Χ. Ναβροζίδης: Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου εγκαινιάζει ένα νέο, σύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα διακίνησης εγγράφων | Ψηφιακή αναβάθμιση στην καθημερινότητα εργαζομένων και πολιτών

19
5915

 Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εγκαινιάζει ένα νέο, σύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα διακίνησης εγγράφων, φέρνοντας την ψηφιακή αναβάθμιση στην καθημερινότητα εργαζομένων και πολιτών. Στόχος η ταχύτερη, πιο αποτελεσματική και φιλική προς το περιβάλλον εξυπηρέτηση.

Η Γενική Διεύθυνση Ψηφιακής Λειτουργίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έθεσε σε εφαρμογή νέο Ηλεκτρονικό Σύστημα Διακίνησης Εγγράφων – Πρωτοκόλλου το οποίο θα αναβαθμίσει δραστικά τον τρόπο λειτουργίας της Περιφέρειας, αξιοποιώντας τελευταίας τεχνολογίας δυνατότητες διακίνησης εγγράφων όπως παρακολούθηση κάθε υπόθεσης από όλες τι βαθμίδες της ιεραρχίας, αναζήτηση – εύρεση εγγράφων, έλεγχο δυσλειτουργιών, εποπτεία των υπηρεσιών, εξαγωγή στατιστικών κ.α.

Όλα τα έγγραφα που εισέρχονται στην υπηρεσία σε έγχαρτη μορφή ψηφιοποιούνται με ταχυσαρωτές και στην συνέχεια εντάσσονται στο ηλεκτρονικό σύστημα μαζί με τα ψηφιακά έγγραφα που εισέρχονται μέσω email, ΚΣΗΔΕ κτλ.

Σε κάθε εργαζόμενο εμφανίζονται άμεσα και αυτοματοποιημένα οι υποθέσεις που του έχουν χρεωθεί, ανεξάρτητα από το νησί που βρίσκεται, το πλήρες ιστορικό, τα συνημμένα έγγραφα ενώ όλη η διαδικασία των εγκρίσεων θα γίνεται με χρήση ψηφιακών υπογραφών. Επιπρόσθετα το προσωπικό έχει πρόσβαση στα έγγραφα του ανεξάρτητα από το γεωγραφικό σημείο που βρίσκεται καθώς στο σύστημα μας εντάσσονται ενιαία όλα τα Επαρχεία και οι Διευθύνσεις των Υπηρεσιών μας.

Το σύστημα αυτό θα βελτιώσει δραστικά την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και την εποπτεία τους αφού κάθε στιγμή θα μπορεί να ελέγξει η Διοίκηση που βρίσκεται η κάθε υπόθεση και τι χρειάζεται για να προχωρήσει ενώ θα μηδενιστεί ο χαμένος χρόνος διακίνησης εγγράφων και αναζήτησης τους στο αρχείο.

Ουσιαστικά δηλαδή επιτυγχάνουμε μηδενισμό του χρόνου μεταφοράς εγγράφων, μηδενισμό του χρόνου αναζήτησης εγγράφων και άμεση εποπτεία της κάθε υπόθεσης, στοιχεία που θα συμβάλουν στη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πολιτών!

Καθώς έχει ξεκινήσει η εκπαίδευση του συνόλου του προσωπικού μας προκειμένου να τους παρέχουμε άριστη γνώση του συστήματος, το επόμενο βήμα θα είναι η πλήρης ψηφιοποίηση σχεδόν όλων των υπηρεσιών που παρέχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ώστε από την αίτηση του πολίτη μέχρι την λήψη της απάντησης η διαδικασία να γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του site της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

 

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Ανάπτυξής Ν.Αιγαίου

Ναβροζίδης Χαράλαμπος

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

19 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κύριε μου για την οδική διακίνηση και την ασφάλεια στους δρόμους,

    την ταλαιπωρία των πολιτών /οδηγών αλλά και το χάλι το μαύρο στις γνωστές περιοχές τώρα 10:57 στις 27/2/25, όπου έχουν μετατραπεί σε λίμνες στροφές δρόμων, σημεία των κεντρικών αρτηριών της πόλης θα κάνετε κάτι?

      • της πόλης χθες;Στα όνειρα σου δεν συνέβησαν αυτά;
        η δική σου τρέλα έχει σχέση με την παράλυση της κυκλοφορίας με μια βροχόπτωση;
        Τι άλλο όνειρο είδες;

    • Φανταστείτε μια σκαλα.
      Κάτω σκαλοπατι,ασφαλείς δρομοι,ηλεκτροφωτισμός…
      Επόμενο σκαλοπάτι κτηρια για σχολεια,σχολεία με καλυμμένες ανάγκες.
      Επόμενο σκαλοπάτι καθαριότητα,σκουπίδια,ανακύκλωση…
      Μετά από καμποσα σκαλοπάτια που πηδηχτηκαν ,μπράβο!

  2. τι ….μας λες?
    εγω εστειλα για δασικη απο το 23 και ακομα δεν μου το στειλανε.
    παιρνω τηλεφωνο και δεν το σηκωνουν.
    που να πω τον πονο μου.
    εσεις ασχολειστε με τα καλυμνικα σκουπιδια.
    και τωρα μου λες για ψηφιακες παπατζες?

    • Με τι το έστειλες;Με τον ταχυδρόμο;Μάλλον είσαι από αυτούς που στήνεσαι στη τράπεζα να πάρεις λεφτά,μετά στη ουρά να πληρώσεις ρεύμα,στην άλλη ουρά για τηλέφωνο,μετά στο νερό κλπ.Περαστικα,τι να σου πει εσένα κάποιος για ψηφιακές παπάδες;

      • οχι τοστειλα με τον θεο ερμη, συνοδευομενο απο δεκα περιστερια.
        βρε ηλιθιε, σου λεω παιρνω τηλεφωνο την υπευθυνη και συνεχως απουσιαζει.
        ζητω να με παρουν και τιποτα δεν κανουν.
        να μη σου πω οτι αφου υπαρχουν οι δασικοι χαρτες δεν επρεπε να στελνονται στη ροδο.
        στις προηγμενες χωρες τα παιρνεις σε ενα λεπτο ιντερνετικα.
        εδω ειμαστε ζιμπαμπουε, εχουμε και τους ηλιθιους σαν εσενα.
        εκτος αν ηθελες να βαλω μεσο. ολους αυτους τους τσανακογλυφτες υποτακτικους του ροδιτη.

  3. η περιφέρεια εγκαινιάζει ένα σύγχρονο σύστημα διακίνησης εγγράφων.. (μηχανογραφηθηκε δηλαδή. Μεγάλο εργο)ας εγκαινιάσει κι ένα.συγχρονο τρόπο μεταφοράς σκουπιδιών από Καλυμνο……(Για φτυσιμο…)

  4. γιορτάζουμε την καθυστέρηση…!γιαυτη τη μηχανογραφηση δεν πληρώναμε πρόστιμο στην Ευρωπαϊκή ένωση????!!! ας το γιορτάσουμε λοιπον.

  5. Μ αρέσει….Και μάλιστα από τύπους που έχουν πάρει διαζυγιο απ το δήμο της Κω.Α ρε ναυροζιδη …..

  6. Η αλήθεια είναι τι να πεις και τι εξηγήσεις σε έναν κόσμο που κάνει συλλαλητήριο να μην αλλάξει το πλαστικοποιημένο χαρτί που έχει για ταυτότητα ;

  7. Μάθετε να κάνετε δρόμους.πεζοδρομους, κανάλια, δεντροφύτευση, σκουπίδια να μαζέψετε,λακούβες να κλείνεται!και πάρα πολλά επείγοντα!!!!Και άφησε αυτά γειά τους ειδικούς και γνώστες!!! Πάλι πετάτε με τα καλάμια!

  8. Μην το παρουσιάζεις σαν δικό σου επίτευγμα…Σε όλα την Ελλάδα θα συμβεί αυτό… εσυ απλά το έθεσες σε λειτουργία…μην γίνεσαι Νικηταράς και εσύ..

  9. κε Ναβροζιδη , γιατρούς κ καμία σχολή πχ ΤΕΙ θέλει ο τόπος κ πρόνοια για τους ευάλωτους στέγη κ τροφή , τώρα η γριά την θα την κάνει την ψηφιακή διακυβέρνηση?

    πες του ΧατζήΜάρκου σου η Κως θέλει άλλα πολλά εκτός από σκουπίδια κ hot spot.

  10. Εδώ καταθέτεις φάκελο με δικαιολογητικά στην Υπηρεσία στη Ρόδο, σου δίνουν αριθμό πρωτοκόλλου και σε τρεις ημέρες έχει χαθεί ο φάκελος και απλά σου λένε μπορεί να έχετε πρωτόκολλο, αλλά εμείς χάσαμε το φάκελο, στείλτε μας ξανά τα έγγραφα!! Από αυτήν τη διαλυμένη κατάσταση, θα πάμε την επόμενη ημέρα στην πλήρη ψηφιοποίηση? Πραγματικά δεν ενδιαφέρει κανέναν η σωστή εξυπηρέτηση του πολίτη.

  11. χαχαχαα μάλιστα,άξιος ο μισθός σας.Περα απ’ τα του πληκτρολογίου…κάτι άλλο για να δικαιολογήσετε τα λεφτά του ελληνικού λαού ;;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ