Ο βουλευτής παρέμενε στο χώρο της Εθνικής Πινακοθήκης μέχρι να αποσαφηνισθεί αν η πράξη του αποτελούσε κακούργημα, οπότε θα συλλαμβανόταν στο πλαίσιο του αυτοφώρου ή πλημμέλημα
Ελεύθερος αφέθηκε λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος, ο οποίος νωρίτερα είχε κατεβάσει εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη, τα οποία θεώρησε ως βλάσφημα κατά του προσώπου της Παναγίας και των Αγίων.
Ο βουλευτής παρέμενε στον χώρο της Πινακοθήκης προκειμένου να διασαφηνισθεί αν η πράξη του ήταν κακούργημα ή πλημμέλημα. Στην πρώτη περίπτωση θα συλλαμβανόταν με τις διατάξεις του αυτοφώρου, στη δεύτερη, όπως και έγινε, αφέθηκε ελεύθερος και θα ακολουθηθεί η διαδικασία του σχηματισμού δικογραφίας, η οποία θα διαβιβασθεί στη βουλή προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία της άρσης της ασυλίας του και να λογοδοτήσει ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Τι είπε στις πρώτες δηλώσεις του
«Το έκανα γιατί είναι μια βέβηλη έκθεση που προσβάλει το πρόσωπο της Παναγίας και των Αγίων» δήλωσε πριν από λίγο ο βουλευτής της Νίκης, Νίκος Παπαδόπουλος ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος λίγο πριν τις 5.00 το απόγευμα.
Χθες ήταν Κυριακή της Ορθοδοξίας και σήμερα με τα χρήματα του ελληνικού λαού εδώ στην Εθνική Πινακοθήκη βεβηλώνουν την εικόνα της Παναγίας και του Αγίου Γεωργίου, ανέφερε επίσης ο βουλευτής κατά την έξοδο του από την Εθνική Πινακοθήκη μετά από 7 ώρες κράτησης του.
Ανέφερε ακόμη ότι εθίγη ιδιαιτέρως από το περιεχόμενο της έκθεσης και αναρωτήθηκε τι θα συνέβαινε εάν παρουσιάζονταν έργα που προσέβαλαν τη μουσουλμανική θρησκεία.
Χαρακτήρισε ανεπίτρεπτα τα εκθέματα τονίζοντας ότι επισκέπτες της Πινακοθήκης εκτός των άλλων είναι και σχολεία και οι μαθητές βλέπουν την εικόνα της Παναγίας σαν βαμπίρ…
«Ξεκρέμασα τέσσερις βέβηλες εικόνες και σε δύο από αυτές έσπασε το τζαμάκι» είπε επίσης ο κ. Παπαδόπουλος στις δηλώσεις του σε μια προσπάθεια να υποβαθμίσει την σημασία της πράξης του…
Από την πλευρά τους οι δικηγόροι του δήλωσαν πως θα προσφύγουν στη δικαιοσύνη καθώς ο εντολέας τους κρατήθηκε παράνομα χωρίς να βαρύνεται με καμία κατηγορία για αυτό και επέστρεψε σπίτι του.
Οι δικηγόροι του υποστήριξαν ότι η κράτησή του ήταν παράνομη καθώς όπως ανέφεραν το άρθρο 62 του Συντάγματος προβλέπει ότι ο βουλευτής δεν επιτρέπεται να περιορίζεται, να φυλακίζεται, ή να περιορίζεται, αν δεν υπάρχει άδεια της Βουλής. «Επί 5 ώρες προσποιούνταν ότι την υπόθεση χειριζόταν ο εισαγγελέας» ανέφεραν.
Ο συνήγορος του κ. Παπαδόπουλου ισχυρίστηκε μάλιστα ότι σε βάρος του ασκήθηκε και σωματική βία όταν προσπάθησε να πάρει τον βουλευτή και να φύγουν από την Πινακοθήκη.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Σαράκη ο οποίος έκανε λόγο για παράνομη κράτηση του κ. Παπαδόπουλου σε δημόσιο χώρο.

Κυριολεκτικά οι χριστιανοί έχουμε σιχαθεί τα τελευταία χρόνια να κακοποιείται η πίστη μας σε δημόσιες συχνότητες, φορείς και ιδρύματα, υπό την αιγίδα μιας αντίχριστης κυβέρνησης που συνεχώς δίνει βήμα προβολής στον κάθε διεστραμμένο «καλλιτέχνη». Σιχαθήκαμε να προσβάλλονται τα ιερά μας από τον κάθε ατάλαντο, κομπλεξικό «πουθενά» που χρειάζεται να κοπρίσει την τέχνη του με βλασφημίες, για να βρει λόγο καλλιτεχνικής ύπαρξης.
Τα τερατουργήματα ενός «καλλιτέχνη» της κακιάς ώρας που ονομάζεται Χριστόφορος Κατσαδιώτης, βρήκαν φιλόξενη στέγη σε έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης (με τίτλο «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου») και προβάλλονται εκεί από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2025. Τι περιλαμβάνουν αυτά τα εικαστικά εκτρώματα του εν λόγω «καλλιτέχνη»; Με χρήματα των χριστιανών φορολογούμενων (καθώς μιλάμε για μουσείο που υπάγεται στον Δήμο Αθηναίων), ο επισκέπτης μπορεί να δει αποκρουστικές παραμορφώσεις της Παναγίας και του Αγίου Χριστοφόρου, όπως επίσης και έναν «Άγιο Γεώργιο» με κέρατα, αλλά και άλλες αθλιότητες.
Με μια πρόχειρη αναζήτηση στα έργα του συγκεκριμένου «καλλιτέχνη», πέρα από την αταλαντοσύνη του, αμέσως εντοπίζεται η μανία του να κατακρεουργεί κάθε ιερό σύμβολο της ορθοδοξίας. Μπορεί να δει κανείς τερατώδεις απεικονίσεις που παραπέμπουν στην Παναγία, γελοιοποιημένους Αγγέλους, τερατόμορφο «Άγιο Γεώργιο» και συνθέσεις με Εσταυρωμένους πάνω σε φωτογραφίες πορνό. Δεν χρειάζεται να περιγράψουμε άλλο για τι βδελύγματα μιλάμε.
Κι όμως αυτά τα μιαρά τερατουργήματα που δεν αξίζει να εκτεθούν ούτε σε βόθρο, τα καλοδέχτηκε η Εθνική Πινακοθήκη και τα έβαλε μάλιστα σε περίοπτη θέση για να τα θαυμάζουν για 9 ολόκληρους μήνες χιλιάδες επισκέπτες και σχολεία που κατά τα άλλα πηγαίνουν στο μουσείο για να διδαχτούν… πολιτισμό.
Όπως κάνουν πολλοί άλλοι κρότωνες της «τέχνης» που γαντζώνουν τις δαγκάνες τους στα ιερά της ορθοδοξίας για να ζωοποιήσουν το αναιμικό τους ταλέντο, έτσι και ο Χριστόφορος (κρίμα το…όνομα) Κατσαδιώτης έγινε παράσιτο σε ένα δημόσιο ίδρυμα με τα δικά μας χρήματα, με τους φόρους που δίνουμε – υποτίθεται- για να λειτουργεί κράτος, νόμοι και προστασία των θρησκευτικών συμβόλων.
Φυσικά στην πράξη βλέπουμε εδώ και χρόνια ότι κανένα ιερό της ορθοδοξίας δεν προστατεύεται και ο κάθε κρετίνος που διακατέχεται από αντιχριστιανικές ονειρώξεις, μπορεί ελεύθερα να κακοποιεί την πίστη μας, το αίσθημά μας και την όρασή μας.
Σε μια παλαιότερη συνέντευξη που είχε δώσει ο Κατσαδιώτης, όταν ρωτήθηκε αν του αρέσει η σημερινή ζωγραφική στην Ελλάδα, εκείνος είχε απαντήσει:
«Δεν μου αρέσουν τα περισσότερα από όσα βλέπω στις διάσημες γκαλερί, στο Παρίσι. Επικρατεί η αισθητική της ευκολίας. Όπως ακριβώς μας την πασάρουν από τις τηλεοπτικές εκπομπές, από τα σουπερμάρκετ, τις βιτρίνες των μαγαζιών, δηλαδή, το καλουπωμένο, το εύπεπτο, το φασόν, το εμπορικό, το γυαλιστερό… Έτσι έχει εκπαιδευτεί το κοινό από το σύστημα».
Ενώ ας πούμε το να βανδαλίζεις τα ιερά πρόσωπα της ορθοδοξίας, δεν έχει καμία ευκολία και εμπορικότητα, έτσι κ. Κατσαδιώτη; Η πιο εύκολη, τετριμμένη, πεζή, κοινότοπη, πληκτική και άτεχνη συνταγή για να τραβήξει κάποιος «καλλιτέχνης» τα βλέμματα πάνω του (χωρίς να το αξίζει), είναι να μαγαρίζει θρησκευτικά σύμβολα. Να γίνεται δηλαδή ένας κόπρος του πολιτισμού και των σεβασμάτων, για να προσελκύσει όσες περισσότερες μύγες η μυρωδιά. Τρομερή έμπνευση πρέπει να θέλει το να κολλήσεις τον τίμιο σταυρό πάνω σε… τσόντες ή το να βάλεις μια νεκροκεφαλή στη θέση του μικρού Χριστού!
Πόσα χρόνια σου πήρε να το συλλάβεις κ.Κατσαδιώτη; Κουράστηκες πολύ; Είσαι υπερήφανος για τη νοημοσύνη του «ταλέντου» σου; Καμαρώνεις που είσαι άλλος ένας από τον ατελείωτο συρφετό που βλαστημά για να αποδείξει ότι υπάρχει; Θα ‘χεις να καυχιέσαι ότι μπήκαν τα εκτρώματά σου στο «σούπερ μάρκετ» της Εθνικής Πινακοθήκης με τον οβολό εκείνων που χλευάζεις; Απολαμβάνεις το πόσο «καλουπωμένος», πόσο «φασόν», πόσο «εμπορικός» έχεις καταντήσει; Έχεις αντιληφθεί ότι είσαι απολειφάδι του συστήματος ή αργεί να έρθει και αυτή η έμπνευση; Έχεις να καταθέσεις τίποτα άλλο στην αξία του πολιτισμού πέρα από το να ασχημονείς σε μια πίστη που δεν σου έφταιξε σε τίποτα;
Πόσο ακόμα θα μας περιτριγυρίζουν τέτοια εικαστικά σκουπίδια από χριστιανοφοβικούς που κρύβονται πίσω από το «φουστάνι» της κ. Μενδώνη; Πόσο ακόμα θα δοκιμάζετε την υπομονή και τη μακροθυμία των χριστιανών; Για πόσο ακόμα θα μετατρέπετε σε χωματερή τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό; Ποιος σας είπε ότι μπορείτε να χλευάζετε στα σαλόνια σας τα θησαυρίσματά μας; Αν κάποιος αντίστοιχος «Κατσαδιώτης» είχε την… έμπνευση να ζωγραφίσει καμιά χυδαία καρικατούρα του Αλλάχ ή του Κεμάλ Ατατούρκ, θα τολμούσε η κ. Μενδώνη να την αφήσει κρεμασμένη σε κανένα μουσείο; Ρητορικό το ερώτημα, γιατί όλοι γνωρίζουμε την απάντηση!
Τη χυδαία απόφαση να παρουσιαστούν αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη, κατήγγειλε με γραπτή ερώτηση στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΙΚΗΣ, Νικόλαος Παπαδόπουλος, ωστόσο γνωρίζουμε ότι κάθε καταγγελία περί βλασφημίας μπαζώνεται με συνοπτικές διαδικασίες από το Μαξίμου, που προτιμά 1000 φορές να περιφέρεται σαν λάφυρο βλασφημίας η Παναγία (και όλα τα άλλα ιερά), παρά να κατηγορηθούν οι ίδιοι για «λογοκρισία» στην τέχνη…
Χυδαίες, «καλλιτεχνικές» ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ στην «Εθνική Πινακοθήκη».


Αλλά η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος δεν το θεωρεί αυτό ρατσιστικό.
Δεν το θεωρεί κίνδυνο για διάπραξη εγκλήματος με βάση τη θρησκεία.
Αυτό είναι «χιούμορ».
Αν όμως αντί για παπάδες κάποιος πετούσε στο γκρεμό διάφορες άλλες κατηγορίες…;
Τότε θα ήταν ρατσιστικό ε;
Τότε θα συλλαμβανόταν άμεσα ο «καλλιτέχνης» και θα «κατέβαζαν» άμεσα και το προφίλ του.

Πλήρωνε Ελληνικέ λαέ … Η Κατάντια της Ελλάδος σε όλο της το μεγαλείο.
πληροφορίες από opaidagogos.blogspot.com
ε ναι ρε φιλε κατσε…..εκει που εδυ δεν σεβεσσι την θρησκεια μου γιστι να σεβαστω εγω την «τεχνη» σου!!!!!!@