Όμιλος: Φροντιστήρια.
Μια μάστιγα που αποκρύπτεται από όλους.
Κείμενα Διαλόγου
Από τις δύο το μεσημέρι ξεκινά ο Γολγοθάς! Δεκάδες χρόνια τώρα! Με τους γονείς στην γύρα! Με τα παιδιά στην πρέσα! Μέχρι τις οκτώ το βράδυ! Λεφτά? Για κάθε γονέα από το δημοτικό μέχρι το γυμνάσιο από διακόσια τον μήνα μέχρι εξακόσια και βάλε για το κάθε κεφάλι! (έτσι μετριέται).
Φροντιστήρια! Μαθήματα, γλώσσες, πολιτιστικά, αθλητικά! Φροντιστήρια! Μια λέξη άγνωστη σε όλα τα κράτη του κόσμου! Μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν! Φροντιστήρια! Μια τεράστια δραστηριότητα, εργασιακή, κοινωνική και οικονομική που περνά απαρατήρητη! Λες και δεν υπάρχει! Και ας είναι σαν τα αιωνόβια δέντρα… Δεκάδες χρόνια τώρα Φροντιστήρια! Και η ζωή συνεχίζεται, μαζί με την πολιτική και τους πολιτικούς! Τους δασκάλους και τελευταία με τους ψυχολόγους της νεανικής παραβατικότητας! Και τους γονείς που αγόγγυστα υποφέρουν και το ανέχονται!!
Αγαπητοί μας φίλοι, γίνονται εκλογές, έρχονται και φεύγουν αρχηγοί, και αυτό το υπαρκτό φαινόμενο που ισοδυναμεί σε χρόνο και σε χρήμα περισσότερο από όσα διατίθενται για την δημόσια εκπαίδευση αποκρύπτεται! Ακούσατε εσείς κάτι γι’ αυτήν την γάγγραινα της ζωής των γονιών και του μέλλοντος των μαθητών! Ακούσατε εσείς κάποιον υποψήφιο αρχηγό και κάθε πολιτικό, να μιλά γι’ αυτήν την κατάντια της χώρας μας, της μοναδικής στην Ευρώπη?
Το μπούλινγκ και η τιμωρία υπάρχουν! Όχι ένας δάσκαλος για κάθε είκοσι παιδιά!
Το μπούλινγκ και η τιμωρία υπάρχουν! Όχι δημιουργική εκπαίδευση αλλά παπαγαλία!
Το μπούλινγκ και η τιμωρία υπάρχουν! Όχι εννιά ώρες στο σχολείο και μετά ελεύθεροι γονείς και μαθητές!
Το μπούλινγκ και η τιμωρία υπάρχουν! Όχι σχολεία με αίθουσες εργαστηρίων πολιτισμού και αθλητισμού, αλλά με κοντέϊνερ!
Και όλα αυτά γιατί κανείς δεν τολμά να κοιτάξει στην Ευρώπη και να μεταφέρει την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση από την παραοικονομία στην κανονική οικονομία, τα σχολεία από το κράτος στις κοινωνίες των Δήμων και τους δασκάλους των φροντιστηρίων στις αίθουσες των δημόσιων σχολείων.
Όμιλος για την Δημοκρατία και την Αυτοδιοίκηση.
Ομάδα τεκμηρίωσης.
Που είναι το ΚΚΕ να υποστηρίξει τους άχρηστους εκπαιδευτικούς.
Δεν θέλω να ισοπεδωσω τους πάντες και τα πάντα. Υπάρχουν και φιλότιμοι εκπαιδευτικοί.
Όμως οι περισσότεροι έγιναν δάσκαλοι γιατι κάτι έπρεπε να κάνουν και όχι γιατί το πίστευαν σαν λειτούργημα.
Άχρηστοι με την πρόταση στο στόμα συνεχώς …’ δεν πειράζει ,θα τα μάθετε στο φροντηστηριο’.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.
KAI MILAEI O ΠΙΟ ΑΧΡΙΣΤΟΣ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΕΝΙΧΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!
Σε ποιον τα λες αυτά ρε ούζο?
Ποιος ψήφισε ποιον και ποιος είναι ο άχρηστος ρε αγκράμαται
Ο μόνος κλάδος που κάνει τις εκλογές τους εργάσιμη ημέρα.
Όλα για το κ@λ@βάρεμα.
Ρίχνουν μια ψήφο για διαδικασία 10 λεπτών και τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.
Γλαύκας εις Αθήνας!!!!
Άλλο ένα αγκάθι που συντηρούν οι Αρριστεροι.Μην κάνοντας την δουλειά τους στα σχολεία ,αναγκάζουν τους γονείς Βα τρέχουν στα φροντηστηρια.Στα σχολεία απλά μαθαίνουν για καταλήψεις ,απεργίες,αποχές,συνελεύσεις, εκλογές.Τους συμφέρει άλλωστε να μένουν αγράμματα τα παιδιά για να έχουν οπαδούς τα κόμματα τους.
Εσείς που προλογησατε στην μάζωξη αυτήν για τους Παλαιστίνιους, ανάψατε ένα κεράκι!!! για τα 380 αθώα θύματα της 7-10-2023 της ανανδρης και ύπουλης επίθεσης?
Αυτά ήταν παιδάκια νεαροί, που καλλιστα θα μπορούσαν να ήταν και τα δικά σας παιδιά ανάμεσα τους.
Η να είναι τα δικά σας παιδιά θύματα από τους ξακουστούς πλέον μοναχικούς λύκους ακόμα και εδώ στην Κω.
Αυτά τα αισχρά κουκουεδίστικα νοήματα μεταλαμπαδεύετε και στους μαθητές σας και γιαυτό γίνεται το εγκληματικό ΜΠΑΧΑΛΟ στα σχολεία από τους ανήλικους σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ μας?
Μετά μου παραπονούνται οι γονείς γιατί υπάρχουν φροντιστηρια. Γιατί απλά όλα είναι πολιτικοποιημένα στα σχολεία και μπαχαλοκώσταινα, λόγω άχρηστου εκπαιδευτικού και πολιτικού προσωπικού.
Ακόμα και παιδιά του δημοτικού έχουν δασκάλους στο σπίτι … ποιο το νόημα της δήθεν δωρεάν παιδείας. Κλείστε τα να τα δίνουμε σε ιδιωτικά βρε ανίκανη κυβέρνηση αφού αυτό θέλετε . Να τους μένει και λίγος χρόνος που τα έχουμε κάνει ρομπότ. Αφού στα σχολεία πάνε και φεύγουν άπραγα και στα φροντιστήρια τα τσουβαλιάζουν το ένα πάνω στο άλλο .
Επιτέλους κάποιοι μιλούν για την τραγική κατάσταση που ζούμε καθημερινά μαθητές και γονείς. Ένας φαύλος κύκλος με πολλά κέρδη που δεν συμφέρει κανέναν να πάει εναντίον. Και δώστου οι γονείς να πληρώνουμε πολλά χρήματα και τα παιδιά μας να μην έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Πραγματικά κλείστε τα σχολεία χθες και φτιάξτε τα όλα από το μηδέν.
Οι γονείς έχουμε καταντήσει ταξιτζήδες των φροντιστηρίων . Δεν μπορώ να καταλάβω πια τι προσφέρει το ελληνικό σχολείο. Ας μπει πια ένα τέλος σε όλο αυτό.
Το σχολείο έπρεπε να προσφέρει ένα χέρι ξύλο και παραδειγματικές τιμωρίες στα κακομαθημένα σας, έτσι όπως τα έχετε καταντήσει.
Επιτέλους. Μιλήστε και πείτε όσοι μπορείτε τι συμβαίνει με την δήθεν δωρεάν παιδεία. Εμείς που έχουμε παιδιά στα σχολεία είναι δύσκολο να πούμε τι τραβάμε. Έχουμε εξαντληθεί οικονομικά και ψυχικά και εμείς και τα παιδιά μας.
Λόμπι ολόκληρο με θύματα παιδιά και γονείς. Γ…. τα υπουργεία σας κλέφτες βολευτές.
Τα σέβη μου απέναντι στους ανθρώπους που έγραψαν για αυτή τη μάστιγα που ταλαιπωρεί καθημερινά τα παιδιά μας κι εμάς τους γονείς με την ευχή να δοθεί ένα τέλος στο απάνθρωπο μαρτύριο μας .
Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς,αφού αν δεν πάνε φροντιστήριο δεν περνούν στις πανελλήνιες,
Μόνο στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένα τα παιδιά να τρέχουν στα φροντιστήρια. Στα ευρωπαϊκά κράτη, ό,τι πρέπει να μάθει το παιδί, θα το μάθει στο σχολείο.
Μήπως να σταματήσει η μονιμότητα των εκπαιδευτικών;Τι νόημα έχει;Να φορτωνόμαστε άχρηστους κομματάρχες;Μηπως να πάνε τα σχολεία στους δήμους;Με την σναλογη επιδότηση από το κράτος.Να προσλαμβάνουν αυτοί και να απολύουν τους άχρηστους.Να μην παραπονιούνται και οι δάσκαλοι ότι τους στέλνουν μακριά και μας κάνουν τη χάρη και έρχονται.Να ξέρουν από την αρχή που θα δουλέψουν και τι θα περνούν.Καθαρες δουλειές.Με αξιολογιση και με πριμ για τους καλούς.Οχι τα ίδια λεφτά στον εκπαιδευτικό που πασχίζει για τη μόρφωση των παιδιών με τον άλλο τον κομματάρχη που απλά μετράει την ώρα να σχολάσει να ασχοληθεί με οτιδήποτε άλλο.Μηπως είναι ώρα να μπει σε πρόγραμμα κομμάτων η κατάργηση της μονιμότητας;
700€ τον μήνα το λιγότερο για 4 μαθηματα για ΄Γ Λυκείου… και όλα μαύρα έτσι..
Εδώ συζητάμε για στροφή 180 μοιρών. Έχουμε μπερδέψει την γνώση με την εισαγωγή στα πανεπιστήμια. Δεν κάνουν φροντιστήρια τα παιδιά που δεν θα σπουδάσουν. Υπάρχουν σχολές που έχουν ζήτηση και σχολές που δεν έχουν. Στις δεύτερες θα έπρεπε να μπαίνει όποιος θέλει ΑΛΛΑ αν δεν περνούσε τα μαθήματα απλά θα κοβόταν. Για τις σχολές που έχουν απαιτήσεις (ιατρική, πολυτεχνείο, νομική) εκεί θα έδιναν εξετάσεις στην σχολή ΑΛΛΑ και πάλι αν δεν περνούσαν τα μαθήματα θα έφευγαν. Έτσι μετά τον πρώτο χρόνο θα έμενε ένα 30% για να συνεχίσει. Εδώ τα κάνουμε όλα ανάποδα. Υπερβολική πίεση για να περάσουν και ας τελειώσουν και σε 10 χρόνια.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σπατάλη χρόνου και χρήματος για τα παιδιά και τους γονείς από τα φροντιστήρια.
Δυστυχώς τα φροντιστήρια είναι απαραίτητα.
Ο ογκος της ύλης είναι πολύ μεγαλύτερος απ όσο θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μην την αφομοιώνουν τα παιδιά και στην καλύτερη περίπτωση να γίνονται άριστοι παπαγάλοι.
Υπάρχουν οι πανελλαδικές οι οποίες δημιουργούν στρεβλώσεις, καθώς ένας άριστος μαθητής μπορεί να μείνει εκτός εισαγωγής σε μια σχολή που επιθυμεί γιατί κάποιος άλλος έγραψε λίγο καλύτερα ( δηλαδή έγραψε μια παράγραφο ακριβώς όπως την γράφει το βιβλίο που διάβασε..)
Οι δάσκαλοι είναι οι τελευταίοι που φταίνε.
Επίσης το ελληνικό σχολείο δεν δίνει πιστοποίηση για ξένη γλώσσα (;;)
Αιμορραγούν οι γονείς,δυστυχούν απ’ τις στερήσεις και στο τέλος οι απόφοιτοι φεύγουν εξωτερικό.
Η πιο διεφθαρμένη χώρα στον Δυτικό Κόσμο.
Ακόμα και παιδιά δημοτικού πάνε φροντιστήριο. Είναι η νέα μόδα όταν οι γονείς δε θέλουν να αφήσουν το ίνστα και τον καφέ, αλλά θέλουν να λένε πως έκαναν το καθήκον τους ως γονείς για την υποστήριξη του παιδιού τους.
εγώ πάλι λέω αφού το δημόσιο σχολείο έχει γίνει ένα αδιάφορο ίδρυμα ταλαιπωρίας ας κλείσει να πηγαίνουμε (κακώς) μόνο στο φροντιστήριο το βράδυ κ να παίρνουνε απολυτήριο από εκεί , τζάμπα η 7ωρη τρεχαλα , ας κοιμούνται λίγο παραπάνω.
Σωστά. Αλλωστε ιδιωτικοποιηθηκαν και τα τρένα και απο τοτε ταξιδευουμε με ασφαλεια.
Το κακό είναι ότι τρέχουν σε γραμμές του δημοσίου.Με δημόσιους υπαλλήλους χαβαλέδες συνδικαλιστές που στείλανε το κόσμο στο θάνατο.Εχεις καταλάβει τι έγινε που κάνεις και σχόλια;Δεν χάλασε το τραινο.Ο δημόσιος υπάλληλος το έστειλε να τρακάρει σε δημόσιες γραμμές χωρίς ασφάλεια.
Οι αρχαίοι Έλληνες διδάσκονταν 4-5 μαθήματα και έφτιαξαν Πα ρθενώνες και πέντε από τα εφτά θαύματα του αρχαίου κόσμου.Σήμερα διδάσκονται πάνω από δέκα και δεν μαθαίνουν τίποτα.
Και τι σχέση έχουν οι νεοβάρβαροι κάτοικοι αυτού του χώρου με τους αρχαίους έλληνες; Για βαλκανοαραβογυφτοτουρκική ράτσα καλά τα πάνε.
Όταν λυθεί το θέμα της υγείας θα λυθεί ακι το θέμα της παιδείας στην Ελλάδα
Μαυρα λεφτα στα φροντιστηρια!!!Ελεγχος σε ολους που κρυβουν απο την εφορια τα μαυρα.Οι γονεις εξαθλιωνονται!!!
Ανάμεσα στα σωστά διάβασα και υπερβολές. Άλλος φωνάζει γιατί για 4 μαθήματα πληρώνει 700 ευρώ. Φυσικά εννοεί ότι επέλεξε ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι. Άλλος λέει για αποστήθιση. Να του πω λοιπόν ότι κανένας «παπαγάλος» δεν μπορεί να γράψει στις πανελλήνιες. Αυτοί που μιλούν για αποστήθιση, είναι αυτοί που μετά λένε για «δύσκολα θέματα». Τα θέματα είναι δύσκολα συνήθως γιατί ζητούν κρίση. Αν θέλετε το παιδί σας να μην χρειάζεται φροντιστήρια, να ασχοληθείτε μαζί του και να διαβάζει από το δημοτικό. Να μην λέτε » τώρα που είσαι Γ’ λυκείου θα τα δώσεις όλα» . Τι να δώσει το παλληκάρι; Αφού είναι άσχετο. Όσο για το ότι δεν υπάρχουν άλλου φροντιστήρια, τα μεγαλύτερα φροντιστήρια βρίσκονται στην Ιαπωνία. Επίσης οι χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας έχουν φροντιστήρια. Και έχουν τρομερό ανταγωνισμό για την πρόσβαση στην τριτοβαθμια εκπαίδευση.
εν πάνα βάλεις τη πιτζαμα σου να πας να κουλουκιασεις όταν ήσουν υπουργός έκανες. τίποτα εκεί στη Βουλή και βγεικες τώρα και γράφει ς για να είσαι στην επικαιρότητα
Είναι απορίας άξιο πως οι σημερινοί 60-65 ρηδες που τα φροντιστήρια τότε ήταν πολυτέλεια πώς κατάφεραν αρκετοί απο αυτούς να πετύχουν σε ιατρικές και πολυτεχνικες σχολες , και φέρω παράδειγμα αυτες τις δύο γιατί και τότε απαιτουσε διάβασμα, κυρίως μετά την εισαγωγή. Νομίζω ότι έχουμε μπερδέψει αυτό που θέλουμε να κάνουμε με αυτό που μπορούμε και έχουμε την φυσική κλίση να κάνουμε, γι αυτό και μετά την εισαγωγή σε μία απαιτητική σχολή οι μισοί τα παρατάνε , το θέμα δεν έιναι να μπείς, το θέμα είναι να βγείς και να έχεις κατακτήσει την γνώση που σου πρόσφερε η σχολή. Δεν είναι λίγα τα φαινόμενα σήμερα απόφοιτων πανεπιστημίων που πέρασαν τα μαθήματα με σκέτη παπαγαλία…μετά από αυτό τι γνώση να έχει μείνει ; πως να χρησιμοποιηθεί; ( αδύνατον) και κυρίως πώς να διοχετευετει , όταν δεν έχει κατακτηθεί;
Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Είμαι 63 ετών και τα φροντιστήρια τα ξεκινούσαμε από το καλοκαίρι της β λυκείου και μετά όλη τη Γ Λυκείου. Απλώς δεν ήταν τόσο ακριβά τότε και δεν κάναμε ιδιαίτερα στο βαθμό που κάνουν τώρα. Επίσης δεν αμφισβητήσαμε ποτέ το σχολείο και τις γνώσεις που παίρναμε από εκεί. Απλώς το σύστημα των Πανελλήνιων είχε τέτοιες απαιτήσεις που δεν σε κάλυπτε το σχολείο. Για παράδειγμα για Νομικές και Φιλολογίες δεν έδινες τίποτα γνωστό, όλα άγνωστα. Σήμερα που η ύλη είναι συγκεκριμένη και μόνο από τα σχολικά βιβλία, τα φροντιστήρια έχουν θεριέψει. Ψάξτε τις αιτίες όχι στους εκπαιδευτικούς αλλά εκεί που υπάρχουν πραγματικά.
Μα η αιτία καλέ μου άνθρωπε δεν είναι οι εκπαιδευτικοί, το θέμα είναι πίο βαθύ και χρειάζεται μεγάλη ανάλυση που δεν χωράει εδω μέσα. Έχουμε μάθει στα παιδιά μας να στοχέυουν κάπου χωρίς όμως να θέτουν τους σωστούς στόχους. Αν για παράδειγμα εγώ ζορίσω το παιδί μου να περάσει στο τάδε πανεπιστήμιο ενω το παιδί μου δεν έχει την συγκεκριμένη κλιση τι κάνω σαν γονέας; το πλακώνω στα φροντιστήρια μέχρι τελικής πτώσεως , αντί να αποδεχτώ το γεγονός οτι το παιδί μου θα ακολουθήσει το δικό του όνειρο. ή ακόμα χειρότερα δεν αναγνωρίζουμε πλέον τα παιδιά μας , δηλαδή πολλοί απο εμάς είτε δεν αντιλαμβανόμαστε , είτε δεν θέλουμε να καταλάβουμε ότι δεν είναι όλοι οι άνθρωποι πλασμένοι για τα ίδια πράγματα , και δεν το λέω κακοπροαίρετα..δυστυχώς κάποιοι γονείς φορτώνουν τα παιδιά τους με τα δικά τους όνειρα και τα δικά τους απωθημένα
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που κάποιοι ασχολήθηκαν με ένα τόσο σοβαρό θέμα που απασχολεί όλους τους γονείς και μάλιστα δημοσιεύεται και σε εφημερίδα χωρίς φόβο. Προφανώς αυτοί που υπογράφουν την επιστολή δεν έχουν παιδιά σε φροντιστήρια και σχολεία για να φοβούνται για τα επακόλουθα αυτής της ενέργειας , στοχοποίηση των παιδιών τους κλπ … πάντως η κατάσταση είναι τραγική . Στην εκπαίδευση η κατάσταση έχει δυσκολέψει τόσο πολύ που ένας γονέας που τελείωσε το γυμνάσιο ή το λύκειο προ 15ετίας πρέπει να διαβάσει ξανά από την αρχή για να βοηθήσει το παιδί του.
Κάθε μεγάλη και ριζική αλλαγή χρόνιων καταστασεων γίνεται με εξομάλυνση αγαπητοί μου.
Το θέμα ‘φροντιστήρια‘ δεν είναι ξεκομμένο απο την γενικότερη κατάσταση του τόπου.
Μια λύση αφού προσμετρήσουμε τα υπερ και τα κατά σε σχέση με την διαχρονική έννοια της παιδείας,
θα μπορούσε να ήταν η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τα σχολεία, αφού όπως λεν δεν προλαβαίνουν να τα εξηγήσουν όλα
στην τάξη. Να έχει πλήρη γνώση και να ελέγχεται το φροντιστήριο απο το υπ. παιδείας.
Και ετσι η μετάβαση στην ιδιωτική εκπαίδευση-που είναι και το ζητούμενο…- θα γίνει με τρόπο
που δεν επισείει επανάσταση.
Η κόρη μου είναι μαθήτρια 3ης Γυμνασίου . Για να πάρετε λοιπόν μία ιδέα για το τι συμβαίνει όσοι δεν γνωρίζεται την τραγική κατάσταση που βιώνομαι : Αγγλικά σε φροντηστήριο με 18 παιδιά στην τάξη 160 ευρώ τον μήνα , γερμανικά 90 ευρώ τον μήνα , Φυσική – Χημεία 120 ευρώ τον μήνα, Μαθηματικά 160 ευρώ τον μήνα … κάντε την σούμα τώρα και σκεφτείτε τι μας περιμένει στο λύκειο . Και τονίζω πως χωρίς φροντιστήρια τα παιδιά δεν κάνουν τίποτα . Το σχολείο δεν τους προσφέρει τπτ παραμόνο πάρτε ασκήσεις χωρίς να μπαίνουν στον κόπο οι καθηγητές να τους εξηγήσουν σωστά .
Πρέπει να δοθεί ένα τέλος σε όλη αυτή την κατάσταση που κακοποιεί τόσο τα παιδιά μας και εξαθλιώνει οικονομικά εμάς τους γονείς . Δεν τους μένει χρόνος ούτε για ύπνο .
Οι γνωστοί – άγνωστοι που αν τους βάλεις να γράψουν μια έκθεση ιδεών χωρίς Τ9 θα κλάψουν και τα τσιμέντα, είναι αυτοί που λιθοβολούν τους εκπαιδευτικούς.
Ο εκπαιδευτικός είναι το τελευταίο γρανάζι της αλυσίδας. Ευθύνες να κοιτάξετε να βρείτε αλλού.. Βέβαια αν καταφέρετε και φτάσετε στην αρχή της αλυσίδας υπάρχει κίνδυνος να αντικρίσετε τον εαυτό σας και αυτό είναι άβολο..
Για αυτό το αποφεύγετε. Ασχοληθείτε με τα παιδιά σας, με τον εαυτό σας, με την χώρα σας, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.
Ότι έκανες μέ την αγάπη σου προς τους τραπερς, τα ίδια κάνεις και με τους δασκάλους.
Ρε βλακεντιε, που ζεις?
Γιατί στα φροντιστήρια τα παιδιά, αν όχι όλα, μαθαίνουν?
Γιατί οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί είναι σαν εσένα ΑΧΡΗΣΤΟΙ.
Γνωρίζοντας ότι οι εκπαιδευτικοί είναι ένας ακόμα κρίκος της όλης αλυσίδας, μάθε ότι είναι ο ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΣ.
Και αν δούλευαν εύσυνείδητα τα πράγματα θα είχαν ΦΩΣ. Πολύ περισσότερο ΦΩΣ.
Ηλίθιε μουσικέ
Βλέπω δεν έλαβες καθόλου σοβαρά την προτροπή μου να κάνεις ψυχοθεραπεία.
Για το ζήτημα που έχεις όσον αφορά την κατανόηση άστο δεν πειράζει δεν τρέχει και κάτι.
Αλλά για το υπόλοιπο είναι κρίμα πρώτα από όλα για σένα και τους οικείους σου να είσαι τόσο τοξικός.
…συνεχίζεις να λες αρλουμπες.
Πρόσεχε, χειροτερεύεις.
Όσο αφορά την τοξικότητα μου και ότι αφορά τους οικείους μου, γίνεσαι ανεπίτρεπτος δια πολλοστή φορά.
Να και η «προβολή»..
«Ανεπίτρεπτος» εγώ, ενώ με έχεις βρίσει και χαρακτηρίσει επανειλημμένα επειδή απλώς έχω άλλη γνώμη από την δική σου.
Άντε καλά ήταν.
Καλή συνέχεια.
ολη η οπτικη σας ειναι λαθος. μαστιγα αγαπητοι δεν ειναι τα φροντιστήρια. μαστιγα ειναι ο λειτουργικός αναλφαβιτισμος. αναρωτηθηκατε γιατι τα παιδια αποφοιτουν απο το δημοτικο και εχουν ελλειμματα σε βασικες δεξιοτητες εγγραματοσυνης;; για παρτε το λιγακι αλλιως…
δεν το θγιγουν οι κομματικοί γιατι πολυ απλα ο λογος υπαρξης των φροντιστηριων ειναι η ανικανοτητα ολοκλήρου του εκπαιδευτικού συστηματος. κ εκπαιδευτικός συστημα δεν ειναι μονο το ανθρώπινο δυναμικο, ειναι το αναλυτικο προγραμμα, οι ποροι, ο τροπος λειτουργιας των αχολικων μοναδων, οι κανονισμοι, το θεσμικο πλαισιο διορισμων και προσληψεων.. τα παντα
Έτσι όπως καταντήσατε την κοινωνία ρωμιογονείς, δεν έχει και νόημα να τα στείλετε σχολείο αφού αν φωνάξει λίγο ο δάσκαλος θα τον κλείσετε φυλακή. Η νοοτροπία σας είναι τόσο κακή που από τη μία διαμαρτύρεστε ότι οι δάσκαλοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, από την άλλη αν πραγματικά προσπαθήσουν να στώσουν το κακομαθημένο σας, θα τους φάει η μαρμάγκα από τις καταγγελίες που θα τους κάνετε. Στείλτε τα φροντιστήριο όπου εκεί πληρώνετε για να ακούτε αυτά που θέλετε να ακούσετε. Έτσι κι αλλιώς στατιστικά τα παιδιά σας αμόρφωτα και απαίδευτα θα παραμείνουν και θα μεταλαμπαδεύσουν τις «αξίες» της ρωμιοσύνης (ραθυμία, τσαπατσουλιά, ωχαδελφισμός, μισαλλοδοξία, οκνηρία, απατεωνιά, κακογουστιά, υποκρισία, ασυδοσία, βρωμιά).
ΡΕ ΤΑ ΜΠΑΡΜΠΆΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΛΗΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ
Οκτώβριος μήνας και δεν έχουν προσληφθεί βασικές ειδικότητες στα λύκεια.Εχετε δει τον όγκο της ύλης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθηματα;Τα παιδιά καλύπτουν μέρος της ύλης από τη β λυκειου για να μπορέσουν να κάνουν πολλές επαναλήψεις και αυτό γίνεται στο φροντιστήριο και όχι στο σχολείο!Και όχι γιατί δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι καθηγητές του σχολείου αλλά γιατί δεν προλαβαίνουν όταν τοποθετούνται μέσα Οκτώβρη στα σχολεία.. Όσο για το κόστος εξαρτάται τι επιλογές κάνει ο καθένας!Σε ένα ομαδικό γκρουπ οι τιμές είναι πολύ καλές σε σχέση με το ιδιαίτερο.. η ρίζα του κακού δεν βρίσκεται στο φροντιστήριο αλλά στην πολιτική των κυβερνήσεων που έχουν απαξιώσει το δημόσιο σχολείο!Ας κάνουν ολιγόμελη τμήματα στα σχολεία και ας ξεκινούν τα μαθήματα κανονικά στην αρχή της χρονιάς.. για αυτά όμως χρειάζονται προσλήψεις και χρήμα που το διαθέτουν αλλού.. να μην κατηγορούμε τα φροντιστήρια γιατί χωρίς αυτά δε θα έμπαιναν τα παιδιά στα πανεπιστήμια!
θέλω να καταγγείλω ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών για τα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνουν σε ….. και …..αντίστοιχα. Μπορώ να κάνω ανώνυμη καταγγελία και πού? Πλέον ο τρόπος που γίνονται τα ιδιαίτερα είναι απαράδεκτος! Εργάζονται ως καθηγητές μόνο και μόνο για να κάνουν ιδιαίτερα! Πείτε μου σας παρακαλώ πού μπορώ να κάνω την καταγγελία, ανώνυμα αρχικά και βλέπουμε μετά!