Ο ΚΩΑΝ ΑΕ παρέδωσε 4 συγκοινωνιακές μελέτες εφαρμογής στον Δήμο Κω

0
26
Ο ΚΩΑΝ ΑΕ Αναπτυξιακός Οργανισμός Τ.Α. στο πλαίσιο υλοποίησης της Προγραμματικής Σύμβασης με τον Δήμο Κω με τίτλο «Μελέτες εφαρμογής κρίσιμων κυκλοφοριακών έργων του Δήμου Κω», ολοκλήρωσε το φυσικό αντικείμενο της και παρέδωσε εμπρόθεσμα 4 συγκοινωνιακές μελέτες εφαρμογής και συγκεκριμένα τις παρακάτω:
1) «Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την υλοποίηση κυκλικών κόμβων στις διασταυρώσεις Εθνικής Αντιστάσεως και Νυμφαίας και Εθνικής Αντιστάσεως και Αργυροκάστρου».
Αντικείμενο της παρούσας είναι η διαμόρφωση νέων κυκλικών κόμβων στις διασταυρώσεις των οδών «Εθνικής Αντιστάσεως και Νυμφαίας» και «Εθνικής Αντιστάσεως και Αργυροκάστρου» (μελλοντική θέση Δικαστηρίων). Σκοπός των νέων προτεινόμενων διαμορφώσεων είναι:
– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του της διασταύρωσης για όλα τα διερχόμενα οχήματα με την μείωση των καθυστερήσεων.
– Να εξασφαλίζονται συνθήκες περιορισμού της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων και να επιτυγχάνεται αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας.
– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών
– Να διασφαλίζεται η δυνατότητα πραγματοποίησής αναστροφής των οχημάτων.
– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.
– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ.
– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων.
– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και ποδηλάτων και της μείωσης της ταχύτητας των οχημάτων.
2) «Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου (από Μεγάλου Αλεξάνδρου έως Κοραή) και τη διαμόρφωση του κόμβου Ελευθερίου Βενιζέλου και Κοραή».
Αντικείμενο της παρούσας είναι η ανάπλαση της Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου, από το ύψος της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου έως και τον κόμβο με την οδό Κοραή. Σκοπός της νέας προτεινόμενης διαμόρφωσης είναι:
– Να διαμορφωθεί ελεύθερος διάδρομος πεζών καθαρού πλάτους περίπου 1,50 m εκατέρωθεν του καταστρώματος κυκλοφορίας, με μετακίνηση των υφιστάμενων εμποδίων (όπως δέντρα, ιστοί οδοφωτισμού και ιστοί της ΔΕΗ) στις ειδικά διαμορφωμένες νησίδες μεταξύ των θέσεων στάθμευσης (ζώνες τοποθέτησης αστικού εξοπλισμού)
– Να αναβαθμιστεί το παρεχόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας, καθώς μέσω του περιορισμού του πλάτους του καταστρώματος κυκλοφορίας, της διάστρωσης του καταστρώματος κυκλοφορίας στους κόμβους με κυβόλιθο και της δημιουργία νησίδων με εσοχές στάθμευσης περιορίζεται η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων και δημιουργούνται ασφαλέστερες συνθήκες για τους πεζούς
– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία των διασταυρώσεων για όλα τα διερχόμενα οχήματα
– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών
– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε
– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ
– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων με τη δημιουργία εσοχών στάθμευσης
– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων στις διασταυρώσεις, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και της τοπικής διάστρωσης του καταστρώματος κυκλοφορίας με κυβόλιθο στις διασταυρώσεις της Λεωφ. Ελευθέριου Βενιζέλου.
3) «Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την υλοποίηση της αναδιαμόρφωσης του κόμβου Φιλίνου και Εθελοντών Πολεμιστών και Κανάρη».
Αντικείμενο της παρούσας είναι ανάπλαση της περιοχής διασταύρωσης των οδών Φιλίνου και Κανάρη. Σκοπός των νέων προτεινόμενων διαμόρφωσεων είναι:
– Να εξυπηρετείται η εύρυθμη κυκλοφοριακή λειτουργία του της διασταύρωσης για όλα τα διερχόμενα οχήματα.
– Να εξασφαλίζονται συνθήκες περιορισμού της ταχύτητας των διερχόμενων οχημάτων και να επιτυγχάνεται αναβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας.
– Να διευθετούνται με σαφήνεια οι κινήσεις των οχημάτων μεταξύ των συμβαλλόμενων οδών.
– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.
– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με τη δημιουργία νέων πεζοδιαβάσεων και ραμπών ΑμεΑ.
– Να οριοθετήσει σαφώς τις περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων.
– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της εφαρμογής των διευρυμένων πεζοδρομίων, τον καθορισμό των διαδρομών πεζών και ποδηλάτων και της μείωσης της ταχύτητας των οχημάτων.
4) «Κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμογής για την παραλιακή οδό Βασιλέως Γεωργίου Β’ (από την πλατεία 7ης Μαρτίου έως την οδό Επιχάρμου)».
Αντικείμενο της παρούσας είναι η διαμόρφωση νόμιμων θέσεων στάθμευσης στην Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’. Σκοπός της νέας προτεινόμενης διαμόρφωσης είναι:
– Να διαμορφωθούν νόμιμες θέσεις στάθμευσης κατά μήκος της Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’. Με αυτό τον τρόπο οριοθετούνται σαφώς οι περιοχές στάσης και στάθμευσης οχημάτων και αποτρέπονται οι παράνομες σταθμεύσεις κατά μήκος της οδού.
– Να αναβαθμιστεί το παρεχόμενο επίπεδο οδικής ασφάλειας, καθώς μέσω του περιορισμού του πλάτους του καταστρώματος κυκλοφορίας με την δημιουργία νησίδων με εσοχές στάθμευσης περιορίζεται η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων και δημιουργούνται ασφαλέστερες συνθήκες για τους πεζούς.
– Να εξασφαλίζεται η απορροή των ομβρίων προς το υφιστάμενο αποχετευτικό δίκτυο, όπως αυτό φαίνεται από την τοπογραφική αποτύπωση και από την αυτοψία που πραγματοποιήθηκε.
– Να εξασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των πεζών, των ποδηλατιστών, καθώς επίσης και των ατόμων με κινητικά προβλήματα, με την προσθήκη νέων πεζοδιαβάσεων κατά μήκος της Λεωφ. Βασιλέως Γεωργίου Β’.
– Να αναβαθμιστεί αισθητικά η περιοχή, λόγω της καθώς πλέον τα οχήματα σταθμεύουν σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και διατηρούνται μέσω των νησίδων τα απαραίτητα κενά μεταξύ των θέσεων στάθμευσης προκειμένου να είναι ορατή η θέα του παραλιακού μετώπου.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το site της εταιρείας στο https://koan-ae.gr/texnikes-ypiresies/meletes
Με εκτίμηση,
Παπαδόπουλος Γεώργιος
Προϊστάμενος Διεύθυνσης
Τεχνικών Υπηρεσιών ΚΩ.Α.Ν. Α.Ε.
Τηλ.: 22423-07537
Κιν. : 6979793016
 
Γεωργίου Παπανδρέου 0, 85300 Κως
https://www.koan-ae.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ