Δέσποια Βολονάκη Υπ. Ευρωβουλευτής ΝΙΚΗ: Η κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της για την υγεία στα νησιά μας

2
4320

Aν και η νησιωτική Ελλάδα συμβάλλει σημαντικά στην τοπική οικονομία δεν λαμβάνει αντίστοιχα τις ανταποδοτικές ευεργετικές πολιτικές που θα έπρεπε από την κυβέρνηση, επισημαίνει σε συνέντευξή της στη «Ροδιακή» η κα Δέσποινα Bολονάκη, υποψήφια ευρωβουλευτής του κόμματος «ΝΙκη».

Συγκεκριμένα, αναφέρει στη συνέντευξη που παραχώρησε στη «Ροδιακή» τα εξής:

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε στο να είστε υποψήφια ευρωβουλευτής στις 9 Ιουνίου;
Ήταν τιμή για μένα και χαρά η πρόταση του προέδρου της «ΝΙΚΗΣ» κου Δημητρίου Νατσιού να συμμετέχω στο ευρωψηφοδέλτιο της «ΝΙΚΗΣ».

Στο Ευρωκοινοβούλιο λαμβάνονται αποφάσεις με τη μορφή οδηγιών που αφορούν όλους τους τομείς της καθημερινότητας όπως μεταναστευτικό, ενεργειακή πολιτική, κλιματική κρίση, ενέργεια, περιβάλλον, αγροτική πολιτική κ.λπ., οι οποίες, μετέπειτα ενσωματώνονται στις εθνικές νομοθεσίες των κρατών μελών.Είναι γεγονός ότι, 7 στους 10 νόμους που ψηφίζονται στις χώρες της ΕΕ, άρα και στη χώρα μας, προέρχονται από οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Δυστυχώς, η Ευρώπη πλέον έχει αλλάξει, δεν είναι η Ευρώπη που γνωρίσαμε. Ολοένα και ξεμακραίνει, από το αρχικό όραμά της ως μία δημοκρατική, οικονομική και πολιτισμική ένωση κρατών -μελών με στόχο την ισότιμη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου όλων των Ευρωπαίων πολιτών, την πρόοδο, την ασφάλεια, την ειρήνη, την κοινωνική δικαιοσύνη.
Μέρα με τη μέρα αλλοιώνεται πολιτικά, πολιτισμικά, δημογραφικά, αξιακά, υπακούοντας σε εξωευρωπαϊκά πολιτικά και οικονομικά κέντρα και προωθώντας μια νέα πραγματικότητα, την ατζέντα της νέας τάξης πραγμάτων.

Η προώθηση της ροζ κουλτούρας (σεξουαλική διαπαιδαγώγηση και ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδα, γάμοι ομοφυλοφίλων, τρίτο φύλο, ρευστό φύλο), η κατάργηση των προσωπικών ελευθεριών, του προσωπικού απορρήτου και των ατομικών ελευθεριών, με εργαλείο την ταυτότητα- κάρτα πολίτη και την αχρήματη κοινωνία, ο εξοβελισμός του ευρωπαϊκού πολιτισμού από την επιβολή της woke κουλτούρας, της χριστιανοφοβίας και ενός άκρατου ουμανισμού, η αποτυχημένη ευρωπαϊκή αγροτική

πολιτική, που με μαθηματική ακρίβεια εξοντώνει τον πρωτογενή τομέα και πρόσφατα οδήγησε τους Ευρωπαίους αγρότες στους δρόμους, η ενεργειακή ακρίβεια και φτώχεια, η ισλαμοποίηση της Γηραιάς Ηπείρου από την αθρόα εισβολή και εγκατάσταση νεαρών λαθρομεταναστών, ως λύση δήθεν για την έλλειψη εργατικών χεριών και το οξυμένο δημογραφικό πρόβλημα της Ευρώπης και τέλος η στάση της ΕΕ στη Γάζα και στο ουκρανικό, όπου καθ’ εντολή των ΗΠΑ, η Ευρώπη συντηρεί έναν καταστροφικό από κάθε άποψη πόλεμο, αντί να αναλάβει ειρηνοποιό δράση, όπως οφείλει, αποδεικνύοντας ότι έχει χάσει την ανεξαρτησία της, ότι μαστίζεται από σοβαρή πτώση ηθικών αξιών, ένα πραγματικά απογοητευτικό τοπίο, που μας προβληματίζει όλους.

Αν η κατάσταση συνεχιστεί, σε λίγα χρόνια η Ευρώπη θα είναι αγνώριστη. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό θέμα η σοβαρή εκπροσώπηση της χώρας μας στο Ευρωκοινοβούλιο από Έλληνες πολιτικούς που θα διαπραγματευτούν τις προτεινόμενες ευρωπαϊκές πολιτικές, θα αντιπροτείνουν λύσεις προς όφελος της χώρας μας και της Ευρώπης γενικότερα. Θα ήθελα να είμαι κι εγώ μέλος αυτής της προσπάθειας, για μία αναμορφωμένη Ευρώπη που κινείται στο αρχικό ευρωπαϊκό πνεύμα, για μία δημοκρατική Ευρώπη των εθνών, μέσα από την ομάδα της “ΝΙΚΗΣ”.

Τα νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και όλης της χώρας τυγχάνουν την φροντίδα που χρειάζονται από την κυβέρνηση
Αν και η νησιωτική Ελλάδα, μέσω του τουρισμού κατά κύριο λόγο, συμβάλλει σημαντικά στο ΑΕΠ (13% η συμβολη του τουρισμού στον ΑΕΠ), και επιπλέον τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα είμαστε οι ακρίτες της Ελλάδος και της Ευρώπης, εν τούτοις τα νησιά μας, δεν λαμβάνουν αντίστοιχα τις ανταποδοτικές ευεργετικές πολιτικές που θα έπρεπε από την κυβέρνηση. Αναφέρω ενδεικτικά μερικούς τομείς:

Α) ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ & ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ:
Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των νησιών, είναι οι μεταφορές και συγκοινωνίες, η συχνότητα των οποίων δεν είναι σταθερή όλο τον χρόνο και τα κόστη των εισιτηρίων ακτοπλοϊκά και αεροπορικά είναι υψηλά.

Κατά τους θερινούς μήνες η συγκοινωνία είναι ικανοποιητική, με συχνά ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Μετά το πέρας της τουριστικής σεζόν, τον χειμώνα δηλαδή, τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια περιορίζονται και για πολλά μικρά νησιά υπάρχουν μόλις ένα ή δύο δρομολόγια μέσα στην εβδομάδα, οι λεγόμενες “άγονες γραμμές” κι αυτό αν ο καιρός το επιτρέψει, πράγμα απαράδεκτο, διότι για τις άγονες γραμμές οι εφοπλιστές επιδοτούνται από το κράτος. Πρέπει λοιπόν το κράτος να παρέμβει, ώστε η συγκοινωνία μεταξύ των νησιών να είναι συχνή όλο τον χρόνο και να εξυπηρετείται ο κόσμος και η επιχειρηματική δραστηριότητα των νησιών μας, διαφορετικά πολλά μικρά νησιά θα ερημοποιηθούν.

Για τους νησιώτες τα πλοία είναι τ’ ασθενοφόρα μας, τα λεωφορεία μας, τα τρένα μας, τ’ αυτοκίνητά μας και τα αεροπλάνα μας. Φέτος τον χειμώνα π.χ είχαμε πρόβλημα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Aγαθονησίου – Σάμου, όπου λόγω έλλειψης δρομολογίων οι ψαράδες δεν μπορούσαν να διοχετεύσουν τα ψάρια τους στην αγορά των νησιών.
Επίσης, πολλές από τις ακτοπλοϊκές επικοινωνίες μεταξύ των νησιών έχουν καταργηθεί. π.χ Ρόδος – Χίος.

Επιπλέον, φέτος για πρώτη φορά στη δεκαετία, παρουσιάστηκε και το σοβαρό πρόβλημα τής μη έγκαιρης ανακοίνωσης των δρομολογίων των ακτοπλοϊκών εταιρειών των μικρών νησιών σε Βόρειο και Νότιο Αιγαίο (Σάμου,Ικαρίας, Φούρνοι, Ρόδου,Κω, Καλύμνου, Λέρου, Λειψών, Τήλου, Νισύρου, Πάτμου, Χάλκης, Αγαθονησίου και Καστελλόριζου) από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και μάλιστα στην έναρξη της τουριστικής περιόδου. Εξαιτίας αυτού οι κρατήσεις στα τουριστικά καταλύματα ήταν ελάχιστες, αφού χωρίς πλοία δεν μπορεί να γίνει σωστός προγραμματισμός διακοπών, με μεγάλη ζημιά για την τουριστική οικονομία των νησιών μας.

Τα ίδια προβλήματα καθυστέρησης ανακοίνωσης των δρομολογίων αντιμετώπισε και η σύνδεση Αλοννήσου – χερσαίας Ελλάδας (σύνδεση Αλοννήσου – Μαντουδίου), όπου η σύνδεση ανακοινώθηκε 25 Μαΐου, καθώς είχε ήδη αρχίσει η τουριστική περίοδος στο νησί και θα εξυπηρετεί από 21 Ιουνίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να χάσουν κρατήσεις 2 μηνών και πολλές ακυρώσεις, αφού οι επισκέπτες οργανώνουν τις διακοπές τους τουλάχιστον από την άνοιξη και χωρίς αναρτημένα δρομολόγια δεν μπορούν να προχωρήσουν σε κρατήσεις.

Τέλος, με την παρούσα ακτοπλοϊκή συγκοινωνία δεν εξυπηρετούνται οι επισκέπτες που φτάνουν μέσω του αεροδρομίου της Σκιάθου, καθώς το 45% των πτήσεων φτάνουν μετά το μεσημέρι, ώρα που έχουν ήδη τελεστεί όλα τα δρομολόγια των καραβιών προς Σκόπελο και Αλόννησο.

Η ενδοσποραδική σύνδεση με δρομολόγια που θα εξυπηρετούν τις αφίξεις των πτήσεων είναι χρόνιο αίτημα των κατοίκων Αλοννήσου και Σκοπέλου, ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των επισκεπτών σε όλα τα νησιά των Σποράδων (Σύνδεση με το αεροδρόμιο της Σκιάθου) αλλά δυστυχώς δεν έχει ικανοποιηθεί μέχρι σήμερα. Το ιδιο συμβαινει και με άλλα νησιά.

Β) ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ – ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ:
Άλλο μεγάλο ζήτημα είναι η σοβαρή υποστελέχωση των νοσοκομείων και κέντρων υγείας, σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό. Τα ποσοστά είναι τραγικά, καθώς παρατηρείται το φαινόμενο σε ολοκαίνουργια νοσοκομεία να λείπουν βασικές ιατρικές ειδικότητες.

Ενδεικτικά, επί τρία χρόνια είχαμε το πρόβλημα της έλλειψης αναισθησιολόγου στο Νοσοκομείο Ρόδου (από 9 οργανικές θέσεις αναισθησιολόγων, το Νοσοκομείο λειτουργούσε με 1,5 αναισθησιολόγο) με αποτέλεσμα την ακύρωση πολλών χειρουργείων και την ταλαιπωρία του κόσμου, ενώ μόλις τον Μάρτιο του 2024 προκηρύχθηκε θέση εντατικολόγου. Στην Κω το Γενικό Νοσοκομείο δεν έχει μόνιμο παθολόγο εδώ και δύο χρόνια και δεν διαθέτει μονάδα Χημειοθεραπείας και ειδικότητα ογκολόγου, με αποτέλεσμα πολλοί καρκινοπαθείς να αναγκάζονται να μεταβαίνουν στην Αθήνα για τις χημειοθεραπείες τους, ενώ στην Κάλυμνο το νοσοκομείο Καλύμνου δεν διαθέτει ακόμα καρδιολόγο.

Τέλος οι ελλείψεις στα περισσότερα νησιά οδοντιάτρων, παιδιάτρων κ.α., και νοσηλευτικού προσωπικού δείχνουν το τεράστιο πρόβλημα. Επίσης τα περισσότερα Κέντρα Υγείας είναι είτε παρατημένα, είτε υπολειτουργούν, στελεχωμένα τα περισσότερα με αγροτικούς και όχι ειδικευμένους γιατρούς, ενώ οι ελλείψεις σε ασθενοφόρα και προσωπικό είναι γνωστές, ένα θέμα που γιγαντώνεται τους τουριστικούς μήνες λόγω αυξημένης ζήτησης. Τα νησιά μας ολοένα και περισσότερο στερούνται τη επαρκή δημόσια πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας.

Οι θέσεις ιατρικού προσωπικού παραμένουν ορφανές, διότι είτε δεν προκηρύσσονται από το υπουργείο Υγείας, είτε διότι οι πενιχροί μισθοί και οι εξοντωτικές συνθήκες εργασίας των γιατρών σε νοσοκομεία με τόσες ελλείψεις και αυξημένες, μη αμειβόμενες λόγω πλαφόν εφημερίες, δεν προσελκύουν γιατρούς να καλύψουν τις ειδικότητες που λείπουν. Ως αποτέλεσμα, πολλοί συμπατριώτες μας αναγκάζονται να μεταβαίνουν στις μεγάλες πόλεις όπως Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τεράστια έξοδα και ταλαιπωρία, ακόμα και για συνήθη τακτικά χειρουργεία, ενώ πολλές ιδιωτικές ιατρικές εταιρείες μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι της υγείας, που παύει να είναι πλέον δημόσια.

Η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της, να αποφασίσει να υλοποιήσει ένα σοβαρό εθνικό πρόγραμμα δημόσιας υγείας με επαρκές προσωπικό, σωστά αμοιβόμενο όπως έχει υποχρέωση απέναντι στους πολίτες όλης της χώρας και ειδικά στα νησιά μας που είναι οι ακρίτες της Ελλάδας και όχι να υπονομεύει τη δημόσια υγεία με τις πολιτικές της. Τέλος, ένα σοβαρό θέμα που επίσης πρέπει άμεσα να επιλυθεί είναι η δημιουργία μονάδας Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών στο Νοσοκομείο Ρόδου. Πολλά πρόωρα μωράκια χρειάζονται νοσηλεία σε μονάδα αυξημένης φροντίδας και επειδή δεν υπάρχει η σχετική Μονάδα, αυτά μεταφέρονται στα παιδιατρικά νοσοκομεία Κρήτης.

Σύμφωνα με το πρωτόκολλο μεταφοράς, για να μεταφερθούν πρέπει προηγουμένως να διασωληνωθούν, όμως επειδή πρόκειται για εξαιρετικά ευαίσθητους οργανισμούς, πολλά από αυτά δυστυχώς δεν καταφέρνουν να επιβιώσουν. Η λειτουργία της Μονάδας Αυξημένης Φροντίδας Νεογνών στο Νοσοκομείο της Ρόδου, θα μειώσει τον αριθμό των αεροδιακομιδών, που έχουν υψηλό κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό και θα σώσει πολλές ζωές νεογέννητων παιδιών.

η) ΑΚΡΙΒΕΙΑ – ΜΕΤΡΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:
Οι κάτοικοι όλων των νησιών και ειδικά των Δωδεκανήσων δέχονται και αυτοί τις συνέπειες από την μεγάλη ακρίβεια, το κόστος των καυσίμων και της ενέργειας. Τα βασικά προϊόντα είναι ακόμα πιο ακριβά, απ’ ό,τι είναι στην ηπειρωτική χώρα, λόγω και του κόστους μεταφοράς. Ενα δίκαιο αίτημα των συμπατριωτών μας είναι η επαναφορά του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ κατά 30% σε όλα τα νησιά. Ο μειωμένος συντελεστής ΦΠΑ καταργήθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ προεκλογικά είχε υποσχεθεί ότι θα τον επαναφέρει, ωστόσο η υπόσχεσή της αυτή έμεινε στα λόγια.

Η επαναφορά τοΎ μειωμένου ΦΠΑ σε όλα τα νησιά είναι δίκαιο αίτημα των νησιωτών, λόγω της επιβάρυνσης των τιμών των προϊόντων με το κόστος μεταφοράς, είναι ένα μέτρο που θα έδινε ανάσα ζωής στα νησιά μας, το επιθυμούν όλοι οι συμπατριώτες μας και θα πρέπει να γίνει. Επίσης το Μεταφορικό Ισοδύναμο καταβάλλεται στους ταξιδιώτες με τραγικά μεγάλες καθυστερήσεις, το δε Μεταφορικό Ισοδύναμο για τα καύσιμα, περιορίζεται στα μικρά νησιά και δεν περιλαμβάνει τα μεγάλα νησιά Ρόδο και Κώ. Είναι δίκαιο να περιληφθούν όλα τα νησιά σε αυτό το μέτρο.

Όσον αφορά την κυβερνητική πολιτική στην ενίσχυση της εμπορικής δραστηριότητας, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι οι πολιτικές της κυβέρνησης μείωσαν δραματικά την αγοραστική ικανότητα του Έλληνα. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική κρίση και την υποβάθμιση της ποιότητας του τουρισμού που δέχονται τα νησιά μας, οδηγεί την τοπική αγορά σε έναν διαρκή μαρασμό.

Το ένα μετά το άλλο τα μαγαζιά κλείνουν. Ένα μέτρο που θα βοηθούσε την τοπική αγορά θα ήταν η επαναφορά των αφορολόγητων ειδών. Επίσης, πρέπει να αναληφθεί μία δυνατή πολιτική προώθησης στην αγορά, των τοπικών προϊόντων που παράγουν τα νησιά, έναντι των εισαγόμενων, όπως κρασιά, ηδύποτα, οπωροκηπευτικά, φρούτα, σταφύλια, κ.λπ. Είναι ενδεικτικό ότι, από τους 9000 τόνους σταφυλιού που παρήγαγε η Εμπωνα και τα γύρω χωριά, φέτος, όπως λένε οι παραγωγοί, παρήχθησαν μόλις 1000 τόνοι. Αν δεν ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα, οι παραγωγοί θα κλείσουν τις επιχειρήσεις και τα χωριά θα πεινάσουν.

Το μεταναστευτικό, που ειδικά στα νησιά μας είναι έντονο, χρειάζεται άλλου είδους πολιτικές για να αντιμετωπιστεί;
Παρά τις αρχικές αισιόδοξες διαβεβαιώσεις του υπουργού Μετανάστευσης, οι εισροές παράνομων μεταναστών έχουν αυξηθεί κατακόρυφα. Ενδεικτικά, το 1ο τρίμηνο του 2024 είχαμε αύξηση 184% στις ροές αφίξεων( 7111 αφίξεις και 1002 αποχωρήσεις) σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2023.

Οι μεταναστευτικές ροές προς τη Δύση συνεχίζονται απρόσκοπτα με ανοχή της κυβερνήσης για:
α)παροχή φθηνού εργατικού δυναμικού στις ελίτ
β) τη δημιουργία ενός εκλογικού σώματος που είναι εύκολα χειραγωγήσιμο, διότι δεν έχει συνδετικούς δεσμούς με τη χώρα.
Το νέο σύμφωνο μετανάστευσης που ψηφίστηκε από τη ΕΕ και τη χώρα μας, αντί να επιλύει το πρόβλημα, το καθιστά πλέον μόνιμο. Αρχικά, παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα και ανθρώπινα δικαιώματα (λήψη βιομετρικών στοιχείων από την ηλικία των 6 ετών και τήρησή τους σε βάσεις δεδομένων), δείχνει κατάφορα ελλειψη αλληλεγγύης των κρατών μελών της ΕΕ πρός τις χώρες υποδοχής, εφόσον η μετεγκατάσταση παράνομων μεταναστών δεν είναι υποχρεωτική προς όλες τις χώρες της ΕΕ αναλογικά, αλλά εθελοντική, επιτρέποντας οι χώρες που δεν επιθυμούν μετανάστες, να χρηματοδοτούν “ανά κεφάλι” τις χώρες υποδοχής, άρα και τη χώρα μας. Αποτέλεσμα του πρόσφατου συμφώνου μετανάστευσης είναι η Ελλάδα και άλλες χώρες υποδοχής να καταντήσουν αποθήκες εγκλωβισμένων ψυχών με χρηματικό αντάλλαγμα.

Αν ισχύουν τα δημοσιεύματα που αναφέρουν, ότι οι ΗΠΑ σχεδιάζουν σε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση να στέλνουν παράνομους μετανάστες από τη Λατινική Αμερική στη χώρα μας, καταλαβαίνουμε όλοι, ότι η κατάσταση για την πατρίδα μας θα γίνει τραγική, ένα ευρωπαϊκό Γκουαντάναμο.
Η Ελλάδα οφείλει να διαφοροποιεί με σοφία, νομιμότητα και ανθρωπισμό τη διάκριση ανάμεσα σε κατατρεγμένους πρόσφυγες και σε παρανόμως εισερχόμενους οικονομικούς μετανάστες.

● Οι πρόσφυγες έρχονται από χώρα που δεν είναι ασφαλής για αυτούς. Πρόσφυγας παραδείγματος χάρη είναι ένας Κούρδος ή Τούρκος που απειλείται από το κράτος της Τουρκίας. Η Ελλάδα οφείλει να δείξει τον πολιτισμό της φιλοξενίας της σε αυτούς τους ανθρώπους.

● Αυτός που μεταβαίνει όμως παράνομα από μία ασφαλή χώρα σε άλλη, χωρίς να απειλείται, είναι ξεκάθαρα οικονομικός μετανάστης που πορεύεται χωρίς σεβασμό στους νόμους κυρίαρχου κράτους. Δε νοείται πρόσφυγας λ.χ. ένας κάτοικος από το Μπαγκλαντές ή την υποσαχάρια Αφρική που θέλει να μεταβεί στην Ελλάδα ενώ βρίσκεται στην Τουρκία, μία χώρα χαρακτηρισμένη ως ασφαλή κατά τον ΟΗΕ. Στο πλαίσιο αυτό, όποιες εθνικότητες έρχονται από χώρες που δεν δικαιολογούν προσφυγική κατάσταση, θα πρέπει να απελαύνονται με απευθείας πτήσεις στις χώρες τους.

● Ωστόσο, υπάρχουν και πρόσφυγες που έχουν φτάσει στην Τουρκία, για τους οποίους η Τουρκία δεν είναι ασφαλής χώρα: πρόκειται για τους Χριστιανούς πρόσφυγες της Συρίας. Γνωρίζουμε ότι:

• Ακόμη και σήμερα, ο Χριστιανισμός είναι η πλέον διωκόμενη θρησκεία στον κόσμο.
• Το βδελυγματικό ISIS έχει διαπράξει, με τη σιωπηρή στήριξη της Τουρκίας, γενοκτονία εναντίον των αυτοχθόνων Χριστιανών της Συρίας.

• Είμαστε η πλησιέστερη χριστιανική χώρα στο δράμα της εθνοκάθαρσης αυτών των πανάρχαιων χριστιανικών πληθυσμών, που ακόμη έχουν κρατήσει κάτι από το ιστορικό και πολιτισμικό άρωμα του Βυζαντινού Ελληνισμού.
Η Ελλάδα μπορεί να αναδειχθεί σε φυσικό καταφύγιο των διωκόμενων Χριστιανών της Συρίας, αλλά και ευρύτερα σε στρατηγικό προστάτη των χριστιανικών πληθυσμών της Μέσης Ανατολής.
Αυτό που θα έπρεπε να γίνει άμεσα είναι να γίνει έλεγχος σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και στη χώρα μας της λειτουργίας των ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στο μεταναστευτικό.

Σε μία προσπάθεια οριστικής επίλυσης του προβλήματος, η πιο σωστή κίνηση θα ήταν μία συντονισμένη καλοπροαίρετη ευρωπαϊκή επαναπροσέγγιση των χωρών της Βόρειας Αφρικής και της λωρίδας του Σαχέλ, πρωτοβουλία στη οποία θα μπορούσε να ηγηθεί η χώρα μας, εφόσον η μέχρι σήμερα επικεφαλής χώρα, δηλαδή η Γαλλία, λόγω αποικιοκρατίας και της πολιτικής που έχει εφαρμόσει, έχει αποτύχει, όπως φαίνεται.

Η Ελλάδα, η χώρα μας που με τον πολιτισμό της έδωσε τα φώτα στην ανθρωπότητα, μπορεί μέσα από μία ειλικρινή και ουσιαστική προσέγγιση να συντονίσει μία ευρωπαϊκή ανθρωπιστική και αναπτυξιακή προσπάθεια για να βοηθηθούν πραγματικά οι αφρικανικές χώρες που δοκιμάζονται από φτώχεια,πείνα, βία ώστε να πάψουν οι ροές μεταναστών από τη Βόρεια Αφρική στην Ευρώπη και τη χώρα μας.

Δέσποινα Βολονάκη :

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρόδο. Οι γονείς μου είναι η Μαρία Μπαϊράμη, φιλόλογος, με καταγωγή από την Κάλυμνο και ο Νικόλαος Βολονάκης, μαθηματικός με καταγωγή από τη Σύμη.

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών επίσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχω σπουδάσει ακορντεόν στο Εθνικό Ωδείο, παραδοσιακό τραγούδι στη Σχολή του Αριστείδη Μόσχου και είμαι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Διομήδη Φωτιάδη.

Έχω εργαστεί κυρίως ως εκπαιδευτικός και μουσικός. Συνεργάστηκα σε όλη την Ελλάδα με μουσικά σχήματα και καλλιτέχνες κυρίως από τον χώρο της παραδοσιακής και της έντεχνης λαϊκής μουσικής. Υπηρετώ επί 17 περίπου έτη στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια Πληροφορικής και Μαθηματικών.

Γράφω στίχους και κείμενα για μουσικοθεατρικές παραστάσεις, συνήθως σε θεματικές με ιστορικό ή ψυχοπαιδαγωγικό χαρακτήρα που απευθύνονται σε παιδιά, αλλά και ενήλικες.

Συμμετέχω σε μουσικά αφιερώματα και παραστάσεις.

Η ενασχόλησή μου με την πολιτική ξεκινά στον χώρο του Πατριωτικού Δημοκρατικού Κινήματος “Νίκη”. Οι καιροί είναι ιδιαίτερα κρίσιμοι για την πατρίδα μας και παγκόσμια.
Πιστεύω ότι η “Νίκη” είναι μία καινούργια, καθαρή φωνή, που μπορεί να εκπροσωπήσει επάξια τον Έλληνα πολίτη εθνικά και πανευρωπαϊκά σε όλους τους τομείς, με σεβασμό στον άνθρωπο, στην ιστορία και τον πολιτισμό μας.

Δείτε τα όσα μας είπε η Δέσποινα Βολονάκη στο video του Μάμα Χαραμαντά

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ