Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να διαμαρτύρονται για τις παραγγελίες τους και τα δώρα που επιθυμούν να στείλουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα εν όψει των εορτών.
Η Γενική Γραμματέας του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), Ευαγγελία Κεκελέκη, μίλησε για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε στην ΕΡΤ-3 ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.
Συγκεκριμένα, η κ. Κεκελέκη δήλωσε ότι «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».
Στη συνέχεια, επισήμανε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών.
Τέλος, σημείωσε πως στην πρώτη καραντίνα καταναλωτές κατάφεραν και πήραν κανονικά την αποζημίωση.