Ν. Μυλωνάς: Πολιτική ‘’Ανάπτυξης & οργάνωσης των δημοσίων συγκοινωνιών στο Δήμο Κω’’ (Συνεργασία ΔΕΑΣ-ΚΤΕΛ!)

26
1413
ΘΕΜΑ: πολιτική για την ‘’Ανάπτυξη & οργάνωση των δημοσίων συγκοινωνιών στο Δήμο Κω’’

Α. Πρώτο τοπικό δημοτικό θέμα του 2017 αναδείχτηκαν οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες στο νησί μας. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό και σημαντικό για την τοπική ζωή και ανάπτυξη. Παρουσιάστηκε όμως ως πολιτική σύγκρουση ανάμεσα στον Δήμο, Περιφέρεια Ν. Αιγαίου και την αποκεντρωμένη διοίκηση Αιγαίου. Μια σύγκρουση καθηκόντων και επιδιώξεων που δεν οδηγεί σε ένα κάποιο αποτέλεσμα σε σχέση με την κατάσταση που υπάρχει! Όμως σε μια πολύ κακή εποχή για την κοινωνία μας, που υποφέρει εξ αιτίας της κρατικής χρεοκοπίας και των μνημονιακών δεσμών, το να μην μπορούμε να προωθήσουμε αλλαγές και βελτιώσεις σε καθαρά τοπικού χαρακτήρα χρονίζοντα προβλήματα, είναι αυτοκαταστροφικό!

Β. Η κατάσταση των συγκοινωνιών στο νησί μας που εκτελούν ΚΤΕΛ και ΔΗΜΟΣ (ΚΕΑΣ-ΚΕΚΠΑΠΥΑΣ) είναι κακή. Δεν το αποδεικνύει η εμπειρία μας, αλλά ο ίδιος ο Δήμος Κω, μέσω μελέτης του 2011 που ανέθεσε και πλήρωσε. Η μελέτη έκλεινε με μια σειρά (επισυνάπτονται) τεχνοκρατικά συμπεράσματα ειδικών επιστημόνων: ‘’α. πρέπει να υπάρξει πύκνωση των γραμμών από/προς το αεροδρόμιο και να καλύπτουν το σύνολο του νησιού β. να υπάρχει συγκοινωνία που να συνδέει το λιμάνι της Κω με τις αφετηρίες της δημοτικής συγκοινωνίας, του ΚΤΕΛ και τα λιμάνια Μαστιχάρι και Καρδάμαινα που χρησιμοποιούνται για την μετάβαση κατοίκων και επισκεπτών σε Κάλυμνο-Νίσυρο και καταλήγοντας λέει ότι γ. η ανάλυση της επιβατικής κίνησης των δύο φορέων, η παρεχόμενη ποιότητα μεταφορών και η νέα δομή του Καλλικρατικού Δήμου ΚΩ, οδηγούν στην ανάγκη αλλαγής στο μεταφορικό σύστημα του νησιού! Η συγχώνευση όλων των παρόχων του δημόσιου μεταφορικού έργου θα πρέπει να εξεταστεί έτσι ώστε να προκύψει ένας ενιαίος σχεδιασμός του συστήματος που θα εξυπηρετεί με συνέπεια τις αστικές και περιαστικές περιοχές του νησιού και θα καλύπτει τις ιδιαιτερότητες που αυτές παρουσιάζουν τη θερινή και χειμερινή περίοδο. Σε κάθε περίπτωση ο Δήμος της Κω οφείλει και πρέπει να αναλάβει όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες ώστε να βελτιώσει την δομή και την ποιότητα των Δημοσίων Συγκοινωνιών στο νησί μας τόσο για τους μονίμους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες’’. Ο τότε Δήμαρχος έκλεισε την παρουσίαση με το πολιτικό συμπέρασμα: ‘’να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να συγκροτήσουμε ένα σύστημα συνεργασίας για την συγκοινωνία στο νησί και να λύσουμε ζητήματα κυκλοφοριακά και εργασιακά’’. Πέρασαν από την παρουσίαση της μελέτης 1,5 χρόνια διοίκησης του κ. Καΐσερλη χωρίς βήμα αλλαγής, στο συντηρητικό βωμό του ‘’μην θίγεις τα κακώς κείμενα’’!  Μα! Αν η αλλαγή δομών (το να θίξεις τα κεκτημένα ΚΤΕΛ-ΚΕΑΣ) είναι πολιτικό πρόβλημα που απαιτεί ένα εκσυγχρονιστικό και ανανεωτικό πνεύμα, τι να πούμε για την απουσία μέτρων για την ποιότητα υποδομών: στάσεων, πληροφοριακών συστημάτων, αριθμός και μεγέθη οχημάτων που η μελέτη μας επισημαίνει;

Γ. Η Δημοτική αρχή Κυρίτση έχει δεσμευτεί να κάνει αλλαγές και τις προσπαθεί με τον τρόπο της. Μπροστά στην άρνηση των άλλων βαθμών της εξουσίας (είναι πολιτικό λάθος η εμπλοκή εκλεγμένης και κυβερνητικής περιφέρειας) που έχουν από τον νόμο μερίδιο στην διαχείριση του καθαρά τοπικού ζητήματος των ‘’δημοσίων συγκοινωνιών στο Δήμο Κω’’, δεν μπορεί να υποχωρήσει αλλά πρέπει να δει και να ξανα-επιχειρήσει εναλλακτικά σενάρια. Ο Δήμος ως πολιτικός οργανισμός έχει αποκλειστικό λόγο σε συγκεκριμένες πλευρές: α. στην διαφύλαξης του κοινωνικού χαρακτήρα των δημοτικών συγκοινωνιών και β. όπου η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν ικανοποιεί τις στοχεύσεις της δημοτικής πολιτικής παρεμβαίνει διορθωτικά! Δυστυχώς, η πολιτική στην Χώρα μας και στον Δήμο είναι πρακτική διαχείρισης (συνήθως με πελατειακά κριτήρια) και όχι θεμα προγράμματος και ιδεολογίας με στόχο την αλλαγή και την ανάπτυξη!

Δ. Για πολλούς λόγους, αλλά προ πάντων επειδή είμαστε (μικρό) νησί δεν μπορεί να λειτουργήσει η ελεύθερη αγορά και ο ανταγωνισμός θετικά στην ’Ανάπτυξη & οργάνωση των δημοσίων συγκοινωνιών στο Δήμο Κω’’ χωρίς πολιτική ρύθμιση! Το ΚΤΕΛ δεν μπορεί πια να είναι ο μοναδικός φορέας κάλυψης των σύγχρονων αναγκών μας, γιατί απλούστατα είναι μοντέλο του περασμένου αιώνα! Μια άμεση και θεσμικά απρόσκοπτη λύση είναι η πλήρης ανάπτυξη δημοτικών αστικών συγκοινωνιών στα πλαίσια των δημοτικών ενοτήτων Κω (υπάρχει), Δικαίου, Ηρακλειδών και η ταυτόχρονη διασύνδεση των ενοτήτων αυτών μέσω πυκνών γραμμών ΚΤΕΛ με αμφίδρομες διαδρομές από Κω προς Κέφαλο και από Κέφαλο προς Κω! Αυτό σημαίνει συνεργασία ΔΕΑΣ-ΚΤΕΛ! Ο Δήμος μας αποκτά επιτελικό και ελεγκτικό χαρακτήρα στο σύστημα: ελέγχει την ποιότητα των συγκοινωνιών και παρεμβαίνει διορθωτικά ενισχύοντας γραμμές για να τονώσει την αναπτυξιακή διαδικασία σε συγκεκριμένες διαδρομές, δημιουργεί υποδομές και θέτει τα ποιοτικά κριτήρια, πιέζοντας για άμεσους εκσυγχρονισμούς, όπως για παράδειγμα την αλλαγή του χώρου αφετηρίας και στάθμευσης του ΚΤΕΛ, που θα διευρύνει το πεζοδρομημένο τουριστικό κέντρο της πόλης που θα δώσει την δυνατότητα στο ίδιο το ΚΤΕΛ να αναπτυχτεί αλλάζοντας τον χαρακτήρα του και δημιουργώντας δικές του υποδομές αναμονής όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο!

Ν Μυλωνάς.

26 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΑΙ ΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  2. Τζαμί στο Πολυτεχνείο! Οι παρακρατικοί έδωσαν “άσυλο” στους τζιχαντιστές της Αθήνας

    Αυτή η πληροφορία δόθηκε στις αστυνομικές Αρχές λίγες μέρες μετά την ύποπτη και ανεξιχνίαστη πυρπόληση περιπτέρου δίπλα από το Πολυτεχνείο, στην διασταύρωση Πατησίων και Τοσίτσα. Εξετάζεται το ενδεχόμενο η πυρπόληση του περιπτέρου να είναι αποτέλεσμα διαφωνιών και συγκρούσεων ακραίων ισλαμιστικών στοιχείων στο κέντρο της Αθήνας.
    Οι Αρχές εικάζουν ότι το εν λόγω τζαμί δημιουργήθηκε πρόσφατα από ακραίους ισλαμιστές, οι οποίοι δεν γίνονταν δεκτοί στα υπόλοιπα τζαμιά της Αθήνας από τον φόβο των ιμάμηδων, μήπως τεθούν στο στόχαστρο διώξεων!
    Έτσι, οι τζιχαντιστές της Αθήνας βρήκαν άσυλο στις φιλόξενες αγκάλες των παρακρατικών αναρχοκομμουνιστών. Σύμφωνα με μαρτυρίες το τζαμί λειτουργεί σε κάποια από τις υπόγειες αποθήκες, πιθανόν στην πίσω πλευρά του Πολυτεχνείου προς την Μπουμπουλίνας, δηλαδή απέναντι από το υπουργείο Πολιτισμού!
    Αυτό είναι το αριστερό παρακράτος που μαζί με τα προσκυνημένα κόμματα του «συνταγματικού τόξου» προωθούν την ισλαμοποίηση της Πατρίδας μας!

  3. 18 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ 400.000 ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΧΑΣΕ Η Ε.Ε. ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΥΡΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ!

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχασε 400.000 θέσεις εργασίας εξαιτίας των κυρώσεων κατά της Ρωσσίας (και αυτών που επέβαλλε η Ρωσσία στην Ε.Ε. για αντίποινα) ενώ το κόστος στην οικονομία ανήλθε σε 18 δισεκατομμύρια ευρώ, το έτος 2016.
    Αυτά προέκυψαν από ειδική έρευνα του έγκυρου Αυστριακού Ινστιτούτου Οικονομικών Ερευνών.
    Ειδικότερα, στην Αυστρία, ο «οικονομικός πόλεμος» ΕΕ-Ρωσίας φέρεται να κόστισε την ίδια χρονιά, 7.000 θέσεις εργασίας και 550 εκατομμύρια ευρώ.
    Στη Γερμανία, η ζημιά από τις κυρώσεις φέρεται να ξεπέρασε τα έξι δισεκατομμύρια ευρώ και να χάθηκαν 97.000 θέσεις εργασίας, ενώ στην Πολωνία υπήρξε απώλεια 78.000 θέσεων εργασίας και σχεδόν 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
    Η έρευνα δεν αναφέρει πόσο κόστισαν οι κυρώσεις στην Ελλάδα. Λέτε να ξέρουν οι αμερικανόδουλοι Τσίπρας και Καμμένος που τις υπέγραψαν ξανά και ξανά, γράφοντας εκεί που δεν πιάνει μελάνι, τα συμφέροντα της Ελλάδος και του λαού της;

  4. ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ!

    Είναι δε χαρακτηριστικό, το ότι το 67,28% πλέον των όσων πληρώνουμε για τα καύσιμα των οχημάτων μας, είναι φόροι προς το ελεεινό και τρισάθλιο μνημονιακό ψευδοκράτος!

    Κι όπως καταλαβαίνετε, με τις νέες αυξήσεις θα μειωθεί ακόμα περισσότερο η κίνηση με ΙΧΕ αυτοκίνητα, άρα το ψευδοκράτος θα ΧΑΣΕΙ από την πτώση της κατανάλωσης.

    Εύλογο ερώτημα: αφού χάνουν γιατί το κάνουν;

    Απάντηση (κι όποιος έχει κάποια καλύτερη να μας την πει…): γιατί σκοπός τους είναι να μας κάνουν τη ζωή ακόμα πιο δύσκολη, να μας εξαθλιώσουν τελείως! Γιατί μόνο τότε θα ξεπουλήσουν τα πάντα, οι προδότες!

  5. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ.ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.ΑΝΤΕ ΜΠΙΦΤΕΚΑΔΕΣ,ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.

  6. Σε κάθε σοβαρή χώρα η μετακίνηση από και προς τα αεροδρόμια γίνεται από μέσα μαζικής μεταφοράς. Στην Κω η απουσία τέτοιας δυνατότητας αναγκάζει τους επιβάτες να μετακινούνται με ταξί. Αυτό σημαίνει ένα ακριβό τίμημα (σε κάποιες περιπτώσεις ισάξιο του αεροπορικού εισιτηρίου!) και τον εγκλωβισμό του συνόλου τον ταξί στο αεροδρόμιο με αποτέλεσμα η πόλη της Κω και τα χωριά να αδειάζουν από ταξί και να βλέπεις τεράστιες ουρές τουριστών να περιμένουν για πάνω από μία ώρα στις στάσεις των ταξί να εξυπηρετηθούν (π.χ η στάση της ALPHA BANK στο λιμάνι). Αυτό συμβαίνει κυρίως τις μέρες που το αεροδρόμιο έχει πολύ κίνηση (Τετάρτες, Σάββατα, Κυριακές) και συνεπάγεται καταστροφή για την κίνηση στα μαγαζιά και τεράστια δυσφήμηση για το νησί και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.

  7. νικο . Για όλα φταίει η Χριστιανική Δύση η οποία παραμένει βυθισμένη και εγκλωβισμένη στο μαύρο θρησκευτικό σκοτάδι,

    και εσυ με τον συριζα μας φερνετε το ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΦΩΣ απο το πακισταν.Α ΡΕ ΣΑΝΙΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΕΣ ΑΘΕΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ.

  8. Οι εκτός τόπου και χρόνου «ανθρωπιστές», «αλληλέγγυοι», «αντιρατσιστές», οι οποίοι εννοείται πως σε καμιά περίπτωση δεν συμβιούν με τα «ταξικά αδέρφια», τους μουσουλμάνους, καθώς φροντίζουν να διαμένουν σε περιοχές όπου το τετραγωνικό μέτρο πάει «ο κούκος αηδόνι», έχουν το βίτσιο να θέλουν να επιβάλουν στους υπόλοιπους Έλληνες όχι μόνο να σέβονται, αλλά και να συμβαδίζουν ανάλογα με τις επιθυμίες των πιστών του Ισλάμ. Πρέπει να ενδιαφερόμαστε πώς νιώθουν σε καθημερινή βάση, τι ώρα παίρνουν το πρωινό τους και τι μενού περιέχει, πώς οφείλουμε να ντυνόμαστε για να μην τους προκαλούμε κ.ο.κ. Το ότι η ισλαμική τρομοκρατία, παγκοσμίως, έχει καταγεγραμμένες 44 τρομοκρατικές επιθέσεις με 449 νεκρούς και 360 τραυματίες (πηγή: http://www.thereligionofpeace.com) μέσα σε μόλις έξι(!) ημέρες (10-16 Δεκεμβρίου), προφανώς αποτελεί περιττή λεπτομέρεια.

  9. Όπως, βεβαίως, και το ότι από την 11η Σεπτεμβρίου 2001 μέχρι και λίγο πριν το τέλος του 2016, οπαδοί της «θρησκείας της αγάπης» έχουν διαπράξει σχεδόν 30.000 επιθέσεις, δεν πρέπει να μας… αποπροσανατολίζει. Και όμως, ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, κάποιοι, είτε πρόκειται για πρακτοράκια του Σόρος, είτε για χαμένους στην θολούρα της ξεπερασμένης κομμουνιστικής ιδεολογίας τους, είτε απλώς για «χρήσιμους ηλίθιους» ανησυχούν μη τυχόν και… καψαλιστεί το μούσι κάποιου μουσουλμάνου, καθώς κάτι τέτοιο θα θεωρηθεί ως ένα σοβαρό κρούσμα «ισλαμοφοβίας». Κάποιοι άλλοι είναι τόσο «νούμερα», ώστε να κάνουν συγκεντρώσεις υπέρ του… μπουρκινιού και ό,τι άλλο συνδέεται με τις παραδόσεις του ισλάμ. Υπό ομαλές συνθήκες, οι φαιδροί αυτοί τύποι θα προκαλούσαν απλώς αντιδράσεις μεταξύ του γέλωτα και της αηδίας. Με την ισλαμική τρομοκρατία, όμως, να ενισχύεται ακόμη περισσότερο στην Ευρώπη, ακόμη και οι εγχώριοι αηδιαστικά γελοίοι αυτοί τύποι πρέπει να θεωρηθεί ότι λειτουργούν ως προωθητές της Εθνοφοβίας και της Σοβαροφοβίας στην Πατρίδα μας.

  10. «Το SALAΗ είναι ένα διήμερο πρότζεκτ που θα πραγματοποιηθεί στις 17 και 18 Δεκεμβρίου 2016 στο Project-space της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών στην συμβολή των οδών Νοταρά 13 και Τοσίτσα, στα Εξάρχεια. Το SALAΗ θα πραγματοποιήσει 2 μέρες αμφίδρομης πολιτιστικής ανταλλαγής, μέσα από την προσομοίωση του χώρου του τζαμιού τόσο αισθητικά όσο και επιτελεστικά. Ιερές ισλαμικές φράσεις και παραδοσιακά χαλιά θα κοσμούν τους τοίχους και το πάτωμα. Ιμάμηδες από Αθηναϊκά τζαμιά θα μυήσουν το κοινό στα τελετουργικά της θρησκείας τους, θα ενημερώσουν σχετικά με τους συμβολισμούς του Ισλάμ και θα συζητήσουν ανοιχτά για το παρελθόν και το παρόν της πίστης τους».
    Άραγε, τι είδους «αμφίδρομη πολιτιστική ανταλλαγή» πραγματοποιήθηκε εκείνο το διήμερο; Τι περιελάμβανε; Και βεβαίως, με ποιους έγινε αυτή η ανταλλαγή; Με τους άθεους αριστεριστές, που θεωρούν την θρησκεία «όπιο του λαού» και τον ανάλογο «σεβασμό» στην Ορθοδοξία?

  11. Όταν ο Mochulsky φθάνει για πρώτη φορά στο Pechorlag, οι κρατούμενοι κοιμούνται πάνω σε κλαδιά στο γυμνό έδαφος, εκτεθειμένοι στο αρκτικό κρύο. Πολλοί πεθαίνουν. Μια μέρα, ένας φίλος του Mochulsky που εργάζεται ως φύλακας σε ένα άλλο στρατόπεδο τον ρωτά, «Τι σόι εργασία επανεκπαίδευσης θα κάνουν αυτοί οι κρατούμενοι αν όλοι τους πεθάνουν κατά τη διάρκεια του χειμώνα;» Είναι μια εύλογη ερώτηση. Αλλά αντί να σταθεί απέναντι στην αλήθεια ότι η ίδια η ιδέα της «εργασιακής επανεκπαίδευσης» είναι μια σκληρός παραλογισμός χειραγώγησης και δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει ποτέ κάποια εργασία επανεκπαίδευσης, ο Mochulsky θέλει να χτιστούν στρατώνες και μια χαώδης αίθουσα, ώστε οι κρατούμενοι να μπορούν να κοιμηθούν αρκετά για να είναι έτοιμοι για τα προγράμματα εργασίας τους

  12. Οι κρατούμενοι του στρατοπέδου δεν είναι πραγματικά κρατούμενοι τελικά, αλλά μονάδες εργασίας που είτε από τεμπελιά, είτε από αναποτελεσματικότητα είτε απλά από ανυπακοή συνωμοτούν για να αποτραπεί οποιαδήποτε εργασία τους ετοιμάζει ο Mochulsky. Όταν λιμοκτονήσουν ή παγώσουν, τα βάσανά τους δεν είναι ανθρώπινα, αλλά υλικά-άρρωστοι ή νεκροί εργαζόμενοι δεν θα μπορούν να τελειώσουν τη σιδηροδρομική γραμμή.
    Πράγματι, όπως βλέπουμε, ο Mochulsky είναι απασχολημένος στο να κάνει σχέδια για νέες σιδηροδρομικές γραμμές, δεν κάνει σχέδια για μαζικούς τάφους. Σε αυτό το σημείο, η εκδότρια και μεταφράστρια του βιβλίου, Deborah Kaple, σοφά επισημαίνει μια ομιλία του Arseny Roginsky, του διευθυντή του «Memorial», μίας ρωσικής οργάνωσης που έχει δημιουργήσει ένα ιστορικό αρχείο πολιτικών διώξεων κατά τη διάρκεια της σοβιετικής περιόδου, η οποία θρηνεί για «το παράδοξο του Στάλιν»: με κάποιο τρόπο η σταλινική μηχανή παρήγαγε εκατομμύρια θύματα, αλλά όχι εγκληματίες.

  13. Στο τέλος το βιβλίο ο Mochulsky μελαγχολεί. Γράφει για την «απανθρωπιά» του γκουλάγκ. Αν ο σοσιαλισμός ήταν μια τόσο καλή ιδέα, γράφει, γιατί αυτό απαιτεί την καταστροφή τόσων πολλών ανθρώπων για να πετύχει; Θέτει στον εαυτό του το αιώνιο ρωσικό ζήτημα: «Γιατί όλα αυτά;»

    Πηγή: ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

  14. http://www.tovima.gr/society/a
    »Ανησυχία προκαλεί η άφιξη 200 προσφύγων στη Λέσβο, από τις 03.00-06.00 τα ξημερώματα της Παρασκευής, σε τέσσερα περιστατικά ανοικτά της Συκαμνιάς στα βόρεια, στα Τσόνια στα βορειοανατολικά του νησιού και στην περιοχή του αεροδρομίου της Μυτιλήνης.Η ανησυχία αυτή εντείνεται από την πληροφορία που δόθηκε στις αρχές από αφιχθέντες ότι σχεδόν όλοι από τους Αφρικανούς που επέβαιναν στις βάρκες, οι οποίοι αποτελούν τη συντριπτική πλειοψηφία των 200, διέμεναν στη βορειοδυτική Τουρκία σε κλειστούς καταυλισμούς οι οποίοι τις τελευταίες μέρες «άνοιξαν» αφού εγκαταλείφθηκαν από τις τουρκικές αρχές.Οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν ότι χιλιάδες είναι οι Αφρικανοί, κυρίως από χώρες της βόρειας και κεντρικής Αφρικής, που έφτασαν στα παράλια της Τουρκίας και αναζητούν τρόπο να περάσουν στα νησιά.»

  15. ΝΙΚΟΛΑΕ ΞΥΠΝΑ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΦΡΙΚΗ ΣΤΙΦΗ ΛΑΘΡΑΙΩΝ

    http://www.pronews.gr/portal/2
    »Δεκάδες νέες αφίξεις από τα τουρκικά παράλια που τις τελευταίες ημέρες έχουν κατακλείσει τις μικρασιατικές ακτές.Έτσι στις 5 τα ξημερώματα της Κυριακής εντοπίστηκαν στις Οινούσσες ακόμα 50 μετανάστες που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την περιοχή Ciftlik του Τσεσμέ και που κατά δήλωσή τους προέρχονται κυρίως από Αφρικανικές χώρες όπως το Καμερούν και η Σομαλία ενώ ελάχιστοι από αυτούς είναι από τη Συρία και το Ιράκ.»
    http://www.capital.gr/epikairo…»στη Χίο από το πρωί του Σαββάτου μέχρι και σήμερα Δευτέρα το πρωί πέρασαν 95 άτομα (45 το Σαββάτο και 50 την Κυριακή), στη συντριπτική τους πλειονότητα Αφρικανοί.»
    Λέσβος: 1 Σύρος πρόσφυγας έφτασε σήμερα στο νήσι – Οι υπόλοιποι 47 ήταν παράτυποι μετανάστες από Αφρική και Ασία
    http://www.pronews.gr/portal/2
    »Κάτω από πολύ κακές καιρικές συνθήκες και με θερμοκρασίες γύρω από το μηδέν, πέρασαν στην περιοχή της Συκαμνιάς στη βόρεια Λέσβο, χθες αργά το μεσημέρι 48 πρόσφυγες και μετανάστες….»
    Οι ροές μεταναστών δεν έχουν σταματημό – 44 Αφρικανοί στη Λέσβο σήμερα

  16. NIKO στη βόρεια Λέσβο έφθασαν 44 άτομα, στην πλειοψηφία τους Αφρικανοί.''

    ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ: ΚΑΜΕΡΟΥΝ, ΚΟΝΓΚΟ, ΝΕΠΑΛ, ΓΟΥΙΝΕΑ, ΜΑΡΟΚΟ, ΤΥΝΗΣΙΑ, ΑΛΓΕΡΙΑ! ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ!ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΙΟ ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ!!!!!

  17. ‘από το πρωί της περασμένης Κυριακής έως και χθες Δευτέρα.
    Από αυτούς 11 είναι Λατινοαμερικανοί και συγκεκριμένα οκτώ από τη Δομινικανή Δημοκρατία, και από ένας από την Κούβα, τη Βενεζουέλα και τη Χιλή! Μόλις 12 είναι Ασιάτες, εννέα από το Αφγανιστάν και τρεις από το Πακιστάν.

    Όλοι οι υπόλοιποι (145) είναι Αφρικανοί, γεγονός που σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές μεταφράζεται σε ύπαρξη ενός οργανωμένου διεθνούς κυκλώματος μεταφοράς οικονομικών μεταναστών από την Αφρική στην Ευρώπη που έχει ενεργοποιηθεί στη Τουρκία και μεταφέρει κόσμο σε αυτήν διαμέσου των νησιών του Αιγαίου.
    Ειδικότερα, από τους 145 αυτούς μετανάστες που καταγράφηκαν, οι 38 είναι από το Κονγκό, 34 από την Αλγερία, 20 από την Ερυθραία, 11 από τη Σιέρα Λεόνε, 10 είναι Αιθίοπες, οκτώ από τη Ζιμπάμπουε, πέντε από την Τυνησία, τέσσερις από την Ακτή του Ελεφαντοστού, από τρεις από τη Γκάνα, το Μαρόκο και το Νίγηρα, δυο από το Μάλι και από ένας από τη δυτική Σαχάρα, το Καμερούν, τις νήσους Κομόρες, τη Μπουρκίνα Φάσο.»
    Συνεχίζονται οι ροές: Είκοσι πρόσφυγες συνελήφθησαν στο Καστελόριζο για παράνομη είσοδο στη χώρα

    http://www.pronews.gr/portal/2

  18. το αιγαιο φαινεται να εχει παραδοθει πλεον στους τουρκους,αποβιβαζουν σε οποιοδηποτε σημειο γουσταρουν,δεν υπαρχει απολυτως κανενας ελεγχος, η χωρα εχει ουσιαστικα παραδοθει-προδοθει,και θαυμαστε τωρα το λιμενικο μας που αντι να προστατεψουν τα συνορα μας και να αποτρεψουν την εισβολη-εποικισμο(τους οποιους πληρωνουμε αδρα με τους φορους μας )εχουν ουσιαστικα μετατραπει σε οργανα της τουρκιας και βοηθουν στον εποικισμο της πατριδας μας
    απολυτως τιποτα για αποτροπη εισοδου ουτε συλληψεις ουτε τιποτα απλα ελευθερη εισοδος για να εγκατασταθουν ολο και περισσοτεροι λαθρομεταναστες και να τριγυρνουν ελευθερα νομιμοποιωντας τον εποικισμο της πατριδας μας,απολυτως τιποτα για προτασεις οπως η τοποθετηση πλοιων στα διαφορα θαλασσια περασματα για να μην πατουν εδαφος οι λαθρομεταναστες,(εχουμε αναφερθει επανειλημμενα στην παρακατω λυση: http://amfipolinews.blogspot.g… ):

  19. Ο Τζίμης Πανούσης ξερνάει επάνω στους ΦΑΣΙΣΤΕΣ των ΚΚ€ και ΣΥΡΙΖⒶ VIDEO

    «Αυτοί που βλέπουμε,
    δεν είναι κομμουνιστές, είναι ιδιοτελείς.
    Τα Αριστερά Κόμματα είναι η Γάγγραινα του Ελληνισμού, του Νέου Ελληνισμού.
    Το ΚΚ€ είναι μια μασονία, μια σέχτα, σφραγιδοκράτες τους λέω,
    γιατί αυτοί οι Ιεχωβάδες του Περισσού έχουνε πάρει τις σφραγίδες…
    Εγώ μπορεί να είμαι κομμουνιστής παλαιάς κοπής, αλλά είμαι αντι-Σταλινικός».https://antifimotro.wordpress.com/2017/01/04/kke-sexta-masonon/

  20. Μουσουλμάνοι μετανάστες στην Αγγλία επιβάλουν τον Ισλαμικό νόμο
    Μουσουλμάνοι μετανάστες στην Αγγλία επιβάλουν τον Ισλαμικό νόμο.Θέλουν τα χέρια του κλέφτη να κόβονται ενώ αυτοί κλέβουν σε μεγαλύτερο βαθμό.Θέλουν όλες οι γυναίκες να φορούν μαντήλα και η Σαρία να εφαρμοστεί στην Ευρώπη.Αρα θέλουν την Ισλαμοποίηση της Ευρώπης με τον νόμο Σαρία εφόσον ονομάζουν βάρβαρη την Δημοκρατία εκεί αν πεις την γνώμη σου σε αποκεφαλίζουν σε μηδέν χρόνο μέσα Δείτε τι κάνουν οι ακραίοι αυτοί Μουσουλμάνοι στην Ευρώπη,έτσι θα καταλάβουμε τον τρόπο που σκέφτονται , γιατί θέλοντας και μη έχουν εισβάλει εκατοντάδες χιλιάδες στην χώρα μας.Δείτε και διαδώστε το σοκαριστικό βίντεοhttps://www.youtube.com/watch?v=o0XSwh_SHe8

  21. Μόνο με νέα αιματηρά μέτρα 4 δισ. ευρώ θα πάρετε την αξιολόγηση!

    Τις προθέσεις τους απέναντι στην υποτακτική κυβέρνηση Σύριζα – Ανέλ έδειξαν για ακόμη μια φορά οι τοκογλύφοι – δανειστές. Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr από ευρωπαίους αξιωματούχους στο τραπέζι έχει πέσει τις τελευταίες ώρες ένα είδος εκβιαστικής συμφωνίας εκ μέρους των δανειστών.
    Η συμφωνία αυτή απαιτεί από την ελληνική κυβέρνηση να λάβει επιπλέον αιματηρά μέτρα ύψους 4 δισ. ευρώ, τα οποία ζητάει το ΔΝΤ, προκειμένου να δοθεί το πράσινο φως εκ μέρους των δανειστών για να κλείσει η δεύτερη αξιολόγηση. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, οι δανειστές επιμένουν ώστε τα μέτρα ύψους 4 δισ. να συμφωνηθούν και να ανακοινωθούν από τώρα!
    Τι λέτε ότι θα πράξει η «επαναστατική» κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου; Το ρεπορτάζ συνεχίζει αναφέροντας πως η ελληνική πλευρά εμφανίζεται έτοιμη να αποδεχθεί αυτή την «εκβιαστική συμφωνία», με τον όρο τα μέτρα να ανακοινωθούν το 2018 ή τουλάχιστον μέσα στο καλοκαίρι, προκειμένου να μην έχει πολιτικό κόστος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ