ΘΕΜΑ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για τους πολίτες της Κω και Νισύρου: Υποβολή αιτήσεων για άδειες οδήγησης και κυκλοφορίας μέσω των ΚΕΠ, χωρίς επίσκεψη στο Επαρχείο Κω -Νισύρου.
Το Επαρχείο Κω-Νισύρου, σας ενημερώνει για την επέκταση των ψηφιακών υπηρεσιών των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών-Μεταφορών.
Τι αλλάζει για τους πολίτες;
Οι πολίτες της Κω και της Νισύρου έχουν πλέον τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν έξι νέες διαδικασίες που αφορούν άδειες οδήγησης και άδειες κυκλοφορίας απευθείας από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του νησιού. Η σημαντική αυτή εξέλιξη σημαίνει ότι δεν είναι πλέον απαραίτητη η επίσκεψη στα γραφεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου – Επαρχείου Κω -Νισύρου για τις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Ανανέωση Άδειας Οδήγησης
- Αντικατάσταση Άδειας Οδήγησης
- Αντίγραφο Άδειας Οδήγησης(λόγω φθοράς, απώλειας ή κλοπής)
- Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας(λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς)
- Ενεργοποίηση ψηφιακών υπηρεσιών για Άδειες Οδήγησης(χωρίς καταχωρημένο ΑΦΜ)
- Αντίγραφο Άδειας Κυκλοφορίας λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς
- Μεταβίβαση οχήματος Ιδιωτικής Χρήσης (ΙΧ)
Πώς λειτουργεί η νέα διαδικασία;
Η διαδικασία είναι απλή και ταχύτατη:
- Επίσκεψη σε ΚΕΠ:Ο πολίτης επισκέπτεται οποιοδήποτε ΚΕΠ της Κω.
- Υποβολή αίτησης:Ο υπάλληλος του ΚΕΠ αναλαμβάνει την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης. Τα απαραίτητα στοιχεία (φωτογραφία, υπογραφή, αντίγραφο ταυτότητας, πιστοποιητικά υγείας) αντλούνται αυτόματα μέσω της διαλειτουργικότητας των συστημάτων, μειώνοντας δραστικά τον χρόνο αναμονής και την γραφειοκρατία.
- Διεκπεραίωση:Η αίτηση διαβιβάζεται ψηφιακά στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών, εξαλείφοντας την ανάγκη για φυσική αποστολή εγγράφων.
- Παραλαβή:Όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί, ο πολίτης ενημερώνεται και μπορεί να παραλάβει το τελικό έγγραφο από το ίδιο ΚΕΠ.
Γιατί είναι σημαντική αυτή η εξέλιξη;
Η νέα αυτή δυνατότητα προσφέρει πολλαπλά οφέλη στους κατοίκους των νησιών μας:
- Εξοικονόμηση χρόνου και κόπου:Οι πολίτες δεν χρειάζεται πλέον να ταξιδεύουν μέχρι τα γραφεία του Επαρχείου.
- Άμεση εξυπηρέτηση:Οι αιτήσεις διεκπεραιώνονται ταχύτερα, καθώς η ψηφιακή διαβίβαση των εγγράφων επιταχύνει τη διαδικασία.
- Μείωση γραφειοκρατίας:Η αυτόματη άντληση των στοιχείων απαλλάσσει τους πολίτες από τη συγκέντρωση και προσκόμιση δικαιολογητικών.
Η Έπαρχος Κω δήλωσε: «Η απλοποίηση των διαδικασιών και η χρήση των νέων τεχνολογιών αποτελεί βασική προτεραιότητα τόσο της κυβέρνησης, όσο και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Με τις νέες αυτές υπηρεσίες, όπως παρέχονται από τα αρμόδια Υπουργεία, επιτελείται ένα ακόμα αποφασιστικό βήμα προς την πλήρη ψηφιοποίηση του υπηρεσιών μας, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.»
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την επίσημη ιστοσελίδα του auto.gov.gr ή να επικοινωνούν με τα κατά τόπους ΚΕΠ.
Γραφείο Τύπου
Γίνεται εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονικά γιατί να πάνε στο ΚΕΠ;
Συγνώμη, αλλά από την στιγμή που δεν διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο, δεν μπορούμε να μιλάμε για ψηφιακή υπηρεσία.
Αντί να πάμε στο Επαρχείο, θα πάμε στο ΚΕΠ…
Πάλι χρειάζεται δια ζώσης επαφή.
Ολα γίνονται από τον καναπέ σου.Αυτα είναι για άτομα που ακόμα στήνονται στην ουρά του ΑΤΜ να τραβήξουν λεφτά να πάνε μετά να στηθούν στη κινητή τηλεφωνία να πληρώσουν το τηλέφωνο μετά να στηθούν να πληρώσουν το ρεύμα και διάφορες άλλες ουρές μεταφέροντας απλά λεφτά.Αν είσαι από αυτούς έχεις πρόβλημα.Πηγσινε σε ΚΕΠ σαν τους αλλοδαπούς.
ήταν που ήταν ευγενικοί, τώρα θα υποδέχονται τους πολίτες με το χαμόγελο στα χείλη…
ο Ορισμός της ταλαιπωρίας του πολίτη, ενεργοποίηση εκπροσώπου, ενεργοποίηση κωδικων εισόδου στην υπηρεσία, ενεργοποίηση προσωρινών κωδικών για να ψωνισεις ηλεκτρονικά..Το απίστευτο στην ολη υπόθεση είναι ότι ιλα αυτά χρειαζονται Descpc…αξομα και οι λογιστές λένε ότι εθναι πολύπλοκο με πολλα παράπονα ατο υπουργείο..
Πέφτει, πέφτει ο πήχης.
να ξεκολλήσει τα e banking,να στείλει τις υποχρεώσεις του,ν αλλαξει το αυτοματοποιημένο σύστημα σε ενέργεια,τηλεφωνίες, ακόμα και να ψωνίσει τον μπλοκάρουν μέχρι να κανει ειδικές δηλώσεις ταυτοποιησης να μπει σε ειδικές διαδικασίες.
Άστε τα κυρά μου αν δεν είστε έτοιμοι.
Στο λεω απο πρώτο χέρι, θέλει χρόνο η επιβολή τετελεσμένων και όποιος έχει αναλογη εμπειρία ας μπει να το πει.
Δεκα ραντεβού έκλεισε ο άνθρωπος σε γνωστή ταλαιπωρία τραπεζα για ταυτοποίηση καλοκαιριάτικα με διπλό βάρδιες.
Την τύφλα της δεν έχει υπόψη η υπηρεσία.
Εδω στον λογαριασμό του e banking αν μπεις απο άλλο κινητό,σε μπλοκάρει.
Τα πάντα είναι φτιαγμένα για να τ ακουμπήσεις στο συγκεκριμένο επάγγελμα…αν με εννοείται.
Φαντάσου τι στοιχεία είχε ο φίλος σου.Αυτο ακριβώς θα γίνει.Να ξεκαθαρίσουν όλοι ποιοι είναι που είναι.Τελος το περίπου κσι οι παγαποντιες.1+1κανουν 2.Αυτα που περιγράφεις εινσι μπούρδες.Με ένα ραντεβού καθαρίζονται όλα .Ελα πες μας ότι εινσι καλύτερο το πλαστικοποιημένο χαρτί που είχε για ταυτότητα πρην και μπορεί να το αντιγράψει κσι ο τελευταίος λαθρομετανάστης.Ασχετο.Καλογερος είναι ο φίλος σου ή ζούσε σε βουνό;Όλα αυτά που λες έπρεπε να τα κάνει πρην να αλλάξει ταυτότητα .Βλημα.
Ο φίλος σου ψηφίζει;Το ξέρει ότι μπορεί να το κάνει και αυτό από το σπίτι του ή θα πάθει σοκ όταν το μάθει;