Καθηγήτρια εξηγεί σε μικρά παιδιά πως παράγει «αεροχρήμα» το τραπεζικό σύστημα

2
272

Ελληνίδα καθηγήτρια εξήγησε με απλά λόγια, την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος σε όλο τον κόσμο…..Παραθέτουμε την «παράδοση» που έκανε, όπως η ίδια την περιγράφει:

«Φέτος,κάλυψα μερικές βδομάδες έναν συνάδελφο που ήταν άρρωστος,διδάσκοντας Πολιτική Παιδεία.Στο κεφάλαιο «τραπεζικό σύστημα και δανεισμός» έγινε της πόπης,δεν καταλάβαιναν γρι.
Κάναμε μια βιωματική διδασκαλία απλούστατη.
Σήκωσα μαζί μου στην έδρα την Ελένη και τη Χαρά.
Η Ελένη είχε μαζί της 2 ευρώ.
Η Χαρά τίποτα.

Είπα της Ελένης ότι πρέπει να πάει σε εκπαιδευτική επίσκεψη μέχρι τις 2 το μεσημέρι και φοβάται μη χάσει το δίευρω,της είπα να μου το δώσει να το φυλάξω κι εγώ θα της γυρίσω το μεσημέρι 2 ε και 20 λεπτά.

Η Χαρά θέλει ένα σάντουιτς που κάνει 2 ε αλλά έχει ξεχάσει τα λεφτά σπίτι και πεινάει.Η μαμά της θα την πάρει απ το σχολείο στις 2,την δανείζω το δίευρω της Ελένης αλλά το μεσημέρι θα μου δώσει η μαμά της 2 ε και 50 λεπτά.
Δείχνω στην τάξη τη τσέπη μου που είναι άδεια.

Βάζω μέσα το δίευρω,το βγάζω και το δίνω της Χαράς.
Ένας μαθητής παριστάνει τη μαμά της Χαράς και μου δί
νει πίσω 2,50.
Εγώ δίνω της Ελένης 2 και 20 λεπτά.
Μετά δείχνω την πρώην άδεια τσέπη μου,μαγικά έχει μέσα δικά μου πια 30 λεπτά.
Η τάξη χειροκροτεί.

Εξηγώ πως αν εγώ,η τράπεζα,είμαι κρατική τα 30 λεπτά θα τα χρησιμοποιήσει το κράτος.
Αν είμαι ιδιωτική θα τα πάρει ο τραπεζίτης.
Κατάλαβαν.
Βρίζανε.»

Κάπως έτσι, ή καλύτερα μόνο έτσι το σχολείο γίνεται πραγματικό χρήσιμο για την νέα γενιά…..Με απλά λόγια, οι μαθητές κατάλαβαν πως με ληστρικό τρόπο, οι τράπεζες που διαφεντεύουν τις τύχες της ανθρωπότητας, κερδοφορούν!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Και τι θέλετε δηλαδή, να έρθουν οι κομμουνιστές και να μας πάρουν τα σπίτια; Ζήτω η ιδιωτική πρωτοβουλία!!!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ