Σήμερα ξεκινάει ένας νέος, ξεχωριστός κύκλος για εμένα.Βρέθηκα στα γραφεία του MEGA, όπου συμφώνησα να αναλάβω καθήκοντα ανταποκρίτριας του μεγάλου καναλιού για τα Δωδεκάνησα.
Είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή αυτή η νέα συνεργασία. Την αποδέχομαι με ευθύνη, σεβασμό και πολλή όρεξη για δουλειά.
Ευελπιστώ να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης, αλλά και των όσων έχω διδαχθεί από τον καθηγητή μου και γκουρού στο είδος, Σταμάτη Μαλέλη.
Με αγάπη για τη δημοσιογραφία, με σεβασμό στον τόπο μας και πάντα με το βλέμμα στα Δωδεκάνησα.@highlight












