“Ναυμαχία” στη γραμμή Κως-Μπόντρουμ: Έμειναν μόνο δύο σκάφη υπό ελληνική σημαία

4
2744

 

Για μείωση της τουριστικής κίνησης στη γραμμή Κως-Μπόντρουμ μιλάει ο πλοιοκτήτης- καπετάνιος του ημερόπλοιου “Malena” Γιώργος Κέλλης.

της Νατάσας Παμπρή

Ο κ. Κέλλης αναφέρεται στις ιδιαίτερες συνθήκες του ανταγωνισμού, που επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στο Αιγαίο, καθώς στη συγκεκριμένη διασυνοριακή γραμμή έχουν μείνει μόνο δύο πλοία με ελληνική σημαία, ενώ ολοένα και αυξάνονται τα σκάφη με ξένη σημαία. Ο καπετάνιος παράλληλα επισημαίνει ότι η αγοραστική δύναμη των επιβατών που ταξιδεύουν προς τη γείτονα χώρα έχει μειωθεί, ενώ οι αλλαγές που επήλθαν απο την εξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού μετέβαλλαν ριζικά τα δεδομένα εις βάρος των ελληνικών συμφερόντων.

“Μετά το 2019 άλλαξαν όλα με την πανδημία του κορωνοϊού. Μέχρι τότε ήταν όλα καλά. Υπήρχε κόσμος, υπήρχε ζήτηση, υπήρχαν περισσότερα πλοία και δη ελληνικά στη γραμμή Κως -Μπόντρουμ. Φέτος ξεκινήσαμε από την αρχή ουσιαστικά, μόλις δύο πλοία ελληνικά στο Αιγαίο και αυτά τα δύο στην Κω, έχουμε όπως γνωρίζετε τα γεωπολιτικά θέματα με τη γείτονα χώρα, οπότε και αυτοί επιδιώκουν να έρθουν με διάφορους τρόπους γι αυτό και συναντάμε πολλά πλοία ξένης σημαίας που έρχονται και παραλαμβάνουν κόσμο από την Κω για να πάνε Τουρκία. Από κει και πέρα όμως η κίνηση δεν είναι αυτή που ήταν τα προηογύμενα χρόνια, γιατί έχει μειωθεί ο κόσμος που θέλει να πάει απέναντι. Επιπλέον ο κόσμος δεν είναι αυτός που ήταν τα προηγούμενα χρόνια, ο κόσμος ο “φραγκάτος” που θα αφήσει χρήματα, οπότε η εικόνα έχει αλλάξει και παλεύουμε με τον ανταγωνισμό και με την ποιότητα που έχουμε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε῾, αναφέρει χαρακτηριστικά.

 

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο

 

Διευκρινίζει ότι τη σύνδεση (με το Μπόντρουμ) εκτελούν δύο ελληνικά πλοία, το ῾Malena῾ και ένα ακόμη, το Apollon και πέντε περίπου πλοία ξένης σημαίας.

“Δε θα αναφερθώ αν είναι τουρκικής ή άλλης σημαίας πλοία τα οποία έρχονται στην Κω, παραλαμβάνουν κόσμο, τον πηγαίνουν απέναντι, τους φέρνουν το απόγευμα κλπ. Στον ανταγωνισμό μας δείχνει ένα γκρίζο σημάδι, επειδή έχουμε άλλες τιμολογιακές πολιτικές και τα πλοία μας είναι κάτω από ευρωπαϊκές κοινοτικές οδηγίες και εκείνα δεν είναι, ενδεχομένως να έχουμε εμείς τα ελληνικά μία ημερομηνία λήξης και να συνεχίσουν το Αιγαίο να το έχουν μόνο ξένης σημαίας πλοία και εταιρίες”, σημειώνει καταλήγοντας o κ. Κέλλης.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι τουρίστες έρχονται για να κάνουν διακοπές στην Κω στην Ελλάδα, όχι στην Τουρκία.. Αν ήθελαν να πάνε Τουρκία ήξεραν τι να κάνουν…
    Όσο για τα ημερήσια καραβάκια δόξα τον Θεό τριγύρω είναι γεμάτο με απίστευτα νησάκια, βραχονησίδες, παραλίες που μπορούν να πάνε τους τουρίστες… Δεν χρειάζεται να κάνουμε συνάλλαγμα σε αυτόν που θέλει και θα μας επιτεθεί κάποια στιγμή στο βωμό του χρήματος..

  2. Δηλαδή τώρα να στεναχωρηθούμε που οι τουρίστες δεν πάνε απέναντι και όσοι πάνε δεν ξοδεύουν πολλά;
    Τι άλλο θα ακούσουμε;Να πούμε στην κυβέρνηση να τους βγάλει ένα power pass,να πηγαίνουν να το ξοδεύουν απέναντι.

  3. γίνετε κάτι αντίστοιχο από τούς απέναντι; δηλαδή, φέρνουν κόσμο από τουρκια προς τά νησιά μας γιά ψώνια -εκδρομές; δέν ξέρω, είναι ή αλήθεια ,κάτι περί τού θέματος.

  4. Άστοχα όλα τα παραπάνω σχόλια.Η κως είναι ταξιδιωτικός προορισμός και πολύ καλός επειδή πουλάει εκδρομες.3 νησιά,Νυσιρο και τουρκια.Εχει την επιλογή ο τουρίστας αν του αρέσει η όχι.Το να έρχονται τουρκικα πλοία με τουρκική σημαία και να περνούν τον τουρίστα από Κω είναι πρόβλημα.Και θα γινει μεγαλύτερο εάν δεν σταματήσει.Θα αρχίσουν δρομολόγια εντός Ελλάδος με τις ευλογίες τον μεγάλων τουριστικών πρακτόρων που είναι η κινητήριος δύναμη τους πάντα στο βωμό του χρήματος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ