Ο βουλευτής παρέμενε στο χώρο της Εθνικής Πινακοθήκης μέχρι να αποσαφηνισθεί αν η πράξη του αποτελούσε κακούργημα, οπότε θα συλλαμβανόταν στο πλαίσιο του αυτοφώρου ή πλημμέλημα
Ελεύθερος αφέθηκε λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος νωρίτερα είχε κατεβάσει εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη, τα οποία θεώρησε ως βλάσφημα κατά του προσώπου της Παναγίας και των Αγίων.
Ο βουλευτής παρέμενε στον χώρο της Πινακοθήκης προκειμένου να διασαφηνισθεί αν η πράξη του ήταν κακούργημα ή πλημμέλημα. Στην πρώτη περίπτωση θα συλλαμβανόταν με τις διατάξεις του αυτοφώρου, στη δεύτερη, όπως και έγινε, αφέθηκε ελεύθερος και θα ακολουθηθεί η διαδικασία του σχηματισμού δικογραφίας, η οποία θα διαβιβασθεί στη βουλή προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία της άρσης της ασυλίας του και να λογοδοτήσει ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Τι είπε στις πρώτες δηλώσεις του
«Το έκανα γιατί είναι μια βέβηλη έκθεση που προσβάλει το πρόσωπο της Παναγίας και των Αγίων» δήλωσε πριν από λίγο ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος λίγο πριν τις 5.00 το απόγευμα.
Χθες ήταν Κυριακή της Ορθοδοξίας και σήμερα με τα χρήματα του ελληνικού λαού εδώ στην Εθνική Πινακοθήκη βεβηλώνουν την εικόνα της Παναγίας και του Αγίου Γεωργίου, ανέφερε επίσης ο βουλευτής κατά την έξοδο του από την Εθνική Πινακοθήκη μετά από 7 ώρες κράτησης του.
Ανέφερε ακόμη ότι εθίγη ιδιαιτέρως από το περιεχόμενο της έκθεσης και αναρωτήθηκε τι θα συνέβαινε εάν παρουσιάζονταν έργα που προσέβαλαν τη μουσουλμανική θρησκεία.
Χαρακτήρισε ανεπίτρεπτα τα εκθέματα τονίζοντας ότι επισκέπτες της Πινακοθήκης εκτός των άλλων είναι και σχολεία και οι μαθητές βλέπουν την εικόνα της Παναγίας σαν βαμπίρ…
«Ξεκρέμασα τέσσερις βέβηλες εικόνες και σε δύο από αυτές έσπασε το τζαμάκι» είπε επίσης ο κ. Παπαδόπουλος στις δηλώσεις του σε μια προσπάθεια να υποβαθμίσει την σημασία της πράξης του…
Από την πλευρά τους οι δικηγόροι του δήλωσαν πως θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη καθώς ο εντολέας τους κρατήθηκε παράνομα χωρίς να βαρύνεται με καμία κατηγορία για αυτό και επέστρεψε σπίτι του.
Οι δικηγόροι του υποστήριξαν ότι η κράτησή του ήταν παράνομη καθώς όπως ανέφεραν το άρθρο 62 του Συντάγματος προβλέπει ότι ο βουλευτής δεν επιτρέπεται να περιορίζεται, να φυλακίζεται, ή να περιορίζεται, αν δεν υπάρχει άδεια της Βουλής. «Επί 5 ώρες προσποιούνταν ότι την υπόθεση χειριζόταν ο εισαγγελέας» ανέφεραν.
Ο συνήγορος του κ. Παπαδόπουλου ισχυρίστηκε μάλιστα ότι σε βάρος του ασκήθηκε και σωματική βία όταν προσπάθησε να πάρει τον βουλευτή και να φύγουν από την Πινακοθήκη.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Σαράκη ο οποίος έκανε λόγο για παράνομη κράτηση του κ. Παπαδόπουλου σε δημόσιο χώρο.

Κυριολεκτικά οι χριστιανοί έχουμε σιχαθεί τα τελευταία χρόνια να κακοποιείται η πίστη μας σε δημόσιες συχνότητες, φορείς και ιδρύματα, υπό την αιγίδα μιας αντίχριστης κυβέρνησης που συνεχώς δίνει βήμα προβολής στον κάθε διεστραμμένο «καλλιτέχνη». Σιχαθήκαμε να προσβάλλονται τα ιερά μας από τον κάθε ατάλαντο, κομπλεξικό «πουθενά» που χρειάζεται να κοπρίσει την τέχνη του με βλασφημίες, για να βρει λόγο καλλιτεχνικής ύπαρξης.
Τα τερατουργήματα ενός «καλλιτέχνη» της κακιάς ώρας που ονομάζεται Χριστόφορος Κατσαδιώτης, βρήκαν φιλόξενη στέγη σε έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης (με τίτλο «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου») και προβάλλονται εκεί από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2025. Τι περιλαμβάνουν αυτά τα εικαστικά εκτρώματα του εν λόγω «καλλιτέχνη»; Με χρήματα των χριστιανών φορολογούμενων (καθώς μιλάμε για μουσείο που υπάγεται στον Δήμο Αθηναίων), ο επισκέπτης μπορεί να δει αποκρουστικές παραμορφώσεις της Παναγίας και του Αγίου Χριστοφόρου, όπως επίσης και έναν «Άγιο Γεώργιο» με κέρατα, αλλά και άλλες αθλιότητες.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στα έργα του συγκεκριμένου «καλλιτέχνη», πέρα από την αταλαντοσύνη του, αμέσως εντοπίζεται η μανία του να κατακρεουργεί κάθε ιερό σύμβολο της ορθοδοξίας. Μπορεί να δει κανείς τερατώδεις απεικονίσεις που παραπέμπουν στην Παναγία, γελοιοποιημένους Αγγέλους, τερατόμορφο «Άγιο Γεώργιο» και συνθέσεις με Εσταυρωμένους πάνω σε φωτογραφίες πορνό. Δεν χρειάζεται να περιγράψουμε άλλο για τι βδελύγματα μιλάμε.
Κι όμως αυτά τα μιαρά τερατουργήματα που δεν αξίζει να εκτεθούν ούτε σε βόθρο, τα καλοδέχτηκε η Εθνική Πινακοθήκη και τα έβαλε μάλιστα σε περίοπτη θέση για να τα θαυμάζουν για 9 ολόκληρους μήνες χιλιάδες επισκέπτες και σχολεία που κατά τα άλλα πηγαίνουν στο μουσείο για να διδαχτούν… πολιτισμό.
Όπως κάνουν πολλοί άλλοι κρότωνες της «τέχνης» που γαντζώνουν τις δαγκάνες τους στα ιερά της ορθοδοξίας για να ζωοποιήσουν το αναιμικό τους ταλέντο, έτσι και ο Χριστόφορος (κρίμα το…όνομα) Κατσαδιώτης έγινε παράσιτο σε ένα δημόσιο ίδρυμα με τα δικά μας χρήματα, με τους φόρους που δίνουμε – υποτίθεται- για να λειτουργεί κράτος, νόμοι και προστασία των θρησκευτικών συμβόλων.
Φυσικά στην πράξη βλέπουμε εδώ και χρόνια ότι κανένα ιερό της ορθοδοξίας δεν προστατεύεται και ο κάθε κρετίνος που διακατέχεται από αντιχριστιανικές ονειρώξεις, μπορεί ελεύθερα να κακοποιεί την πίστη μας, το αίσθημά μας και την όρασή μας.
Σε μια παλαιότερη συνέντευξη που είχε δώσει ο Κατσαδιώτης, όταν ρωτήθηκε αν του αρέσει η σημερινή ζωγραφική στην Ελλάδα, εκείνος είχε απαντήσει:
«Δεν μου αρέσουν τα περισσότερα από όσα βλέπω στις διάσημες γκαλερί, στο Παρίσι. Επικρατεί η αισθητική της ευκολίας. Όπως ακριβώς μας την πασάρουν από τις τηλεοπτικές εκπομπές, από τα σουπερμάρκετ, τις βιτρίνες των μαγαζιών, δηλαδή, το καλουπωμένο, το εύπεπτο, το φασόν, το εμπορικό, το γυαλιστερό… Έτσι έχει εκπαιδευτεί το κοινό από το σύστημα».
Ενώ ας πούμε το να βανδαλίζεις τα ιερά πρόσωπα της ορθοδοξίας, δεν έχει καμία ευκολία και εμπορικότητα, έτσι κ. Κατσαδιώτη; Η πιο εύκολη, τετριμμένη, πεζή, κοινότοπη, πληκτική και άτεχνη συνταγή για να τραβήξει κάποιος «καλλιτέχνης» τα βλέμματα πάνω του (χωρίς να το αξίζει), είναι να μαγαρίζει θρησκευτικά σύμβολα. Να γίνεται δηλαδή ένας κόπρος του πολιτισμού και των σεβασμάτων, για να προσελκύσει όσες περισσότερες μύγες η μυρωδιά. Τρομερή έμπνευση πρέπει να θέλει το να κολλήσεις τον τίμιο σταυρό πάνω σε… τσόντες ή το να βάλεις μια νεκροκεφαλή στη θέση του μικρού Χριστού!
Πόσα χρόνια σου πήρε να το συλλάβεις κ.Κατσαδιώτη; Κουράστηκες πολύ; Είσαι υπερήφανος για τη νοημοσύνη του «ταλέντου» σου; Καμαρώνεις που είσαι άλλος ένας από τον ατελείωτο συρφετό που βλαστημά για να αποδείξει ότι υπάρχει; Θα ‘χεις να καυχιέσαι ότι μπήκαν τα εκτρώματά σου στο «σούπερ μάρκετ» της Εθνικής Πινακοθήκης με τον οβολό εκείνων που χλευάζεις; Απολαμβάνεις το πόσο «καλουπωμένος», πόσο «φασόν», πόσο «εμπορικός» έχεις καταντήσει; Έχεις αντιληφθεί ότι είσαι απολειφάδι του συστήματος ή αργεί να έρθει και αυτή η έμπνευση; Έχεις να καταθέσεις τίποτα άλλο στην αξία του πολιτισμού πέρα από το να ασχημονείς σε μια πίστη που δεν σου έφταιξε σε τίποτα;
Πόσο ακόμα θα μας περιτριγυρίζουν τέτοια εικαστικά σκουπίδια από χριστιανοφοβικούς που κρύβονται πίσω από το «φουστάνι» της κ. Μενδώνη; Πόσο ακόμα θα δοκιμάζετε την υπομονή και τη μακροθυμία των χριστιανών; Για πόσο ακόμα θα μετατρέπετε σε χωματερή τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό; Ποιος σας είπε ότι μπορείτε να χλευάζετε στα σαλόνια σας τα θησαυρίσματά μας; Αν κάποιος αντίστοιχος «Κατσαδιώτης» είχε την… έμπνευση να ζωγραφίσει καμιά χυδαία καρικατούρα του Αλλάχ ή του Κεμάλ Ατατούρκ, θα τολμούσε η κ. Μενδώνη να την αφήσει κρεμασμένη σε κανένα μουσείο; Ρητορικό το ερώτημα, γιατί όλοι γνωρίζουμε την απάντηση!
Τη χυδαία απόφαση να παρουσιαστούν αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη, κατήγγειλε με γραπτή ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΙΚΗΣ, Νικόλαος Παπαδόπουλος, ωστόσο γνωρίζουμε ότι κάθε καταγγελία περί βλασφημίας μπαζώνεται με συνοπτικές διαδικασίες από το Μαξίμου, που προτιμά 1000 φορές να περιφέρεται σαν λάφυρο βλασφημίας η Παναγία (και όλα τα άλλα ιερά), παρά να κατηγορηθούν οι ίδιοι για «λογοκρισία» στην τέχνη…
Χυδαίες, «καλλιτεχνικές» ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ στην «Εθνική Πινακοθήκη».


Αλλά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δεν το θεωρεί αυτό ρατσιστικό.
Δεν το θεωρεί κίνδυνο για διάπραξη εγκλήματος με βάση τη θρησκεία.
Αυτό είναι «χιούμορ».
Αν όμως αντί για παπάδες κάποιος πετούσε στο γκρεμό διάφορες άλλες κατηγορίες…;
Τότε θα ήταν ρατσιστικό ε;
Τότε θα συλλαμβανόταν άμεσα ο «καλλιτέχνης» και θα «κατέβαζαν» άμεσα και το προφίλ του.

Πλήρωνε Ελληνικέ λαέ … Η Κατάντια της Ελλάδος σε όλο της το μεγαλείο.
πληροφορίες από opaidagogos.blogspot.com
ε ναι ρε φιλε κατσε…..εκει που εδυ δεν σεβεσσι την θρησκεια μου γιστι να σεβαστω εγω την «τεχνη» σου!!!!!!@
Δεν πήγε να βεβηλώσει εκκλησίες και να σπάςει εικόνες. Ας κάνει και αυτός μια έκθεση για τα πιστεύω του ή να γράψει μια διατριβή ή μια δημόσια ανακοίνωση κατά της έκθεσης. Όχι να καταστρέφει εκθέματα και έργα.
Ο Χιτλερ έκαιγε βιβλία και κατέστρεφε έργα που δεν του άρεσαν. Φανατικοί θρήσκοι καταστρέφουν και σκοτώνουν ‘βλάσφημους’ στο όνομα της θρησκείας.
Το θρησκευτικό συναίσθημα του άλλου δεν το θίγεις και το σέβεσαι.
Εκτός αν είσαι άθεος και δεν νοείς αυτό που σου λέω, οπότε τσάμπα ομιλώ.
Και προσοχή, κάθε ένας αντιδρά διαφορετικά.
Αλλιώς ο θρησκευόμενος και αλλιώς ο θρησκόληπτος.
Στο δια ταύτα, ο ζωγράφος δεν είναι τίποτα άλλο από μια διαταραγμένη προσωπικότητα που για χίλιους δύο λόγους βγάζει τον κακό του εαυτό μέσα από τα σκ@τοδημιουργηματά του και καλύπτεται όπως πάρα πολλοί πίσω από την ‘καλλιτεχνική δημιουργεία’.
Μου θυμίζει αυτές που στα ελληνικά σήριαλ για χάρη της καλλιτεχνικής δημιουργειας γυρίζουν έντονες γυμνές σκηνές και τις βλέπουν και οι γονείς τους και όλη η γειτονιά.
Κάπου υπάρχουν όρια.
Δεν πας στην πινακοθήκη και κλείνεις την τηλεόραση αν θίγεσαι.
Δε μιλατε καθόλου τσάμπα. Ελευθερία λόγου και έκφρασης έχουμε, δεν είμαστε στο Ιραν. Πολύ καλά κάνετε και λέτε τη γνώμη σας δημόσια για τα έργα του και για τη ψυχική κατάσταση του ζωγράφου, αν και πιο σωστά θα ήταν η κατάκριση να γινόταν αφού είχατε επισκεφθεί την έκθεση και γνώριζατε τον άνθρωπο.
Αν έχει γίνει παρανομία από τον ζωγράφο, μήνυση και αναλαμβάνει η δικαιοσύνη. Αυτή βάζει τα όρια.
(Τώρα, αυτό με το πρόβλημά σας ειδικά με τις γυναίκες ηθοποιούς – και οι άντρες γδύνονται στις ίδιες σκηνές – εξηγεί πολλά, και κυρίως αποδεικνύει πόσο βαθειά θρησκευόμενος είστε)
Δηλαδή με χρήματα των φορολογουμένων που στην πλειοψηφία τους είναι αυττοί που υβρίζονται? Σου λέει κάτι ?
Σε μια δημοκρατική κοινωνία η τέχνη έχει πάντα το δικαίωμα να εκφράζει κριτική, ακόμη και σε θέματα θρησκείας. Το επιχείρημα ότι οι φορολογούμενοι δεν πρέπει να χρηματοδοτούν μια έκθεση που θεωρείται προσβλητική από μερίδα του πληθυσμού είναι επιλεκτικό και υποκριτικό, καθώς όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι – ανεξαρτήτως θρησκευτικών πεποιθήσεων – χρηματοδοτούν επίσης τη μισθοδοσία του κλήρου της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Η δημοκρατία προϋποθέτει τον σεβασμό στην ελευθερία της έκφρασης και τον διάλογο, όχι τη λογοκρισία ή τη βία.
Μάλλον έχεις μπερδευτεί με τα όρια.
Αν, λέω αν, έβγαινε η μητέρα σου (ντρέπομαι που αναφέρω δήθεν την μάνα σου απλά να ενισχύσω το παράδειγμα) ή η αδελφή σου ημίγυμνή στο δρόμο ή γυμνή σε ταινία με περιπτύξεις και άλλα παρομοια γιατί πιστεύει στην καλλιτεχνική ελευθερία , έσυ θα αισθανόσουν όμορφα?
Ελευθερία στην παραμορφωση και στην διαπόμπευση στα ιερά πιστεύω του άλλου, είναι καθαρά αρρωστημένη και ανώμαλη διαταραχη και δεν συγχωρείται.
Θα κλείσω λέγοντας πως ένας άθεος σαν του λόγου σου δεν καταλαβαίνει από τέτοια όρια και όλα τα βλέπει φυσιολογικά.
Και σεβασμός στην ελευθερία της έκφρασης δεν σημαίνει ότι μπορείς να ασυδοτείς.
Ποιος είσαι εσύ που θα επιβάλλεις στον οποιονδήποτε πως μπορεί να εκφράζεται στη δημοκρατική μας κοινωνία, αν αυτός ο οποιαδήποτε το κάνει χωρίς να εγκληματεί;
Εγώ ας πούμε, έχω το δικαίωμα να σέβομαι τη μάνα σου και την αδελφή σου και να μην θέλω να αναφερθώ σε αυτές.
https://www.lifo.gr/lifoland/its-viral/deite-ton-proto-ellina-kallitehni-poy-zografizei-pinakes-me-ton-prokto-toy
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να βεβηλωνει και να δείχνει ασέβεια σε μια μερίδα πιστών κάποιας Θρησκείας. ας τα ζωγράφιζε αυτά στο ισλάμ και να δούμε τι αποτέλεσμα θα είχε. στο όνομα της ελευθερίας και της μη λογοκρισίας κάνουμε τα μεγαλύτερα αισχη. αν κάποιος βρίσει τον πρωθυπουργό η ένα πολιτικό δεν του κάνουν λογοκρισία αμέσως δεν τον σέρνουν στα δικαστήρια για εξύβριση; τότε γιατί να βρίζει τα όσια και τα ιερά των πιστών και να μένει στο απυρόβλητο; όταν αρχίζουν οι σεισμοί οι φωτιές οι πλημμύρες και είμαστε στα πρόθυρα πολέμων τότε θυμόμαστε την Θρησκεία.
επειδή δεν είμαστε ακραίοι ισλαμιστές λοιπόν, έχετε κάθε δικαίωμα να τον σύρετε και εσείς στα δικαστήρια αν νιώθετε ότι παρανόμησε.
όταν μου βρίσεις τους γονείς μου και εμένα θα σε συγχωρήσω όταν μου βρίσεις την Παναγία μου και τον Χριστό μου θα σε τιμωρήσω και δεν το ξεχνώ. έλεγε ο Κοσμάς ο Αιτωλός. πολιτισμός είναι να σέβεσαι τα όσια και και τα ιερά και την πίστη των άλλων αν δεν πιστεύεις. αλλιώς δεν αξίζεις τίποτα όταν χρησιμοποιείς το δημόσιο Θρησκευτικό αίσθημα για να προβάλεις τις αηδιες σου ονομάζοντας τε τέχνη . για δοκίμασε να χλευάζεις το Ισλάμ και τότε να δούμε στο όνομα της καλής εννοούμενης ελευθερίας τι σε περιμένει.
Αγαπητη Ξανθιππη. Παντα ερχεται η στιγμη που ολοι θα σκυψουνε σε αυτο που καποτε εβριζαν. Η εποχη μας δυστυχως μεσω των ΜΜΕ και της τηλεορασεως εχει ξεφυγει παρα πολυ. Ομως η δικαιωση και η αναγνωριση στο τελος ερχεται θριαμβευτικα. Παραδειγματα αφθονα. Απλα προσευχηθειτε για ολους αυτους που κατα την ορθη εκτιμηση σας παρεκκλινουν απο το σωστο.
«Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».
Κοσμάς ο Αιτωλός.
Μπράβο. Άρα απλά δεν πας στην πινακοθήκη.
Και γιατί δεν την πας στην πινακοθήκη σου? Γιατί να την πληρώνουμε ως φορολογούμενοι στην Εθνική πινακοθήκη για να μας βρίζει κατάμουτρα? Ο λογαριασμός θα σας έρθει ΤΙΜΩΡΗΤΙΚΟΣ και με το παρακάτω πάτωμα όχι μόνο στις δημοσκοπήσεις αλλά και στις εκλογές που έρχονται.
Οπως οι περισσότερες εκθέσεις της πινακοθήκης ικανοποιούν τις καλλιτεχνικές αναζητήσεις και αισθητική των περισσότερων φορολογουμένων, έτσι και ένα μέρος αυτών των φορολογουμένων αναζητά τέτοιου είδους εκθέσεις (προσωπικά δεν έχω πάει και δεν μπορώ να κρίνω).
Όπως και με τους φόρους όλων των Ελλήνων (συμπεριλαμβανομένων άθεων και αλλόθρησκων) πληρώνονται οι μισθοί κληρικών.
Τι πιο δίκαιο;
Αν έχει εγκληματίσει ο καλλιτέχνης, κάντε του μήνυση.
Έχετε κάθε δικαίωμα στην ελεύθερη και δημοκρατική κοινωνία μας, να μην πηγαίνετε σε τέτοιες εκθέσεις, να λέτε τη γνώμη σας δημόσια, να μη συγχωρείτε και να τους τιμωρείτε με το να τους σέρνετε στα δικαστήρια αν νομίζετε ότι κάποιος από αυτούς έχει παρανομήσει.
Μερικοί είναι σαν να λυπάστε που δεν είμαστε σαν τους ακραίους ισλαμιστές που δολοφονούν σε τέτοιες περιπτώσεις. Διαφορετικά τι τους αναφέρετε συνέχεια; Απειλείτε;
Εχουμε λιγο ξεφυγει με την διαβοητη ελευθερια στην τεχνη. Εχει ο καθε αταλαντος ψευτοκουλτουριαρης τα συμπλεγματα του και κανει ο,τι του κατεβει στην χοντροκεφαλα του. Και γιατι αυτο να το ονομαζετε τεχνη ? Τι περιεργες κλικες ειναι αυτες που προωθουν τις ιδιωτικες διαστροφες του καθε ψωροφαντασμενου ? Δηλαδη αμα αυριο μεθαυριο ενας σκεφτει να μοστραρει γυμνα βρεφακια σε εικονες αισχους και επικαλεστει μια καταγγελια στην παιδικη πορνογραφια αυτο θα ειναι τεχνη ? Τιποτα να μην σεβονται δηλαδη ? Πληρης ασυδοσια ? Εκτονωνουν τις ψυχ διαταραχες τους δημοσια ειναι ελεεινο ! Και μαλιστα στην Εθνική Πινακοθηκη με χρηματα του ελληνικου λαου !
Σέβομαι την εικαστική σου ορολογία, την κριτική αντίληψη και τις ψυχιατρικες αναλύσεις σου. Αλλά αντικειμενικά η επιχειρηματολογία σου είναι τύπου ‘Άμα η γιαγιά μου είχε καρούλια θα ήταν τρόλεϊ’.
Αν έχει διαπραχθεί έγκλημα, να κάνεις μήνυση.
Όσο για τα λεφτά των φορολογουμένων, και οι άθεοι και αλλόθρησκοι πληρώνουν με φόρους τους μισθούς κληρικών. Τι να κάνουμε; Αυτά συμβαίνουν σε μια δημοκρατική κοινωνία.
Ακριβώς, αν αντί για αυτές τις εικόνες ήταν τα πρόσωπα του Μωάμεθ, των γκέι ή παράνομων μεταναστών με τσόντες, αιδοία, παλλόμενες τσ….νες, εσείς θα δείχατε τον ίδιο «σεβασμό’ και θα κάνατε ‘μήνυση’ έχοντας εμπιστοσύνη στην Τεμπο… Δικαιοσύνη. Και ο Ρουβίκωνας αν τους έριχνε μπογιές και αυγά θα έκανε ‘κοινωνικό αγώνα’. Γι αυτό αύριο θα ψάχνετε τη ‘δημοκρατία’ του πωπού σε ‘τραμπικούς’ και ‘ακροδεξιοτατους’ στην Ελλάδα.
Όχι, ακροδεξιοί και αναρχικοί το ίδιο επικίνδυνοι είναι.
Συμφωνώ με την καταδίκη μέσω δικαιοσύνης οποιασδήποτε εγκληματικής ενέργειας.
Δε σας εμπόδισε κανένας να κάνετε μήνυση. Αναπόσπαστο δικαίωμά σας στη δημοκρατική κοινωνία που ζούμε.
Ότι λέει ο νόμος.Ετσι δεν είναι;Θέλουμε να εφαρμόζονται οι νόμοι ναι ή όχι;Θέλουμε η δικαιοσύνη να κάνει το καθήκον της ναι ή όχι;
H κράτησή του ήταν παράνομη, το άρθρο 62 του Συντάγματος προβλέπει ότι ο βουλευτής δεν επιτρέπεται να περιορίζεται, να φυλακίζεται, ή να περιορίζεται, αν δεν υπάρχει άδεια της Βουλής. Επί 5 ώρες προσποιούνταν ότι την υπόθεση χειριζόταν ο μιλημένος εισαγγελέας. Τέμπη από την ανάποδη.
https://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/531429/dimitra-matsouka-i-fotografia-me-tin-panagia-kai-to-aidoio-pou-prokalese-sholia-/
Σαν καλλιτέχνης και αυτή η ΤΣΑΜΟΥΚΑ δείχνει την ιδιαιτερότητα, τού να είσαι ένα μεγάλο μεγάλο Σκ**ό.
Όλη η καλλιτεχνικη κοινότητα έχει γεμίσει από φουστηδες, ξεβρακωτες, χειρότεροι από ότι πιο σάπιο διαθέτει ο πάγκος.
Έχετε καταλάβει τη διαφορά της «κριτικής» από την ύβρη και την προσβολή θρησκευτικών συμβόλων; Θα συμφωνούσατε το ίδιο ή θα έμπαινε ένα ‘έργο’ τέχνης ή διαστροφής στην Εθνική Πινακοθήκη αν στο πρόσωπο του Μωάμεθ ή ενός ζευγαριού γκέι, ή παράτυπων μεταναστών βάζανε νεκροκεφαλές, τσόντες, αιδοία, παλλόμενες τσ….νες κ.τ.λ; Θα λειτουργούσε ο ρατσιστικός νόμος αν στο σκίτσο που είδαμε στον κάδο για το γκρεμό… έβαζε μέσα γκέι ή μετανάστες;
Αφου λοιπόν για εσας έχει παρανομήσει, κάντε του μήνυση για ρατσισμό να δικαιωθείτε.
Όπως στα Τέμπη; Να στε καλά αλλά δεν θα την αντέξουμε τόση ‘δικαίωση’
Κοιτα, η ελευθερία του λόγου στη δημοκρατική κοινωνία μας δίνει το δικαίωμα στον ζωγράφο να εκφράζεται όπως νιώθει. Αν έχει παρανομήσει θα καταδικαστεί.
Η ίδια ελευθερία λόγου σου δίνει το δικαίωμα να σπέρνεις το μισογυνισμό ανενόχλητα.
Η διαφορά με το ζωγράφο ειναι ότι εσύ συμβάλλεις στην κακοποίηση, στον βιασμό και στις δολοφονίες γυναικών. Ναι, ίσως τελικά και να μην υπάρχει δικαίωση.
Τι δουλειά έχει ο ‘μισογυνισμός’ στο θέμα που συζητάμε; Έχετε μπερδέψει τα θέματα, βλέπετε φαντάσματα ή έχετε εμμονές; Να το κοιτάξετε καλύτερα.
Διάβασε παραπάνω τα μισογυνικα που ανέφερε ομοϊδεάτης σου και θα καταλάβεις
Τα ‘χετε κάνει σαλάτα όλα στο μυαλό σας. Κατηγοριοποιείτε σαν οδοστρωτήρας όσους έχουν άλλη άποψη από τη δική σας και κατηγορείτε ελαφρά τη καρδία όσους δεν συμφωνούν μαζί σας. Και απαντάτε άλλα αντ’ άλλων κυριολεκτικά. Καλά σας είπα να το κοιτάξετε, φαίνεται σοβαρό το θέμα σας.
Ο μισογυνισμος των ινσελ και των αρρώστων (που συμβάλλει στην κακοποίηση, βιασμό και θανάτωση γυναικών στη χριστιανική οικογένεια) και που ελεύθερα, δημόσια και ξεδιάντροπα εκφράζονται δεν προσβάλλει την μάνα και γυναίκα Παναγία; Για αυτους τους εγκληματίες δε βλέπω να ζητάτε λογοκρισία αγανακτισμένα.
Η ίδια ελευθερία λόγου δίνει το δικαίωμα και στον άλλον να εκφράζεται όπως θέλει (χωρίς ομως να κινδυνεύει η ζωή κάποιου από τους πίνακές του, σε αντίθεση με τα ελεύθερα μισογυνικα τέρατα). Άστε λοιπον τις σαλάτες και τα θέματα κουτοπόνηρε.
Τι πιο δίκαιο λοιπόν να φτιάξουν και ένα «καλλιτέχνημα» που να βάζει νεκροκεφαλές, τσόντες, αιδοία, παλλόμενες τσ….νες στο πρόσωπο του Μωάμεθ ή ενός ζευγαριού γκέι, ή παράτυπων μεταναστών; Δεν συμφωνείτε;
Μήπως είστε καλλιτέχνης; Ναι, αν τίποτα από τα παραπάνω δεν αποτελεί παράπτωμα, μπορείτε να ανοίξετε τη δική σας έκθεση. Σε δημοκρατική και ελεύθερη κοινωνία ζούμε.
Είμαι σίγουρος ότι θα το εξετάσει το ίδιο καλλιτεχνικά.. Ευχαριστώ!
Νομίζω η πειθώ ειναι το κύριο ατού σας και μετά η καλλιτεχνία, οπότε φιγκερς κροστ.
Θα τους ερθει ομως απο πάνω η κατραπακιά και θα ψάχνονται από που τους ήρθε
Στα συλλαλητήρια για τα Τέμπη ήταν αναρχικοί και ακροδεξιοί; Το 80% των πολιτών πιστεύει ότι η Δικαιοσύνη δεν αντιμετωπίζει ισότιμα τους πολίτες είναι αναρχικοί και ακροδεξιοί; Τότε, λυπάμαι η ‘δημοκρατία’ σας χάθηκε και θα ψάχνετε να τη βρείτε αλλά θα ναι πολύ αργά.
Ναι ήταν και ακροδεξιοί και αναρχικοί, αυτοί δεν έχουν μια τάση προς την αταξία, τη βια και εγκληματικότητα;
Η δικαιοσύνη στην Ελλάδα δε λειτουργεί σωστά, ας συνεχίσουμε να κάνουμε διαδηλώσεις να τη βελτιώσουμε.
Όταν την παρακάμπτουμε τότε παύουμε να είμαστε δημοκρατικοί.
η Δικαιοσύνη δαγκώνει σαν την οχιά μόνο τους ξυπόλυτους
Ελπίζω η εκκλησία της Ελλάδος να κάνει αγωγή στο υποτιθέμενο καλλιτέχνη
Όσο για το βουλευτή είναι γνωστό τι θα περάσει ότι αγαπαμε πατρίδα θρησκεία και οικογένεια
Λοιπόν επειδή και εγώ είμαι καλλιτέχνης θα πάρω την φωτογραφία του συγκεκριμένου ζωγράφου επίσης και των γονιών του και θα τους φτιάξω τα πορτραίτα τούς σαν να ήταν βρικόλακες και θα κάνω μια έκθεση μόνο με αυτούς να δούμε πόσο αρεστό θα ηταν σε εκείνον και τούς οικείους του… Γιατί εδώ με αυτόν τον χυδαίο τρόπο χλευάζει τούς δικούς μου γονείς και τα αδέλφια μου που ειναι Η Παναγία μαζί με τον Χριστό και τους Αγίους που έχει τολμήσει να βεβήλωση …Και στο κάτω κάτω δεν γίνεται ο κάθε βλαμμένος να θεωρείται καλλιτέχνης και να εκθέτει οτι του έρθει και μάλιστα στην εθνική πινακοθήκη…..
Μα έχεις το δικαίωμα και την ελευθερία να το κάνεις, αυτό είναι το σημαντικό σε αυτήν την ιστορια.
αλλού είναι το θέμα κυρίες και κύριοι.
μιλάμε για καλλιτέχνη με διαστροφικο μυαλό. με εγκεφαλική ουσία μέσα αλλά χωρίς νευρώνες, χωρίς εγκεφαλικές συνάψεις. τέτοιου είδους άνθρωποι γίνονται συζηγοκτονοι, παιδοκτονοι, ότι θες γίνονται. αυτούς λοιπόν, υπάρχουν άνθρωποι που τους θαυμάζουν για τα έργα τους και τις σκέψεις τους.
Ονόμασε έναν ζωγράφο ‘συζηγοκτονο’ και έναν παιδοκτόνο.