Υπογραφή συμβάσεων για την υλοποίηση δύο σημαντικών έργων του Δήμου, που αφορούν σε βελτίωση βατότητας δρόμων

16
4967
Δύο συμβάσεις για την υλοποίηση σημαντικών έργων οδοποιϊας του Δήμου μας, στην Ζιά και
στον υδροταμιευτήρα (Λιμνοδεξαμενή) της Κω, υπέγραψε σήμερα ο Δήμαρχος Θεοδόσης
Νικηταράς.
Πρόκειται για :
1. Βελτίωση βατότητας σε παρακαμπτήριο δρόμο της κυρίας οδού Ζιάς – Ασκληπιού, στη
θέση «Χριστός» και
2. Βελτίωση βατότητας δρόμου περιμετρικά του υδροταμιευτήρα στη θέση «Πλατύ».
 Το έργο στη Ζιά εντάσσεται στο σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας, με κόστος
91.042,42€, που θα καλυφθεί από ίδιους πόρους του Δήμου.
 Σύμφωνα με την μελέτη 04/2023 της Τ.Υ. Δήμου Κω, θα γίνει παρέμβαση σε
υφιστάμενο χωμάτινο δρόμο 500 ων μέτρων, μετά από πρόταση της Πυροσβεστικής
Υπηρεσίας και του Σωματείου Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων.
 Διευκολύνεται έτσι η ασφαλής διέλευση των βαρέων οχημάτων από την Ζια προς την
πόλη της Κω.
 Το έργο ασφαλτόστρωσης, περιμετρικά της Λιμνοδεξαμενής, σε δρόμο μήκους 580
μέτρων, διασφαλίζει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.
 Το κόστος 63.936,77€ θα καλυφθεί από ίδιους πόρους του Δήμου Κω.
Εργολήπτρια εταιρεία έχει αναδειχθεί η «ΚΕΦΑΛΙΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ»,
με την προθεσμία αποπεράτωσης των δύο έργων να έχει καθοριστεί σε τέσσερεις (4) μήνες.
Γραφείο Τύπου

16 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θα είναι σαν την βελτίωση βατότητας του δρόμου Τιγκάκι – Μαρμάρι? Δηλαδή μια τρύπα στο νερό?

  2. Ο Δήμος Κω είναι ο μοναδικός Δήμος στο Νότιο Αιγαίο που δεν υποβάλλει φακέλους με έργα για το νησί ,ενώ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στέλνει προσκλήσεις για υποβολή φακέλων με έργα για να ενταχθούν.Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αδιάθετα όπως φαίνεται στους παρακάτω συνδέσμους της περιφέρειας.Ο Δήμος Κω πρέπει να υποβάλλει φακέλους για κτήριο αφίξεων και αναχωρήσεων στο λιμάνι, για κατασκευή καινούργιων εγκαταστάσεων SEGEN, μόλου για κρουαζιερόπλοια, master plan για το λιμάνι και έχει λάβει επιχορήγηση 1.000.000 ευρώ για μελέτες, επέκταση μαρίνας, αξιοποίηση οινοποιείου, αβικω, αλεξαντερ φασιον, έργα οδοποιίας, κατασκευή καινούργιων σχολείων, κολυμβητήριο με κλειστό γυμναστήριο και έργα στα χωριά.https://aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/539058/anagnostis-giati-dimos-den-ypovallei-fakelous-erga-stin-perifereia/

  3. Ντόπιος εργολάβος;;;;Θεέ και Κυριε τι πάθατε ;;Δήμαρχε ;;;μας εκπλησεις!!!!!πως και έτσι ;;;έφυγαν οι ξένοι και πήραμε δικο μας ;

    • εισαι λαθος φιλε.
      Ο ΝΙΚΗΤΑΡΑΣ στην τετραετια εκανε δεκαπλασια ασφαλτικα απο τους προηγουμενους.
      εκτος αν εισαι τυφλος.

  4. Κεφαλιανε Γιώργο εσυ που είσαι κ ντόπιος πάρε τα ψίχουλα καλά είναι !!!ενώ τα μεγάλα έργα καρχαρίες μεγάλοι χαχαχαχα

  5. ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΑΣΦΕΝΔΙΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΡΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΤΟ? ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ……….

  6. Που μας ξηλώσατε την παλιά άσφαλτο και μας αφήσατε με το χώμα; Εδώ δεν θα έρθετε να φωτογραφηθείτε για το «έργο» σας;

  7. Κως είναι και το τρίγωνο Ηρακλειδών.
    Θα το βρείτε στο χάρτη, όταν θα είναι αργά.
    Δεν καταδέχεστε να φτιάξετε τους δρόμους. Μόνο ΧΥΤΑ, Ανακύκλωση της κακιάς ώρας, Μπιλμπάο και ό,τι πιο ρυπογόνο, το τοποθετούμε εκεί. Τέτοια απαξίωση και ειδικά από αντιδημάρχους, που δεν περνάνε από τα χωριά μας, δεν έχει υπάρξει ποτέ.

  8. Κατεβαίνοντας από Κέφαλο σκέφτηκα να περάσω μέσα από την Πλάκα και απογοητεύτηκα.Ένας δρόμος 3-4 χιλιομέτρων βρίσκεται στην εγκατάλειψη.Με έκπληξη είδα εκατοντάδες επισκέπτες κυρίως ξένους να κάθονται στη σκιά των δέντρων ή να κάνουν βόλτες μέσα στο δάσος.Γιατί τέτοια εγκατάλειψη;Γιατί τέτοια απαξίωση;Είναι ένας πανέμορφος χώρος μια όαση από τους ελάχιστους που διαθέτει το νησί μας και εμείς τον αφήσαμε να ρημάζει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ