Επαγγελματίας οδηγός: Κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος με ευθύνη της Περιφέρειας

17
2670

Ως επαγγελματίας οδηγός που είμαι κάθε μέρα στους δρόμους για πάρα πολλά χρόνια έχω να πω ότι καλό και αναγκαίο το έργο του σύγχρονου ηλεκτροφωτισμού στην επαρχιακή οδό, όμως στην υπό εξέλιξη εργολαβία δεν έχει ληφθεί όπως μπορεί να διαπιστώσει ο καθένας, κανένα απολύτως μέτρο προστασίας.

Είναι θέμα χρόνου τουλάχιστον η πρόκληση ατυχήματος… με ευθύνη της Περιφέρειας.

Εύχομαι να ενεργήσουν οι αρμόδιοι όσο είναι νωρίς.

Επαγγελματίας οδηγός.

17 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τώρα η ΕΣΥ είσαι Εππαγελματιας ΜΠΑΓΛΑΜΑΣ η εγώ είμαι για ιατρική εξέταση.

    Η λευκή συνεχόμενη γραμμή επέχει θέση κρασπέδου. Οπότε οι κολώνες ευρίσκονται επί του κρασπέδου και εκτός δρομου. Αν πέσεις επάνω στην πλαστική σωλήνα σημαίνει ότι καβαλησες πεζοδρομιο. Ως εκ τούτου ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η προσπέλαση της ΛΕΥΚΗΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ. Σε περίπτωση τροχαίου θα χρεωθη το λάθος ο αίτιος με ότι αυτό συνεπάγεται.

    • Οχι μονο θελεις οποσδηποτε ιατρικη εξεταση..
      και αλλαγη φαρμακων…
      αλλα εαν οδηγεις εισαι και κινητος κινδυνος με τις παπατζες που αναφερεις…
      εχω ξαναγραψει οτι ο σημερινος επαρχιακος ειναι καρμανιολα!!!!!!
      Ο ελαφρυς εχει παρει χαμπαρι τι γινετε??

    • Εγώ φίλε είμαι ο Παντελής Φαναριώτης …με εμπειρία σαράντα χρόνια στο δρόμο για σένα είμαι μπαγλαμάς …πες μου εσυ όταν υπάρξει πρόβλημα στο δίκτυο και δεν υπάρχει φωτισμός, πως μπορεί κανείς να αποφύγει τυχόν ατύχημα ;;;
      Θα ήθελα όμως να μου απαντήσεις όπως εγώ ,επώνυμα …

      • Πεστα ρε Παντελη..και αν ενας θελει να σταματησει στην ακρη γιατι κατι επαθε που θα σταματησει? θα σκοτωθει πολυς κοσμος εκει…

        • …αν οδηγητε προσεκτικά δεν θα πάθετε τίποτα. Για ρίξτε μια ματιά στο παρελθόν. Τοποθεσία πελαργός. Σας λέει κάτι?

      • Όταν οδηγηται στα όρια του ΚΟΚ ΔΕΝ γίνονται ΠΟΤΕ ατυχήματα. Όταν όμως τρέχεις πάνω από τα όρια που ορίζει ο νόμος ΤΙΠΟΤΑ δεν σε σταματάει. Ούτε κολώνες ούτε μπαρες ούτε καν η λογική. Όσο αφορά τον mr Ψιτ περί καρμανιολας, εγώ και παρα πολλοί γνωστοί μου που οδηγούμε σεβόμενοι τον ΚΟΚ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ είχαμε ατύχημα. Ούτε γρατζουνιά. Όσα τροχαία γίνονται κυρίως είναι ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ του ΚΟΚ. Βλέπω καθημερινά φορτηγά και ΙΧ πατημένα να πατάνε την διπλή γραμμή για προσπέραση για να προλάβουν τι? Εμ έτσι θα έχουμε συνεχώς τροχαία. Μην τα ρίχνουμε στους άλλους. Φταίει ο γαϊδάρος βαράμε το σαμάρι? Ταχύτητα, προσπέραση, μέθη και κάτι αλλά πλουτίζουν καθημερινά το αστυνομικό δελτίο συμβάντων. Θα ήταν πιο λογικό να παροτρύνετε τους άλλους οδηγούς να μην τρέχουν. Όσο αφορά το όνομα μου … ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ. Ευχαριστώ.

      • ΟΙ πλαστικοι σωληνες θα φυγουν και θα τοποθετηθουν οι μεταλλικες κολωνες..
        Δηλαδη ακομα πιο επικινδυνες.
        Θα υπαρχει επαρκης φωτισμος θα μου πεις …

  2. ΨΕΜΜΑΤΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ………..

  3. Δέν χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας οδηγός για να καταλάβεις την προχειρότητα της δουλειάς και τον επερχόμενο κίνδυνο ατυχημάτων με την τοποθέτηση των κολόνων σε αυτά τα σημεία.Τα αποτελέσματα της ανευθυνότητας θα φανούν δυστυχώς γρήγορα με τα πρώτα ατυχήματα,αλλά πρέπει να φτάσουμε εκεί για να το καταλάβει κάποιος υπεύθυνος και να επέμβει;εάν επέμβει….Καληνύχτα Ελλάδα……..

    • Φταινε οι κολωνες που ειναι ΕΚΤΟΣ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟς & ΕΚΤΟς ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ αυτοκινητων η Η ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ? Εσυ που εισαι ΝΟΗΜΩΝ!!! εχεις καποια απαντηση? Καληνυχτα ΝΟΗΜΟΝΕ!!!

  4. Μέσα στο φουλ της σεζόν οι εργάτες δούλευαν κυριολεκτικά μέσα στον δρόμο με τον φόρτο αυτοκινήτων να είναι μεγάλος λόγο τουρισμού με αποτέλεσμα σε μερικά σημεία να υπήρχε κίνδυνος ατυχήματος μιας και η αστυνομία δεν υπήρχε για να ρυθμίσει την κίνηση ούτε στον επαρχιακό προς κεφαλο ούτε προς Καρδάμαινα, τώρα που οι τουρίστες έχουν φύγει και υπάρχει μεγάλη άνεση στους δρόμους δεν δουλεύει κανείς εργάτης για κάποιο λόγο … Εκτός του ότι κάνετε προχειρότητες και τσαπατσοδουλίες (5.100.000 αν είναι δυνατόν!!!!) πρέπει να τις κάνετε στο φουλ της σεζόν!! Τραγικοί

  5. Συνεχόμενη γραμμή λευκή επαγγελματία οδηγε είναι ΝΤΟΥΒΑΡΙ βάση του κοκ ! Στην μέση του οδοστρώματος και στην άκρη οπότε απαγορεύεται η προσπέραση και αν φτάσεις στα όρια του δρόμου θα έχεις πάρει πορεία για κανένα χωράφι….οι πλαστικοί σωλήνες σε πείραξαν? Εκεί που είναι οι φωτο έχει όριο 60…να πας με 50 40. Ευκολακι μείνε ανάμεσα στις δύο λευκές γραμμές και οδηγά σαν άνθρωπος

  6. Μετά λόγου γνώσεως για να μην μαλώνετε άδικα οι κολώνες θα μπουν ένα μέτρο πιο μέσα. Αυτό που βλέπετε είναι η αναμονή (γι’αυτό περισσεύει τόσο ο σωλήνας).

  7. Ο ΦΙΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ, ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ.
    Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΙΜΟΝΙΑ Η ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΝΟΣ ΞΑΦΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΔΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΛΟΝΑ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟΣ ΑΠΟ ΚΟΛΩΝΕΣ .
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 2021 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΑΛΩΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΦΩΤΑ, E;

  8. Να χούμε να λέμε . Γιατί δε λέει για νταλίκες και λεωφορεία που πηγαίνουν Πολύ πάνω απ το όριο και μερικοί χωρίς φώτα?

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.