Ν. Ε. Παπαχαρτοφύλης: Οι θρησκείες και η αποκλειστικότητα της Αγάπης! (Έκπληξη προκαλεί η παρέμβαση του κ. Γερούκαλη…)

5
1142

ΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ Ε.ΠΑΠΑΧΑΡΟΦΥΛΗ.

Εκπληξη προκαλεί η παρέμβαση του του κ.Δ ΓΕΡΟΥΚΑΛΗ ψυχιάτρου, με αστραπιαία ταχύτητα για την εκδήλωση της ΕΓΕ στην Πνευματική εστια,αν και απών.Ομως η τεχνολογία συμβαλλει τα μέγιστα μέσω διαδικτύου να συμμετέχει ωσεί παρών….Στην παρέμβαση του στην aegeanews εκθέτει παραποιημένα τα γεγονότα: εκλήθη απ την Πρόεδρο ο Μητροπολίτης κ. Ναθαναηλ να εκθέσει την Χριστιανική προσέγγιση περί της αγαπης και με μια εύσχημη αυταρέσκεια αρνήθηκε,καθιστος,ψελλιζοντας το περίφημο μο ψυχαναλυτικό τσιτατο:» ερχεστε σε μας στην εκκλησία για να συζητη σετε για την αγάπη…» τότε επεμβαίνει η Χ.Σαπουλίδου, σύζυγος μου ,ευθαρσώς και χαμηλόφωνα:» είναι αλαζονικό…να ακούγεται» Όφειλε ο Μητρο πολίτης αμεσότατα τη στιγμή εκείνη να δράξει την ευκαιρία και να πάρει το λόγο και να αποδειξει τον ισχυρισμό του αντ αυτού εσιωπησε δια της «φυγής της ταπεινοτητος».

Οι Απόστολοι κηρύσσοντας τον λογο του Κυριου, στους κατσικοδρομους της τότε Ανατολης επί όνου καθημενοι, εκτινάσσοντες τον κονιορτον! Και η έκπληξη διαρκής και ενδιαφέρουσα .

Ο αδελφός κατα Ιησουν,ψυχιατρος, ένας μεγαλοστομος ΘΕΟΛΟΓΟΣ επετέθη με δριμύτητα του «μωραινει,Κυριος,ον βουλεται απολεσαι»με τα φτωχά φιλολογικά μου, τουστετιν «τον τρελαινει ο κύριος (άραγε ποιος κύριος ο Ζευς;) οποιον θέλει να κατα στρέψει,τυφλωσει,ν αποβλακωσει…»

Ο υποφαινομενος αρνειται μετά απειρου επιτασεως έναν τοιούτον ΚΥΡΙΟΝ ?!

Θα εκλινε περισσοτερο με το ον αγαπά Κυριος**παιδευει=εκπαιδευει,μαστιγει =ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ με εντο νες δοκιμασίες»

Επομένως ,Ή ερμηνεία των κειμενων έχει να αντιμετωπισει την κυριολεξία και μεταφορά του λόγου και ειδικά των γραφών, ως λογοτεχνικων έργων. Και εδώ είναι τα δύσκολα…ως μαθητής μια ζωή στα θρανία να προσφύγω στην επιστημοσύνη του ψυχιατρου και να μας τεκμηριωσει σε ποιες περιπτώσεις έχουμε θετικα αποτελέσματα των δοκιμασιων…

Εν κατακλείδι,σχετικα με την αποϊεροποιηση των θρησκευτικών θεσμών,ο ίδιος ο Ιησους στο κατά Ιωαννην4,1-38 στο διάλογο με τη Σαμαρειτιδα ,απόκαλυπτικος!!»λέγει Κύριος αυτή,γυναι,πιστευσον μοι ότι έρχεται Ή ώρα ,οτ ε ουτε εν ορει τούτω ούτε εν Ιερουσλυμοις προσκυνησετε τω πατρι.Οι αληθινοί προσκυνηται προσκυνήσουν τω πατρί εν πνεύματι και αλήθεια. Και γαρ ο πατήρ τοιουτους ζητεί τους προσκυνουντας αυτόν.21-23.Αιωνες τώρα ,ποιος τα κατανόησε;Προπορεύεται η εσωτερικότητα της πνεύματι κής ζωής.Η καρδιά του ανθρώπου είναι ο αληθινός ναός όπου γίνεται η συνάντηση με το θείο.Εχει δευτερεύουσα σημασία που προσεύχεται εδω η εκει.Αυτο που μετρά Ή εσωτερική σχέση του ανθρώπου και το ερώτημα αντανάκλαση της προς το έτερο πρόσωπο και το Απόλυτο, το ΘΕΙΟ.

*Εδικοτεροι φιλόλογοι ισχυρίζονται ότι με το περασμα των πολιτιστικών Συνθηκών και θρησκευτικών σκοπιμοτήτων σώζεται ανωνυμο αλλα ισως έχει προέλευση απ την Αντιγονη του θεολογιζοντος Σοφοκλη:»το κακό φαίνεται καλό στο νου εκείνου που θεός στην συμφορά τον πάει!» **Παυλος, προς Εβραιους 12,5-6.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πω, πω, πω μόρφωση ο καθηγητής, ξέρει όλα τα ευαγγέλια απ έξω. Ποιος όμως τον διαβάζει και πόσοι βρίσκουν ευκαιρία για δούλεμα;;;

    Μια ζωή ευκαιρία ψάχνεις για δημόσιο ξεκατίνιασμα και μια επιπόλαια και ανούσια ιδιωτική συζήτηση την έκανες δημόσιο διάλογο για παπαροαναλύσεις… Πιες κανένα χαμομήλι να ηρεμήσεις και μάθε στα γεράματα να δείχνεις σεβασμό εσύ και η παρακαθήμενη σου στους θεσμούς και σε όσους εκπροσωπούν την εκκλησία.

    • Γειά σου βρε Νίκο της παρακαθήμενης διαμαρτυρόμενης γυναικός!!! Βρήκες ευκαιρία για αυτοπροβολή αλλά τρως κράξιμο...

      Τελικά θα καταλάβεις ότι ελαφρά μας έχεις πρήξει τα μέζεα Νικολάκη; Μια τα βάζεις με τον Δεσπότη για να δείξεις ότι κάτι είσαι, τώρα με τον γιατρό και σε λίγο ο παραπάνω που σου τα σούρνει.

  2. Κατάντησες να γράφεις ανακοινώσεις σας παλιός Σουραματιστής που δεν ενδιαφέρουν κανένα.

  3. Αγράμματος. Ουδείς μωρότερος των ιατρών παρά μόνο οι διδάσκαλοι.

    Σοφοί οι αρχαίοι μας πρόγονοι…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ