ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ Με κατάνυξη & μεγαλοπρέπεια η εορτή της Αναλήψεως στο Ζηπάρι | κ. Ναθαναήλ για τον διαχωρισμό των πιστών ως προς τα μέτρα «Μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε…»

21
3116

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Γιάννης Κιάρης Χαρίκλεια Χριστοφή

Με μεγάλο αριθμό προσκυνητών και με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων πραγματοποιήθηκε απόψε ο εσπερινός της εορτής της Αναλήψεως του Κυρίου στο Ζηπάρι, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ.

Αρχικά έγινε σύμφωνα με το τελετουργικό της εκκλησίας μας στον πρόναο για την απόδοση του Πάσχα η παράδοση της εικόνας της Αναστάσεως όπου ο Σεβασμιώτατος και οι Ιερείς που τον πλαισίωναν: ο εφημέριος του ΙΝ της Αναλήψεως π. Ιωάννης Κουτάντος και οι Ιερείς: π. Ιωάννης Σταυρόπουλος και π. Κωνσταντίνος Κεχριμπάρης, έψαλλαν για τελευταία φορά το Χριστός Ανέστη για να ξεκινήσει ο εσπερινός της Αναλήψεως.

Τους ύμνους απέδωσαν πάρα πολύ όμορφα και κατανυκτικά οι πρωτοψάλτες: Τρύφων Καβαθάς και Ιωάννης Πεταλάς.

Παρόντες ήταν μεταξύ άλλων: ο Έπαρχος Κω – Νισύρου Ιωάννης Καμπανής, ο Πρόεδρος Ασφενδιού Μιχάλης Γιωργαλλής, ο Τοπικός σύμβουλος Σεβαστιανός Παρβέρης κ.α.

Αναφερόμενος στην μεγάλη δεσποτική  εορτή της Αναλήψεως ο Σεβασμιώτατος μίλησε για την άφατη αγάπη του Θεού με το σχέδιο της Θείας οικονομίας.

Ο Κύριος Αναλήφθηκε, όταν με τη διδασκαλία του, με τα θαύματα του, με το σταυρικό θάνατο και την Ανάστασή του, τέλειωσε το έργο του επί της γης για τη σωτηρία του κόσμου. Αναλήφθηκε με δόξα, έδωσε την υπόσχεση πως θα στείλει το Άγιο Πνεύμα και βεβαίωσε πως πάντα είναι μαζί μας, όταν τον πιστεύουμε και τον αγαπάμε.

Ο Ιησούς Χριστός, ο Υιός του Θεού έγινε άνθρωπος, χωρίς να πάψει να είναι Θεός, πήρε πάνω του την ανθρώπινη φύση κι έγινε Θεός και άνθρωπος, Θεάνθρωπος, και ως Θεάνθρωπος αναλήφθηκε στους ουρανούς. Η ανάληψη δηλαδή είναι το ανέβασμα του ανθρώπου στους ουρανούς.

Εκεί τώρα ο Θεάνθρωπος Σωτήρας και Λυτρωτής του κόσμου κάθεται στα δεξιά του Θεού Πατέρα και «εντυγχάνει υπέρ ημών», δηλαδή είναι κοντά και μαζί με όλους, που τον πιστεύουν και τον αγαπούν. Και ευλογεί όλους εμάς, όπως τον είδαν οι Απόστολοι να τους ευλογεί και να αναλαμβάνεται στους ουρανούς.

Χαρακτηριστικό ήταν επίσης το μήνυμα του Σεβασμιωτάτου με αφορμή την διαφωνία κάποιων πιστών σε ότι αφορά την τήρηση των μέτρων με μια διήγηση από το συναξάρι του αμελή μοναχού σε ότι αφορά τα θρησκευτικά του καθήκοντα ο οποίος όμως λίγο πριν πεθάνει ένιωθε πολύ χαρούμενος και όταν τον ρώτησε ο ηγούμενος της μονής τον λόγο αυτός απάντησε ότι σε όλη του τη ζωή φρόντισε να τηρήσει πιστά την ευαγγελική εντολή «μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε…»

Δείτε περισσότερες φωτό:

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

Σήμερα ο Κύριος όχι μόνο στάθηκε, όπως μετά την ανάσταση, στο μέσο των μαθητών του, αλλά και αποχωρίσθηκε από αυτούς και, ενώ τον έβλεπαν, αναλήφθηκε στον ουρανό και εισήλθε στ’ αληθινά άγια των αγίων «και εκάθησε στα δεξιά του Πατρός πάνω από κάθε αρχή και εξουσία και από κάθε όνομα και αξίωμα, που γνωρίζεται και ονομάζεται είτε στον παρόντα είτε στον μέλλοντα αιώνα».(Εφ. 1:20)

Γιατί λοιπόν στάθηκε στο μέσο τους κι’ έπειτα τους συνόδευσε; «Τους εξήγαγε, λέγει, έξω έως τη Βηθανία», αλλά «και αφού σήκωσε τα χέρια του, τους ευλόγησε». (Λουκά 24:50). Το έκαμε για να επιδείξει τον εαυτό του ολόκληρο σώο και αβλαβή, για να παρουσιάσει τα πόδια υγιή και βαδίζοντα σταθερά, αυτά που υπέστησαν τα τρυπήματα των καρφιών, τα ομοίως επί του σταυρού καρφωμένα χέρια, την ίδια τη λογχισμένη πλευρά, αν έφεραν πάνω τους, τους τύπους των πληγών, προς διαπίστωση του σωτηριώδους πάθους.

Εγώ δε νομίζω ότι δια του «στάθηκε στο μέσο των μαθητών» δεικνύεται και το ότι αυτοί στηρίχθηκαν στη πίστη προς αυτόν, με αυτή τη φανέρωση και ευλογία του. Γιατί δεν στάθηκε μόνο στο μέσο όλων αυτών, αλλά και στο μέσο της καρδιάς του καθενός, γιατί από εκείνη την ώρα οι απόστολοι του Κυρίου έγιναν σταθεροί και αμετακίνητοι.

Στάθηκε λοιπόν στο μέσο τους και τους λέγει, «ειρήνη σε σας», τούτη τη γλυκιά και σημαντική και συνηθισμένη του προσφώνηση. Την διπλή ειρήνη, προς το Θεό που είναι γέννημα της ευσέβειας και αυτή που έχουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας. Και καθώς τους είδε φοβισμένους και ταραγμένους από την ανέλπιστη και παράδοξη θέα, γιατί νόμισαν ότι βλέπουν πνεύμα – φάντασμα, αυτός τους ανέφερε πάλι τους διαλογισμούς της καρδιάς των, και αφού έδειξε ότι είναι αυτός ο ίδιος, πρότεινε τη διαβεβαίωση δια της εξετάσεως και ψηλαφήσεως. Ζήτησε φαγώσιμο, όχι γιατί είχε ανάγκη τροφής, αλλά για επιβεβαίωση της αναστάσεώς του.

Έφαγε δε μέρος ψητού ψαριού και μέλι από κηρύθρα, που είναι και αυτά σύμβολα του μυστηρίου του. Δηλαδή ο Λόγος του Θεού ένωσε στον εαυτό του καθ’ υπόσταση τη φύση μας, που σαν ιχθύς κολυμπούσε στην υγρότητα του ηδονικού και εμπαθούς βίου, και την καθάρισε με το απρόσιτο πυρ της Θεότητός του. Με κηρύθρα δε μελισσιού μοιάζει η φύση μας γιατί κατέχει το λογικό θησαυρό τοποθετημένο στο σώμα σαν μέλι στη κηρύθρα. Τρώγει από αυτά ευχαρίστως γιατί καθιστά φαγητό του τη σωτηρία του καθενός από τους μετέχοντας της φύσεως. Δεν τρώει ολόκληρο, αλλά μέρος «από κηρύθρα μέλι» επειδή δεν πίστευσαν όλοι και δεν το παίρνει μόνος του, αλλά προσφέρεται από τους μαθητές, γιατί του φέρνουν μόνο τους πιστεύοντες σ’ αυτόν, χωρίζοντάς τους από τους απίστους.

Κατόπιν τους υπενθύμισε τους λόγους του πριν το πάθος, που όλοι πραγματοποιήθηκαν. Τους υποσχέθηκε να τους στείλει το άγιο Πνεύμα, τους είπε να καθίσουν στην Ιερουσαλήμ μέχρι να λάβουν δύναμη από ψηλά. Μετά τη συζήτηση ο Κύριος τους έβγαλε από το σπίτι και τους οδήγησε έως τη Βηθανία και αφού τους ευλόγησε, όπως αναφέραμε, αποχωρίσθηκε από αυτούς και ανυψώθηκε προς τον ουρανό, χρησιμοποιώντας νεφέλη σαν όχημα και ανήλθε ενδόξως στους ουρανούς, στα δεξιά της μεγαλοσύνης του Πατρός, καθιστώντας ομόθρονο το φύραμά μας.

Καθώς οι Απόστολοι δεν σταματούσαν να κοιτάζουν τον ουρανό, με τη φροντίδα των αγγέλων πληροφορούνται ότι έτσι θα έλθει πάλι από τον ουρανό και «θα τον ιδούν όλες οι φυλές της γης, να έρχεται πάνω στις νεφέλες του ουρανού». (Ματθ. 24: 30). Τότε οι μαθητές αφού προσκύνησαν από το Όρος των Ελαιών, από όπου αναλήφθηκε ο Κύριος, επέστρεψαν στην Ιερουσαλήμ χαρούμενοι, αινώντας και ευλογώντας το Θεό και αναμένοντες την επιδημία του θείου Πνεύματος.

Όπως λοιπόν εκείνος έζησε και απεβίωσε, αναστήθηκε και αναλήφθηκε, έτσι κι’ εμείς ζούμε και πεθαίνουμε και θα αναστηθούμε όλοι. Την ανάληψη όμως δεν θα πετύχουμε όλοι, αλλά μόνο εκείνοι για τους οποίους ζωή είναι ο Χριστός και ο θάνατος είναι κέρδος, όσοι προ του θανάτου σταύρωσαν την αμαρτία δια της μετανοίας, μόνο αυτοί θα αναληφθούν μετά την κοινή ανάσταση σε νεφέλες προς συνάντηση του Κυρίου στον αέρα. (Α’ Θεσ. 4:17).

Ας έρθουμε στο υπερώο μας, στο νου μας προσευχόμενοι, ας καθαρίσουμε τους εαυτούς μας για να πετύχουμε την επιδημία του Παρακλήτου και να προσκυνήσουμε Πατέρα και Υιό και άγιο Πνεύμα, τώρα και πάντοτε και στους αιώνες των αιώνων. Γένοιτο

 

21 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο διαχωρισμός «εσείς» κι «εμείς» είναι στην παγίδα του αντικειμένου καλημέρα αδέρφια

  2. Γιατί υποχρεώνεται τα ελληνόπουλα να πηγαίνουν στην εκκλησία ακόμα και στις μέρες μας μέσω των σχολείων. Κάποιες Έλληνες δεν θέλουν να στέλνουν τα παιδιά τους εκκλησία όπως και να έχει και ειδικά τώρα με την πανδημία και να τα υποχρεώνουν να φιλάνε τις εικόνες και να τους λένε ότι είναι ο οίκος του θεού και ότι δεν θα κολλήσουν

    • Μήπως δεν είσαι Έλληνας??? Πολύ παράξενο μου φαίνεται να μιλάς με τέτοιο μένος κατά της εκκλησίας .Εκτός αν είσαι άθεος .

  3. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΒΕΛΖΕΒΟΥΛΗ… ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΚΙ ΕΞΩ… Πέθανε ο νεαρός στυλίστας Νάσος Κάτρης – «Μία ημέρα πριν είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca»
    https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/7494156/pethane-o-nearos-stylistas-nasos-katris-mia-imera-prin-eiche-kanei-to-emvolio-tis-astrazeneca

    • Ηξέρες αν και τι μπορεί να είχε και πέθανε? Και γιατί να πέθανε από το εμβόλιο και όχι από τον καφέ που ήπιε. Άντε άραξε και αμφιβάλω ότι είσαι νοσοκόμος. ΧΑΝΟΣ είσαι που καταπίνει ότι του πούνε και ότι διαβάζει από fake κανάλια ενημέρωσης.

  4. Να κάνουμε τά παιδιά μας σταυροφόρους για τον Χριστό καί νά ξεκινήσει ό θρησκευτικός πόλεμος με τούς Ταλιμπάν καί τά παιδιά τού ισλάμ. Μόνο οι Κινέζοι θά ζήσουν πού είναι άθεοι.

  5. Σήμερα στην εκκλησία της Αναλήψεως υποχρέωσαν τα παιδιά του δημοτικού να φιλήσουν τις εικόνες χωρίς μάσκες και χωρίς μέτρα και τους έλεγαν ότι εδώ είναι ο οίκος του θεού και δεν κολλάει ο Κορωναίος και κάποια παιδιά αντέδρασαν. Καλό είναι να μην υποχρεώνουν τα παιδιά μας να πηγαίνουν στην εκκλησία μέσω των σχολείων.

    • Βρε αντίχριστε δεν ντρέπεσαι να λες να μην πηγαίνουν τα παιδιά στην εκκλησία; Πρώτα πρώτα εσένα θα μάθει να σέβεται αν πηγαίνει συχνά στην εκκλησία το παιδί σου που μόνο καλά πράγματα μπορεί να το διδάξει .Εσύ τόσα χρόνια ορθόδοξος δεν σου έμαθε κανείς πως μέσα στην εκκλησία λειτουργεί η θεία Χάρης κ πότε ανά τους αιώνες ούτε οι ιερείς κολλυσαν καμία ασθένεια μεταλαμβανωντας τόσους ασθενείς με φυματίωση με λεπτρά με χολέρα με Έιτζ κ τόσες άλλες ασθένειες ποτέ κανείς δεν πέθανε .Τώρα το πονηρό μυαλό σου θα πει ότι έχουν πεθάνει ιεράρχες με Κορωναίο ναι αλλα με τις έξω επαφές που είχαν κ όχι από την εκκλησία .Εξάλλου αν αποφασίσει ο θεός να πάρει κάποιον δίνει κάποια αφορμή ,γι’αυτό κ λένε αφορμή κ ο θάνατος ,όσο λοιπόν κ να μπείτε κ σε χρυσό κλουβί αν έρθει η ώρα του καθενός δεν μπορεί να κάνει τίποτα .Σαν άνθρωποι θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να προσέχουμε ,αλλά άλλος αποφασίζει ,πίστη χρειάζεται κ όχι πανικός .

  6. «Η μεγαλύτερη χαρά για έναν Επίσκοπο είναι όταν βλέπει τους πιστούς να αναπαύονται από τους Ιερείς του και να είναι μεταξύ τους ενωμένοι, να είναι αγαπημένοι, να είναι μία οικογένεια».

  7. «Η μεγαλύτερη χαρά για έναν Επίσκοπο είναι όταν βλέπει τους πιστούς να αναπαύονται από τους Ιερείς του και να είναι μεταξύ τους ενωμένοι, να είναι αγαπημένοι, να είναι μία οικογένεια».

  8. Δεν βλέπετε τα χάλια που φέρατε την εκκλησία έχετε και θράσος να μιλάς για τους πιστούς, εσείς διχασατε το εκκλησιασμα, αλίμονο όταν θα ερθει ο θείος κριτής, αντί να διδάξετε με αγάπη και να έχετε διάλογο, υβριζετε και εκδιωκετε τους ανθρώπους, και ο τελευταίος αξίζει να σωθεί, στάσου με υπομονή και μίλα σε αυτόν που κάνει λάθος, αλλά δεν επιτρέπει ο υπερήφανος χαρακτήρας σας να δεχθείτε και άλλη άποψη, υοθετησατε το αλάθητο του παπά, ο μόνος υπεύθυνος είναι η κεφαλή της Εκκλησίας στην Κω για όλα όσα γίνονται στις ενορίες, απειλή με αστυνομία που ακούστηκε ποτέ κάτι τέτοιο, αυτό είναι η πατρική αγάπη,

    • Σε έχει καβαλικέψει ο σατανάς και σε πάει καημένε και νομίζεις ότι έχεις πνεύμα ορθόδοξο τώρα εσύ

      • Πρόσεχε ποιος καβαλάει εσένα και άσε με εμένα, εγώ είπα ότι είμαι αμαρτωλός και θέλω βοήθεια, δεν έγραψα πουθενά για ορθόδοξο πνεύμα που λοιδωρεις, αλλά αυτό έχετε μάθει να ειρωνευεστε και να κατηγορείτε όταν δεν έχετε τι να απαντησετε

  9. "αλλά αυτό έχετε μάθει να ειρωνευεστε και να κατηγορείτε όταν δεν έχετε τι να απαντησετε" (μιλάει ο σατανάς)

    «είμαι αμαρτωλός και θέλω βοήθεια…» (μιλάς εσύ)

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ