ 5νθημέρου, κοινές ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας Εμποροβιοτεχνών και των εκπροσώπων επαγγελματιών της Δωδεκανήσου που μιλούν για αριθμολογνεία χωρίς αντίκρισμα για την τοπική αγορά.

Τώρα ο κ Χατζημάρκος προσπαθεί να μας πείσει ότι μιλούσε τσάμπα και ότι δεν αναφερόταν και δεν φωτογράφιζε κανένα επιχειρηματία.

Προσποιείται ότι αγνοούσε τις διαρκείς δημόσιες δηλώσεις αγωνίας και προβληματισμού για την πορεία του τουρισμού , των τοπικών προεδρείων των φορέων και επαγγελματιών.

Ότι οι δηλώσεις του για γκρίνια και μιζέρια αφορούσαν κάποιους άλλους.

Αρέσκεται δηλαδή σε τσάμπα πολιτικές μαγκιές και όταν του ζητούν το λόγο σφυρίζει αδιάφορα και αρνείται να αναλάβει την ευθύνη των λόγων του.

Δεν θέλησε να μας διευκρινίσει βέβαια σε ποιους άραγε ανεπιτυχώς επί 4 χρόνια προσπαθεί να επιβάλει σιωπητήριο, χαρακτηρίζοντας τους ως μίζερους και γκρινιάρηδες.

Ο κ Χατζημάρκος δείχνει ότι δεν αντιλαμβάνεται την θεσμικότητα της θέσης του περιφερειάρχη, τη σημασία του ρόλου του και την υποχρέωση του, να συνδιαλέγεται και όχι να σωφρονίζει δημόσια.

Το δίλημμα στις επόμενες εκλογές είναι απλό και ξεκάθαρο.

Συναινετική και δημιουργική Περιφερειακή αρχή που μιλά με τους φορείς, καταλαβαίνει και αντιλαμβάνεται τις προκλήσεις της καθημερινότητας ή μια από τα ίδια σε μια περιφέρεια χειμερίας νάρκης βυθισμένη στο λάκκο της πολιτικής αυταρέσκειας.

Από το γραφείο τύπου.

Αυτό το διαφορετικό ύφος και ήθος που η Συμμαχία ευαγγελίζεται, περιλαμβάνει και χρήση του ψεύδους ;

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου της Περιφερειακής Αρχής, σε ανακοίνωση της παράταξης «Συμμαχία»

Το πρωί της 9ης Νοεμβρίου εντοπίσαμε δημοσίευμα σε τοπική εφημερίδα, με τον ψευδή τίτλο «Χατζημάρκος: Παράγινε το κακό με την γκρίνια των καταστηματαρχών», ενώ καμία αναφορά δεν έγινε από τον  Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου  στους καταστηματάρχες της Ρόδου, στην συζήτηση που είχε στην ραδιοφωνική εκπομπή της ΕΡΑ Ρόδου, στην οποία και αναφερόταν το δημοσίευμα.

Αμέσως μετά, η παράταξη «Συμμαχία» εξέδωσε Δελτίο Τύπου, στο οποίο, αναφερόμενη στον τουρισμό, επαναλαμβάνει το ίδιο ακριβώς ψεύδος.

Οι υποτιθέμενες δηλώσεις του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου στην ΕΡΑ για τους επιχειρηματίες, οι οποίες φαινομενικά προκάλεσαν και το Δελτίο Τύπου της «Συμμαχίας», ουδέποτε έγιναν και το ηχητικό των δηλώσεων αυτών είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε.

Όσο για το δημοσίευμα της εφημερίδας με τον ψευδή τίτλο, το οποίο υιοθετήθηκε από την «Συμμαχία», καθαιρέθηκε από την ιστοσελίδα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της, αμέσως μόλις δημοσιοποιήσαμε σαν Γραφείο Τύπου το ψευδές του τίτλου του.  

Στον δημόσιο διάλογο, η Περιφερειακή αρχή συμμετέχει σταθερά και ευχαρίστως, με μια και μόνη προϋπόθεση : να μην περιλαμβάνει ψέματα.

Εκτός κι αν αυτό το νέο ύφος και ήθος που κάποιοι ευαγγελίζονται, περιλαμβάνει και το ψεύδος ως συστατικό του.

Το Γραφείο Τύπου

 

«Απαραίτητος ο δημόσιος διάλογος για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος»

Οι αναφορές του κ Χατζημάρκου στην Ε.Ρ.Α. Ρόδου, με τις οποίες χαρακτήρισε μίζερους και γκρινιάρηδες όσους εκφράζουν δημόσια την αγωνία τους, για την επιβίωση των επιχειρήσεων τους προκαλούν θλίψη.

Οι προ πενταημέρου ανακοινώσεις της Ομοσπονδίας Εμποροβιοτεχνών και των εκπροσώπων επαγγελματιών της Δωδεκανήσου αποτελούν ένα ειλικρινές κάλεσμα διαλόγου για να αντιμετωπιστεί ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Ένα κάλεσμα σε δημόσιο διάλογο με αντικείμενο την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ώστε να ξεφύγουν τα νησιά μας από το μαζικό τουρισμό χαμηλού εισοδήματος.

Οι μαζικές αφίξεις δεν συνοδεύονται από αύξηση του τζίρου και των εσόδων των τουριστικών επιχειρήσεων, επιβεβαιώνοντας το προφανές.

Δεν μπορούμε να πανηγυρίζουμε γιατί ευημερούν οι αριθμοί των αφίξεων και αδιαφορούμε για τους εργαζομένους και τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν.

Η αριθμολαγνεία μπορεί να αποτελεί ένα βολικό προεκλογικό αφήγημα αλλά δεν μπορεί να κρύψει το πρόβλημα. Την απουσία ουσιαστικής στρατηγικής για την τουριστική ανάπτυξη σε Περιφερειακό Επίπεδο σε συνδυασμό με το δυσμενές φορολογικό καθεστώς.

Στρατηγική επιλογή πρέπει να είναι η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου διατηρώντας παράλληλα τα νησιά μας στους κορυφαίους διεθνείς προορισμούς.

Προϋπόθεση για την επιτυχία αποτελεί ο διαρκής και θεσμοθετημένος διάλογος με το σύνολο των φορέων και εκπροσώπων του τουριστικού κλάδου, χωρίς αποκλεισμούς και χαρακτηρισμούς.

Αυτό το διάλογο με διαφορετικός ύφος και ήθος μπορούμε να εγγυηθούμε ως «Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου» δια του επικεφαλής κ Μανώλη Γλυνού, με στόχο να συγκροτήσουμε μια Περιφερειακή Στρατηγική Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης

Από το γραφείο τύπου.

Δελτίο Τύπου της «Συμμαχίας Νοτίου Αιγαίου»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.