Όταν η βία κυβερνά σήμερα τα Σχολεία | Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη

22
15519
Ψαλίδι / Άγ. Γαβριήλ / Εξοχή, Κως

Όταν η βία κυβερνά σήμερα τα Σχολεία

(Γράφει η Ξανθίππη Αγρέλλη)  –  Κως 2/10/2024-

Νοσταλγικό αφιέρωμα στα ήρεμα Σχολικά χρόνια, που πέρασαν φαίνεται ανεπιστρεπτί, οριστικά και αμετάκλητα.                                                                                        Τα Σχολεία έχουν ένα μήνα περίπου που άνοιξαν. Αντί  να παρακολουθούν τα μαθήματα οι μαθητές και εμείς την πρόοδο τους στα Γράμματα, γινόμαστε καθημερινά αποδέκτες της βίας, που κατέκλυσε την Σχολική κοινότητα.           Διαβάζουμε καθημερινά  στα ΜΜΕ, ότι  συμμαθητές πεντάχρονου σε Νηπιαγωγείο!! κακοποίησαν βίαια σεξουαλικά το πεντάχρονο νήπιο!! Τι   άλλο πιο τραγικό θα δούμε. Αν  τώρα  τα πεντάχρονα βιάζουν και κακοποιούν,  άραγε πως θα συμπεριφέρονται στα εικοσιπέντε τους; Συνεχίζουμε τις κακές ειδήσεις. Δεκατετράχρονη  μαθήτρια κινδύνεψε από ξυλοφόρτωμα συμμαθητριών της. Άλλο ένα παρακάτω, ότι  δεκαπεντάχρονος μαθητής μαχαιρώθηκε από συμμαθητή του.  Δεν  έχουν τέλος, τα άθλια συμβάντα φρίκης δυστυχώς. Δωδεκάχρονος μαθητής έπεσε θύμα βίαιου ξυλοδαρμού, από συμμαθητές του, που τον έστειλαν στο Νοσοκομείο και δεν  τελειώνει  η λίστα παραβάσεων των εκκολαπτόμενων εγκληματιών. Διότι τα παιδιά μεγαλώνουν, ενώ  παράλληλα διαμορφώνεται και ο ψυχικός και ο πνευματικός τους κόσμος. Αλίμονο   αν μπουν στα βαθιά, βουρκωμένα νερά της παραβατικότητας, του καπνίσματος, του αλκοόλ, των ναρκωτικών, των όπλων και των μαχαιριών, εξασκώντας μόνο βία και κάθε  είδους παρανομία στη νεανική ζωή τους. Αλήθεια πότε και που είναι τα αθώα μας παιδικά Σχολικά χρόνια; Στο Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό Σχολείο, στο Γυμνάσιο, στο Λύκειο; Που ακριβώς;                                                    Ας γυρίσουμε πίσω, στις νοσταλγικές σελίδες των παρελθόντων Σχολικών χρόνων. Τότε  που κάναμε Γυμναστικές επιδείξεις  στο τέλος της χρόνιας, με ‘πάνω κάτω τα χεράκια’ ή στις Σχολικές υπαίθριες γιορτές, για   τις Εθνικές επετείους  και  τις μεγάλες Θρησκευτικές γιορτές.- (Χριστούγεννα-Ανάσταση).                                                       Όσο για τα μαθήματα, αυτά έμμειναν ανεξίτηλα στην πλακέτα της μνήμης  μας. Όπως η  Ιχνογραφία, η Ζωγραφική, το εργόχειρο,  το κέντημα για τα κορίτσια και η ξυλογλυπτική για τα αγόρια. Επίσης  το  Φυτολόγιο, στο μάθημα της  Φυσικής πειραματικής. Αξέχαστοι και οι σπόροι φασολιών ή φακής, στο κύπελλο με το βρεγμένο βαμβάκι, και τα αποξηραμένα άνθη στα βιβλία. Μαθαίναμε  Πατριδογνωσία, κάτι περίπου ανάλογο με την Γεωγραφία. Υποχρεωτική  ήταν και η Ορθογραφία και η  Καλλιγραφία, όλα με το πολυτονικό σύστημα και γλώσσα Καθαρεύουσα. Εγκυκλοπαίδειες η Πάπυρος Λαρούς και η Δομή, αντί για το διαδικτυακό GOOGLE. Όσα προλάβαμε εκτός από τα ανδρικά Γυμνασιακά πηλήκια, και την πλάκα με την κιμωλία, ήταν το μελανοδοχείο, το στυπόχαρτο, το χαρτί καρμπόν, η  πέννα και μετά τα στυλό, το κλασικό ξύλινο μολύβι  και οι ξυλομπογιές. Παραμένουν ακόμη ο  χάρακας, το τρίγωνο, το μοιρογνωμόνιο, ο  διαβήτης, όλα στην σάκα πάνινη ή δερμάτινη και με την ξύλινη κασετίνα, γεμάτη με μολύβια χρωματιστά, την   ξύστρα και την γομολάστιχα.   Απαραίτητο  το ντύσιμο των βιβλίων και τετραδίων, με μπλε ομοιόμορφη κόλλα χαρτί  και οι αναγκαίες καλογραμμένες  ετικέτες. Οι  τάξεις διέθεταν   την ξύλινη έδρα, του εκπαιδευτικού, με το απουσιολόγιο πρωταγωνιστή και την γραφομηχανή με μερικά γράμματα να της λείπουν, σαν χαμένα δόντια. Επίσης  είχαμε τον μαυροπίνακα, τις κιμωλίες και το φυσικό σφουγγάρι το Καλύμνικο. Τα  θρανία έμοιαζαν πελώρια, ήταν  ξύλινα βαμμένα πράσινα  ή καφέ, για να    χωρούν τρία, τρία  τα παιδιά. Οι  δε ήρωες της Επανάστασης το 21,  μας είχαν περικυκλώσει κρεμασμένοι σε όλους τους γύρω τοίχους, μαζί με τους χάρτες. Τον παγκόσμιο Άτλαντα,  τους πλανήτες για την Κοσμογραφία, και τον χάρτη της Ελλάδος που μας έβαζαν να τους φτιάχνουμε συχνά, στην Γεωγραφία.                                          Θρησκευτικά,  το μάθημα που σταδιακά  το βάλανε στην άκρη και προσπαθούν να το καταργήσουν. Διότι  διδάσκει την αγάπη, την ειρηνική συμβίωση, τον σεβασμό, τον αλτρουισμό, την συγχώρηση,  την ομόνοια, την σωστή συμπεριφορά και πολλά άλλα θετικά στοιχεία,  που διαπλάθονται στην ψυχή των παιδιών.                                                                                 Αντίθετα υποχρεωτικά τη θέση των Θρησκευτικών,  παίρνει η σύγχρονη σεξουαλική αγωγή των παιδιών, στον θαυμαστό κόσμο του σεξ για ενήλικες, με εντολή  της παγκόσμιας woke   ατζέντας και των  Λοατκι. Μην απορείτε λοιπόν για τις βίαιες σεξουαλικές κακοποιήσεις των αμούστακων  μαθητών και των αθώων νηπίων.                                                                                       Ας μιλήσουμε και για την Σχολική εμφάνιση. Οι ποδιές ήταν υποχρεωτικές μέχρι το 1982  στα κορίτσια, ακόμη και στα αγόρια των πρώτων Σχολικών χρόνων.  Ήταν  ομοιόμορφα ντυμένα όλα τα παιδιά,  με εκείνο το χαρακτηριστικό λευκό γιακαδάκι, καμία σχέση με την σημερινή απρεπή εμφάνιση. Πως να ξεχωρίσει η μαθήτρια ημίγυμνη, με  τα μπουστάκια και τα σορτς, λες και εργάζεται σε νυχτερινό μπαρ; Τους μαθητές με ατημέλητη εμφάνιση και με σχισμένα τα μοντέρνα παντελόνια, πώς να τους διακρίνεις; Όσο  για τις Εθνικές παρελάσεις οι μαθήτριες συναγωνίζονται πια θα φορέσει την πιο κοντή και στενή, προκλητική φούστα της   γιορτινής Σχολικής στολής. Έλλειψη  παιδείας, αξιοπρέπειας, σεβασμού προς την ιερότητα της ημέρας;

Αυτόπτης μάρτυρας δυστυχώς υπήρξα μια Κυριακή, στον Άγιο Παύλο Κω, όταν δυο κορίτσια 11 και 14 ετών προσήλθαν για να  κοινωνήσουν με το σορτς. Δεν  μέμφομαι τα παιδιά, αλλά η μητέρα δεν τις ρώτησε πως πάνε έτσι  με ασέβεια, στην Εκκλησία και μάλιστα για να κοινωνήσουν, εμπρός  στον Δεσπότη κ .κ. Ναθαναήλ  και στον  ιερέα;         Όσο για τα κινητά τηλέφωνα, μεγάλο θέμα στα Σχολεία. Εφόσον  ένα τηλέφωνο ανάγκης στο γραφείο, των καθηγητών φτάνει.  Τα   κινητά τηλέφωνα σε τι χρειάζονται; Για  να φωτογραφίζουν διάφορα  θέματα οι μαθητές και να εκθέτουν τις συμμαθήτριες τους ή να εξευτελίζουν του συμμαθητές ακόμη  και τους καθηγητές τους;  Τι  θα πάθουν αν το κινητό τηλέφωνο παραμένει κλειστό μέσα στο Σχολείο; Αφού  σε ώρα ανάγκης, υπάρχουν οι καθηγητές που βοηθούν.                            Στο  αεροπλάνο γιατί το κλείνουν; Εμείς τι πάθαμε που στο Σχολείο δεν είχαμε κινητά τηλέφωνα; Ούτε  το σταθερό δεν   έτυχε να το χρειαστούμε.                                                                  Όσο για τις τιμωρίες, όρθιοι με το ένα πόδι και το πρόσωπο στον τοίχο. Τράβηγμα  το αυτί μέχρι να το ξεριζώσουν. Γράψε διακόσιες φορές,  ‘δεν θα αντιμιλήσω ξανά στον καθηγητή μου.’  Προς γνώση και συμμόρφωση για να το εμπεδώσουμε. Αποβολές που υπάρχουν μέχρι και σήμερα. Μετεξεταστέοι  ή στάσιμοι στην ίδια τάξη, γιατί δεν τα κατάφεραν σε ένα δυο μαθήματα ή ήταν άτακτοι και αυθάδεις  και έτσι τους τιμωρούσαν σκληρά.  Τα χαστούκια ή σκαμπίλια, πήγαιναν σύννεφο. Ήταν  γνωστά και  από τις ομώνυμες Ελληνικές ταινίες,’ Το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο’ και ‘Χτυποκάρδια στο Θρανίο’, με τους αξέχαστους ηθοποιούς, Αλίκη Βουγιουκλάκη και Δημήτρη Παπαμιχαήλ.

Άνοιξε το χέρι, για να σου κατεβάσει ο εκπαιδευτικός τη βίτσα το χάρακα ή τον  μεγάλο ξύλινο διαβήτη. Επειδή  ήσουν αδιάβαστος, ανυπάκουος, ατημέλητος ή γιατί σε τσάκωσε να καπνίζεις ή να πίνεις, έστω και μια μπύρα με εξωσχολικούς φίλους σου.                                                                                      Άφησα  τελευταία, τον υποχρεωτικό Εκκλησιασμό της Κυριακής.  Ευτυχώς οι Ιερές Μητροπόλεις, διατηρούν ακόμη τα Κατηχητικά Σχολεία, για παιδιά και ενήλικες. Αφού τα παιδιά δεν έχουν σχέση με την Θρησκεία και τους  κανόνες της, που αποτελούν χαλινάρι, για τον κακό χαρακτήρα και για την διαχείριση της οργής τους,  ασεβούν και βγάζουν ελεύθερα τα επιθετικά  ένστικτα τους. Έτσι δεν φοβούνται, τίποτα και κανέναν. Ούτε τους κανόνες  της Θρησκείας, μα ούτε και τους νόμους της Πολιτείας, για αυτό και η παραβατικότητα κτυπάει κόκκινο.  Με  την πλήρη ασυδοσία και ελευθερία, χωρίς φραγμούς   συνείδηση και  λογική, γίνονται βίαια και επιθετικά στους συμμαθητές τους και αύριο εχθρικά και αντικοινωνικά στη ζωή τους.   Η  απομάκρυνση από τον Χριστό, όλα τα επιτρέπει. Η  απιστία φέρνει την παρανομία και την  κακώς εννοούμενη δικαιωματική ελευθερία. Τα  κινητά τηλέφωνα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν τελευταία,  τους χειρότερους δασκάλους για τα παιδιά.  Αφού τα διδάσκουν καθημερινά, την βία και την ασέβεια στον διπλανό.                     Τα  ηλεκτρονικά παιχνίδια βίας που  εκτόπισαν τα κλασικά παραδοσιακά  παιχνίδια της υπαίθρου, έγιναν η αφορμή για την καταστροφική συμπεριφορά  των παιδιών.                                Η  αδιαφορία των γονιών και των διδασκάλων, η πλημμελής εποπτεία και η φύλαξη, καθώς και η παιδεία,  για σωστή κοινωνική συμπεριφορά. Γενικά   η αμέλεια και τα άσχημα παραδείγματα ενδοοικογενειακής  βίας, οι διαλυμένες οικογένειες που αγανακτούν και πληγώνουν τα παιδιά,  έφεραν δυστυχώς αυτά τα αποτελέσματα με άσχημες αντιδράσεις βίας και κακοποίησης. Με την παραβατικότητα των ανηλίκων   καθημερινά,  γεμίζουν τα Αστυνομικά Τμήματα και τα γραφεία των Εισαγγελέων ανηλίκων. Άραγε σε  αυτή την σάπια κοινωνία ονειρευόμαστε, ότι θα κτίσουμε   το αυριανό  μέλλον;  Είτε  θα έχουμε συχνότερα κρούσματα μαθητών, με μαχαιρώματα και πυροβολισμούς στα Σχολειά, όπως γίνονται συχνά, σε άλλες μεγάλες, πλούσιες και πολιτισμένες χώρες;

Ξανθίππη Αγρέλλη

============================================

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

22 ΣΧΟΛΙΑ

    • Ζούμε σε μια παραπαίουσα κοινωνία.
      Τα παιδιά βομβαρδίζονται από σωρεία πληροφοριών και πλάθονται σύμφωνα με τα ‘πρωτυπα’ της εποχής, βλέπε τραπερς. Και αυτή η πληθώρα των πληροφοριών καίει τους παιδικούς εγκεφάλους που είναι πολύ νωρίς ηλικιακά.
      Το θανατηφόρο όπλο που λέγεται κινητο- ίντερνετ γενικά, είναι ‘δωρο’ των γονέων. Αυτοί ευθύνονται για το κατάντημα των εφήβων.
      Όσο και να φαίνεται σκληρό αυτή είναι η πραγματικότητα. Βία βία βία στα μικρά παιδάκια με μπουσουλα το δώρο των γονέων τους. Και το κακό ξεκίνησε με τα σήριαλ στις τηλεοράσεις που βρίζουν, σεξόνωνται, σκοτωνονται κλπ.
      Κάποτε ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός είχε πει… ο διάολος θα μπει μέσα στα σπίτια μας και τα κέρατα του θα είναι στις οροφές των σπιτιών.

      • Είχε δίκιο ο Κοσμάς ο Αιτωλός για αυτό που είπε για τον διάολο. Εμένα δεν έχει μπει μόνο στο σπίτι μου, έχει μπει και μέσα μου …ειδικά από τη στιγμή που άρχισα να ακούω heavy metal!!! 🤘🤘🤘😁

    • 14χρονα κοριτσάκια μέρα μεσημέρι έξω από σούπερ μαρκετ με κατεβασμένα τα σορτσάκια και το εσώρουχο βγάζανε φωτογραφίες με το ΚΙΝΗΤΟ ή μια την άλλη για να τις στείλουν κάπου. Στις έντονες παρατηρήσεις των υπολοίπων πελατών, απλά τους βριζανε χυδαία σαν να μην τρέχει απολύτως τίποτα.
      Από πού ‘μορφωθηκανε’ για τετοιες φάσεις??.

  1. Τι ακριβώς περιμένετε από τα παιδιά;Όταν βλέπουν τους γονείς,αυτούς που μεγάλωσαν ιδανικά όπως λέτε,με Ιχνογραφίες,φυσικές και θρησκευτικά;Από το πρωί μέχρι το βράδυ βρίζει ο ένας τον άλλο στα σοσιαλ.Ευχονται καρκίνους,να σε πιάσουμε να δεις τι θα πάθεις,το ένα ,το άλλο,όλα αυτά γιατί;Απλά επειδή έχει άλλη γνώμη ο άλλος.Βριζουν τον οποιοδήποτε,γνωστό ή άγνωστο,δεν σέβονται προέδρους δημοκρατίας,πρωθυπουργούς,εκλεγμένους,τους γείτονες όλους όσους σκεφτούν κάτι άλλο από αυτό που θέλουν οι ίδιοι.Να πνίξουν τους ταλεπωρους που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα,ακόμα και η εκλησια να διώξει και να τιμωρήσει,τους διαφορετικούς,τι ακριβώς περιμένετε από τα παιδιά;Δεν έχετε διαβάσει εδώ ποτέ,θα μάθω ποιος είσαι και θα δεις;Το παιδί αυτού του τύπου τι θα κάνει;

    • Έχεις τα κότσια?
      Αλλά σαν μουσικός τακιμιαζεις και εσύ με τους τραπερς, τους αληταραδες που έχουν βέβαια πρόσφορο έδαφος μόνο στα ανήλικα, γι’αυτό και τα κάνανε σαν τα μούτρα τους.

      • Εκτός του ότι λες αρλούμπες φαντασιοπληκτες, ίσως είναι καλό να ξεκινήσεις ψυχοθεραπεία. Εχεις αρκετή ένταση συσσωρευμένη. Κριμα είναι.

        • Ο σκοταδισμός βρίσκεται μέσα σου. Κοίτα τι διδάσκει ο Χριστος (βασικά όχι οι πλειονότητα των παπάδων) και συγκρινέ την με την σημερινη παλιοκατάσταση.
          Εσύ διάλεξες την σημερινή. Μπράβο σου κόπανε.

        • Επιβάλλεται νομίζω να ξεκινήσεις.
          Τωρα όσον αφορά τον Χριστιανισμό, έχω δει πολύ προσεκτικά τι πρεσβεύει.
          Κατέστρεψε με την βία κάθε ψήγμα αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Συν την με το ζόρι επιβολή του μέσω των σταυροφοριών.
          ο χριστιανισμός ΔΕΝ πρεσβεύει τίποτα διαφορετικό από όσα μας είχαν εκφράσει οι Έλληνες φιλόσοφοι πριν από αυτόν.
          Απλως κάποια άτομα με ψυχικά συμπλέγματα βρήκαν ένα καταφύγιο αποποίησης ευθυνών και απολαμβάνουν την αφαίρεση της ελεύθερης σκέψης που προσφέρει η φυλακή της θρησκείας.
          Οι λόγοι παρακμής της κοινωνίας είναι άλλοι.
          Όπως και να έχει, προσπάθησε να κάνεις κάτι ουσιαστικό για σένα.

    • Σου τονισα οτι ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ. Αλλο ο ΧΡΙΣΤΟΣ και αλλο οι παπαδες. Σε αντιθεση με αυτο που πρεσβευε ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ηρθαν οι Αγιοι ΠΑΤΕΡΕΣ!!! και κανανε οτι κανανε. Και για να καταλαβεις το ποσο αγαπαγε ο ΧΡΙΣΤΟΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ (αλλη φορα θα σου πω το γιατι) σου παραθετω το τι ειπε για αυτους…
      ‘Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.” Διότι μόνη η Ελλάς γεννά ανθρώπους φυτόν εκ του ουρανού και του Θεού Βλάστημα εξακριβωμένον απογεννώσα λογικήν σκέψιν, ιδιοποιουμένη την επιστήμην.
      Ψαξου. Αξιζει.

  2. η νεανική εγκληματικότητα δεν είναι μόνο στο σχολικό περιβάλλον

    έχει εξαπλωθεί και έξω.. ανήλικοι σαν αγέλες προσπαθούν να επιβάλουν τον τρόπο ζωής τους σε όλη την υπόλοιπη κοινωνία.
    Η πολιτεία παρακολουθεί,είναι θέμα χρόνου η απώλεια ζωής,αν και αυτά που βλέπουμε είναι απώλεια μεγάλη,ο εξευτελισμός άλλου νέου, αφήνει σημάδια που δεν κλείνουν.
    Η αστυνομία στο νησί δεν ενδιαφέρεται,ενώ η παραβατικότητα είναι μεγάλη,οι φθορές σε τρίτους συνεχείς.
    Αυστηροποίηση ποινών και φυλάκιση γονέων.

  3. Δε φταίνε τα παιδιά, φταίνε οι γονείς τους που συνέχεαν την αλητεία με την εκκεντρικότητα, όταν ήταν κι

    εκείνοι παιδιά. Από το δήθεν αθώο «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα» με τα κακόγουστα αστεία τους φτάσανε να ξυλοφορτώνουν και τις μητέρες των θυμάτων τους.
    https://www.youtube.com/watch?v=aSnLDZwR6TI
    https://www.independent.co.uk/news/world/americas/crime/missouri-mom-beaten-michelle-audo-b2093601.html

  4. Επιβάλλεται νομίζω να ξεκινήσεις.
    Τωρα όσον αφορά τον Χριστιανισμό, έχω δει πολύ προσεκτικά τι πρεσβεύει.
    Κατέστρεψε με την βία κάθε ψήγμα αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Συν την με το ζόρι επιβολή του μέσω των σταυροφοριών.
    ο χριστιανισμός ΔΕΝ πρεσβεύει τίποτα διαφορετικό από όσα μας είχαν εκφράσει οι Έλληνες φιλόσοφοι πριν από αυτόν.
    Απλως κάποια άτομα με ψυχικά συμπλέγματα βρήκαν ένα καταφύγιο αποποίησης ευθυνών και απολαμβάνουν την αφαίρεση της ελεύθερης σκέψης που προσφέρει η φυλακή της θρησκείας.
    Οι λόγοι παρακμής της κοινωνίας είναι άλλοι.
    Όπως και να έχει, προσπάθησε να κάνεις κάτι ουσιαστικό για σένα.

  5. Η κοινωνίες έχουν αλλάξει τα τελευταία 40 με 50 χρόνια , όχι απαραίτητα προς το χειρότερο, υπάρχουν και βελτιώσεις αλλά ….Οι σημερινοί γονείς των 60 ετών έμαθαν ή τους έμαθαν στο κυνήγι της ύλης..να χτίσω πιο μεγάλο σπίτι, να » φτιάξω το παιδί μου» να μην ταλαιπωρηθεί να του τα έχω όλα έτοιμα στο πιάτο …το αποτέλεσμα το βλέπουμε σήμερα, παιδιά που ο μόνος στόχος τους είναι να ακολουθήσουν το επάγγελμα με τα πιο πολλά φράγκα, και όχι αυτό που αγαπάνε. Όλη αυτή η καθημερινή πίεση που βιώνουμε μας έχει φτάσει σε οριακό σημείο , νεύρα σπασμένα, εντάσεις στο σπίτι, ενίοτε και αδιαφορία..όλο αυτο το κοκτείλ το σερβίρουμε μοιραία στα παιδιά μας. Δυστυχώς δεν καταλαβαίνουμε τι σημαίνει το ευ ζην…όχι να ζουμε με πολλά , αλλά με λίγα και καλά, με ποιοτικό χρόνο αφιερωμένο στα παιδιά μας. Μια κινεζική παροιμία λεει το εξής: Αν μεγαλώσεις τα παιδιά σου σαν βασιλιάδες , τότε προετοιμάσου να δεις τα εγγόνια σου να μεγαλώνουν σαν ζητιάνοι.

  6. όταν χρησιμοποιείται βλάσφημα καθημερινά η θρησκεία (από εκκλησία, οικογένεια και κοινωνία) για να δικαιολογεί τον μισογυνισμό και το γενικότερο μίσος και βία για το διαφορετικό, το πρόβλημα είναι αυτοί που την χρησιμοποιούν. Δε φταίνε που δεν κεντάνε πια τα κορίτσια φορώντας ποδιές.

  7. ΡΕ ΜΟΥΣΙΚΕ ΠΑΙΞΕ ΤΗ ΦΛΟΓΕΡΑ ΣΟΥ Κ ΑΣΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η Η ΚΟΥΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΥΚΑΛΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΣ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ?ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΛΛΟΥ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΣΟΥ Κ ΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΒΑΡΑΤΕ ΒΙΟΛΙΤΖΗΔΕΣ Σ ΑΣΙΚΙΚΟ ΣΚΟΠΟ

  8. Οι αρχαίοι Έλληνες έκαναν 4-5 μαθήματα και έφτιαξαν παρθενόνες και πέντε από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.Σήμερα κάνουν πάνω από 10 μαθήματα και δεν μαθαίνουν τίποτα.Λάθος τα σχολεία,λάθος τα αναχρονιστικά βιβλία.Την μόρφωση των παιδιών την έχουν αναλάβει τα ιδιωτικά φροντιστήρια με το αζημείωτον και χάσιμο χρόνου και οι γονείς κάνουν δύο και τρεις δουλειές για να καλύψουν τα έξοδα, με αποτέλεσμα τα παιδιά να είναι στον αυτόματο και με ένα κινητό στο χέρι για να μην τους απασχολούν στον ελάχιστον ελεύθερον τους χρόνο,κάποια είναι τυχερά αν έχουν παππούδες και γιαγιάδες που αναλαμβάνουν τις μεταφορές και το μαγείρεμα.Η άλλοτε δεμένη ελληνική οικογένεια έχει διαβρωθεί και πάει για διάλυση ,οι καυγάδες και τα διαζύγια πάνε σύννεφο.Μέσα σ’αυτό το ζοφερό περιβάλλον καλούνται να επιβιώσουν τα υπερφορτωμένα παιδιά, με αποτέλεσμα να βγάζουν αντίδραση και θυμό γιατί τους λείπει η αγάπη η ασφάλεια και η ζεστασιά της οικογένειας.Δεν φταίνε τα παιδιά…..

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ