Αποφοίτηση με συναυλία για την ΣΤ’ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κω σε συνεργασία με τη Φιλαρμονική Δήμου Κω

0
13

Μια πολύ διαφορετική δράση έφεραν εις πέρας οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κω για να γιορτάσουν την αποφοίτησή τους. Πρόκειται για μια μοναδική συναυλία με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής Ορχήστρας Δήμου Κω που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 14 Ιουνίου 2026, στην καταπράσινη αυλή του σχολείου. Ο αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής, Νίκος Γκαναβούρας, κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να συντονίσει τα παιδιά και να τα ενσωματώσει στην ομάδα του, δημιουργώντας, τελικά, ένα άκρως αρμονικό μουσικό σύνολο.
Υπό την καθοδήγηση της δραστήριας δασκάλας τους, Ελένης Ψαρρού, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κω, τραγούδησαν ένα ιδιαίτερο ρεπερτόριο για την ηλικία τους, καταφέρνοντας να κερδίσουν το κοινό! Την εκδήλωση χρηματοδότησε η Αστική Εταιρεία »Ιπποκράτης».
Την εμπειρία που αποκόμισαν και τα έντονα συναισθήματα που βίωσαν μέσα από αυτήν την ξεχωριστή εκδήλωση, μοιράζονται μέσα από την κάμερα του Kos Tv, οι βασικοί συντελεστές. Αρχής γενομένης από τη δασκάλα της ΣΤ΄τάξης, Ελένης Ψαρρού, η χαρά της οποίας είναι μεγάλη για το επίτευγμα των μαθητών της που συνεργάστηκαν άψογα κι ενώ αρχικά είχαν ορισμένες ενστάσεις για τα τραγούδια που είχαν επιλεγεί, τελικά, ανταπεξήλθαν και μάλιστα το ευχαριστήθηκαν.
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Γιάννης Διακομανώλης, Διευθυντής του 5ου Δημοτικού Σχολείου Κω, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την προσπάθεια που κατέβαλαν τα παιδιά. Ο ίδιος, έκανε ειδική αναφορά στο πρόγραμμα »Κώων Βίος» της Αστικής Εταιρείας »Ιπποκράτης», στο οποίο συμμετέχει το σχολείο υλοποιώντας δράσεις κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους ήδη από το 2017. Σε αυτό το πρόγραμμα εντάσσεται και η εν λόγω συναυλία.
Ο μαέστρος της Φιλαρμονικής Δήμου Κω, Νίκος Γκαναβούρας, δήλωσε χαρούμενος που η συναυλία των μαθητών πέτυχε το σκοπό της με προετοιμασίες λίγων ημερών ενώ δήλωσε παρών σε κάθε πρωτοβουλία που λαμβάνεται και στην οποία μπορεί να διαδραματίσει κάποιον ρόλο, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά.
Όμορφες αναμνήσεις αποκόμισε από τη συμμετοχή του στην εκδήλωση και το μέλος της Φιλαρμονικής Δήμου Κω, Βασίλης Δάτσιος.

Πηγη: https://www.kostv.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ