Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για τη στήριξη των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων με δύο προτάσεις

0
343

«Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για τη στήριξη των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων με δύο προτάσεις»

 

Δύο σημαντικές προτάσεις για τη στήριξη των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων, κατέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κόνσολας προτείνει:

1ον: Την αλλαγή της ΚΥΑ με την οποία θεσπίζεται καθεστώς χορήγησης ενισχύσεων, με τη μορφή άμεσης έκτακτης επιδότησης, στις επιχειρήσεις τουριστικών γραφείων και τις Τουριστικές Επιχειρήσεις Οδικών Μεταφορών οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες μετακίνησης με τουριστικά λεωφορεία και τρένα, αφού όπως επισημαίνει, προϋπόθεση για να ενταχθούν ως δικαιούχοι στο συγκεκριμένο μέτρο οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων ήταν να έχει προηγηθεί η έκδοση ηλεκτρονικού αναγνωριστικού σήματος τουριστικών λεωφορείων.

Πολλοί, όμως, ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων, είτε αγνοούσαν την συγκεκριμένη υποχρέωση, είτε δεν πρόλαβαν να εκδώσουν το σχετικό αναγνωριστικό σήμα μέχρι την καταληκτική ημερομηνία που αυτό προβλέπονταν (δηλαδή μέχρι τις 29.12.2020) και με δεδομένες τις δυσκολίες ενημέρωσης, λειτουργίας αλλά και μετακίνησης  το συγκεκριμένο διάστημα, λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία.

Ο κ. Κόνσολας ζητά να εξεταστεί το ενδεχόμενο να παραταθεί η  προθεσμία για την έκδοση ηλεκτρονικού σήματος για τα τουριστικά λεωφορεία, τονίζοντας ότι ανάλογες διευκολύνσεις παρείχε το Υπουργείο Μεταφορών και για τους ιδιοκτήτες λεωφορείων ΚΤΕΛ.

2ον: Την επικαιροποίηση και τροποποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για τα τουριστικά λεωφορεία, σε ό, τι έχει σχέση με το δείκτη πληρότητας.

Τονίζει ότι πέρυσι είχε τεθεί όριο πληρότητας 65% στα τουριστικά λεωφορεία. Με δεδομένο, όμως, ότι φέτος υπάρχει η δυνατότητα εμβολιασμών και διενέργειας self test, αλλά και ένα πλαίσιο ελέγχου για όλους όσοΙ εισέρχονται στη χώρα με το πιστοποιητικό εμβολιασμού και το αρνητικό μοριακό τεστ, θα πρέπει να τροποποιηθεί το όριο πληρότητας για τα τουριστικά λεωφορεία αφού στις αεροπορικές συγκοινωνίες δεν υπάρχει όριο ενώ στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες το όριο ήταν στο 80%.

Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ