«Πόσοι επιτέλους είναι οι νεκροί;»: O λόγος που δεν θα μάθουμε ποτέ πόσοι πραγματικά σκοτώθηκαν στα Τέμπη (Pic)

2
3813

Το ερώτημα των τελευταίων ημερών που απασχολεί μεγάλη μερίδα της κοινής γνώμης είναι πόσα τελικά άτομα βρίσκονταν μέσα στην επιβατική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε με εμπορική το βράδυ της Τρίτης 28/2 στα Τέμπη, έχοντας αφήσει ως σήμερα επισήμως 57 νεκρούς πίσω της.

Η Έλενα Ακρίτα σε σημερινή ανάρτησή της έγραψε:

«Πόσοι είναι οι νεκροί;
Εχουν περάσει τόσες μέρες – πόσοι επιτέλους είναι πραγματικά οι νεκροί;
Μα δε ντρεπεστε καθόλου; Παίζετε με την αγωνία των οικογενειών, αποκρύπτετε το αληθινό νούμερο και δεν ντρέπεστε καθόλου;
Δε θέλουμε τη συγγνωμη ενός ανυπόληπτου πρωθυπουργού. Την αλήθεια θέλουμε.
Πόσοι είναι οι νεκροί;
Πόσοι επιτέλους είναι οι νεκροί;»

Δύο λόγοι δημιούργησαν ένα πανικό στην ενημέρωση για τον πραγματικό αριθμό νεκρών και αγνοουμένων. Ο πρώτος λόγος είναι γιατί για 3 ημέρες δηλώνονταν 57 νεκροί και 56 αγνοούμενοι, με κάποιους λανθασμένα να θεωρούν ότι είναι διαφορετικοί άνθρωποι οι μεν από τους δε. Στην πραγματικότητα μέχρι να ταυτοποιηθούν από DNA ή από αναγνωρίσεις συγγενών τους οι σοροί των νεκρών θεωρούνταν αγνοούμενοι.

Ο δεύτερος λόγος που αμφισβητείται από πολλούς ο πραγματικός αριθμός των νεκρών είναι τα μη ονομαστικά εισιτήρια που υπάρχουν μέσα στα τρένα, καθώς αν εξαιρέσουμε τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, τα υπόλοιπα που βγαίνουν μέσα στο τρένο δεν είναι ονομαστικά και μπορεί πολλοί επιβαίνοντες να μην είχαν ακόμα δηλωθεί, να σκοτώθηκαν και να μη βρέθηκαν μέλη για να γίνει ταυτοποίησή τους με DNA.

Υπάρχουν μαρτυρίες που μιλούν για ένα γεμάτο τρένο με περίπου 350 επιβάτες, με 195 περίπου να γυρίζουν στη Θεσσαλονίκη, 25 να παραμένουν τραυματίες και 57 να έχουν σκοτωθεί. Ένας αριθμός περίπου 53 ατόμων φαίνεται να περισσεύει από τις λίστες της εταιρείας που δεν μπορεί να έχει τον πραγματικό αριθμό των επιβατών με πλήρη ονοματεπώνυμα λόγω του μπάχαλου των πολλών τρόπων έκδοσης εισιτηρία στα τρένα..

Ο φόβος των εξαϋλώσεων λόγω των πάρα πολύ υψηλών θερμοκρασιών είναι ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει την κοινή γνώμη καθώς οι ειδικοί μιλούν για θερμοκρασίες που δε θα άφηναν κανένα μέλος του σώματος ως στοιχείο για ταυτοποίηση μέσω DNA, αφήνοντας έτσι να αιωρείται ότι άτομα που ποτέ δε δηλώθηκαν ηλεκτρονικά, να εξαϋλώθηκαν στα πρώτα δύο βαγόνια και κανείς να μην τους έχει ως σήμερα αναζητήσει.

 

  • Τραγωδία στα Τέμπη: Ήταν η «κακιά ώρα» είπε ο σταθμάρχης στην απολογία του - Την Πέμπτη στον εισαγγελέα

    Η εικόνα τα είπε όλα: Αυτό είναι το μοιραίο βαγόνι στο οποίο σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες (Pic)

    Ολοκληρώθηκε η απομάκρυνσή του.

    Ολοκληρώθηκε μετά από σχεδόν έξι ημέρες η απομάκρυνση όλων των βαγονιών της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με εμπορική στο ύψος των Τεμπών προκαλώντας τον θάνατο σε 57 άτομα και αφήνοντας δεκάδες πολυτραυματίες.

    Τελευταίο απομακρύνθηκε το βαγόνι του εστιατορίου, το οποίο σύμφωνα με όλα τα δεδομένα ήταν αυτό μέσα στο οποίο προκλήθηκαν οι περισσότεροι θάνατοι και όπως δείχνουν οι εικόνες έχει καταστραφεί ολοσχερώς, με την εικόνα του να είναι ανατριχιαστική και απόκοσμη. Οι πυροσβέστες έκαναν μία τελευταία αυτοψία στο βαγόνι μέχρι να απομακρυνθεί όμως δε βρήκαν κάτι σημαντικό.

    «Τα τρία πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας δέχθηκαν όλο το φορτίο και τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Οι λαμαρίνες λειτούργησαν σαν λεπίδες», είχε δηλώσει στον ΣΚΑΪ 100,3 ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, Γιάννης Αρτοποιός. «Έκοβαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους σε αστραπιαίο χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

    Όλα τα βαγόνια έχουν μετακινηθεί σε χώρο λίγα χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της σύγκρουσης όπου θα συνεχιστεί ο έλεγχος από ειδικά συνεργεία εμπειρογνώμων του ΟΣΕ. Στα Τέμπη αναμένεται να φτάσει ο νέος υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, όπου θα συμμετάσχει σε σύσκεψη στην περιφέρεια Θεσσαλίας.

    Η εικόνα τα είπε όλα: Αυτό είναι το μοιραίο βαγόνι στο οποίο σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες (Pic)

  • Θρίλερ στον σταθμό των Σερρών τον Μάιο του 2022: Καταγγελία για δύο τρένα που παραλίγο να συγκρουστούν

    Περιστατικό παρόμοιο με αυτό των Τεμπών αποκαλύπτεται ότι είχε συμβεί πριν από 10 μήνες, στις 23 Μαϊου του 2022, στον σταθμό των Σερρών, όταν ακινητοποιήθηκε επιβατική αμαξοστοιχία γεμάτη κόσμο και ταυτόχρονα δόθηκε εντολή σε εμπορικό τρένο να διέλθει από το ίδιο σημείο.

    Σύμφωνα με το Mega, τότε η επιβατική αμαξοστοιχία 3634 ακινητοποιήθηκε στον σταθμό των Σερρών. Αντί να δοθεί εντολή να αποσυρθεί το τρένο με μηχανή εφεδρείας, δίνεται εντολή σε εμπορευματική αμαξοστοιχία να κατευθυνθεί και αυτή στις Σέρρες. Σε έναν σταθμό που δεν λειτουργεί και δεν υπάρχει σταθμάρχης. Τα δύο τρένα είναι πλέον σε τροχιά σύγκρουσης.

    Η ανάρτηση-καταγγελία της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών ΟΣΕ μετά το περιστατικό με τα τρένα στις Σέρρες

    «Δεν λειτουργούσε και άρα δεν ήταν εφικτό να διευθετηθούν οι αλλαγές (κλειδιά) σε παρακαμπτήριο, για να μην υπάρξει σύγκρουση των 2 τρένων (κινούνταν και τα 2 επί μονής γραμμής)».

    Μόλις έγινε αντιληπτό τι συνέβη, δίνεται εντολή σε εργάτη γραμμής να πάει στον σταθμό Σερρών με κλειδούχο για να κάνουν τις αλλαγές και να γλιτώσουν την σύγκρουση.

    Και συνεχίζεται στην καταγγελία της ΠΕΣΟΣΕ: «Η διάλυση όμως που επικρατεί στον ΟΣΕ δεν έχει τέλος. Ο συνάδελφος εργάτης γραμμής και ο συνάδελφος κλειδούχος που κατέφθασαν στον σταθμό Σερρών διαπίστωσαν ότι δεν είχαν τα κλειδιά του σταθμού Σερρών για να εισέλθουν στο κτίριο και να πάρουν τα απαραίτητα εργαλεία για τις απαιτούμενες ενέργειες».

    «Ζητήθηκε μετά από κάποιο λάθος το οποίο είχε γίνει, να γίνει αλλαγή κλειδιού στο σταθμαρχείο Σερρών, το οποίο ήταν κλειστό. Ήδη υπήρχε κίνδυνος αυτό το ανθρώπινο λάθος, να έχει μια τραγική εξέλιξη, γιατί δεν μπορούσαν να βρούνε τον υπεύθυνο, ώστε να ανοίξει την πόρτα του σταθμαρχείου και να γίνει αυτή η αλλαγή κλειδιού», είπε ο Πασχάλης Τόσιος, δημοσιογράφος.

    Το δυστύχημα αποφεύχθηκε τελευταία στιγμή χάρη σε έναν συνταξιούχο σταθμάρχη

    Ποια λύση βρέθηκε τελικά; Το δυστύχημα που ενδεχομένως θα στοίχιζε δεκάδες ζωές αποφεύχθηκε χάρη σε έναν συνταξιούχο σταθμάρχη.

    «Πανικόβλητος ο υπηρεσιακός μηχανισμός του ΟΣΕ και μπροστά σε ένα ενδεχόμενο δυστύχημα που θα στοίχιζε ανθρώπινες ζωές, κάλεσε συνταξιούχο σταθμάρχη της περιοχής που είχε (πως άραγε βρέθηκαν στην κατοχή του) κλειδιά του σταθμού Σερρών και του ζήτησε να ανοίξει άμεσα το κτίριο, όπως και έκανε», γράφει στην καταγγελία της η ΠΕΣΟΣΕ.

    Η καταγγελία της ΠΕΣΟΣΕ καταλήγει με μια δυστυχώς προφητική φράση: «Προειδοποιούμε ότι, αν συνεχιστούν οι εγκληματικές αυτές παραλείψεις και ενέργειες θα κοστίσουν ανθρώπινες ζωές».

    protothema.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ποιός γονιός δεν ξέρει ότι το παιδί του είναι στο τραίνο και δεν το έψαξε για να είναι στους αγνοούμενους; Θα υπήρχε μάνα που δεν θα φώναζε στα κανάλια ότι δεν την έχουν ενημερώσει για το παιδί της; Ακόμα και ένα θύμα που ήταν Πακιστανός τον έψαξε φίλος του και ταυτοποίησαν το DNA από βούρτσα που είχαν στο σπίτι. Αν τώρα υπήρχαν στο τραίνο άστεγοι χωρίς συγγενείς θα πρέπει να ήταν τόσο άτυχοι ώστε να μην έχει μείνει ούτε ίχνος δικό τους για να ισχύουν τα λεγόμενα της άκριτης Ακρίτα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ