Αγνώριστος ο αείμνηστος ηθοποιός του παλιού ελληνικού κινηματογράφου
Μπορεί να έχουν περάσει σχεδόν 40 χρόνια από τον θάνατό του, αλλά ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στη μικρή οθόνη, σε πολλές από τις ταινίες που συμμετείχε.
Ο γλυκός πατέρας του παλιού ελληνικού κινηματογράφου έμεινε χαραγμένος στη μνήμη για αμέτρητες επιτυχίες του και τη χαρακτηριστική του παρουσία. Ξεκίνησε στο σινεμά από την ηλικία των 35 ετών, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του, υποδυόταν σχεδόν πάντα τον πατέρα, με ανάλογη εμφάνιση. Οι περισσότεροι τον έχουν ταυτίσει με την πατρική φιγούρα των παλιών ταινιών, με τον ίδιο να φορά συνήθως κοστούμια και να υποδύεται τον μεσήλικα.
Παρόλα αυτά, στα social media κυκλοφόρησε μία σπάνια φωτογραφία του Διονύση Παπαγιαννόπουλου, από την ηλικία των 27 ετών.
Το προφίλ στο Instagram για το «Σπίτι του Ηθοποιού» αναδημοσίευσε το στιογμιότυπο από το προφίλ του Άρη Λουπάση που αναρτά συχνά σπάνια ασπρόμαυρα στιγμιότυπα από το παρελθόν. Στην εικόνα εμφναίζεται ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος στα πρώτα του βήματα ως ηθοποιός για λογαριασμό μιας θεατρικής παράστασης.
Δείτε τη φωτογραφία
Στη λεζάντα της ανάρτησης γράφει: «Μια φωτογραφία ντοκουμέντο με έναν τεράστιο ηθοποιό που συνεχίζει να λατρεύεται μέχρι σήμερα όσο λίγοι Έλληνες καλλιτέχνες. Ο 27χρονος Διονύσης Παπαγιαννόπουλος κυριολεκτικά αγνώριστος στην δεύτερη θεατρική του εμφάνιση στα «Δημιουργηθέντα συμφέροντα» του Χαθίντο Μπεναβέντε, ενός εκ των σπουδαιοτέρων Ισπανών δραματουργών του 20ου αιώνα, στον οποίο το 1922 απενεμήθη το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Η παράσταση κάνει θριαμβευτική πρεμιέρα την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου του 1939 από την σκηνή του Εθνικού σε σκηνοθεσία Τάκη Μουζενίδη και τους κεντρικούς ρόλους ερμηνεύουν μεγαθήρια του ελληνικού θεάτρου όπως οι Μάνος Κατράκης, Στέλιος Βόκοβιτς, Ελένη Παπαδάκη, Βάσω Μανωλίδου, Ελένη Ζαφειρίου και Τιτίκα Νικηφοράκη. Η θεωρία που διαπνέει το έργο είναι πως «για να πετύχεις στην ζωή δεν χρειάζονται οι ανθρώπινες αξίες αλλά η ικανότητα να μπλέκεις στο ίδιο νήμα τα συμφέροντα των άλλων με τα δικά σου και έτσι να τους δημιουργείς την ανάγκη να σε υποστηρίξουν με φόβο μην βγουν ζημιωμένοι εάν εσύ αποτύχεις». Οι πολύ καλές κριτικές που λαμβάνει ο νεαρός τότε Διονύσης και οι οποίες δημοσιεύονται σε εφημερίδα δίπλα σε άρθρο με γνωστό πολιτικό από την γενέτειρα του τo Διακοφτό Αχαΐας, αποτελεί και την αφορμή για να αποκατασταθούν και οι σχέσεις με τους γονείς του και ιδιαίτερα με την μητέρα του η οποία μόλις μαθαίνει την ενασχόληση του με την υποκριτική δηλώνει πως θα τον αποκληρώσει. Την καριέρα του θα διακόψει το ξέσπασμα του πολέμου όπου υπηρετεί στην πρώτη γραμμή ως Έφεδρος Υπολοχαγός για να την συνεχίσει μετά την συνθηκολόγηση όπου θα διακριθεί σε ρόλους ρεπερτορίου και έπειτα στην κωμωδία, ξεδιπλώνοντας το ανεπανάληπτο κωμικό του ταλέντο και εμβαθύνοντας σε κάθε ρόλο με μοναδική μαεστρία και ασύλληπτους μορφασμούς και αυτοσχεδιασμούς που διδάσκονται μέχρι σήμερα σε δραματικές σχολές».