Είναι επικίνδυνη για την Ελλάδα και τον πολιτισμό της η Λίνα Μενδώνη | Του Παναγιώτη Αποστόλου

0
89

ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ Η ΛΙΝΑ ΜΕΝΔΩΝΗ

 

Του Παναγιώτη Αποστόλου

Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου

[email protected]

www.egerssi.gr 

 

Η ισόβια Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη στις κυβερνήσεις Κυριάκου Μητσοτάκη, έχει πλέον σκανδαλίσει την ελληνική κοινωνία, που διατρανώνει πως δεν είναι συμπαθής σε αυτήν, αξιώνοντας την παραίτησή της!

Όλοι πλέον γνωρίζουν, πως αφού σιώπησε επ΄ αρκετόν με τα όσα συνέβησαν στην Εθνική Πινακοθήκη, θεώρησε φρόνιμο να δώσει συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης! Μεταξύ των οποίων αναφέρθηκε και στον ακτιβισμό Βουλευτή κατά άθλιων “έργων τέχνης”, που πρόσβαλαν την Πίστη των Ελλήνων! Ενός άγνωστου στο Πανελλήνιο μέχρι εκείνη την στιγμή “καλλιτέχνη” για την δημιουργικότητά του!

Σχολίασε λοιπόν ως εξής:

«Ο βανδαλισμός των έργων που περιλαμβάνονται στην περιοδική έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης “Η Σαγήνη του Αλλόκοτου” πρέπει να μας προβληματίσει. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εισβάλλει σε έναν χώρο, ιδιωτικό ή δημόσιο, προκαλώντας καταστροφές, επειδή κάτι δεν του αρέσει ή προσβάλλει την αισθητική ή τις αρχές του. Πολλώ δε μάλλον όταν πρόκειται για έργα τέχνης, που οι οποιεσδήποτε σκέψεις, προθέσεις ή ενέργειες λογοκρισίας είναι καταδικαστέες και ανεπίτρεπτες. Τα έργα της έκθεσης πραγματεύονται “το αλλόκοτο, το υβριδικό και το γκροτέσκο”. Η συγκεκριμένη έκθεση συνδιαλέγεται με τα χαρακτικά έργα του Goya, που διακρίνονται για την “έλξη του αποτρόπαιου”. Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να αναγνωστούν και τα συγκεκριμένα έργα που προκάλεσαν την αντίδραση κάποιων. Η κάθε μορφή τέχνης μπορεί να μας αρέσει ή να μη μας αρέσει. Μπορεί να αρμόζει ή να μην αρμόζει στην αισθητική μας. Μπορεί να μας προκαλεί ηρεμία ή να μας εξοργίζει. Όλα αποδεκτά. Αλλά εξίσου αποδεκτό πρέπει να είναι ότι η Τέχνη και η ελεύθερη έκφρασή της απαιτεί τον απόλυτο σεβασμό μας. Οτιδήποτε καταργεί την ελευθερία στην Τέχνη είναι εξαιρετικά επικίνδυνο…»!

Ας μου επιτραπεί στο σημείο αυτό να κάνω τις παρακάτω επισημάνσεις:

Ισχυρίζεται η κ. Μενδώνη ότι, τα εν λόγω έργα είναι “έργα τέχνης και πρέπει να απαιτούν τον απόλυτο σεβασμό μας”!

Όχι κ. Μενδώνη, δεν είναι έργα τέχνης οι εξωφρενικές φαντασιώσεις ενός “καλλιτέχνη”, που ως μόνο σκοπό έχουν την προσβολή της Πίστεως των Ελλήνων! Και εάν για εσάς – ενδεχομένως – η πίστη σας να είναι προσχηματική, για την συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας, η Πίστη του είναι τρόπος ζωής, τρόπος ύπαρξης!

Άλλωστε για αυτό ξεσήκωσε σύσσωμη τη ελληνική κοινωνία εναντίον της, ακόμη και την κοιμώμενη Ιεραρχία της ελλαδικής Εκκλησίας!

Αφού ακόμη και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος (;;;) Ιερώνυμος, “ξύπνησε” από τον γενικό ξεσηκωμό και σας “αποκήρυξε”!

 

 

Η παραίτησή σας από το Υπουργείο Πολιτισμού θα ωφελούσε την ελληνική κοινωνία…

 

Αυτή η λαϊκή οργή έφερε στην επιφάνεια και άλλα πεπραγμένα της κ. Μενδώνης και τα οποία είχαν ξεχαστεί! Αφού η κ. Υπουργός μίλησε, πως “Οτιδήποτε καταργεί την ελευθερία στην Τέχνη είναι εξαιρετικά επικίνδυνο”! Παρουσιάζοντας μια ψευδή εικόνα περί της ελευθερίας και της δημοκρατίας!

Μήπως θυμάται ότι, συντάχθηκε στο αντιρωσικό παραλήρημα του Πρωθυπουργού της και τον Φεβρουάριο του 2022 και αφού ο Πρωθυπουργός είχε κηρύξει ως εχθρική χώρα τη Ρωσία προς την Ελλάδα, η κ. Υπουργός “δημοκρατικότατα” και με πνεύμα “ελευθερίας” ακύρωσε στο Μέγαρο Μουσικής παραστάσεις της παγκοσμίως αναγνωρισμένης “Λίμνης των Κύκνων” του τεράστιου Πιότρ Τσαϊκόφσκι, που βασίζεται σε ρωσικά λαϊκά παραμύθια!

Αυτό δεν ήταν λογοκρισία του αίσχιστου είδους κυρία Μενδώνη;

Δεν ήταn συμπαράσταση στο ναζιστικό καθεστώς της Ουκρανίας και των εκκαθαριστικών ταγμάτων Αζόφ του Ζελένσκι;

Αλλά το Υπουργείο Πολιτισμού, λίγες μέρες αργότερα δεν απαγόρευσε προγραμματισμένη συναυλία του κορυφαίου Ρώσου πιανίστα Σοκόλοφ στο Μέγαρο Μουσικής;

Εδώ δεν συνίσταται η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης κ. Μενδώνη;

Γι΄ αυτό επειδή ξεπεράσατε τα εσκαμμένα της φυλής μας και επειδή λαός και κλήρος σας ζητούν την παραίτηση από το εν λόγω Υπουργείο, εσείς μια διορισμένη ισοβίως και όχι εκλεγμένη, υπακούστε στο αίτημα του ελληνικού λαού και παραιτηθείτε!

 

Ο φιλοτουρκισμός της Υπουργού ξεχειλίζει…

 

Να θυμηθούμε ακόμη πως η “ευαίσθητη” κ. Μενδώνη παρέδωσε πριν λίγο χρονικό διάστημα στον Τούρκο Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Μεχμέτ Νουρί Ερσόι, αρχαία ελληνικά νομίσματα που είχαν κατασχεθεί στον Έβρο! Που χρονολογούνταν από τις αρχές έως τα τέλη του 5ου αι. π.Χ., και τα οποία κατασχέθηκαν το 2019, σε ελληνικό έδαφος, από Τούρκο υπήκοο που επιχείρησε να τα εισάγει, παρανόμως, στη χώρα μας. Τα κατασχεθέντα νομίσματα παραδόθηκαν κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που πραγματοποιήθηκε στο Νομισματικό Μουσείο.

Σύμφωνα με το πόρισμα της Μόνιμης Τριμελούς Εκτιμητικής Επιτροπής για τον καθορισμό της χρηματικής αξίας αρχαίων νομισμάτων πρόκειται για μέρος νομισματικού “θησαυρού” που είχε αποκρυφθεί στα τέλη του 5ου ή στις αρχές του 4ου αι. π.Χ. στη Μικρά Ασία, αποτελούμενου από 61 αργυρούς στατήρες (δίδραχμα), κοπές πόλεων της Παμφυλίας, Κιλικίας, Ιωνίας, Κύπρου, αλλά και της Αίγινας και της Μήλου, και 994 αργυρά αθηναϊκά τετράδραχμα, μεταξύ των οποίων ένα υπόχαλκο!

Μάλιστα κατά την παράδοση η κ. Μενδώνη ανέφερε τα παρακάτω:

«Για την Ελλάδα, ο επαναπατρισμός κάθε πολιτιστικού αγαθού, που παρανόμως έχει εξαχθεί από το έδαφός μας, αποτελεί αφορμή μεγάλης χαράς και ικανοποίησης. Η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στις χώρες-θύματα κλοπών, λεηλασίας και παράνομης διακίνησης των πολιτιστικών θησαυρών τους. Γι΄ αυτό, οι Έλληνες έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία στα θέματα των επαναπατρισμών.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι όλες οι παρανόμως εξαχθείσες αρχαιότητες, από οποιαδήποτε χώρα, πρέπει να επιστρέφουν στον τόπο προέλευσής τους και στους λαούς, στους οποίους ανήκουν, ως μέρος της συλλογικής τους ταυτότητας. Για το λόγο αυτό η Ελλάδα, βρίσκεται στην διεθνή πρωτοπορία της πάταξης της αρχαιοκαπηλίας, του οργανωμένου εγκλήματος εις βάρος της ιστορικής μνήμης κάθε λαού»!

Το ερώτημα όμως είναι κ. Μενδώνη:

Αυτά δεν είναι ελληνικά νομίσματα; Και πώς ανήκουν στην Τουρκία; Από πού αντλείται αυτό το δικαίωμα; Επειδή κατέχει την Μικρά Ασία η Τουρκία;

Ανήκουν στον τουρκικό λαό τα ελληνικά αρχαία νομίσματα ή οτιδήποτε άλλο αρχαιοελληνικό της κατεχόμενης Μικράς Ασίας; Είναι μέρος της συλλογικής τους ταυτότητας;

Και να λέγαμε ότι οι Τούρκοι σέβονται τα ελληνικά αρχαία μας μνημεία που είναι διάσπαρτα σε όλη την Μικρά Ασία, να υπήρχε ένα μικρό έρεισμα… Αλλά αυτοί όλα τα αρχαιοελληνικά αρχαία τα ονομάζουν ρωμαϊκά και πολλά από αυτά ακόμα και αρχαία τουρκικά (;;;)!

Είναι η Αίγινα, η Μήλος, ακόμη και η Κύπρος τουρκική κ. Μενδώνη;

Αναλογισθήκατε πως έτσι ενισχύετε την τουρκική ιμπεριαλιστική – αναθεωρητική πολιτική της Τουρκίας περί της “γαλάζιας Πατρίδας”;

Δεν θα ήθελα ούτε κατ΄ ελάχιστον αυτό να πιστέψω! Διαφορετικά ο φιλοτουρκισμός σας ξεχειλίζει!

 

Ο ιστορικός χώρος των Θερμοπυλών, χώρος αγοραίου έρωτα;

 

Και η αγανάκτησή μου μεγαλώνει, όταν διαβάζω στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Newqbomb τα παρακάτω:

«Οι Θερμοπύλες έχουν χαραχθεί στην παγκόσμια ιστορία ως το σημαντικότερο πεδίο μάχης της αρχαιότητας. Εκεί, 300 Σπαρτιάτες (και οι 700 Θεσπιείς) υπό την ηγεσία του Λεωνίδα αντιστάθηκαν ηρωικά στις αμέτρητες ορδές των Περσών του Ξέρξη.

Ο χώρος των Θερμοπυλών απετέλεσε καθ’ όλη την αρχαιότητα πεδίο συγκρούσεων μεταξύ Ελλήνων και εισβολέων.

Εκτός της γνωστής μάχης του 5ου αι. π.Χ. και άλλων, μικρότερων εχθρικών συναντήσεων, έλαβε εκεί χώρα το 279 π.Χ. η μάχη των Ελλήνων εναντίον των Γαλατών και το 191 π.Χ. ακόμη μια ηρωική αντίσταση των Ελλήνων κατά των Ρωμαίων.

Σήμερα, όμως, το τοπίο είναι εντελώς διαφορετικό.

Ο ιστορικός αυτός τόπος έχει μετατραπεί σε χώρο ελεύθερου camping, ενώ τις νύχτες εξελίσσεται σε σημείο αγοραίου έρωτα, αλλοιώνοντας την ιερότητα του πεδίου της θυσίας των αρχαίων προγόνων μας…»!

Εσάς κ. Μενδώνη έφτασε κάτι στα αυτιά σας; Σας ενημέρωσε κάποιος για το τι συμβαίνει εκεί;

Ή μήπως η ευαισθησία σας εξαντλείται, στο πως θα προωθείτε οτιδήποτε προσβάλει την Πίστη μας και την Ιστορία του Έθνους των Ελλήνων!!

Θερμοπύλες: Αγοραίος έρωτας στο σημαντικότερο πεδίο μάχης της αρχαιότητας

Θερμοπύλες, τόπος ξακουστός στα πέρατα του κόσμου. Ένα τοπόσημο διεθνούς ιστορικής αναφοράς.  Από το πιο ένδοξο πεδίο μάχης των 300 του Λεωνίδα, σήμερα έχει μετατραπεί σε χώρο ελεύθερου camping!

Οι Θερμοπύλες έχουν χαραχθεί στην παγκόσμια ιστορία ως το σημαντικότερο πεδίο μάχης της αρχαιότητας. Εκεί, 300 Σπαρτιάτες (και οι 700 Θεσπιείς) υπό την ηγεσία του Λεωνίδα αντιστάθηκαν ηρωικά στις αμέτρητες ορδές των Περσών του Ξέρξη.

Ο χώρος των Θερμοπυλών απετέλεσε καθ’ όλη την αρχαιότητα πεδίο συγκρούσεων μεταξύ Ελλήνων και εισβολέων.

Εκτός της γνωστής μάχης του 5ου αι. π.Χ. και άλλων, μικρότερων εχθρικών συναντήσεων, έλαβε εκεί χώρα το 279 π.Χ. η μάχη των Ελλήνων εναντίον των Γαλατών και το 191 π.Χ. ακόμη μια ηρωική αντίσταση των Ελλήνων κατά των Ρωμαίων. Σήμερα, όμως, το τοπίο είναι εντελώς διαφορετικό.

Ο ιστορικός αυτός τόπος έχει μετατραπεί σε χώρο ελεύθερου camping, ενώ τις νύχτες εξελίσσεται σε σημείο αγοραίου έρωτα, αλλοιώνοντας την ιερότητα του πεδίου της θυσίας των αρχαίων προγόνων μας

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ