Οι επαφές με αεροπορικές εταιρείες,η Ryanair, η «νιρβάνα» με τα νούμερα & το πραγματικό ταμείο που θα γίνει το Σεπτέμβριο

11
1650
Δεν ήταν μόνο η πρωταπριλιάτικη ανάρτησή μας για την υποτιθέμενη πρωτοβουλία του Δήμου να επαναπροσεγγίσει τη Ryanair, αλλά και η πρωτοβουλία του τ. Προέδρου του ΔΣ Ν. Μυλωνά που έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα στο θέμα των εταιρειών χαμηλού κόστους και το τι θα κάνει ο δήμος προς αυτή την κατεύθυνση.
Άλλωστε, ακόμα και το πρωταπριλιάτικο δημοσίευμα είχε μια δόση αλήθειας που δεν δικαιολογεί την περαιτέρω αδράνεια της δημοτικής αρχής επί του θέματος: Αφενός ο δήμαρχος Κω Γ. Κυρίτσης στην τελευταία συνέντευξη τύπου, είχε προαναγγείλει ότι εντός των ημερών θα υπάρξει πρωτοβουλία συναντήσεων και επαφών με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους (και όταν το είπε δεν ήταν πρωταπριλιά) και αφετέρου το Υπουργείο Τουρισμού (που  κατά τον δήμαρχο ήταν η αιτία να διακόψει τις πτήσεις της προς Κω η Ryanair ένα μήνα νωρίτερα πέρσι και όλο το 2017, όχι μόνο αποκατέστησε τις σχέσεις του με την εν λόγω εταιρεία,  αλλά συνήψε και συμφωνία μαζί της, με συγχρηματοδότηση ύψους 80.000 ευρώ στη διαφημιστική της καμπάνια.

Οπότε, ο δήμαρχος και η δημοτική αρχή θα πρέπει να αφουγκρασθούν την εκπεφρασμένη αγωνία των μικροξενοδόχων, διαμερισματούχων, κλάδων εστίασης, αναψυχής κλπ για το τι θα γίνει με αυτές τις εταιρείες και κυρίως με τη Ryanair.

Διότι, όσό και να διάγουμε αυτή τη στιγμή μια  «νιρβάνα», από την στιγμή που ομαλοποιήθηκε η κατάσταση με το προσφυγικό και άρχισαν να εμφανίζονται τα «τρελά» νούμερα προκρατήσεων και κρατήσεων (όχι μόνο για την Κω αλλά πανελλαδικά) λόγω και της διεθνούς συγκυρίας, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να μας διαφεύγει ότι το πραγματικό ταμείο θα γίνει Σεπτέμβριο-Οκτώβριο και τότε…

Αν -ο μη γένοιτο- αποδειχθεί για άλλη μια φορά ότι οι αριθμοί πήγαν τέλεια, αλλά οι τσέπες ή τα ταμεία των μικρο-μεσαίων δεν είδαν ιδιαίτερο χαΐρι σε σχέση με πέρσι ή πρόπερσι με μεγάλους κερδισμένους (κλασικά) τα μεγάλα all inclusive, τότε να δούμε τι θα βγουν να πουν και πως θα δικαιολογηθούν οι κάθε λογής υπεύθυνοι αιρετοί.
Για αυτό λοιπόν απαιτούνται συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση (που ήταν άλλωστε και βασικές προεκλογικές δεσμεύσεις της παρούσας δημ. αρχής). Πρώτα πρώτα να συμμαζέψει όσο το δυνατόν ταχύτερα την εικόνα και λειτουργία της πόλης και του νησιού ολόκληρου και να δει τι είδους παρεμβάσεις μπορεί να κάνει  στο συγκοινωνιακό κομμάτι όπως την «τσιγκλάει» με την ανοιχτή επιστολή του ο Ν. Μυλωνάς: τόσο σε επίπεδο αστικής συγκοινωνίας, όσο και στο θέμα της «πίεσης» προς την Aegean και τις εταιρείες χαμηλού κόστους (συμπεριλαμβανομένης της Ryanair). Για να μην πούμε και στο θέμα της προσέλκυσης τουρισμού κρουαζιεροπλοίων που έχουμε μείνει πίσω σε σχέση με άλλους προορισμούς την στιγμή που μέχρι πριν την προσφυγική κρίση είχαμε ανοδική πορεία. Κάποια στιγμή θα πρέπει να ληφθούν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες.

Είνα σαφές ότι ο Γ. Κυρίτσης έπαιζε εκ του ασφαλούς το χαρτί της Ryanair όσο ήταν στη μειοψηφία για να χαιδεύει αυτιά (όπως ίσως κάνει η μειοψηφία και σήμερα στο ίδιο ή σε άλλα θέματα που προσφέρονται) και όταν έγινε δήμαρχος περνώντας  στην άλλη όχθη άλλαξε στάση άρδην, αντιλαμβανόμενος τα παιχνίδια και τις πιέσεις των Ιρλανδών (οι οποίοι -ως γνωστόν- όπου πάνε «πιέζουν» τους τοπικούς παράγοντες προσπαθώντας να επιβάλλουν τους δικούς τους όρους και να φεύγουν εν μία νυκτί όπου δεν τους βολεύει). Όμως, τα δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά. Από τη στιγμή που τα περιφερειακά αεροδρόμια περνάνε στην κοινοπραξία της Fraport δεν τους πολυπαίρνει να επαναλάβουν τα παλιά. Είναι υποχρεωμένοι πλέον να μιλάνε τη γλώσσα της αγοράς που βασίζεται σε στοιχεία, αριθμούς και συγκεκριμενες παραδοχές, και που προβλέπει ρήτρες για αθέτηση συμφωνιών.

11 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΑΜΑΤΕΡΕ αν κανεις βαση της RYANAIR ΚΑΙ ΜΟΛΟ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΙΣΟΒΙΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ

    στην ΚΩ.οπως η ροδος,τα χανια,και τωρα το απριλιο 2016 η κερκυρα.αν μπορεις μαζι με το υπουργειο τουρισμου να κανετε την κω ΒΑΣΗ ΤΗΣ RYANAIR και ολοι θα σε ευγνωμονουμε για το καλο που θα κανεις στο νησι.επισης φτιαξε τον μολο για κρουαζιεροπλοια να εχουμε τουρισμο χειμωνα καλοκαιρι.τοσα εκατομυρια ευρω δινεται στους προσφυγες.κανε κατι για το νησι.βαλε κω αθηνα με 20 ευρω αεροπορικως με astra ,ellinair,easy jet,ryanair κλπ.Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ.

  2. ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΑΠΟ ΤΏΡΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΣΕΙ Ο ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟΣ ΦΟΡΈΑΣ ΣΤΑ ΠΡΌΤΥΠΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΥΡ…ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΈΡΚΥΡΑΣ. .
    ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΣΥΝΕΧΕΊΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΎΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΊΣ
    ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ! !!!!!!
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟ ΜΕΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΚΥΡΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΔΩΣΕ Η RYANAIR..Ο ΔΉΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΈΡΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΈΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥ ΠΡΩΤΌΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ. ..
    BRAVO ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ. ..

  3. μονο τα IN CLUSIVE θα δουλεψουν γιατι ο κυριτσης με την βασω ΠΗ διελυσαν την ΚΕΑΣ και δεν εχει δρομολογια

    απο τα ξενοδοχεια.ολοι οι αλλοι επαγγελματιες θα κλαινε λογω λαθραιων που θα κυκλοφορουν ελευθερα.οι τουριστες λογω φοβου και διαλυμενης ΚΕΑΣ θα μενουν μεσα στα ξενοδοχεια .

  4. ΑΣΤΑ ΓΕΩΡΓΙΕ ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΕΙΣΑΙ!!!ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ!!!!ΘΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΕΡΟΤΡΕΝΑ!!!!!!

    RYANAIRTREN!!!!ΘΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ!!!!!!!!!

  5. Βρε παιδιά σας το έχω πει τόσες φορές. Ο Κυρίτσης δεν έχει χρόνο για Ryanair και τέτοια μικροπράγματα. Ασχολείται με τα ασφαλιστικά κατά του προαναχωρησιακού και το δημοψήφισμα κατά ΤΟΥ ΧΟΤ ΣΠΟΤ. Λίγο το έχετε?

  6. ΣΤΗΝ ΧΙΟ: 1.414 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΒΑΛΑΝ ΛΟΥΚΕΤΟ, ΣΤΟ 26% Η ΑΝΕΡΓΙΑ – ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ 1

    Την ίδια ώρα που οι ελεεινοί τσάτσοι της Μέρκελ πανηγυρίζουν για την… αναμενόμενη αύξηση του τουρισμού για το προσεχές καλοκαίρι, τα κατ’ εξοχήν τουριστικά νησιά του ανατολικού Αιγαίου μετρούν τις πληγές τους, εξαιτίας του «προσφυγικού», που κατέστρεψε την κύρια πηγή εισοδημάτων τους, τον τουρισμό!
    Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία τα οποία συνέλεξαν και παρέδωσαν στους ευρωβουλευτές (τώρα σώθηκαν!) φορείς και πολίτες της Χίου, το ποσοστό της επίσημης ανεργίας στο νησί εκτινάχθηκε μέσα σε μια τετραετία από το 13,9% το 2012 στο 26% το 2015. Επιπροσθέτως, από το 2012 έως το 2016, 1.414 επιχειρήσεις έχουν κλείσει, ενώ πολλές άλλες λειτουργούν μόνο στα χαρτιά, αδυνατώντας να κλείσουν και τυπικά λόγω οφειλών στο Δημόσιο.

  7. ΣΤΗΝ ΧΙΟ: 1.414 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΒΑΛΑΝ ΛΟΥΚΕΤΟ, ΣΤΟ 26% Η ΑΝΕΡΓΙΑ – ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ 2

    Εις ότι αφορά την τουριστική αγορά, τη διετία 2016-2017, υπήρξε μείωση του ποσοστού διανυκτερεύσεων κατά 40,36%, μείωση του αριθμού των επισκεπτών κατά 42,58 % και μείωση των εσόδων κατά 35,16%. Χαρακτηριστικά, το 2013 έφθασαν στο αεροδρόμιο του νησιού 8.830 πολίτες από ευρωπαϊκές χώρες, ενώ το 2016 ο αριθμός των αφίξεων αεροπορικώς μειώθηκε στα 2.226 άτομα.
    Και βέβαια, ανάλογες είναι και οι επιπτώσεις και στα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου, που έχουν γίνει «προσφυγικοί» προορισμοί…

  8. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ… ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; 1

    Εκτός από την καθημερινή εγκληματικότητα, στην οποία –συνήθως- πρωταγωνιστούν «κατατρεγμένοι οικονομικοί μετανάστες», συλλαμβάνονται σε τυχαίους ελέγχους που γίνονται από την Αστυνομία και αλλοδαποί εγκληματίες που έχουν διαπράξει εγκλήματα στις πατρίδες τους ή αλλού και καταφεύγουν στην Ελλάδα των «ανοιχτών συνόρων». Ιδού ένα σημερινό παράδειγμα:«Ένας 30χρονος Γεωργιανός συνελήφθη στην Αθήνα, από αστυνομικούς του Τμήματος Αναζητήσεων Προσώπων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, επειδή σε βάρος του εκκρεμούσε διεθνές ένταλμα για απόπειρα ανθρωποκτονίας που έγινε στη χώρα του. Ειδικότερα, ο 30χρονος, το 2007 επιτέθηκε με μαχαίρι σε ομοεθνή του, στην Τιφλίδα, με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει σοβαρά…».Γιατί άραγε μας… προτιμούν οι αλλοδαποί εγκληματίες;

  9. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ… ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; 2

    Προφανώς, γιατί εδώ αισθάνονται ασφάλεια, ότι δεν θα τους ενοχλήσει κανείς, τουλάχιστον πολύ περισσότερο απ’ ότι στις ίδιες τους τις πατρίδες!(ΥΓ): Και βέβαια, δεν είναι εγκληματίες όλοι οι αλλοδαποί που… προτιμούν την Ελλάδα. Δυστυχείς είναι οι περισσότεροι, που αναζητούν καλύτερη τύχη. Αλλά, υπάρχουν μεταξύ τους και πάρα πολλοί εγκληματίες…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ