Κατά 2% θα μειώσει για το καλοκαίρι του 2017 τις διαθέσιμες αεροπορικές της θέσεις για την Ελλάδα, σε σύγκριση με φέτος, η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair, όπως ανακοίνωσε ο εμπορικός διευθυντής της David O’Brien, προαναγγέλλοντας και την «αποχώρηση» της Κω από τα θερινά δρομολόγια της επόμενης σεζόν.

Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή η κίνηση αυτή οφείλεται στο υψηλό κόστος των τελών των ελληνικών αεροδρομίων, αφήνοντας αιχμές στις ελληνικές κυβερνήσεις για το καθεστώς φορολόγησης αλλά και για τη μη ανταπόκριση σε 26 συνολικά επιστολές, στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν προτάσεις ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της εταιρείας στην Ελλάδα.

Όπως ανακοίνωσε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. David O’Brien, η Θεσσαλονίκη, με την προσθήκη τεσσάρων νέων δρομολογίων και την επέκταση, μέσα στο καλοκαίρι, της νέας πτήσης προς Βερολίνο, θα έχει το καλοκαίρι του 2017 μία αύξηση 14% στον αριθμό των πτήσεων, με μεγαλύτερη αύξηση να έχει μόνο η Μύκονος με +39%. Η Αθήνα πάλι, λόγω του υψηλού κόστους αεροδρομίου, θα μείνει ουσιαστικά στα ίδια επίπεδα, αφού το 1% θα προέλθει από ένα νέο δρομολόγιο, προς τη Σόφια. Επειδή όμως τα κόστη είναι γενικότερα υψηλά, το 2017, θα μειωθούν οι πτήσεις προς τα νησιά, είτε γιατί τα θερινά δρομολόγια θα αρχίσουν αργότερα είτε γιατί θα γίνονται με μικρότερη συχνότητα, ενώ διακόπτεται λόγω χαμηλών πληροτήτων και υψηλού κόστος, το δρομολόγιο για Kω

Σε αντιδιαστολή με την Ελλάδα έφερε παράδειγμα την Ιταλία, όπου η ιταλική κυβέρνηση αποφάσισε να μην αυξήσει τη φορολογία, όπως είχε προαναγγείλει, με αποτέλεσμα η Ryanair να προγραμματίσει για το 2017 την προσθήκη 44 νέων δρομολογίων, με τη χρήση 10 επιπλέον αεροσκαφών. Παρόλα αυτά, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πρώτη επίσημη συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, «η οποία θα συνδράμει στην προβολή της Ελλάδος ως ιδανικό προορισμό για διακοπές προς το τέλος του καλοκαιριού και τις αρχές φθινοπώρου, καθώς και για σύντομες αποδράσεις». Η καμπάνια του ΕΟΤ και της Ryanair, θα εστιάσει «στην προώθηση ελληνικών προορισμών και στην αύξηση των κρατήσεων μέσα από μία σειρά καινοτόμων ψηφιακών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβάνοντας το νέο ηλεκτρονικό περιοδικό του ΕΟΤ, το οποίο παρουσιάζει την Ελλάδα στα καλύτερα της, στο Ryanair.com».

Στο καλοκαιρινό πρόγραμμα της Αθήνας για το 2017, το οποίο και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, ανακοινώθηκε ένα νέο καλοκαιρινό δρομολόγιο προς Σόφια και περισσότερες πτήσεις προς Χανιά και Μύκονο, «συμβάλλοντας στη διακίνηση 3,4 εκατ. επιβατών ανά έτος».

Για τα δρομολόγια της Αθήνας η Ryanair, όπως είπε ο εμπορικός διευθυντής, θα έχει αύξηση 1% για το καλοκαιρινό πρόγραμμα του 2017, ενώ ακόμη μεγαλύτερη, διψήφια αύξηση στο 14% θα έχει για τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης.

Τέλος, ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair σημείωσε ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, η Ryanair έχει διακινήσει 16 εκατ. επιβάτες προς την Ελλάδα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας με την ολοκλήρωση παραλαβής 315 νέων αεροσκαφών μέχρι το 2024, θα είναι σε θέση να διακινεί 180 εκατ. επιβάτες τον χρόνο.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ