Μόνιμη Επιτροπή ΤΕΕ Κω: Σύσταση έκτακτης επιτροπής για άμεση λήψη μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας στον κόμβο της Πειραιώς

28
11547
Μετά την απώλεια ενός νεαρού συμπολίτη μας στον κόμβο μπροστά στην τράπεζα Πειραιώς, η Μόνιμη Επιτροπή ΤΕΕ Κω θεωρεί αναγκαία τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των οχημάτων στον συγκεκριμένο κόμβο που είναι από τα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού δικτύου του νησιού. Προτείνει τη σύσταση έκτακτης επιτροπής για την άμεση λήψη μέτρων ρύθμισης της κυκλοφορίας εως ότου γίνει η σχετική  κυκλοφοριακή μελέτη και εφαρμοστεί.
Η ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΕΕ ΚΩ

28 ΣΧΟΛΙΑ

  1. καί όταν σκοτωθεί κι άλλος ,όταν δέν ανάβουν τά φανάρια, θά συσταθεί κι άλλη επιτροπή.

    • Εσύ έχεις εφεύρει την εβδομάδα με τα 20 μεροκάματα.
      Ρύθμισε και τα κακώς κείμενα …παντοδύναμε !!!

  2. Έπρεπε να χάσει την ζωή του ένας ακόμη άνθρωπος για να ανοίξουν τα μάτια κάποιων και να συμβεί το αυτονόητο!
    Όλοι οι δρομοι του νησιού είναι καρμανιόλες, παντού έλλειψης, κακοτεχνίες σε ένα ούτως η άλλως απαρχαιωμένο δίκτυο! Βάλε και εμάς που νομίζουμε πως ξέρουμε να οδηγούμε, τους τουρίστες που δεν ξέρουν πού πάνε, τα κακοσυντηριμενα οχήματα που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχει δέσει το γλυκό! Εδώ και δεκαετίες!
    Και το είδατε τώρα? Σοβαρά?

  3. Στην Μακρυγιάννη στην διασταύρωση με Αρίστωνος κινδυνεύουν πολλοί οδηγοί και πεζοί. δεν έχει ορατότητα πολλά φορτηγά ξεφορτώνουν σε γύρω μαγαζιά όπως φούρνος μανάβικο μπακάλικο ανθοπωλείο κρεοπωλείο και κομμωτήριο δηλ κέντρο εμπορικό με πολλά οχήματα.

  4. Μια καλή λύση είναι κυκλικός κυκλοφοριακός κόμβος. Ας το σκεφτούμε.

    • Κύριε Ντίνο πρόσφατα επισκέφτηκα τον Βόλο. Σχεδον σε όλο το κέντρο είχε κυκλικούς κόμβους. Ρώτησα τους ντόπιους γιατί τους έφτιαξαν. Μου απάντησαν ότι παλιά είχε φανάρια και είχε μποτιλιάρισμα. Όμως τώρα υπάρχει γρήγορη και συνεχής ροή με σπάνια μικροατυχήματα. Οποίος μπαίνει έχει στοπ . Μόλις μπεις έχεις συνεχώς προτεραιότητα. Πρόκειται για διασταυρώσεις με 4 και παραπάνω συνδεδεμένους δρόμους. Μήπως πρέπει να το σκεφτούμε και εκπαιδευτουμε;

  5. Έπρεπε να θυσιαστούν στο Μολώχ της ασφάλτου άνθρωποι όπως στον κόμβο της Μαρίνας και στο γεφύρι για να οργανώθηκε και να αποφασίσετε αν θα πρέπει να αποφύγουμε αλλά τραγικά ατυχήματα.

  6. Ανέφερα και σε άλλο σχόλιο, που χρησιμεύει η κίνηση από ASC προς ΓΕΝΙΚΗ και το αντίστροφο; Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις: από Alfa bank για Πλατάνι, από είσοδο πόλης προς Εθν.Αντιστασεως .Η κατασκευή με συνέχιση νησίδας από το κατάστημα Μαμουζελου έως το κατάστημα Σεγραιδου λύνει το πρόβλημα και ομορφαίνει το τοπίο.Θυμιθειτε την νησίδα στο Πελαργό και την εξάλειψη των ατυχημάτων στο σημείο.Ας το δούνε οι υπεύθυνοι……

  7. Όχι λύση στο πόδι. Να παρατηρήσω ότι όταν τα φανάρια δουλεύουν στην διασταύρωση της Eurobank η ουρά φτάνει μέχρι τα επόμενα φανάρια, όταν δεν δουλεύουν δεν υπάρχει ουρά.

    • Ακριβώς!!!!!!
      Πες το 10 φορές να το καταλάβουν οι ειδικοί Πίθηκοι με την εμμονή στα φανάρια!!!!

  8. Δυστυχως σε αυτην την χωρα οι λεξεις προληψη και προβλεψη θεωρουνται μη απαραιτητες…απαρχαιωμενες…παροχυμενες..

  9. Tελικά την καλύτερη λύση την είχαν στην αρχαια Αίγυπτο. Την κακοτεχνία την πλήρωνε ο υπεύθυνος παρα πολύ ακριβά…. δυστυχώς εδώ παριστάνουν τις κλαίουσες οι υπευθυνοι, πανθούν τάχαμ ενώ αυτοί δολοφονούν τους ανθρώπους που πενθούν για αυτούς.

  10. τι να τα κάνεις κυκλικούς κόμβους, νησίδες, σαμαρακια , φανάρια, αν δεν γνωρίζεις και δεν εφαρμόζεις τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. ο κοκ είναι φτιαγμένος για να προστατεύει, να καθοδηγεί και να αποτρέπει τους οδηγούς από τα ατυχήματα.

  11. Η διαμόρφωσή της όπως είναι σήμερα, είναι έγκλημα. Οι δρόμοι πρέπει να παρέχουν ορισμένα στάνταρ ασφάλειας. Δυστυχώς εδώ αυτά αγνοήθηκαν. Μπαίνεις μέσα με ρίσκο δικό σου κι όποιον πάρει ο χάρος.
    Υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες σε αυτούς που τον παρέδωσαν σε κυκλοφορία.

  12. Στο σημείο που έγινε το θανατηφόρο με το σκουπιδιάρικο δίπλα στο συσσίτιο στον Άγιο Νεκτάριο , μπορεί να έγινε επέμβαση και να μεγάλωσε ο δρόμος παρατηρείτε τώρα όμως στο ίδιο ακριβώς σημείο άλλο πρόβλημα με κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος … στο σπιτάκι που ανοίκει στην εκκλησία έχουν ρίξει τσιμέντο για να εισέρχονται οι κάτοικοι της κατοικίας στην αυλή . Όλοι λοιπόν που παίρνουν φαγητό κάθε μεσημέρι βρίσκουν ευκαιρία και κάνουν εκεί αναστροφή με αποτέλεσμα οι κάτοικοι που κατεβαίνουν τον δρόμο με τα αμάξια μη έχοντας ορατότητα σε εκείνο το σημείο λόγο του κτίσματος που βρίσκετε πάνω στη στροφή να κινδυνεύουν με σοβαρό τροχαίο ατύχημα … ας μπει μία αλυσίδα ή κορδέλα να αποτρέπουν την επικίνδυνη αναστροφή πριν χαθεί και άλλη ζωή … δύο ατυχήματα πήγαν να γίνουν για αυτόν τον λόγο μπροστά στα μάτια μου … sos sos

  13. Τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του νεαρού είναι κρίμα να ακούς τέτοιες ηλικίες
    Ξυπνάτε κωοι μόνο το χρήμα σας ενδιαφέρει τίποτε άλλο

  14. Βρείτε λύση και γρήγορα.Μην περιμένουμε αλλά ατυχήματα.Δεν φταίνε μόνο οι δρόμοι αλλά είναι κάποια σημεία στην Κω που πρέπει να αλλάξουν.

  15. Σάυτο το νησό πρωτα πρέπει να πεθάνει κόσμος και μετά να διορθώσουν τα στραβα που οι ίδιοι κατασκευασαν! Βλέπε γεφύρι στο Ασκληπιείο, κόμβος Πειραιώς και άλλα πολλά!!!

  16. Όλα άχρηστα είναι, τώρα που χάσαμε το παιδί σας έπιασε η προκοπή;;;/////// όλοι μαζί,, κηφήνες!!Μόνο ο τουρισμός σας ενδιαφέρει και τίποτα άλλο!

  17. Στο ίδιο έργο Θεατές. Ο Δήμος έχει συνέχεια, 5 κόμβοι με φανάρια είχαν σχεδιαστεί, ακυρώθηκαν επί δημαρχίας …
    Αποτέλεσμα να σκοτωθεί στην Μαρίνα ο φίλος μας,,,, τώρα στην Πειραιώς το παιδί του φίλου,,,,. Και η κοροϊδία το ΤΕΕ βγάζει ανακοίνωση. Το έργο τις τωρινής Δημαρχίας με τους χάρτες και τα σχέδια που ανακοίνωσε από τον Νοέμβριο 2021 δεν το θυμούνται;

  18. Η ταχύτητα είναι αυτή που σκοτώνει όσα φανάρια και να βάλλεται σε όλο το νησί δεν σώνεται τίποτα.

    • Όλοι και όλα φταίνε. Και η ταχύτητα, η μέθη κλπ των οδηγών αλλά και η κακή διευθέτηση της κυκλοφορίας από πλευράς κράτους. Πχ… Αν απαγορευόταν η κάθετη διέλευση από την Πειραιώς προς τον απέναντι δρόμο και αντιστρόφως καθώς και οι αριστερές στροφές ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ τροχαία ατυχήματα. Αρκεί να υπάρχουν σωστές εναλλακτικές λύσεις. Χρειάζονται ειδικοί έξυπνοι κόμβοι. Αλλά γι’αυτό χρειάζονται και ΕΞΥΠΝΟΙ συγκοινωνιολόγοι. Πόσες παπ@ριές δεν έχουν γίνει. Πχ η είσοδος στην προτεραιότητα στους κόμβους προς αεροδρόμιο. Να μην πω και ένα σωρο αλλά εν ΚΩ.

Γράψτε απάντηση στο Ειρήνη Ακύρωση απάντησης