Ο Σπύρος Τυρινόπουλος για τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά ναύλα φορτηγών

0
46

Στην ακτοπλοΐα, αποφεύχθηκαν οι αυξήσεις στα εισιτήρια επιβατών λόγω της μείωσης των λιμενικών τελών, ανακοινώθηκαν όμως αυξήσεις στα ναύλα των φορτηγών. Όλα δείχνουν πως αυτό γίνεται λόγω της υποχρεωτικής χρήσης «πράσινων» καυσίμων που οδηγεί σε αύξηση του κόστους. Ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ εξέφρασε άμεσα την αντίθεσή του για τις αυξήσεις στα φορτηγά μέσω επιστολής στο υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ ο τουριστικός πράκτορας Σπύρος Τυρινόπουλος τόνισε ότι οι αυξήσεις είναι οριζόντιες σε όλες τις εταιρείες και οφείλονται στην υποχρέωση χρήσης πράσινου καυσίμου από το Υπουργείο Ναυτιλίας που υλοποιεί αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Έχουμε λοιπόν την μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%, πάγωμα των ναύλων στις τρέχουσες τιμές και αύξηση στα ναύλα των φορτηγών, λόγω της υποχρεωτικής μετάβασης στα πράσινα καύσιμα και τις συνεπαγόμενες ανατιμήσεις 10-15%.
Οι αυξήσεις από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, λόγω του αυξημένου κόστους των «πράσινων» καυσίμων που κατέστησαν υποχρεωτικά από την 1η Μαΐου έφεραν αυτές τις αυξήσεις, οδήγησαν στην άμεση αντίδραση του προέδρου του Επιμελητηρίου Βορείου Δωδεκανήσου (ΕΒΕΔ), Γιάννη Πάππου, προς την ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας με επιστολή του, εστίαζε ακριβώς στο πρόβλημα των αυξήσεων στα εισιτήρια των φορτηγών.
Παρά το «πάγωμα» των τιμών μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών, η ανακοίνωση των αυξήσεων στα φορτηγά εγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητα των μέτρων και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και την οικονομία των νησιών.

πηγη: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ