ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΔΟΥΛΗΣ: Στο Δήμο Κω λειτουργεί ήδη σύστημα ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πολίτη.Κάποιοι διεκδικούν την ψήφο των πολιτών έχοντας πλήρη άγνοια

8
555

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΔΟΥΛΗΣ: “Στο Δήμο Κω λειτουργεί ήδη σύστημα ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πολίτη. Κάποιοι διεκδικούν την ψήφο των πολιτών έχοντας πλήρη άγνοια.

Σέβομαι τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων, πιστεύω ότι η προεκλογική αντιπαράθεση πρέπει να γίνεται στη βάση προγραμματικών θέσεων και με επιχειρήματα. Ορισμένοι όμως φαίνεται ότι δεν διαθέτουν ούτε προτάσεις ούτε επιχειρήματα αλλά ούτε και σοβαρότητα.

Γιατί αν διέθεταν δεν θα μιλούσαν για υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών στο Δήμο Κω, από τη στιγμή που υπάρχει ήδη τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του πολίτη εδώ και δύο χρόνια.

Να υπενθυμίσουμε λοιπόν σε όσους θέλουν να διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών της Κω, χωρίς να ξέρουν ούτε πως λειτουργεί ο Δήμος ούτε τι έχει γίνει στο Δήμο, ότι:

-Η ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση του δημότη της Κω, είναι πλέον πραγματικότητα. Ο Δήμος Κω εξυπηρετεί τον πολίτη από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο από το 2017.

-8.000 δημότες έχουν χρησιμοποιήσει το σύστημα ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του δημότη, μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr και το τηλέφωνο 22420-21111.

Οι πολίτης της Κω μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο για μια σειρά πιστοποιητικών, όπως Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας, Πιστοποιητικό Γέννησης, Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης, Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων, Πιστοποιητικό εντοπιότητας, Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων κ.α.

Επίσης στην οικονομική υπηρεσία λειτουργεί σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών στα πρότυπα του Taxis. O δημότης μέσα από το site του Δήμου μπορεί να πληρώσει τις βεβαιωμένες του οφειλές, να πληρώσει τις ρυθμισμένες του οφειλές, να πληρώσει τις οφειλές του, να εκτυπώσει τα στοιχεία της οφειλής, να προβάλει την καρτέλα του (πληρωμές, ρυθμισμένες οφειλές, δόσεις, διακανονισμοί, κλπ).

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

8 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΑΣΙΛΗ ΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ!! ΕΔΩ ΠΑΝΤΟΥ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

    Τα παρακάτω έχουν υλοποιηθεί με περισσότερες εφαρμογές, όπως η τοποθέτηση αισθητήρων στους κάδους, για αποφυγή υπερχείλισης των απορριμμάτων, σε Δήμους όπως ο Δήμος Τρικάλων από 2015. https://trikalacity.gr/gia-labes-lakkouves-pistopiitika-sto-20000-tou-dimou-trikkeon
    Δεν είναι κακό να μεταφέρουμε καλές πρακτικές και στη δική μας περίπτωση. Δεν κινδυνεύει η περηφάνια μας μόνο καλό θα κάνουμε στους συνδημότες μας.
    Προτείνεται η δημιουργία αίθουσας ελέγχου (control room), όπου ο δημότης θα υποβάλλει αιτήματα:https://www.aegeanews.gr/news/ta-en-dimo/227761/kitsis-kathimerinotita-kai-ilektroniki-diakyvernisi/

  2. Με ένα υφάκι χιλίων καρδιναλίων ο άφαντος πρόεδρος χωρίς τσίπα ντροπής υποτιμά τους αντιπάλους του. Πήρα τα χνώτα και τα χνάρια του αφεντικού του. Είναι να λυπάσαι για την κατάντια τους

  3. ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΣΕΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟΣ ΣΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΝΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΗΕΥΣΗΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ .
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΠΗΡΕΣ ΕΙΔΗΣΗ ????
    ΑΣΕ ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ ΜΗΝ ΤΥΡΑΝΙΕΣΕ ΠΑΙΞΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ – ΠΑΛΙΟΣΕΣ ΕΔΩ
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΧΕΡΕΤΗΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  4. Απο που/πως κανω ονομα χρηστη και κωδικο?
    Προσπαθω και δεν μπορω με τιποτα
    ____ σας παρακαλω να με βοηθησει καποιος____

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ