Αναζητούμε Front Office Manager για να επιβλέπει τις λειτουργίες της υποδοχής και να διασφαλίζει μια άριστη εμπειρία φιλοξενίας για τους επισκέπτες μας. Ο ρόλος περιλαμβάνει τη διαχείριση της ομάδας της υποδοχής, τον συντονισμό με άλλα τμήματα και τη διατήρηση των υψηλών προτύπων του ξενοδοχείου.
Κύριες Αρμοδιότητες
- Ηγεσία και υποστήριξη της ομάδας υποδοχής, εξασφαλίζοντας επαγγελματική και αποδοτική εξυπηρέτηση.
- Διαχείριση καθημερινών λειτουργιών (check-in, check-out, κρατήσεις, κατανομή δωματίων).
- Εξυπηρέτηση αιτημάτων και παραπόνων πελατών καθώς και ειδικές ρυθμίσεις για VIPεπισκέπτες.
- Συνεργασία με τα τμήματα ορόφων, συντήρησης και λοιπά τμήματα.
- Παρακολούθηση συναλλαγών, αναφορών και συμμόρφωσης με τις πολιτικές του ξενοδοχείου.
Προϋποθέσεις
- Πτυχίο/Δίπλωμα στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή κλάδο (επιθυμητό).
- 3–5 χρόνια εμπειρίας σε ξενοδοχείο, εκ των οποίων 1–2 σε διευθυντική θέση σε χώρο πολυτελούς φιλοξενίας.
- Άριστη γνώση PMS(π.χ. Opera, Fidelio).
- Άριστη γνώση Αγγλικών και Γερμανικών (η γνώση τρίτης γλώσσας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν).
- Εξαιρετικές ικανότητες ηγεσίας, επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων.
Παροχές
- Διαμονή και διατροφή
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης.
- Υποστηρικτικό και επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον.
- Bonus αποδοτικότητας
Αν θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας του Astir Odysseus Kos Resort & Spa και να ηγηθείτε του τμήματος της υποδοχής, παρακαλούμε αποστείλετε το βιογραφικό σας στο [email protected]