Αναγνώστρια: Ο αυτόματος τηλεφωνητής στο Νοσοκομείο μας και η αναμονή για σύνδεση με το ΕΚΑΒ της Ρόδου θεωρείται αναβάθμιση;

6
2614

καλησπέρα σας

ήθελα να ρωτήσω τους κυρίους αρμόδιους το να μην υπάρχει τηλεφωνητής στο τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου της Κω από την Παρασκευή μεσημέρι ως και τη Δευτέρα το πρωί και να βγαίνει ο αυτόματος τηλεφωνητής το θεωρούν αναβάθμιση;

Για τα σοβαρά περιστατικά και την κλήση ασθενοφόρου περιμένεις να σε συνδέσει με το ΕΚΑΒ της Ρόδου για να γίνει η συνεννόηση.

Δεν το συζητάω για όσους θέλουν να ενημερωθούν για προβλήματα υγείας αυτών ή των συγγενών τους.

Κατά τα άλλα θέλουμε και νέο νοσοκομείο.

Μια αναγνώστρια

6 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυτά ειναι!!! Ειδατε πως μια και μόνο επίσκεψη άλλαξε τα πράγματα!!! Παει κι αυτό, το λύσαμε το πρόβλημα της υγείας στο νησί!!! Επόμενο θέμα…..

  2. ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΟΦΌΡΟ περνάει ΚΑΤΕΥΘΕΊΑΝ 166 η 112 δεν υπάγετε το ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο και ναι το τηλεφωνικό κέντρο του εκαβ είναι στην ροδο.

  3. Καλέ ο κακομοίρης πήγα Παρακευη με ραντεβού και περνούσαν σφήνα κάποιοι γιατροί δικούς τους χωρίς ραντεβού και μας κλέβανε τη σειρά…. Κονέ για ψήφους Πα……. 🍀😂😂😂😂😂

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.