Νίκος Παπαχαρτοφύλης: Η δίκη των τόνων 1941-1942

14
434
 Δεν θ απαντούσα στον» εκνευρισμένο» ανώνυμο φίλο,αν δεν αναφερόταν άλλος ανώνυμος αναγνώστης στον κορυφαίο Πανεπιστημιακό,Φιλόλογο,Ι.Κακριδή στο Αριστοτέλειο.Ειρήσθω εν παρόδω,ο Δ. Μαρωνίτης και ο Α.Μάνεσης της Νομικής Σχολής Θεσσαλονίκης και οι τρεις εκδιώχθηκαν απ την Εθνοσωτήρια κυβέρνηση των Συνταγματαρχών 1968.
 Τα σχετικά με τη δίκη είναι γνωστά,καταγεγραμμένα σε πολυσέλιδο βιβλίο,εκδόσεις, Εστία.Η Παρέμβαση αυτή,αναπόφευκτα τιμητική,για την αναφορά μου στη μνήμη του μεγάλου παιδαγωγού ΔΑΣΚΆΛΟΥ μου,Κακριδή. Η δίκη  έναολόκληρο χρόνο,όταν η ΕΛΛΑΣ σπαρασσόταν κάτω απ τα ερπυστριοφόρα και πολυβόλα των Γερμανών  και με τις ευλογίες του Καθολικού κόμματος,CENTRUM, ( η καρδιά της Χριστιανικής Δύσεως)  με τη συμμετοχή του στη κυβέρνηση συνεργασίας  του Χιτλερ,συνεπικορούμενοι  απ τους εγχώριους Κουίσλιγκ και τους συνοδοιπόρους τους, κουκουλοφόρους.Ο «ο σκοταδι
στής» Κακριδής και οι φοιτητές του και κατόπιν εκπαιδευτικοί της Μέσης Εκπαιδ. τροχοπέδη στην «πνευματική  ανάταση των Ελληνόπουλων,καθως αναφέρει ο ανώνυμος Ελληνοχριστιανός,χαλκεύσατε(με την κυριολεκτική σημασία το ρήμα) τα δεσμά και τις αλυσίδες (με αντεστραμμένο το κοσμοείδωλο του «Προμηθέα Δεσμώτη» που τα κρατούν στην απάθεια και νωθρότητα του νοσηρού συστήματος που η γενιά σας επέβαλλε.Το << όπιο >> των λαών,( οσμη …ΜΑΡΞ,εδώ),είναι η υποταγή στην αμάθεια που χαλκεύσατε(το ρήμα εδώ μεταφορικά) η ανεχθήκατε τόσο επιτήδεια,αδιαμαρτύρητα εσείς οι <<νεωτεριστές δημοκρατικοί  Φιλόλογοι>> δεκαετίες τώρα».
Ο αφοριστικός αυτός  λόγος ως ιερεμιάς(μεταφορικά),καταλήγει στο «δια ταύτα» χωρίς αιτιολόγηση.Οπερ έδει δείξαι .Με την παράκληση ν απαντήσει επωνύμως.
      Κλείνοντας,να παρουσιάσω εν συντομία γεγονότα, σκέψεις και μια πρόσφατη εμπειρία μου που θα συμβάλλουν  στην διαλεύκανση της αβασιμότητας του ανωτέρω καταγγελτικού λογου.
Το 1979,στο Γυμνάσιο  της Αντιμάχειας, στο μάθημα της Αγωγής του Πολίτη της τρίτης τάξεως το κεφάλαιο περί των Θεσμών και της ουσίας του περιεχομένου τους, ετόλμησα, παρεκκλίνων,να συμπληρώσω το σχολικό εγχειρίδιο,διατυπώνοντας
την άποψη μου οτι η Εκκλησία της Ελλάδος  να διανείμει το τότε ρευστόν (300 εκ.δραχμές) στους αδυνάτους του τότε νοσηρού συστήματος των σκοταδιστών και μετά ταύτα, με επείγον Τηλεγράφημα του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Ι.Βαρβιτσιώτη μετατέθηκα στην Πατμιάδα-Εκκλησιαστικό Λύκειο για υποψηφίους ιερείς στο ιερό νησί της Πάτμου εν έτει 1979.
Μ ένα άλλο περιστατικό στο ίδιο Γυμνάσιο σε μάθημα περί του Περσικού πολέμου, του  Ηροδότου, σχετικά με τις νενομισμένες δεήσεις των αντίπαλων, Ελλήνων και Περσών προς τους Θεούς,πριν την μάχη και το υποβληθέν,  αυτονόητο ερώτημα μου: «οι Θεοί σε ποιόν απ τους δύο αντιπάλους θα δώσουν την νίκη;»Έτσι ολοκληρώνεται  η εικόνα του «ΧΑΛΚΕΙΟΥ… των νεωτεριστών που ώθησαν τους νέους στην αποδόμηση του αλήστου μνήμης <<ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ>> των Απριλιανών με την αδιανόητη απώλεια μέρους του Ελληνισμού,της βόρειας Κύπρου.»
Τον περασμένο Οκτώβριο, ημέρα, της Εθνικής Εορτής,ευρισκόμενος στην Μεγαλόχαρη της Τήνου,σε οργανωμενη εκδρομή της ΕΓΕ. Μετα την περιήγηση μας, στα διάφορα χωριά με την πανέμορφη αγριάδα τους και στο σπίτι του Χαλεπά,κατευθυνθήκαμε  προς τον Ναό της Μεγαλόχαρης και κατά το Παπαδιαμάντειον: «ανάψας το κηρίον, ο ορθολογιστής,μετα της σοφίας της εν αλλοθρησκεία κατά τον Α.Παύλον, με μεγίστην περισσυλογήν δια το μυστήριον της Θείας Προνοίας
και μετ ολίγον κατηφορίζων την οδόν του πόνου και των αναστεναγμων,παρητήρησα μετά θαυμασμού, μονιμον και σταθερόν χαλίον δια να είναι αρκουντως πασίπονον το επιγονάτισμα δια τους βαρύτατα αμαρτάνοντες  και ασθενείς κατά την άνοδον τους,κατευθυνόμενοι εις τας αγκάλας της Παναγίας, ως άρρητος συμβολισμός  του τέλους του Γολγοθά τους,πάντα ταύτα περισυλλογιζόμενος δια της εξημμένης φαντασίας,ωσεί εφηβος,οτι θα ελάμβανον χώραν,κατά την ημέραν της Κοιμήσεως της Θεομήτορος κατά το Δεκαπενταύγουστον.Μετά απ αυτόν τον εσωτερικόν μονόλογον,  ευρέθην,κατευθυνόμενος προς τον λιμένα,   ολως  τυχαίως έμπροσθεν της εισόδου του  Αρχαιολογικού  Μουσείου,εισήλθον,ως ήτο φυσικόν και έβλεπον μετά σπουδής και ενδιαφέροντος τα εκθέματα,με τους εντυπωσιακούς, τεραστίους Αμφορείς.Μετά το πέρας της επισκέψεως ταύτης,με πλουσίαν συγκομιδήν χαράς δια τα
απαραμίλλου κάλλους δημιουργήματα των προγόνων μου ΕΛΛΗΝΩΝ,απορών κατ αρχήν, εις μίαν  τοιαύτην  άγονον και μικράν νήσον,κατα ποίον τρόπον να σφύζει απο ζωήν εις το μέσον της ανεμοδαρμένης Κυκλάδος αλλά με μίαν προσεκτικωτέραν ματιάν,βλέπεις πέριξ και παντού ,ογκώδη μεγέθη μαρμάρου,ως πλουσίαν ,κερδοφόραν δύναμιν,δια εξισορρόπισιν της αδικίας,δοθείσης υπο  της φύσεως.Μετα απ αυτάς τας  ταχίστας σκέψεις,πριν εξέλθω εκ του Μουσείου, ηρώτησα τον υπαλλήλων πόσοι από τους προσκυνητάς της Μεγαλόχαρης  επισκέπτονται το Μουσείον επι τοις εκατόν, πέραν του μορφωτικού των επιπέδου και η απάντησις ήλθεν επι το ειδωλολατρικώτερον: » 2 «
Αυτή είναι η Ε Λ Λ Α Σ των » Ελλήνων» «Χριστιανών».
    Αν δινόταν στα ελληνόπουλα  σε όλες τις εποχές του παρελθόντος ή στα σημερινά, η  παρακάτω θέση απ τη Επιστολή του
Ιωάννη Α,ΚΕΦ.Ε,19,με τόνους,δασείες και περισπωμένες ή χωρίς ή σε προφορικό λόγο,θα θεωρούνταν το » ΄οπιο, υποταγή στην αμάθεια»;  » οίδαμεν=γνωρίζουμε ότι εκ θεού εσμέν και(με αντιθετική σημασία )και όμως ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται= σε νοσηρότητα». Και με την άδεια σας,κάπου δύο χιλιάδες χρόνια…
             Παντα ταύτα, εις ελάχιστον φόρον τιμής,εις τον πατριώτην Δάσκαλον Κακριδήν.

 

Νίκος Παπαχαρτοφύλης

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

14 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΣΥΓΧΕΕΤΕ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ Κ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΖΩΗΣ.ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΕΡΕΙΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΣΟ Κ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ Η ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟΙ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΟΤΑΝ ΩΣ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ΟΡΘΙΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕ ΖΩΝΤΑΝΟ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ Κ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Κ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

  2. ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ Κ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ.ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ Κ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΝΑΜΜΕΝΗ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ Κ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ.ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΝΑ ΕΠΕΛΕΓΑΝ ΤΟ ΑΣΚΗΤΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΒΑΡΗ Κ ΝΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ Κ ΜΕ ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ Κ ΗΡΩΙΣΜΟ ΜΕΤΑΛΑΜΠΑΔΕΥΣΑΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.

  3. ΓΛΩΣΣΑ Κ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΛΑΟΥ ΕΑΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Κ ΜΝΗΜΗ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΟΣ ΟΥΤΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.Κ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑΥΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΟΝΟΙ.ΣΤΟΝ ΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΦΗΣΕΙ ΘΗΛΥΚΗ ΓΑΤΑ ΑΜΥΗΤΗ Κ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΗΤΑΝ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΑΜΥΘΗΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΟΠΟΥ ΣΥΝΕΡΡΕΑΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΠ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΔΩΡΕΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΧΡΗΣΜΟ ΤΗΣ ΠΥΘΙΑΣ.

  4. Κ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΥΠΕΦΕΡΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΑΛΛΑ Κ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Ο ΕΝΑΣ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΑΛΙΝ Κ ΑΓΙΟΙ ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ.ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΤΑΛΙΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.ΕΙΧΕ ΕΝΑΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΟ (ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ) ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ(ΤΗ ΜΟΣΧΑ)ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Κ ΣΚΟΤΩΝΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ.ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΙΔΕΑ Κ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΕΝΟΡΙΑΣ Κ ΣΕΙΣ ΩΣ ΠΛΑΤΩΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΤΕ

  5. Κ ΕΧΕΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΟΕΡΟ Κ ΑΙΣΘΗΤΟ ΚΟΣΜΟ.ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΥΛΟ ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΤΟ ΑΦΘΑΡΤΟ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ Κ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΝΟΥΣ ΙΔΕΟΛΟΓΟΥΣ.

  6. Άδικα πασχίζεις. Και φυσικά δεν πρέπει να απαντάς. Η γνώμη μου είναι μία. Με λίγα λόγια κάθε φορά να μεριμνάς ώστε τα δεδομένα να μεταφέρονται σε περισσότερους. ΑΛΛΑ να μην απαντάς. Με ανώνυμους δεν γίνεται διάλογος Βαθύτατη η εκτίμηση μου. Φίλος

  7. Αγαπητέ Νίκο. θα συμφωνήσω να μην απαντάς άλλο στους ανώνυμους παραχαράκτες της ιστορίας και της αλήθειας. Είναι οι γνωστοί απολογητές-προϊόντα και απόγονοι των εχθρών του πολιτισμού και της γνώσης. Ο χρόνος φαίνεται ευνοϊκός απέναντι στα ψέματα τους. Ισως πρέπει με κάποιο τρόπο να δημοσιεύεις τα κείμενα σου και τις απόψεις σου σε δημόσια ηλεκτρονική πλατφόρμα (facebook ίσως) όπου εκεί θα μπορεί ο χαζός Πιπίνος να βάλει και το ονοματάκι του.

  8. ΜΠΑΣ Κ ΣΕ ΕΤΣΟΥΞΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΠΙΠΙΝΟΣ ΠΕΡΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΑΜ-ΕΛΑΣ?ΣΤΟ ΕΙΠΑ Κ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ Η ΠΑΠ…. ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΕ ΓΥΡΕΥΕΙ Ν ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΙΠΙΝΟΥ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΙ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Κ ΦΛΟΜΩΣΑΤΕ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΒΕΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Κ ΠΟΣΟ ΒΛΑΒΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ ΖΗΤΩ Ο ΜΑΔΟΥΡΟ

    • Πιπίνο σίγουρα εχεις σχιζοφρένεια. Δεν είναι κακό. Το να γράφεις άλλα ντ’ άλλων σχόλια και μετά να υποστηρίζεις τον ευατό σου μεσω δήθεν τρίτου προσωπου – σχολιαστή. Ε αυτό πια με ξεπερνάει Πηγαινε κοιτάξου και προσπάθησε να μην έρχεσαι σε επαφή με κόσμο.Εχουμε παιδιά που κυκλοφορούν εξω.

  9. ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΠΙΠΙΝΟΣ-ΑΝΩΝΥΜΟΣ 10-0 ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΟΡΦΑΝΟ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΡΟΥΦΑ Τ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ ΤΩΡΑ Κ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  10. ΑΝΩΝΥΜΕ ΘΕΟΛΟΛΕ ΣΤΑΛΙΝΙΚΕ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗ ΛΕΡΟ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΑΠ ΕΞΩ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ ΤΟΝ 1000 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙΣ ΟΠΩΣ Κ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΡΑΜΜΟΣ-ΒΙΤΣΙ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ