Β. Γεωργούλης: Άμεση παρέμβαση σε γνωστή αλυσίδα τροφίμων (Θέμα με πληρωμή σε 5λεπτα)

7
2423

Άμεση παρέμβαση από τον καλό φίλο Βασίλη Γεωργούλη σε ένα θέμα που δημιουργήθηκε σε γνωστή εταιρεία τροφίμων στη Ρόδο όταν κάποια πελάτισσα πήγε στο ταμείο να πληρώσει με πεντάλεπτα και το ταμείο αρνήθηκε να τα δεχτεί για να μην υπάρξει καθυστέρηση στη ροή εξυπηρέτησης των υπόλοιπων πελατών. Ο Β. Γεωργούλης διάβασε την διαμαρτυρία που ανάρτησε στο facebook η εν λόγω πελάτισσα από τη Ρόδο και παρενέβη προς την εταιρεία. Δείτε την παρέμβασή του και την απάντηση της εταιρείας.

Πριν λίγες μέρες βρήκα μια ανάρτηση μέσα στο φεισμπουκ όπου μια κυρία έκανε αναφορά σε βάρος γνωστής αλυσίδας τροφίμων για ένα περιστατικό που διαπίστωσε. Έτσι έκανα παρέμβαση με τη σειρά μου στην ίδια τη διεύθυνση της εταιρίας όπου την ενημέρωσα για το συμβάν. Η εταιρεία ανταποκριθηκε άμεσα στην παρέμβαση μου και ερευνησε το περιστατικό και μου έστειλε τις απαραίτητες εξηγήσεις.  Θεωρώ υποχρέωση όλων μας όποτε βλέπουμε κάτι που μας δημιουργεί αίσθηση να παρεμβαινουμε με τον νόμιμο και προσφερομενο τρόπο ώστε να ενημερώνεταικαι να αντιμετωπίζει κάθε εργοδότης τα περιστατικά που γίνονται στους χώρους τους και έχουν συνέπειες στο κοινωνικό σύνολο. Αν ο καθένας μας κάνει το αυτονόητο, θα μπορέσουμε όλοι μαζί να κάνουμε τον κόσμο μας ένα κλικ καλύτερο.

Ευχαριστώ.

Βασίλης Γεωργουλης

 

Αποστολή μηνύματος Β. Γεωργούλη προς «My market»

Σας αποστέλλω αυτό το μήνυμα με αφορμή ένα περιστατικό που διαδίδεται ότι έγινε σε υποκατάστημα σας στον Ιαλυσο Ρόδου και έχει κάνει εντύπωση στις δύσκολες στιγμές που περνά ο λαός μας. Διαδίδεται μέσω δικτύου κοινωνικής δικτύωσης ότι ταμιες στο παραπάνω υποκατάστημα αρνήθηκαν να πληρωθούν με 5λεπτα από μητέρα που ήθελα υλικά για το παιδί της. Αν το περιστατικό είναι αληθινό σας παρακαλώ να λάβετε μέτρα για αυτές τις περιπτώσεις συμπολιτων μας και να γίνονται δεκτά χρήματα οποιου μεγέθους 1-5λ εφόσον κυκλοφορούν ως νομίσματα. Δυστυχώς οι μέρες μας είναι δύσκολες και κάποιες οικογένειες μαζεύουν ακόμα και τα μονόλεπτα προκειμένου με αξιοπρέπεια χωρίς να κλέβουν να αγοράζουν τα απαραίτητα.Θεωρώ ότι είναι τιμή για ένα κατάστημα να εμφανίζεται μια αξιοπρεπή μητέρα που έστω και με αυτόν τον τρόπο αγοράζει και δεν κλέβει. Εάν το περιστατικό είναι ψεύτικο επίσης όπως με ανακοίνωση της εταιρείας σας να ενημερώσετε τον κόσμο για την πλαστη είδηση προς αποφυγή εκτυπώσεων. Πάντως επειδή κατά καιρούς θα εμφανίζονται περιστατικά ανεχειας από πολίτες και μπορεί να εμφανιστεί(αν είναι πλαστο περιστατικό) και κάποιο αληθινό γίνεται αρωγοι ως εταιρεία σε τέτοιες αξιοπρεπής οικογένειες.

Σας ευχαριστώ.

Βασίλης Γεωργούλης

Απάντηση  Διεύθυνση Marketing My market

Καλημέρα σας και σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας μαζί μας.

Από την πλευρά μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το τι ακριβώς συνέβη και ποια είναι η θέση της εταιρείας μας.

Η εταιρεία μας διερεύνησε πολύ προσεκτικά – ως όφειλε – το θέμα και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα εξής:

Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα σε καμία περίπτωση δεν αρνήθηκαν να δεχτούν τα μικρά κέρματα της πελάτισσας. Αυτό που συνέβη ήταν να την παρακαλέσουν να εξυπηρετηθεί για την καταμέτρηση των χρημάτων από το κεντρικό ταμείο του καταστήματος που ήταν ελεύθερο και χωρίς ροή κόσμου, ώστε να μην καθυστερούνται οι επόμενοι πελάτες στην ουρά, αλλά η κυρία βιαζόταν και προτίμησε να πληρώσει μόνο για ένα προϊόν επιτόπου.

Στα My market, σεβόμαστε όλους ανεξαιρέτως τους πελάτες μας και φυσικά ποτέ δεν αρνούμαστε πώληση με οποιασδήποτε αξίας νόμισμα. Σεβόμαστε λοιπόν τους πελάτες μας που επιθυμούν να πληρώσουν με κέρματα αλλά και εκείνους που στέκονται στην αναμονή των ταμείων και προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε όλους με τον ταχύτερο και αρτιότερο τρόπο. Το κατάστημα της Ρόδου δεν έκανε τίποτα διαφορετικό από την κατεύθυνση που έχει, να ζητήσει δηλαδή την καταμέτρηση των κερμάτων σε κεντρικό ταμείο αποσυμφορίζοντας έτσι τις ουρές.  Ως 100 % ελληνική επιχείρηση με χιλιάδες εργαζόμενους σε ολόκληρη τη χώρα, φροντίζουμε να εξυπηρετούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όσους επισκέπτονται τα καταστήματά μας και μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους.

Στη διάθεσή σας,

Διεύθυνση Marketing My market

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΡΟΣ . Β. Γεωργούλη ΕΙΣΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΩ

    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΜΗΓΥΡΙΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ!

  2. Να εβγαινες βουλετης τι θα εκανες Βασιλη.
    «Προχωρα Βασιλη, ψηστους το ψαρι ατα χειλη»

  3. Μπράβο Βασίλη.Καλά έκανες και έθιξες το θέμα στην επιχείρηση . Εχουν γνώση οι φύλακες και πολλές φορές η ασυδοσία των πολυεθνικων μένει ατιμώρητη. Με εκτίμηση για τους αγώνες σου και εύχομαι να συνεχίσεις να μας εμπνέεις με ελπίδα. Μαζί σου με αγάπη.

  4. Συνεχιζε ….. διοτι το εχουμε τοσο πολλυ αναγκη.
    επι τησ ευκαιριας ποτε θα ανακοινωσεις και επισημα αν θα θα εισαι υποψηφιος για την Δημαρχεια ?

  5. Ελεος.Αλλα και αλλα.Γιατι τα μαζευε και δεν τα χρεισιμοποιουσε λιγα λιγα λιγα?Με τον καθε κομπλεξικο που βρισκει και οπαδους.Σιγα η κακομοιρα που δνε ειχε αλλα λεφτα.Δηλαδη τοσο καιρο μεχρι να τα μαζεψει δεν ετρωγε?Απλα ελεος

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ