Στρατηγική επιμήκυνσης και εναλλακτικού τουρισμού για την Κω στην WTM του Λονδίνου – Ισχυρό «Brand Name» και άνοιγμα στην Ινδία

0
45
Η Κως συμμετέχει δυναμικά στη World Travel Market (WTM) του Λονδίνου, μια από τις δύο μεγαλύτερες παγκόσμιες εκθέσεις τουρισμού, με βασικό στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την απομάκρυνση από τον μαζικό τουρισμό. Ο Διευθυντής Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΩΑΝ, Νίκος Σοφός, μεταδίδοντας από την καρδιά της έκθεσης, αποκάλυψε τους στρατηγικούς στόχους του νησιού και τα πρώτα θετικά μηνύματα για τη σεζόν του 2026.
Ο κ. Σοφός τόνισε ότι τα μηνύματα από τη βρετανική αγορά, η οποία παραδοσιακά έχει την Κω στις πρώτες της προτιμήσεις, είναι ιδιαίτερα θετικά. «Οι τάσεις είναι αυξητικές για το 2026. Η Κως διατηρεί το μερίδιό της, όντας ένα δυνατό brand name,» δήλωσε ο κ. Σοφός. Σύμφωνα με τις επαφές του, η αεροπορική εταιρεία Jet2 επιβεβαίωσε ότι η σεζόν της θα διαρκέσει από την 1η Μαΐου έως την 1η Νοεμβρίου. Ο στρατηγικός στόχος της Διεύθυνσης είναι να «σπάσει» αυτό το φράγμα και να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, αξιοποιώντας κυρίως τον συνεδριακό τουρισμό και τις εναλλακτικές μορφές.
Η στρατηγική της Κω στρέφεται στην προσέλκυση επισκεπτών εκτός της υψηλής ζήτησης και εκτός των πακέτων all-inclusive, ώστε οι τουρίστες να «κυκλοφορήσουν χρήμα έξω από τα ξενοδοχεία». Οι βασικοί πυλώνες του εναλλακτικού τουρισμού που προωθούνται είναι η γαστρονομία, ο περιπατητικός και ο συνεδριακός τουρισμός, καθώς και εξειδικευμένα γκρουπ (incentive και seniors). Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η ΚΩΑΝ χρηματοδοτεί fam trips τουριστικών πρακτόρων για γκρουπ πέρα από τη high season και συνεργάζεται με bloggers και μέσα ενημέρωσης που προωθούν τις εναλλακτικές μορφές.
Πέραν των παραδοσιακών αγορών, η Κως στρέφει το βλέμμα της  και στην Ανατολή. «Υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από την Ινδία και έχουν ήδη γίνει επαγγελματικές επαφές με αεροπορικές εταιρείες και γραφεία. Θα επιχειρηθεί ένα άνοιγμα στην Ινδική αγορά, σε πρώτη φάση, μέσω Κωνσταντινούπολης,» ανέφερε ο κ. Σοφός, τονίζοντας τη σημασία της διείσδυσης σε νέες, αναπτυσσόμενες αγορές.
Σε ό,τι αφορά την παρουσία του νησιού στην έκθεση, ο κ. Σοφός εξήγησε τη σημασία της συμμετοχής με ανεξάρτητο περίπτερο: «Ήταν αίτημα των επιχειρηματιών του τουρισμού να συμμετέχουμε με αυτόνομο περίπτερο, ώστε να μπορούν με αξιοπρέπεια να συναντήσουν τους συνεργάτες τους και να κάνουν τις επαγγελματικές τους επαφές (B2B).
Τέλος, ο κ. Σοφός επεσήμανε το αυξανόμενο ενδιαφέρον από γραφεία που διοργανώνουν εκδρομές για ευπαθείς ομάδες και Seniors, οι οποίες επιδοτούνται από κράτη όπως η Αγγλία, η Ολλανδία και η Γερμανία. Ωστόσο, τόνισε την ανάγκη για προετοιμασία: «Αυτό θα πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας, γιατί έχουν απαιτήσεις για υγειονομική περίθαλψη. Δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε την ανάγκη αυτή έστω και με τον ιδιωτικό τομέα.»

Η Κως συμμετέχει δυναμικά στην έκθεση του Λονδίνου WTM με ανεξάρτητο περίπτερο

Με ιδιαίτερη δυναμική παρουσία συμμετέχει η Κως στην κορυφαία διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) London 2025, η οποία διεξάγεται από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL London. Το νησί του Ιπποκράτη διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά, εστιάζοντας στον Βιώσιμο Τουρισμό και την ανάδειξη του τοπικού επιχειρείν.
Η Διεύθυνση Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του ΚΩΑΝ  δίνει το «παρών» με ανεξάρτητο περίπτερο ανάμεσα στους 4.150 εκθέτες.
Στο περίπτερο του ΚΩΑΝ φιλοξενούνται περίπου είκοσι επιχειρηματίες από την Κω, οι οποίοι έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν εκεί, προγραμματισμένες συναντήσεις (B2B).
Την αποστολή του νησιού συντονίζει και συμμετέχει ο Διευθυντής Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης του ΚΩΑΝ, Νίκος Σοφός, ο οποίος βρίσκεται σε επαφές με σημαντικούς tour operators, δημοσιογράφους και παράγοντες του διεθνούς τουρισμού. Οι συζητήσεις επικεντρώνονται στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προώθηση των θεματικών μορφών τουρισμού (ιστορικός, αθλητικός, γαστρονομικός) και την εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας.
Η WTM London, με κεντρικό θέμα το «Επαναπροσδιορίζοντας το ταξίδι σε έναν κόσμο που αλλάζει», αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για την Κω να επικοινωνήσει το μήνυμά της για βιώσιμη ανάπτυξη και να προσελκύσει επενδύσεις που θα διασφαλίσουν το μέλλον του τουριστικού της προϊόντος.
Στην έκθεση World Travel Market  τη δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού παγκοσμίως συμμετέχουν πάνω από 50.000 επαγγελματίες του τουρισμού από 180 χώρες.

WTM Global Travel Report: Η ισχυρή ανάπτυξη του τουρισμού, οι τάσεις και οι προκλήσεις

World Travel Market London 2025: Δυναμική παρουσία της Ελλάδας στην γιορτή του παγκόσμιου τουρισμού - Εκεί και η Ναυτεμπορική

Πηγη: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ