Αναγνώστρια: Παράπονο για συμπεριφορά υπαλλήλου

21
17020

Καλησπέρα σας, παίρνω το θάρρος να σας γράψω διότι πριν από λίγο, παίρνοντας τηλ να ζητήσω το δέμα μου από γνωστή εταιρεία στο υποκατάστημα Κω, η κυρία που σήκωσε τη γραμμή φανερά εκνευρισμένη, και μιλώντας με απαράδεκτο τόνο φωνής, προσπαθούσε να με πείσει ότι για το δέμα μου με είχαν ενημερώσει.

Και ότι φταίω εγώ που δεν το έχω παραλάβει.

Όταν της είπα πρόσεχε πως μου μιλάς, η απάντηση της ήταν: δεν φταίμε εμείς που στα χωριά είστε βόδια και δεν συνεννοείστε!!!!!! Το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη εταιρία πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει!

Ευχαριστώ.

Αναγνώστρια

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Η συγκεκριμένη εταιρεία κούριερ έρχεται στα χωριά και στήνει τσαντίρι σε ένα σημείο παίρνει τηλέφωνο ο οδηγός και σου λέει είμαι εδώ και έλα να πάρεις το δέμα σου.Εγω ξέρω ότι η δουλειά του είναι να σου φέρει το δέμα σου και όχι να σου λέει έλα να το πάρεις… Γι’αυτό τους πληρώνουμε…

    • αν ήταν να το πάρουμε εμείς, θα βάζαμε παραλαβή από τό κατάστημα. Αλλά ξέχασα, είμαστε βόδια. Δεν το σκεφτόμαστε

  2. Είναι όλοι αγενεστατοι. Λες και μας κάνουν χάρη και όχι ότι έχουμε πληρώσει για τη μεταφορά του δέματος στο χώρο μας. Είναι λογικό να απαιτεί ο κουριερ να πάμε εμείς εκεί που είναι για να παραλάβουμε; Χωρίς να γνωρίζει αν έχουμε κάποιο μέσο μετακίνησης; Και να μας βρίζουν και απο πανω; Η κατάσταση με αυτη την κουριερ στα χωρια ειναι απλα τραγική! Παιδιά αν σας ενοχλούμε μην έρχεστε καν στα χωριά μας βρε! Κι εμείς απλά δεν θα ξαναπαραγγειλουμε από κατάστημα που συνεργάζεται με την εταιρία σας!

    • προφανώς και το ξέρει. εκτός αν νομίζεις κι εσύ ότι είμαστε βόδια και δεν έχουμε ενημερωσει

        • δυστυχώς γλυκιά μου αναγκαστικά την χρησιμοποιώ αφού συνεργάζεται με καταστήματα που παραγγέλνω. αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμπεριφερονται έτσι. τώρα αν εσύ μένεις στην πόλη και δεν είσαι βόδι όπως εμείς, τότε καλά κάνεις και τους υποστηρίζεις

  3. Τις περισσότερες φορές σε παίρνουν ένα τηλεφώνημα και το κλείνουν αμέσως για να μην χρεωθούν την κλήση για να αναγκαστείς να τους πάρεις πίσω να δεις γιατί πρόκειται

  4. που δεν γράφεται το ονομα τις «κυρίας» και της εταιρείας!! Αν και νομίζω οτι ολοι καταλάβαμε…..

  5. Ισχύει! νομίζω έχω καταλάβει…..!! Πείτε ……….. Η κατάσταση με κάποια κούριερ είναι λίγο περίεργη

  6. Καταρχήν αυτό που λέτε ότι σας είπε απαράδεκτο από όποιον και να το είπε σε οποιαδήποτε θέση από την στιγμή που εσείς δεν μιλήσατε έτσι..
    όσο για την εξυπηρέτηση.. τα γνωστά. όχι μόνο στα χωριά.
    επειδή έχω πάρει στα κεντρικά μπορείτε κ εσείς να το πράξετε μου έχουν πει ότι φυσικά κ ειναι υποχρεωμένοι να σας τα φέρουν ακόμα κ εάν δεν σας βρουν με την πρώτη.

  7. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, ΚΑΙ ΕΙΜΑ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΜΙΛΑΤΕ!! ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΣΑΣ ΕΙΠΕ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΒΡΙΖΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΑΝ ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΣ!!

  8. όχι δεν το κάνουν για να μην χρεωθούν ,τώρα πλέον όλα τα τηλέφωνα είναι απεριόριστα ,δυστυχώς το κάνουν για να σου που δήθεν δεν απαντούσες ,κ ότι δεν είναι υποχρεωμένος να σε ξανά πάρει ,οπότε πας αναγκαστικά κ το παίρνεις εσύ από το κατάστημα .Το έχουν κάνει σύστημα ,κ ας έχουμε πληρώσει να μας το φέρουν στον χώρο μας .ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ .Επίσης είναι υποχρεωμένος ο κύριος κούριερ να παίρνει κ να ξανά παίρνει μέχρι να απαντήσουμε ,αλλιώς δεν είναι κούριερ !!!!!!

  9. Καθαρές κουβέντες
    Αν δεν μπορούν να κρατήσουν την εξυπηρέτηση,να την κλείσουν.
    Ειδικά μια υπάλληλος ,αισχρολογεί συνέχεια!
    Επισκέπτομαι το νησί,και οι συνεργάτες μου και είναι απαράδεκτοι.

  10. ηλεκτρικο εργαλειο σε κιβωτιο 80-50-50…. οπως το βαστουσε το πεταξε 1,5μετρ διπλα στο τρικυκλο για παραδοση……

  11. Παιδιά, πρέπει να υιοθετήσετε την αξία της έκφρασης. Του λόγου. Πολύ καλά κάνετε κι ενημερώνετε εδώ, χρειάζεται όμως ενημέρωση η εταιρία. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Μπείτε στον κόπο να διαμαρτυρηθείτε, να ενημερώσετε. Τότε θα γίνει κάτι. Από τότε που άρχισα να μιλάω σε κάθε τέτοιο γεγονός κι εγώ και άλλοι (παρόλο που βαριόμασταν να μπούμε στη διαδικασία αρχικά) τότε μόνο άλλαζαν τα πράγματα. Όσο και να βαριέστε κάντε το. Θα με θυμηθείτε. Με ευγένεια αλλά και διαμαρτυρία (περιγραφή γεγονότων). Οι εταιρίες θέλουν να έχουν καλό όνομα. Τρελαίνονται όταν βλέπουν δημόσιες κριτικές με λίγα ως καθόλου αστέρια.
    Μιλήστε!

  12. μμμ ///λακσ τι ειπε η κοπελα….εσεις εκει στα χωρια……ενω νομιζει την κω για πολη…..αχα και συ απο μεγαλο χωριο εισαι κουκλιτσα μου…..

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ