Περί επικινδυνότητας οδών στο κεντρικό δίκτυο στην Πάτμο

0
445

ΑΙΤΗΣΗ – ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΕΡΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΟΔΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΜΟ

Γεωργίου Καμίτση του Ελευθερίου, μόνιμου κάτοικου Πάτμου. Αριθμός Ταυτότητας : Χ 324597.

Ηλεκτρονική Διεύθυνση : Kamitsis.g.patmos@gmail.com & τηλέφωνο επικοινωνίας : 6977637368.

Προς:

Εγνατία Οδός.

Τεχνική Εταιρεία 3Κ.

Δημοτικό Συμβούλιο Πάτμου.

Συνήγορο του Πολίτη.

Εισαγγελέα Κω.

Κοινοποίηση:

Επαρχείο Καλύμνου.

Αστυνομικό Τμήμα Πάτμου.

Η Πάτμος το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι ένα μεγάλο εργοτάξιο. Η εγκατάσταση του νέου αποχετευτικού δικτύου, έργο πνοής και ανάπτυξης για το νησί μας, προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις και ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα και τον τρόπο διαχείρισης από την κατασκευαστική εταιρεία.

Εδώ και 2,5 μήνες περίπου ξεκίνησαν οι τομές στο κεντρικό δίκτυο από τον Κέντρο Ορθόδοξου Πολιτισμού προς την Χώρα. Ακόμα και σήμερα μεγάλο τμήμα του καναλιού είναι σε επίπεδο μπετόν χωρίς το τελευταίο στρώμα (5 εκατοστά )της ασφάλτου.

Η κατάσταση αυτή δημιουργεί πολλούς κινδύνους για πεζούς και οχήματα ,μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες. Περάσαμε την Μεγάλη Εβδομάδα με τον φόβο του ατυχήματος και την πιθανή δυσφήμηση του νησιού μας άνευ λόγου και αιτίας.

Οι ερωτήσεις που θέτω στους αρμόδιους επίσημα είναι οι παρακάτω :

1)Τι προβλέπει η μελέτη για την χρονική αποκατάσταση του οδοστρώματος ;

2) Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποιεί η εταιρεία μπετόν από βαρελάκι και όχι πιστοποιημένο από μονάδα σκυροδέματος ;

3)Τι θα γίνει στα σημεία που ως τελικό στρώμα έχει πέσει μπετόν απλό ; (βλέπε περιοχή Αγίου Πνεύματος- Πλάτανος).

4)Τι θα γίνει στα σημεία που η αποκατάσταση του οδοστρώματος έχει υποχωρήσει και υπάρχουν λακκούβες ; (βλέπε περιοχή Μελόϊ – δρόμος βιολογικού).

5)Τι θα γίνει με τα φρεάτια που δεν είναι στεγανά και εισχωρεί η θάλασσα ;Ο βιολογικός καθαρισμός δεν θα δουλέψει διότι μόλις το μηχάνημα «διαβάσει αλμυρό νερό» προωθεί το σύνολο των ακαθάρτων νερών απευθείας στην θάλασσα.

6)Οι κατακερματισμένοι αμιαντοσωλήνες ακόμα και σήμερα δεν έχουν απομακρυνθεί άσχετα από τις εντολές που έχουν δοθεί και τα διοικητικά πρόστιμα που έχουν επιβληθεί. Τι περιμένουμε ακόμα ;Ποιος ο λόγος να τίθεται θέμα δημόσιας υγείας ;

7)Ποιες είναι οι συστάσεις που έχουν γίνει προς την κατασκευαστική εταιρεία σχετικά με το έργο ; Η σύμβαση του έργου προφανώς προβλέπει την ανάλογη περίπτωση.

8)Σε περίπτωση ατυχήματος, που δεν το επιθυμεί κανένας μας, ποιος έχει την αστική και ποινική ευθύνη;

Η τεχνική εταιρεία μας είχε υποσχεθεί, μέσω του εκπροσώπου της που ήρθε στην Πάτμο πριν από το Πάσχα, πως μέχρι τέλος Μαρτίου το κανάλι θα έχει κλείσει με άσφαλτο. Δεν τηρήθηκε αυτή η υπόσχεση.

Η ηλεκτρονική εφημερίδα « Πατμιακά Χρονικά » με ανάρτηση που έκανε μας ενημέρωσε πως « Ύστερα από πιέσεις των επαγγελματιών της Πάτμου θα κλείσει το κανάλι με άσφαλτο πριν από το Πάσχα». Το Πάσχα πέρασε η ανάρτηση βγήκε αναληθής και οι εκτός Πάτμου νομίζουν πως το ζήτημα διευθετήθηκε.

Αξιότιμε κ. Εισαγγελέα

Το έργο έχει πορεία μέχρι την ολοκλήρωση του και ο τρόπος διαχείρισης πρέπει αλλάξει με σκοπό την μέγιστη ποιότητα και την αποφυγή ατυχημάτων. Ήδη έχουν γίνει ατυχήματα, ευτυχώς όχι σοβαρά.

Για τους παραπάνω λόγους ζητάω την παρέμβασή σας.

Η αμέλεια της κατασκευαστικής εταιρείας μπορεί να προκαλέσει ατύχημα θανατηφόρο.

Η αμέλεια της κατασκευαστικής εταιρείας φθείρει τα οχήματα μας και ειδικότερα τα ελαστικά τους.

Η αμέλεια της κατασκευαστικής εταιρείας μπορεί να κάνει ανεπανόρθωτη ζημιά και δυσφήμηση της Πάτμου ενόψει της τουριστικής εποχής που ήδη βρισκόμαστε. Εικάζω πως αν ο εργολάβος ήταν Πάτμιος τα αντανακλαστικά του Δήμου θα ήταν διαφορετικά.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας, παρακαλώ για τις ενέργειές σας.

Καμίτσης Γεώργιος Πάτμος 10/04/2018.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ