Αποσύρονται από τους δρόμους οι «γουρούνες» κάτω από 125 κυβικά | Σε απόγνωση οι ενοικιαστές

13
5074

Δεν θα κυκλοφορούν πλέον στους κεντρικούς δρόμους, τα μικρού κυβισμού τετράχρονα οχήματα (γουρούνες) που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια, να ενοικιάζονται κυρίως σε τουρίστες, καθώς το σχέδιο νόμου που προωθεί το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, βάζει ένα οριστικό τέλος στην κυκλοφορία τους.

Το γεγονός αυτό δημιουργεί αναμφίβολα νέα δεδομένα ενόψει της τουριστικής περιόδου, καθώς δεκάδες ενοικιαστήρια μοτοποδηλάτων στο νησί της Ρόδου είχαν επενδύσει τα προηγούμενα χρόνια στην αγορά τέτοιων τετράτροχων, μια που ο νόμος τους έδινε την δυνατότητα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Τάκη Τρακουσέλλη, (newsauto.gr) το  άρθρο στο σχεδίου νόμου που κατατέθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών αναφέρει συγκεκριμένα ότι  “οι τετράτροχες μοτοσικλέτες με κινητήρες έως 125 κ.εκ. δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς…”. Μπορούν όμως να τις διασχίζουν κάθετα!

 

Ουσιαστικά απο την πρώτη απόφαση που όριζε τη γενική απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών, με το νομοσχέδιο απαγορεύονται οι μέχρι 125cc, ενώ επιτρέπονται η μεγαλύτερου κυβισμού.
Αξίζει να σημειωθεί  ότι η απαγόρευση ουσιαστικά βγάζει εκτός το σχεδόν 80% του στόλου των ATV που κυκλοφορούν στη χώρα μας και κυρίως στα νησιά.

Αυτό σημαίνει πως οι χιλιάδες εταιρείες ενοικιάσεως οχημάτων και μοτοσικλετών, για να μπορούν πλέον να ικανοποιούν τους πελάτες που είναι κάτοχοι διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτων (και όχι μοτοσικλέτας) θα πρέπει να προμηθευτούν αυτοκίνητα ή ATV μεγαλυτέρων των 125cc για να καλύψουν τις ανάγκες της τουριστικής περιόδου. Σημειώστε πως η αξία ενός μεγάλου κυβισμού ATV μπορεί να φτάσει ακόμα και αυτή ενός μικρού αυτοκινήτου (κινέζικη “γουρούνα” 400cc κοστίζει 5.500€).

Επιπλέον στο άρθρο ξεκαθαρίζεται πως αν εκμισθωθεί «γουρούνα» σε πρόσωπο που δεν έχει απαιτούμενη άδεια οδήγησης, επιβάλλεται στον εκμισθωτή, στον μισθωτή και στον οδηγό, πρόστιμο 1.00€. Σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο διπλασιάζεται ενώ γίνεται και κατάσχεση του οχήματος…

Τι λένε οι ενοικιαστές  τέτοιων οχημάτων
Ο συμπατριώτης μας κος Νίκος Κασέρης, είναι ιδιοκτήτης ενοικιαζομένων ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών και δραστηριοποιείται στην περιοχή του Φαληρακίου. Ο ίδιος μιλώντας χθες στη ΡΟΔΙΑΚΗ για το ζήτημα αυτό, τόνισε ότι  «όπως όλα τα οχήματα, έτσι και τα τετράτροχα (γουρούνες) είναι ασφαλή στον δρόμο, μόνο εάν οι οδηγοί τους τηρούν τους νόμους που προβλέπονται από τον ΚΟΚ και τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής.

Σε ότι αφορά τα μικρά κυβισμού τετράτροχα τα οποία αναμένεται να απαγορευτεί η κυκλοφορία τους στους κεντρικούς δρόμους, σημείωσε ότι δεν είναι επικίνδυνα από μόνα τους, αλλά από το γεγονός ποιος τα οδηγεί, πως τα οδηγεί και κυρίως αν τηρούνται οι προδιαγραφές που έχουν σχέση με την πίεση που πρέπει να έχουν τα ελαστικά.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, στον κλάδο επικρατεί έντονος προβληματισμός, αφού επισήμως δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί, ποιά τετράχρονα και πως θα ενοικιάζονται. Την ώρα μάλιστα, που πολλοί από τους τουρίστες, έχουν κάνει ήδη προκρατήσεις και κάποιοι έχουν προπληρώσει ήδη, για τα ενοικιαζόμενα αυτά τετράχρονα, ενόψει των διακοπών που έχουν προγραμματίσει να κάνουν στη Ρόδο.

Πηγή : .rodiaki.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

13 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγώ βλέπω τον Καματερό να δίνει μάχη στην Βουλή και τελικά να παίρνουν αναβολή για 1 χρόνο. Κάτι σαν τον ΦΠΑ. Πρώτα τον καταργούμε και ύστερα τον κρατάμε με «πολιτικό μέσο». Α ρε Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνεις !!!

    • Μην ελπίζετε σε αναβολή, τα γουρούνια θα ψηφίσουν την απαγόρευση για τις γουρούνες στα τέσσερα. ..λ

      Και εκτός από τους ενοικιαστές γουρουνών που δεν θα ξέρουν τι να κάνουντις δεκάδες γουρούνες που παρκάρουν όπου βρουν θα χάσουν και ταγγραφεία κηδειών μια και θα έχουμε καμιά δεκαριά νεκρούς λιγότερους. ?…

  2. Επιτέλους !!! είναι δημόσιος κίνδυνος και για τους ίδιους που τις οδηγούν αλλά και για τους υπόλοιπους!!!!!!!!

  3. Επιτέλους !!!

    Μπας και σταματήσει το νοσοκομείο να γεμίζει από ουρλιαχτά από ατυχήματα από αυτά κυρίως

  4. Πολύ κρίμα για τους ενοικιαστές. Όμως επιτέλους θα έχουμε λιγότερα ατύχηματα. Λιγότερους νεκρούς. Αυτές οι γουρούνες είναι σκοτωστρες.

  5. Ειναι πολυ πιο ασφαλες απο τα μηχανακια οι γουρουνες τα σχολια που διαβαζω πρεπει να ειναι απο ασχετους

  6. πρώην μηχανόβιος . Οδηγώ γουρούνα 11 χρόνια τώρα. Είναι πιο ασφαλές από οποιοδήποτε μηχανή
    με την ανάλογη προσοχή στην οδήγηση .Απλα ΑΝ δεν ξέρεις τον σωστό τρόπο οδήγησης (όπως σε όλα τα οχήματα εξαλου) θα πάθεις ατύχημα. Πρέπει να έχει ξεχωριστή κατηγορία διπλώματος (όπως στο εξωτερικό)
    Δηλαδή ΔΕΝ έχει την ίδια συμπεριφορά ούτε σαν αμάξι, ούτε σαν μηχανή.
    Εσείς που λέτε να της καταργήσουν είστε άπλα άσχετοι και φοβικοί σε ότι δεν γνωρίζετε. Με όλα τα οχήματα γίνονται ατυχήματα, ο οδηγός ΠΡΈΠΕΙ να ξέρει τη όχημα οδηγεί με το ΣΩΣΤΌ δίπλωμα & ικανότητα οδήγησης.

  7. πρώην μηχανόβιος . Οδηγώ γουρούνα 11 χρόνια τώρα. Είναι πιο ασφαλές από οποιοδήποτε μηχανή
    με την ανάλογη προσοχή στην οδήγηση .Απλα ΑΝ δεν ξέρεις τον σωστό τρόπο οδήγησης (όπως σε όλα τα οχήματα εξαλου) θα πάθεις ατύχημα. Πρέπει να έχει ξεχωριστή κατηγορία διπλώματος (όπως στο εξωτερικό)
    Δηλαδή ΔΕΝ έχει την ίδια συμπεριφορά ούτε σαν αμάξι, ούτε σαν μηχανή.
    Εσείς που λέτε να της καταργήσουν είστε άπλα άσχετοι και φοβικοί σε ότι δεν γνωρίζετε. Με όλα τα οχήματα γίνονται ατυχήματα, ο οδηγός ΠΡΈΠΕΙ να ξέρει τη όχημα οδηγεί με το ΣΩΣΤΌ δίπλωμα & ικανότητα οδήγησης.

  8. πρώην μηχανόβιος . Οδηγώ γουρούνα 11 χρόνια τώρα. Είναι πιο
    ασφαλές από οποιοδήποτε μηχανή
    με την ανάλογη προσοχή στην οδήγηση .Απλα ΑΝ δεν ξέρεις τον σωστό
    τρόπο οδήγησης (όπως σε όλα τα οχήματα εξαλου) θα πάθεις ατύχημα.
    Πρέπει να έχει ξεχωριστή κατηγορία διπλώματος (όπως στο εξωτερικό)
    Δηλαδή ΔΕΝ έχει την ίδια συμπεριφορά ούτε σαν αμάξι, ούτε σαν
    μηχανή.
    Εσείς που λέτε να της καταργήσουν είστε άπλα άσχετοι και φοβικοί σε
    ότι δεν γνωρίζετε. Με όλα τα οχήματα γίνονται ατυχήματα, ο οδηγός
    ΠΡΈΠΕΙ να ξέρει τη όχημα οδηγεί με το ΣΩΣΤΌ δίπλωμα & ικανότητα
    οδήγησης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ