Πάνω σε… ρόδες το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος (φωτο)

0
136

Η καναδική Grocery Neighbour σκέφτηκε μια λύση ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός των κλασικών σούπερ μάρκετ: τη δημιουργία ενός κινητού σούπερ μάρκετ πάνω στις ρόδες ενός φορτηγού

Σε μια οικονομία που οι κανόνες περί αποστασιοποίησης λαμβάνουν πλέον κεντρικό ρόλο, πολλά αναμένεται να αλλάξουν και πολλές επιχειρήσεις θα αναγκαστούν να κάνουν καινοτομίες. Σε αυτές συγκαταλέγονται και τα σούπερ μάρκετ, καθώς καθημερινά συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό πελατών και υπάρχει σημαντικός κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού.

Ολοι θυμόμαστε τις εικόνες στα τέλη Μαρτίου με τις απίστευτα μεγάλες ουρές κόσμου έξω από τα σούπερ μάρκετ περιμένοντας τους πελάτες που βρίσκονταν μέσα στα καταστήματα για να ψωνίσουν αποθέματα προϊόντων, ώστε να περάσουν τη διάρκεια της καραντίνας με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα καταστήματα τροφίμων και οικιακών προϊόντων για νέες προμήθειες.

Ολα αυτά οδήγησαν την καναδική σταρτ-απ Grocery Neighbour να καταφύγει σε μια λύση ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός των κλασικών σούπερ μάρκετ: τη δημιουργία ενός κινητού σούπερ μάρκετ πάνω στις ρόδες ενός φορτηγού που από τη μια πλευρά θα είναι εντελώς ανοιχτό και θα μοιάζει ουσιαστικά με μια τεράστια καντίνα, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να βλέπει απέξω τα προϊόντα και θα τα αγοράζει χωρίς να μπαίνει και να συνωστίζεται σε κλειστό χώρο.

Πηγή φωτογραφίας: Grocery Neighbour

Όπως λέει ο 37χρονος ιδρυτής και CEO της εταιρείας, Φρανκ Σινόπολι, «τα πράγματα αλλάζουν, ο κόσμος είναι χαοτικός, αλλά μαζί με αυτά γεννιούνται και ευκαιρίες». Ζώντας και ο ίδιος τις δυσκολίες και τις νέες προκλήσεις που δημιούργησε η πανδημία, του γεννήθηκε η ιδέα για το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος.

Ο Σινόπολι αναφέρει ότι τα φορτηγά με μήκος σχεδόν 16 μέτρων είναι ειδικά κατασκευασμένα για το Covid-19. «Θα είναι σαν μια διαδρομή με λεωφορείο», εξηγεί, καθώς τα φορτηγά θα ακολουθούν συγκεκριμένες διαδρομές και δρομολόγια. Μια εφαρμογή θα ειδοποιεί τους κατοίκους όταν το φορτηγό που θα στελεχώνεται με έναν εργαζόμενο και έναν οδηγό θα σταματά σε κοντινά σημεία.

Το φορτηγό θα είναι ανοιχτό και στα δύο του άκρα. «Θα περπατάς σαν μέσα σε μια σήραγγα», εξηγεί. Οι καταναλωτές θα μπαίνον από το πίσω μέρος και θα βγαίνουν από το μπροστινό.
Θα μπαίνουν το πολύ 5 πελάτες τη φορά και θα περνούν 5 λεπτά μέσα στο κινητό κατάστημα που θα έχει μόνο έναν διάδρομο με κρέατα, τυριά, προϊόντα οικιακής χρήσης και μερικά αποξηραμένα προϊόντα.

Κάθε πελάτης θα σπρώχνει ένα καροτσάκι που θα ξεδιπλώνει μέσα από τον τοίχο, θα περνάει με μια ράγα από τον διάδρομο και στο τέλος θα ξαναδιπλώνει στον απέναντι τοίχο όπου και θα αποστειρώνεται αυτομάτως μόλις πάει ο επόμενος πελάτης να το πάρει.

Σε κάθε περίπτωση, τα σούπερ μάρκετ έχουν αναγκαστεί να αλλάξουν στρατηγική με αύξηση των παραδόσεων κατ’ οίκον των προϊόντων τους, λόγω Covid-19, αλλά και του αυξανόμενου ανταγωνισμού απο τεχνολογικές εταρείες όπως η  Uber και η  Amazon.

newmoney.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ