30.000 ευρώ από την περιφέρεια για διαφήμιση της Ρόδου και της Κω από την “JET2HOLIDAYS”

0
15

Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ενέκρινε με απόφασή του την πραγματοποίηση καμπάνιας διαφημιστικής προβολής στην αγγλική αγορά της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στην εταιρεία «JET2HOLIDAYS LIMITED».

Η καμπάνια περιλαμβάνει συγκεκριμένα:

  • Online διαφήμιση για τη Ρόδο και την Κω σε queue format, αξιοποιώντας δεδομένα από πάνω από 100 εκατομμύρια ιστότοπους, που θα επιλεγούν αυτόματα από τον αλγόριθμο της πλατφόρμας Quantcast.

Στόχος είναι η προσέγγιση δυνητικών πελατών που ενδιαφέρονται για ταξίδια διακοπών (Lookalike audience) και οι οποίοι γεωγραφικά βρίσκονται γύρω στα 12 αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου με απευθείας πτήσεις της Jet2holidaysστη Ρόδο και Κω, με σκοπό να τους οδηγήσει να πραγματοποιήσουν κράτηση. Ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων: 10.386.522

  • Ένα (1) banner διαστάσεων 270x270pixels στο homepage του ιστότοπου της Jet2holidays στην ενότητα “Thingswethinkyou’lllove”,που προωθεί διακοπές στη Ρόδο, με ελάχιστη προβολή 3 ημερών και επίτευξη τουλάχιστον 800.000 εμφανίσεων.
  • Ένα (1) solus email που προωθεί διακοπές στη Ρόδο και την Κω με την Jet2holidays, που θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 67.895 παραλήπτες,

Το κόστος της καμπάνιας θα ανέλθει σε 30.000 ευρώ.

rodiaki.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ