Η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ» προκηρύσσει τις ακόλουθες θέσεις εργασίας για την Περιφερειακή Ενότητα Κω

0
338

Η «ΑΠΟΣΤΟΛΗ», αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, προκηρύσσει τις ακόλουθες θέσεις εργασίας για την στελέχωση Κέντρου Ημέρας ψυχικής υγείας με αντικείμενο την αντιμετώπιση της άνοιας και της νόσου alzheimer στην Περιφερειακή Ενότητα Κω. Προσλήψεις θα γίνουν υπό την αίρεση της ύπαρξης των προϋποθέσεων έναρξης λειτουργίας της (έγκριση χρηματοδότησης, βιωσιμότητα κτλ).

 

ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Η δομή θα συνίσταται στη λειτουργία ενός Κέντρου Ημέρας Ολικής Φροντίδας Άνοιας (Κ.Η.Ο.Φ.) στην Περιφερειακή Ενότητα Κω. Η εν λόγω δομή συνιστά ένα σύνθετο εγχείρημα παρέμβασης στην αντιμετώπιση των αναγκών και ιδιαιτεροτήτων των ανοϊκών ασθενών αρχικού, αλλά και προχωρημένου σταδίου, των οικογενειών και των φροντιστών τους. Το ΚΗΟΦ θα λειτουργήσει αφενός ως δομή ημερήσιας θεραπευτικής φροντίδας πασχόντων από διάφορες μορφές άνοιας και τη νόσο alzheimer. Αφετέρου, θα αναπτύξει θεραπευτικό έργο αντίστοιχο με τις ανάγκες των πασχόντων από άνοια στην κοινότητα μέσω επισκέψεων κλιμακίου επαγγελματιών της δομής κατ’ οίκον. Επιπλέον, θα διενεργεί ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση τόσο στην τοπική κοινότητα όσο και στο ευρύτερο κοινό και θα συνεργάζεται με ποικίλους φορείς παροχής υπηρεσιών για την τρίτη ηλικία.

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ – ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

Για την στελέχωση του προσωπικού της δομής η Διοίκηση της αμκε ΑΠΟΣΤΟΛΗ καλεί τους υποψηφίους να υποβάλλουν τα βιογραφικά τους για τις ακόλουθες θέσεις: Ψυχολόγου με εμπειρία σε ανοϊκούς ασθενείς, Κοινωνικού Λειτουργού, Εργοθεραπευτή, Φυσικοθεραπευτή, Γυμναστή, Νοσηλευτών Δ.Ε., Τ.Ε., Π.Ε. Φροντιστή, Γενικών Καθηκόντων, Διοικητικού Υπαλλήλου πλήρους απασχόλησης με σύμβαση αορίστου χρόνου, Ψυχιάτρου ή Νευρολόγου με ειδίκευση στην τρίτη ηλικία. Οι ιατροί με σχέση μερικής απασχόλησης ή ως εξωτερικοί συνεργάτες.

 

 

ΚΡΙΤΗΡΙΑ

 

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α.1 Επιστημονικό προσωπικό

(Πλήρους Απασχόλησης)

 

  1. Επίπεδο Εκπαίδευσης:

Πτυχίο:

Για την ειδικότητα του Ψυχολόγου, του Γυμναστή απαιτείται Δίπλωμα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Α.Ε.Ι.), για την ειδικότητα του Κοινωνικού Λειτουργού, του Εργοθεραπευτή, Φυσικοθεραπευτή, & Νοσηλευτή Δίπλωμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.Ι.) ή Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Τ.Ε.Ι.)

 

  1. Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος:

Για όσες προαναφερθείσες ειδικότητες εκδίδεται, απαιτείται Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος.

 

  • Προϋπηρεσία:

Απαιτείται προϋπηρεσία τουλάχιστον δύο (2) χρόνων στο εκάστοτε αντικείμενο ή/και δύο (2) χρόνων στην Διεύθυνση δομών ψυχικής υγείας. Θα συνεκτιμηθεί προϋπηρεσία στην άνοια και σε συναφείς παθήσεις.

 

  1. Συστατικές Επιστολές:

Απαιτούνται συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες.

 

  1. Γνώση Ξένης Γλώσσας

Απαιτείται καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον Lower). Επιθυμητή η γνώση της Αγγλικής γλώσσας για τους Νοσηλευτές Δ.Ε.

 

  1. Πιστοποιημένη γνώση Η/Υ των Νοσηλευτών Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Τ.Ε.Ι.)

 

 

 

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α.2 Άλλο Προσωπικό

(Πλήρους Απασχόλησης)

 

Φροντιστής

 

  1. Επίπεδο Εκπαίδευσης

Κατ’ ελάχιστον Απολυτήριο Δ.Ε.

  1. Προϋπηρεσία

Απαιτείται προηγούμενη συναφής εμπειρία ή εκπαίδευση σε αντικείμενο συναφές με την υποστήριξη και φροντίδα ατόμων τρίτης ηλικίας ή ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, τουλάχιστον 1 έτους.

  • Επιθυμητά προσόντα:
  • Ενδιαφέρον για εργασία και συναναστροφή με άτομα τρίτης ηλικίας
  • Γνώση, κατανόηση και αποδοχή των ιδιαίτερων αναγκών της τρίτης ηλικίας και των συνεπειών της άνοιας
  • Καλές δεξιότητες επικοινωνίας, ομαδικό πνεύμα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  1. Θα συνεκτιμηθούν συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες

 

Γενικών Καθηκόντων

 

  1. Επίπεδο Εκπαίδευσης:

Απολυτήριο Δευτεροβάθµιας Eκπαίδευσης (Δ.Ε.)

 

  1. Προϋπηρεσία:

Θα συνεκτιµηθεί προϋπηρεσία σε δοµές ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης

 

  • Συστατικές Επιστολές:

Θα συνεκτιµηθούν συστατικές επιστολές από προηγούµενους εργοδότες

 

 

Διοικητικό προσωπικό

 

  1. Επίπεδο Εκπαίδευσης:

Πτυχίο: Δίπλωμα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Δίπλωμα Ανώτατης Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Τ.Ε.Ι.) σε Οικονομικές, Διοικητικές ή Ανθρωπιστικές Επιστήμες.

 

  1. Προϋπηρεσία:

Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε διοικητική θέση ευθύνης, ιδιαίτερα σε δομές ψυχικής υγείας ή κοινωνικής πρόνοιας.

 

  • Συστατικές Επιστολές:

Θα συνεκτιμηθούν συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες.

 

  1. Γνώση Ξένης Γλώσσας

Απαραίτητη η καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον Lower).

 

  1. Γνώση Η/Υ

Αποδεδειγμένες γνώσεις χειρισμού Η/Υ.  

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α.3 Άλλο Επιστημονικό Προσωπικό

(Εξωτερικοί Συνεργάτες ή μερικής απασχόλησης)

 

Για τις ειδικότητες των Ιατρών

 

  1. Επίπεδο Εκπαίδευσης:

Για τη θέση του Ψυχιάτρου ή Νευρολόγου απαιτείται Δίπλωμα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΑΕΙ) ημεδαπής ή  αναγνωρισμένο ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας σχολών της αλλοδαπής. (βλέπε: Προϋποθέσεις/Σημείωση)

  1. Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος.

 

  • Πιστοποιητικό εγγραφής στον Ιατρικό Σύλλογο

Απαιτείται η προσκόμιση πιστοποιητικού εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.

 

  1. Προϋπηρεσία:

Απαιτείται προϋπηρεσία τουλάχιστον πέντε (5) χρόνων στο αντικείμενο ή τουλάχιστον δύο (2) χρόνων στην Διεύθυνση δομών ψυχικής υγείας.

 

  1. Συστατικές Επιστολές:

Απαιτούνται συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες.

 

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

 

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν:

 

√ Την Ελληνική ιθαγένεια ή ιθαγένεια κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εφόσον ο υποψήφιος έχει ιθαγένεια κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρέπει να απαραίτητα να γνωρίζει την ελληνική γλώσσα στο επίπεδο που προσδιορίζεται και διαπιστώνεται σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 28 του Π.Δ. 50/2001 9ΦΕΚ Α 39), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει κάθε φορά.

 

√ Εκπληρώσει (αφορά τους άνδρες) τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή να έχει απαλλαγεί νόμιμα από αυτές, ή εφόσον έχουν αναγνωρισθεί ως αντιρρησίες συνείδησης, να έχουν εκπληρώσει, σύμφωνα με τις ειδικές διατάξεις της στρατολογικής νομοθεσίας, άοπλη θητεία ή εναλλακτική πολιτική κοινωνική υπηρεσία.

Σημείωση: α) Τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά, εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ή από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή από το Ι.Τ.Ε.. ή  απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων, ή απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας  από το Α.Τ.Ε.Ε.Ν., ή από το Σ.Α.Ε.Π., ή από το Σ.Α.Ε.Ι.Τ.Τ.Ε.

β) οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ή αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας.

 

ΕΓΓΡΑΦΑ

 

Βιογραφικό σημείωμα με πλήρη στοιχεία ταυτότητας/διαβατηρίου, διεύθυνση κατοικίας και τηλέφωνα επικοινωνίας.

 

 

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

 

Στην επιλογή θα ακολουθηθεί η διαδικασία α. της προεπιλογής των αιτήσεων και β. των συνεντεύξεων, όπως αναλυτικά περιγράφονται στην διαδικασία επιλογής προσωπικού της αμκε ΑΠΟΣΤΟΛΗ, αναρτημένη στην ιστοσελίδα του φορέα www.mkoapostoli.gr. Μετά την διαδικασία επιλογής θα ανακοινωθoύν τα ονόματα των επιτυχόντων. Επιμέρους δικαιολογητικά θα υποβληθούν όταν ζητηθούν από την αμκε ΑΠΟΣΤΟΛΗ.

 

Η παρούσα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αναρτάται στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας του φορέα για 10 ημέρες τουλάχιστον. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστέλλουν τα βιογραφικά τους σημειώματα μέχρι τη ημερομηνία λήξης της διαδικασίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως και 13/04/2025 στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.mkoapostoli.com/προσκληση-εκδηλωσησ-ενδιαφεροντοσ-γ-259.

 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

  1. Ο Ψυχολόγος είναι αρμόδιος για δραστηριότητες που επικεντρώνονται στους ωφελούμενους, στις οικογένειές τους και στην κοινότητα (σε συνεργασία με τον/την Κοινωνικό Λειτουργό και τον/την Εργοθ/τη/τρια) αλλά και στους άλλους επαγγελματίες που εργάζονται στη δομή, στο πλαίσιο καθοδήγησης και ενημέρωσής τους
  2. Ειδικότερα ως προς τους ωφελούμενους, ο ρόλος του Ψυχολόγου συνίσταται αρχικά στην παρατήρηση και κλινική εκτίμηση της συμπεριφοράς τους. Συμμετέχει στο σχεδιασμό, στην υλοποίηση και στην παρακολούθηση των ατομικών θεραπευτικών προγραμμάτων για τον κάθε ανοϊκό
  3. Αναλαμβάνει την ψυχοθεραπευτική υποστήριξη των ανοϊκών και την ανάπτυξη παρεμβάσεων και δραστηριοτήτων αντιμετώπισης κρίσεων, διαχείρισης άγχους, αποκατάστασης συγκεκριμένων δεξιοτήτων και λειτουργιών, βελτίωσης διαπροσωπικών σχέσεων, χειρισμού συγκρούσεων και αλλαγών συμπεριφοράς. Οι παρεμβάσεις αυτές γίνονται σε εξατομικευμένο ή ομαδικό επίπεδο.
  4. Υποστηρίζει τους επαγγελματίες και κυρίως το πρόσωπο-αναφοράς στην εφαρμογή των εξατομικευμένων προγραμμάτων και στην υλοποίησή τους μαζί με τον ανοϊκό για όσο χρονικό διάστημα κρίνεται απαραίτητο
  5. Ενισχύει την εμπλοκή της οικογένειας στη θεραπευτική διαδικασία και αναπτύσσει δραστηριότητες εκπαίδευσής της σε θέματα κατανόησης της ασθένειας και επικοινωνίας, συναλλαγής και υποστήριξης του συγγενικού τους προσώπου. Διαχειρίζεται επίσης προβλήματα και συγκρούσεις μεταξύ του ανοϊκού και της οικογένειάς του.
  6. Συμμετέχει στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης της κοινότητας και αποστιγματισμού των ωφελούμενων
  7. Έχει την ευθύνη της τακτικής συμπλήρωσης εντύπων και στοιχείων που κρίνονται απαραίτητα για τη συλλογή στοιχείων που αφορούν στους ωφελούμενους και τη λειτουργία της δομής, καθώς και της τήρησης φακέλων τους και τις δραστηριότητες που συμμετέχουν
  8. Ο Ψυχολόγος λογοδοτεί και ενημερώνει τον Επιστημονικά Υπεύθυνο για θέματα που αφορούν στους ωφελούμενους, στο Α.Θ.Π. τους και στις σχέσεις τους με την οικογένειά τους

 

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ

  1. Ο/η Κοινωνικός/κή Λειτουργός είναι υπεύθυνος/η για την εκτίμηση και τη διαχείριση των κοινωνικών και προνοιακών αναγκών των ανοϊκών, την υποστήριξη των σχέσεων με την οικογένεια και με το κοινωνικό τους δίκτυο καθώς και για τη συνεργασία με την κοινότητα
  2. Συμμετέχει στο διαγνωστικό έργο με τη διερεύνηση του κοινωνικού ιστορικού και την ψυχοκοινωνική αξιολόγηση των ανοϊκών, του οικογενειακού και υποστηρικτικού τους περιβάλλοντος καθώς και με τη θεώρηση της κοινωνικής διάστασης των αναγκών των ανοϊκών στην κατάρτιση του Α.Θ.Π.
  3. Αναλαμβάνει τη συστηματική συνεργασία με το οικογενειακό τους περιβάλλον στα πλαίσια της ενεργοποίησής τους για την ανάπτυξη υποστηρικτικών σχέσεων στην προοπτική της αποκατάστασής τους
  4. Υποστηρίζει και προωθεί τα κοινωνικά δικαιώματα των ανοϊκών, διευρύνοντας και αξιοποιώντας κάθε είδους κοινωνικοπρονοιακών παροχών, υπηρεσιών πηγών και προγραμμάτων υποστήριξης της κοινότητας
  5. Συνεισφέρει στο περιβάλλον της δομής και στα πλαίσια του προγράμματος λειτουργίας για τη δημιουργία θεραπευτικής υποστηρικτικής ατμόσφαιρας, συνεργαζόμενος τόσο ατομικά όσο και ομαδικά με τους ανοϊκούς
  6. Συμβάλλει στη διασύνδεση της δομής με την κοινότητα μέσω της κοινωνικής μελέτης της κοινότητας, της ανάλυσης της δυναμικής της, της επιλογής τρόπων συστηματικής διασύνδεσης και ένταξης της δομής στο κοινοτικό πλαίσιο, της εκτίμησης και αξιοποίησης των κοινοτικών πηγών για την ψυχοκοινωνική αποκατάσταση των ανοϊκών, καθώς και μέσω της ανάπτυξης προγραμμάτων αγωγής της κοινότητας σε θέματα σχετικά με τη νόσο alzheimer καθώς και άλλες παρεμφερείς παθήσεις
  7. Αναφέρεται στον Επιστημονικά Υπεύθυνο και ενημερώνει και συνεργάζεται με τον Ψυχολόγο για θέματα που αφορούν στην κοινωνική διάσταση της αποκατάστασης κάθε ανοϊκού, καθώς και τη σχέση με την οικογένειά του
  8. Έχει την ευθύνη της τακτικής συμπλήρωσης εντύπων και στοιχείων που κρίνονται απαραίτητα για τη συλλογή στοιχείων που αφορούν στους ανοϊκούς και τη λειτουργία της δομής, καθώς και της τήρησης φακέλων για τους ενοίκους και τις δραστηριότητες που συμμετέχουν.
  9. Αποτελεί σταθερό μέλος της Πολυκλαδικής Θεραπευτικής Ομάδας.

 

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

  1. Ο/η Εργοθεραπευτής/ρια είναι υπεύθυνος/η  για την εκπαίδευση των ανοϊκών, η οποία περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες δράσεις που έχουν ως αντικείμενο  τη βελτίωση των δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής, με στόχο την κατά το δυνατόν καλύτερη επανένταξη τους (π.χ. στην προμήθεια τροφίμων και ποτών, ενδυμάτων, ειδών υπόδησης, ειδών καθαριότητας και υγιεινής).  Η εκπαίδευση  γίνεται ατομικά ή σε ομάδες και  ανάλογα με το αντικείμενο εκπαίδευσης μπορούν να εμπλακούν και άλλες ειδικότητες εκτός του/της εργοθεραπευτού/τριας.
  2. Είναι επίσης αρμόδιος/α για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των ανοϊκών μέσα και έξω από την δομή καθώς και για την οργάνωση εκδηλώσεων όπως γιορτές, γενέθλια, προβολή ταινιών, εξόδων με εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα κ.λπ. σε συνεργασία με την υπόλοιπη Θεραπευτική Ομάδα
  3. Αναφέρεται στον Επιστημονικά Υπεύθυνο και ενημερώνει και συνεργάζεται με την υπόλοιπη Πολυκλαδική Θεραπευτική Ομάδα για θέματα που αφορούν στη δραστηριοποίηση και εκπαίδευση των ανοϊκών
  4. Καταρτίζει το Πρόγραμμα Δραστηριοτήτων των ενοίκων (τέλος του μήνα)
  5. Αξιολογεί μηνιαίως την πορεία των ενοίκων που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα
  6. Είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα Δραστηριοτήτων Καθημερινής Ζωής.
  7. Καταρτίζει εξαμηνιαία αξιολόγηση πορείας ανοϊκών (συμπλήρωση εντύπου αξιολόγησης και αναφοράς).
  8. Αποτελεί σταθερό μέλος της Πολυκλαδικής Θεραπευτικής Ομάδας.

 

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

  1. Αξιολογεί την κινητική κατάσταση των ωφελούμενων με έγκυρα πρωτόκολλα αξιολόγησης της κινητικότητας, της αισθητικότητας και της ισορροπίας προκειμένου να καθοριστούν οι στόχοι και η στρατηγική της φυσικοθεραπευτικής παρέμβασης
  2. Εφαρμογή εξατομικευμένων φυσικοθεραπευτικών μεθόδων παρέμβασης με στόχο την διατήρηση καλού επιπέδου λειτουργικής δραστηριότητας
  3. Σχεδιασμός μηνιαίου προγράμματος φυσικοθεραπείας με παράλληλη έγκρισή του από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο
  4. Εφαρμογή εξατομικευμένου πρόγραμμα κινησιοθεραπέιας, κατά ζεύγη ή και πλήρες ομαδικό ανάλογα με τις ανάγκες των ωφελούμενων κατόπιν σχετικής αξιολόγησης
  5. Εφαρμογή φυσικοθεραπείας για τη διατήρηση της ταυτόχρονης δράσης πολλαπλών συστημάτων με παράλληλη εκπαίδευση ισορροπίας, αδρών και λεπτών δεξιοτήτων, σωστής στάσης και βάδισης
  6. Εφαρμογή των κατάλληλων φυσικοθεραπευτικών μεθόδων για την ενίσχυση του μυϊκού συστήματος, του ερειστικού, του νευρικού, του αναπνευστικού, του κυκλοφορικού και του γαστρεντερικού συστήματος
  7. Εκπαίδευση φροντιστών για τον κατάλληλο χειρισμό των ανοϊκών
  8. Συνεργασία με τον υπεύθυνο νοσηλευτών και τον εργοθεραπευτή για την διαμόρφωση των ατομικών προγραμμάτων των ασθενών και την καθημερινή του απασχόληση
  9. Συμβολή στην ανάπτυξη γνωστικό-κινητικών δεξιοτήτων και στη βελτίωση της εκτελεστικής λειτουργίας
  10. Είναι υπεύθυνος για την τακτική επαναξιολόγηση των ανοϊκων και την συμπλήρωση των ατομικών θεραπευτικών φακέλων
  11. Συμμετέχει σε οργανωμένες κοινωνικές δραστηριότητες (γιορτές, κοινωνικές εκδηλώσεις, γενέθλια κά)
  12. Αποτελεί σταθερό μέλος της Πολυκλαδικής Θεραπευτικής Ομάδας
  13. Συνεργάζεται με τους ιατρούς και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο
  14. Δραστηριοποίηση σε θέματα άσκησης των ανοϊκών και ανάπτυξης των ατομικών τους δεξιοτήτων μέσω δράσεων σε εξωτερικούς χώρους
  15. Υποβάλει απολογισμό έργου στον Επιστημονικό Υπεύθυνο

 

ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ

  1. Αναπτύσσει συνολικό πλάνου εκγύμνασης των ωφελούμενων
  2. Σχεδιάζει προγράμματα με βάση την αρχή της εξατομίκευσης
  3. Επιλέγει ασκήσεις που προάγουν την ανάπτυξη της μυϊκής ενδυνάμωσης, της ευλυγισίας, της δύναμης και της ισορροπίας
  4. Αναπτύσσει ομαδικά προγράμματα με συνασκούμενο/ους με τελικό στόχο την καλλιέργεια της κοινωνικοποίησης, της ομαδικότητας και την αποφυγή του αισθήματος της περιθωριοποίησης
  5. Προωθεί την ένταξη των ασκούμενων σε δημιουργικές αθλητικές δραστηριότητες

 

ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ

  1. Οι Νοσηλευτές/τριες της Μονάδας παρέχουν σταθερή φροντίδα και εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη συνέχιση της φροντίδας αυτής
  2. Είναι υπεύθυνοι για την προετοιμασία και τη χορήγηση των συνιστώμενων φαρμάκων (από το στόμα καθώς και ενέσιμα) και την εκπαίδευση των ωφελούμενων στη λήψη αυτών. Συνεργάζονται με τον ιατρό για την αντιμετώπιση και των χειρισμό τυχόν παρενεργειών από τα χορηγηθέντα φάρμακα
  3. Είναι υπεύθυνοι για τη χορήγηση της καθημερινής φαρμακευτικής αγωγής, την λήψη των ζωτικών σημείων και εν γένει κάθε νοσηλευτικής πράξης
  4. Είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση κρίσεων και την αντιμετώπιση επείγουσων καταστάσεων με στόχο την προάσπιση της υγείας των ωφελούμενων και την ομαλή λειτουργία της δομής.
  5. Ενημερώνουν τον Επιστημονικά Υπεύθυνο για τυχόν προβλήματα σωματικής υγείας ή αλλαγές στη συμπεριφορά του ενοίκου και προτείνουν τις απαραίτητες εξετάσεις σε συνεργασία με τον Ψυχίατρο
  6. Εκτιμούν, σε συνεργασία με τα άλλα μέλη της Π.Θ.Ο., τις συνθήκες διαβίωσης και τις ανάγκες τωε ωφελούμενων: διατροφή, επίπεδο αυτοφροντίδας, κοινωνικές σχέσεις, συνθήκες εργασίας κά.
  7. Οι νοσηλευτές/τριες καλλιεργούν τις δεξιότητες του ανοϊκού εστιάζοντας στις ικανότητες του, ώστε να επιτευχθεί υψηλό επίπεδο αυτόνομης διαβίωσης του ατόμου στην κοινότητα. Βοηθούν τον ανοϊκό σε βασικές δραστηριότητες της καθημερινότητας (φροντίδα του εαυτού, προσωπική υγιεινή, μετακίνηση στην κοινότητα, αγορά καταναλωτικών αγαθών, χρησιμοποίηση των μέσων μεταφοράς, χρησιμοποίηση των δημόσιων ή ιδιωτικών υπηρεσιών (τράπεζες, χώροι αναψυχής), όταν και αν αυτό είναι εφικτό, διαχείριση του ελεύθερου χρόνου, αποφυγή ατυχημάτων και άλλα). Η βοήθεια αυτή συντελεί στην αυτονόμηση του ανοϊκού, αναφορικά με τις απαιτήσεις της ζωής στη κοινότητα, είτε βραχυπρόθεσμα, είτε μακροπρόθεσμα. Σταδιακά, αυτή η υποστήριξη, μπορεί να μειώνεται όσο το άτομο «μαθαίνει», αυξάνει η εμπιστοσύνη στον εαυτό του και τα καταφέρνει πιο καλά.
  8. Συμμετέχουν στις ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων (κοινωνικοποίηση – αποϊδρυματισμός – εκπαίδευση – αυτοεξυπηρέτηση)
  9. Με κατάλληλους χειρισμούς και προς όφελος των ανοϊκών εντοπίζουν και αξιοποιούν δυνατότητες που υπάρχουν στην τοπική κοινωνία όπως π.χ. την ύπαρξη ενός γειτονικού γηπέδου ή θεάτρου, κοινωνικούς φορείς, εθελοντικές οργανώσεις, έπειτα από έγκριση του/της Κοινωνικού Λειτουργού
  10. Συμμετέχουν σε οργανωμένες κοινωνικές δραστηριότητες (γιορτές, γενέθλια, επετείους κτλ) με τους ενοίκους με σκοπό τη μείωση της κοινωνικής απόστασης τους και την ενίσχυση της ανάπτυξης πρωτοβουλιών εκ μέρους τους
  11. Καλλιεργούν την ομαδική συμβίωση, τη συλλογική δράση και τη συμμετοχή των ανοϊκών σε προγράμματα εντός και εκτός της δομής

 

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ

  1. Είναι ο υπεύθυνος καθημερινής φροντίδας των ωφελούμενων ατόμων με άνοια και συγκεκριμένα:
  • Η υποστήριξη των καθημερινών αναγκών του ωφελούμενου σύμφωνα με τις οδηγίες και υποδείξεις του Επιστημονικού Υπεύθυνου
  • Η μέριμνα για την υλοποίηση του ατομικού ημερήσιου προγράμματος, ειδικά σε άτομα που διαβιούν στο σπίτι, υποστηρίζοντας πρακτικά τα μέλη των οικογενειών κατά τις κατ’ οίκον επισκέψεις
  • Η ενίσχυση και η υποστήριξή των κατ’ οίκον ατόμων στην καθημερινή τήρηση των προσωπικής υγιεινής, καθαριότητας κά
  • Η κινητοποίηση και έγκαιρη ειδοποίηση του επιστημονικού προσωπικού σε περιπτώσεις κρίσης
  • Συνεργασία και στενή επικοινωνία με την πολυκλαδική θεραπευτική ομάδα και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο με σκοπό την ορθή και έγκαιρη ενημέρωσή τους για την εξέλιξη/συμπεριφορά των ωφελούμενων και την κάλυψη τυχόν ιδιαίτερων αναγκών τους

 

ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ

  1. Φέρει την ευθύνη για την ενδελεχή καθαριότητα όλων των χώρων της δομής
  2. Φροντίζει για την επάρκεια και τακτοποίηση προμηθειών που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της δομής
  3. Αναλαμβάνει τυχόν εξωτερικές εργασίες
  4. Συνεργάζεται στενά με του διοικητικούς και όλη την πολυκλαδική ομάδα

 

 

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ

  1. Είναι υπεύθυνος-η της υποδοχής και παρέχει ενημέρωση για τη λειτουργία της δομής, τις διαδικασίες που ακολουθεί, τις υπηρεσίες που προσφέρει, τη στελέχωσή της κτλ. Αναλαμβάνει τις διαδικασίες εγγραφής των ωφελούμενων και είναι υπεύθυνος-η για την παραπομπή τους στον κοινωνικό λειτουργό και τον προγραμματισμό των συνεδριών τους με τις υπόλοιπες ειδικότητες για την αρχική εκτίμηση και αξιολόγηση.
  2. Τηρεί όλα τα προβλεπόμενα από τον ΕΚΛ βιβλία της δομής
  3. Είναι υπεύθυνος για τον προγραμματισμό του ραντεβού της δομής
  4. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση των μέτρων ασφάλειας και υγιεινής στην δομή
  5. Αναλαμβάνει την γραμματειακή υποστήριξη, τη σύνταξη εγγράφων, τον έλεγχο και τη διεκπεραίωση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, κ.α και είναι αρμόδιος-α για την αρχειοθέτηση εγγράφων και την τήρηση πρωτοκόλλου.
  6. Είναι υπεύθυνος για την συμπλήρωση μηνιαίων απολογιστικών αρχείων της δομής σχετιζόμενων με το φυσικό αντικείμενο της
  7. Είναι υπεύθυνος για την εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος θεραπευτικού και υποστηρικτικού έργου της δομής μετά από συνεργασία με την πολυκλαδική ομάδα
  8. Είναι αρμόδιος-α για την οριστικοποίηση του προγράμματος – μηνιαίας κατάστασης ωρών εργασίας προσωπικού, για την τήρηση πρακτικών όλων των συναντήσεων ομάδων προσωπικού, για την καταγραφή και τον έλεγχο των αδειών των εργαζομένων
  9. Αναλαμβάνει όποιες εξωτερικές εργασίες διοικητικής φύσεως προκύψουν
  10. Είναι υπεύθυνος για την τεχνική και υλικοτεχνική επάρκεια της Μονάδας ώστε να εξυπηρετείται το κλινικό και διοικητικό έργο της πολυκλαδικής ομάδας επισημαίνοντας τυχόν βλάβες και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες αποκατάστασής τους
  11. Αναλαμβάνει την καταμέτρηση του εξοπλισμού της Μονάδας και την προβλεπόμενη διαδικασία καταστροφής του σε περίπτωση βλάβης
  12. Είναι υπεύθυνος για την συγκέντρωση αιτημάτων προμηθειών από το υπόλοιπο προσωπικό με σκοπό την σύνταξη του μηνιαίου μικρού ταμείου και την υποβολή του στην Διοίκηση της εταιρείας.
  13. Είναι υπεύθυνος για την ορθή διεκπεραίωση των δαπανών του μικρού ταμείου και των υπόλοιπων αιτημάτων δαπανών και απόδοση στην Οικονομική Διεύθυνση της εταιρείας
  14. Είναι υπεύθυνος-η για την παραλαβή τροφίμων, αναλωσίμων καθαριστικών, φαρ/κού υλικού, και άλλων υλικών, για την καταμέτρηση, συμπλήρωση, έλεγχο σε εβδομαδιαία βάση λίστας αποθήκης τροφίμων, αναλωσίμων καθαριστικών, γραφικής ύλης
  15. Συνεργάζεται με τον Επιστημονικό Υπεύθυνο και υποβάλλει σε μηνιαία βάση απολογισμό φυσικού αντικειμένου έργου σε αυτόν και στην Διεύθυνση Προγραμμάτων της εταιρείας.
  16. Αποτελεί σταθερό και ενεργό μέλος της Πολυκλαδικής Θεραπευτικής Ομάδας και συμμετέχει στις Ομάδες Ολομέλειας προσωπικού.

 

ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ Η ΝΕΥΡΟΛΟΓΟΣ

  1. Πραγματοποιεί την εξέταση, συνταγογράφηση και αντιμετώπιση των νευρολογικών ή ψυχιατρικών διαταραχών των ωφελούμενων της δομής
  2. Πραγματοποιεί εβδομαδιαίες ιατρικές συνεδρίες στην δομή και παρέχει την υποστήριξή τους και εκτάκτως, όποτε αυτό κριθεί αναγκαίο
  3. Παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη με οδηγίες σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού
  4. Βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τους Νοσηλευτές και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο για την διενέργεια των απαραίτητων ιατρικών εξετάσεων
  5. Συντονίζει την δημιουργία ιατρικού αρχείου των ενοίκων
  6. Αποτελεί σταθερό μέλος της Πολυκλαδικής Θεραπευτικής Ομάδας
  7. Παραπέμπει για διακομιδή σε νοσοκομείο όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο με την παροχή ανάλογου ιατρικού παραπεμπτικού

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ