Από την κ. Έλενα Κουντουρά, αναπληρώτρια Υπουργό Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού και τον Captain Xu Lirong, Πρόεδρο της China COSCO Shipping Corporation Limited, εγκαινιάσθηκε ο νέος Προβλήτας κρουαζιέρας Αγίου Νικολάου στο λιμάνι του Πειραιά σήμερα, Δευτέρα.
Παρόντες επίσης ήταν o κ. Μώραλης Ι., Δήμαρχος Πειραιά, ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Πιτσιόρλας Σ., o Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κ. Γαβρίλης Γ., βουλευτές, Γενικοί Γραμματείς και άλλοι επίσημοι προσκεκλημένοι.
Το έργο ολοκλήρωσε επιτυχώς η ΤΕΚΑΛ ΑΤΕ σε συνεργασία με τη Ναυτιλιακή Τεχνοδομική μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο.
Το έργο κατασκευάστηκε με πλωτά κιβώτια οπλισμένου σκυροδέματος και δίνει μια επιπλέον θέση πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων άνω των 250 μέτρων αφού έχει μήκος 284μ. και βάθος -11 ενώ ο χερσαίος χώρος είναι 8,415 τ.μ. Έτσι οι συνολικές θέσεις παραβολής για πρόσδεση κρουαζιερόπλοιων διαμορφώνονται σε 10 (ανάλογα του μεγέθους των πλοίων).
Στο πλαίσιο της νέας σύμβασης παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο, ο ΟΛΠ Α.Ε. πρόκειται να υλοποιήσει μια σειρά από μεγάλα επενδυτικά έργα τα οποία πρόκειται να καταστήσουν το λιμάνι του Πειραιά το κορυφαίο λιμάνι κρουαζιέρας της Μεσογείου.
Πηγή: tornosnews.gr
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΤΡΕΝΑΚΙΑ!!
Ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο τουρίστες ζει ο Βόλος, εξαιτίας της άφιξης και άλλων κρουαζιερόπλοιων μέσα στο διήμερο 15 και 16 Οκτωβρίου, παρά το γεγονός ότι η θερινή τουριστική σεζόν έχει τελειώσει. Χθες κατέπλευσε το υπό γαλλική σημαία κρουαζιερόπλοιο «Astoria» προερχόμενο από την Νάξο και το βράδυ απέπλευσε με προορισμό την Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας 415 Γάλλους τουρίστες και 265 μέλη πληρώματος. Σήμερα το πρωί στις 7 κατέπλευσε το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Costa Neoclassica» με ιταλική σημαία, στο οποίο επιβαίνουν 1.797 επιβάτες και 765 μέλη πληρώματος. Το ιταλικών συμφερόντων κρουαζιερόπλοιο έφθασε στον Βόλο προερχόμενο από το Ναύπλιο και αναχωρεί το βράδυ για τον Πειραιά. Αν και η αγορά του Βόλου είναι σήμερα κλειστή, οι χιλιάδες τουρίστες επισκέπτονται μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, τα μοναδικά χωριά του Πηλίου, ενώ αρκετοί ταξίδεψαν και ως τα Μετέωρα για να θαυμάσουν το θαύμα της φύσης. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου έχουν καταπλεύσει στο λιμάνι του Βόλου 7 κρουαζιερόπλοια μεταφέροντας συνολικά περισσότερους από 7.000 τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή.http://www.pronews.gr/portal/20161016/economy/elliniki-oikonomia/3/gemise-toyristes-o-volos-apo-ta-kroyazieroploia-7-mono-proto
αυτο να το αφιερωσεις στο φασιστερο βουλευτη που εδωσε 4.οοο.οοο ευρω για να κανει χοτ σποτ αντι για μωλο κρουαζιεροπλοιων χαλβα ε χαλβα
ΜΟΝΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ;
τοσο κακο ηταν το σχολιο σου και το εγραψες ανωνυμα ? δηλαδη αν εβαζες το ονομα σου θα γινοταν κατι ?
Ο ΜΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΠΝΟΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ.
ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.
στην ΚΩ.οπως η ροδος,τα χανια,και τωρα το απριλιο 2016 η κερκυρα.αν μπορεις μαζι με το υπουργειο τουρισμου να κανετε την κω ΒΑΣΗ ΤΗΣ RYANAIR και ολοι θα σε ευγνωμονουμε για το καλο που θα κανεις στο νησι.επισης φτιαξε τον μολο για κρουαζιεροπλοια μεγαλωνοντας την προβλητα κατα 180 μετρα προς την πολεμικη σκαλα να εχουμε τουρισμο χειμωνα καλοκαιρι.τοσα εκατομυρια ευρω δινεται στους προσφυγες.κανε κατι για το νησι.βαλε κω αθηνα με 20 ευρω αεροπορικως με astra ,ellinair,easy jet,ryanair κλπ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΧΟΤ ΣΠΟΤ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΛΕΡΟ ΚΑΛΥΜΝΟ ΧΙΟ ΣΑΜΟ ΜΥΤΗΛΗΝΗ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΥΛΟ.ΒΑΛΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΟΛΑΝΔΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΡΩΣΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΣΥΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΚΩ.
λόγω χαμηλής πληρότητας, και υψηλού κόστους;μηπως λογω ανικανοτητας,αδιαφοριας του κυριτση;ο κυριτσης ειναι υπευθυνος για την οικονομικη καταστροφη του νησιου.αυτος ειναι υπευθυνος για το διωξιμο της ryanair.κυριτσης,καισερλης αυτοι οι δυο κυνηγησαν την ryanair απο το νησι.ο μολος που ειναι που θα εκαναν καισερλης,κυριτσης;και οι δυο μονο την παρτη τους την τσεπη τους αυτη ειναι η αληθεια.
Ο ΚΑΜΑΤΕΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΧΟΤ ΣΠΟΤ ΣΤΟ ΠΥΛΙ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΤΑΙ.
Ένα σημαντικό έργο κρουαζιέρας παίρνει το δρόμο της ολοκλήρωσης με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ. Ο ΟΛΠ ενέκρινε το αποτέλεσμα του πρόσφατου διαγωνισμού (21.07.2015) για την ανάδειξη αναδόχου του έργου «Ολοκλήρωση του έργου: Κατασκευή νέου κρηπιδότοιχου εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιωνπεριοχής Αγ. Νικολάου Κεντρικού Λιμένα Πειραιά», προϋπολογισμού μελέτης 3.720.000,00 ευρώ με Φ.Π.Α. Ανάδοχος αναδείχθηκε η ΤΕΚΑΛ ΑΤΕ. Να σημειωθεί ότι το έργο μετά από αρκετές καθυστερήσεις λόγω πολλών προβλημάτων αναμένεται να ολοκληρωθεί έως τις 31-12-2015 και θα αυξήσει τη δυνατότητα πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων καθιστώντας τον Πειραιά ένα μεγάλο και σύγχρονο κόμβο στη Μεσόγειο στον τομέα εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων.
κυβερνηση, τους υπουργους, κλπ.με ολους μαλωνει και εργο δεν γινεται στο νησι.ΔΗΜΑΡΧΕ ΕΙΣΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ.ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΛΕΟΝ.
ειναι αδιαφορος;
ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΣΚΑΛΑ ΚΑΤΑ 200 ΕΩΣ 300 ΜΕΤΡΑ.Ηλίας Στεφανάτος (Πλοίαρχος): Αντιπρόταση για το κεντρικό λιμάνι ΦΩΤΟ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ :http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=388179
οτι προλαβουμε και αρπαξουμε.
λογω ανικανοτητας,αδιαφοριας του κυριτση.
ΤΥΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙΣ.
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΣΑΙ.
το ακταιον.τι κανεις;
Γιατί οι άλλοι δήμοι εντάσσουν έργα υποδομών στο ΕΣΠΑ και ο Δήμος μας δεν μπορεί? Γιατί δεν εντάσσει ο Δήμος μας την προβλήτα – μολο Κρουαζιερόπλοιων στο ΕΣΠΑ? Γιατί οι δημοτικές παρατάξεις δεν προτείνουν στην περιφέρεια αναπτυξιακά έργα οπως ο μολος για ένταξη στο ΕΣΠΑ?
Κύριοι της Δημοτικής Αρχής και Κ. Πρόεδρε του Λιμενικού Ταμειου Κώ, Όντας στέλεχος μιας απο της μεγαλύτερες εταιρείες Κρουαζιέρας και πλέον κάτοικος της Κώ τα τελευταία 10 χρόνια, θα ήθελα και εγω απο την θέση του Πλοιάρχου, να εκφράσω τις απόψεις μου αλλά και να προτείνω κάποιο εναλλάκτικο σχέδιο για την κατασκευή του νέου προβλήτα. Παρακολουθώντας την παρουσίαση του Κ. Καθηγητή, εχω επισημάνει κάποια σημεία τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του έργου όχι τοσο κατασκευαστικά αλλά λειτουργικά μιας και το λειτουργικό της υπόθεσης είναι και το ζητούμενο. Πολύ σωστά ειπώθηκε ότι την καλοκαιρινή περίοδο οι επικρατούντες άνεμοι ειναι ο ΒΔ και ο Β. Το πρόβλημα που προκύπτει από την υιοθέτηση της προτάσεως επέκτασης της Σκάλας Πολεμικού είναι το ότι ο ΒΔ άνεμος ( σημειωτέον και ο πιο δυνατός ) θα προσπύπτει στο πλοίο σε γωνία 90 μοιρών, ότι χειρότερο για να προσεγγίση ένα πλοίο ή και ακόμα για να παραμείνει στο λιμάνι. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι Πλοίαρχοι ματαιώνουν την προσέγγιση τους σε λιμάνια με τέτοιες διατάξεις προβλήτων ( Μύκονος, Ρόδος κλπ ) και είτε ακυρώνουν την διαμονή τους στο λιμάνι είτε αναγκάζονται να αγκυροβολούν χρησιμοποιώντας τις Βάρκες τους για να εξυπηρετήσουν τους επιβάτες τους το λεγόμενο Tendering, μια πρακτική ανάγκης που όμως δεν είναι αρεστή στους επιβάτες. Όσο και αν ακούγεται παράξενο, ακόμη και ένα πλοίο των 90.000 τόννων, πλοία για τα οποία θα είναι σχεδιασμένος ο προβλήτας, αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με κάθετο άνεμο της τάξης των 6-7 μποφώρ, που δεν είναι καθόλου ασυνήθης το καλοκαίρι. Ένα άλλο πρόβλημα της προμελέτης είναι το τελικό ωφέλιμο μήκος προσδέσεως του πλοίου. Τα πλοία που θέλουμε να προσελκύσουμε είναι της τάξεως των 90.000 τόννων με ολικό μήκος 295 – 300 μέτρα και πλάτος 32 – 40 μέτρα. Με την προτεινόμενη διατάξη το περι το ήμιση του πλοίου δεν θα εφάπτεται του προβλήτα κάνοντας την πρόσδεση απαγορευτική. Τα πλοία είναι ασφαλή προσδεδεμένα όταν εφάπτονται στον προβλήτα σε μήκος μεγαλύτερο των 2/3 του ολικού τους μήκους ή στο 1/3 με τα άκρα τους να προεξέχουν εξίσου με την προυπόθεση ότι υπάρχουν ικανά σημεία προσδέσεως για τα 8 απαιτούμενα σχοινιά τόσο στην πρώρη όσο και στην πρύμνη. Η προτεινόμενη διάταξη απαιτεί περίπου το ήμιση του πλοίου να προεξέχη του προβλήτα χωρίς σημείο επαφής και με μέσο προσδέσεως την άγκυρα και μόνο. Σας διαβεβαιώ ότι κανένας Πλοίαρχος δεν θα δεχθεί να κάνει τέτοιου είδους πρόσδεση ιδιαίτερα με ισχυρό πλευρικό άνεμο. Ένα τέτοιου μεγέθους πλοίο θ’αποβιβάζει περί τους 2500 επιβάτες και 1000 μέλη πληρώματος, συνολικά 3500 άτομα. Ο χώρος υποδοχής πρέπει να είναι τουλάχιστον της τάξεως του 1-2 στρεμμάτων με είσοδο και ξεχωριστή έξοδο ικανές να δεχθούν μαζική αποβίβαση. Το πρόβλημα που προκύπτει στην Σκάλα, είναι το ότι ο μοναδικός παραλιακός δρόμος προς το λιμάνι τον οποίο χρησιμοποιούν καθημερινά και οι περισσότεροι κάτοικοι του νησιού, θα παρουσιάζει κυκλοφοριακή συμφόρηση με τα δεκάδες τοπικά αυτοκίνητα που τον διασχίζουν καθημερινά αλλά και με τα επιπλέον δυσκίνητα λεωφορία και δεκάδες Ταξί που οι επιβάτες του πλοίου θα χρησιμοποιουν. Έχοντας εκατοντάδες ανθρώπων να διασχίζουν τις διαβάσεις προσπαθώντας να μεταβούν στο κέντρο ( Κάστρο, Πλάτανο κλπ. ) αλλά και να επιστρέφουν στο πλοίο, η κατάσταση θα είναι ακόμα χειρότερη πόσο μάλλον αν τελικά προχωρήσει και η διπλή κυκλοφορία στον παραλιακό δρόμο περι του λιμένος. Το μεγαλύτερο μερίδιο για την επιτυχία είναι οι αναμνήσεις και οι εικόνες που θ’αποκαμοίσουν οι επισκέπτες μας και όχι τόσο το σχήμα ή το μέγεθος του προβλήτα. Αυτό είναι μέρος της αξιολόγησης του Πλοιάρχου που είναι και αυτός όπου θα δώσει το πράσινο φώς στην εταιρεία ώστε το πλοίο να προσεγγίση ή να συνεχίζει να προσεγγίζει και στο μέλλον. Η πρόταση του Κ. Καθηγητή για την ρίψη ογκολίθων στον προβλήτα περι του κάστρου δεν είναι μόνο σωστή αλλά και επιτακτική για την επιβίωση του κάστρου. Επίσης η κατακρέμνηση του κάθετου μικρού προβλήτα μέσα στο λιμένα, όσο και του ΄΄δοντιού΄΄ στην ΝΑ γωνία, είναι επιβεβλημένες. Ιδανικο θα ήταν και η απομάκρυνση της Σκάλας ή έστω η σμυκρινσή της μιας η χρησιμότητά της είναι μηδαμινή. Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα, περιγράφεται με πραγματικές διαστάσεις μια πρόταση διαμόρφωσης του ήδη υπάρχοντος κεντρικού προβλήτα ετσι ώστε να μπορουν με ασφάλεια να προσδενουν 2 πλοία μην έχοντας τις αρνητικές επιδράσεις του καιρού μιας και ο άνεμος θα ειναι παράλληλος ή 45 μοίρες προς το πλοίο δηλαδή την ελάχιστη δυνατή επίδραση. Με αυτο τον τρόπο ο κεντρικος προβλήτας επιμηκύνεται κατα 175μ, πάνω σε πασσαλοδομή με ύψος όχι μεγαλύτερο των 2.5μ από την επιφάνεια ομοίως με την Σκάλα Πολεμικού και επιπροσθέτως έχουμε και ένα κομμάτι μήκους 20-30μ στο οποίο θα ενσωματωθούν 4 σημεία προσδέσεως των σχοινών του πλοίου ( mooring dolphins ). Χρησιμοποιείται τμήμα 100μ του ήδη υπάρχοντος προβλήτα οπότε έχουμε ολικό ωφέλιμο μήκος 275μ όπου το πλοίο θα εφάπτεται στον προβλήτα και 30 επιπλέον μέτρα για ασφαλές δέσιμο με προοπτική και την υποδοχή πλοίων με ολικό μήκος 315μ. Με μια σωστή χωροθέτηση του λιμένος μπορούμε να έχουμε τις εγκαταστάσεις υποδοχής επισκεπτών ( passenger terminal ) οι οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και κατά τους χειμερινούς μήνες απο τους κατοίκους του νησιού για απο/επιβίβαση στα τοπικά πλοία της γραμμής.
Το έχω γράψει και παλαιά. Και η κρουαζιέρα είναι τουρισμός. Όχι μόνο τα τσάρτερ και Α.Ι. Αν θυμάστε πέρσι γράφτηκε ότι ένας μέσος επιβάτης κρουαζιέρας ξοδεύει μ.ο. 67 δολάρια μέσα σε 6- 7 ώρες στο λιμάνι. Ο ίδιος επισκέπτης που μένει σε Ξενοδοχείο με Α.Ι, πληρώνει μ.ο. 62 δολάρια το 24ωρο !!! Όσοι ξέρετε μαθηματικά, κάντε την διαίρεση. Ο ένας δεν κοστίζει τίποτε (περαστικός) και ο άλλος διαμένει, τρώει, πίνει. Περισσότερα έργα και λίγα λόγια άρχοντες
ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ
Πρώτη εφαρμογή στη Νορβηγία.περισσοτερα εδω: http://188.226.151.108/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/item/1808-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA-%CE%B4-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B2%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B1
Σε προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου αναδεικνύεται η Σαντορίνη, δικαιώνοντας όλους όσοι έλαβαν πρωτοβουλίες για την καθιέρωση του προορισμού σε δωδεκάμηνο. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος των ξενοδόχων του νησιού Μανόλης Καραμολέγκος επισήμανε ότι ο μήνας Οκτώβριος είναι ο καλύτερος όλων των εποχών ενώ η χρονιά έχει επιμηκυνθεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου. Οι πτήσεις γίνονται κανονικά στην Σαντορίνη με μεγάλες πληρότητες, τονίζει ο κ. Καραμολέγκος, ενώ ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα νέα και για τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Δεκέμβριο θα είναι ανοιχτά 140 ξενοδοχεία, ενδεικτικό της δυναμικής που έχει ο προορισμός στους ταξιδιώτες από όλα τα μέρη του κόσμου. Το θαύμα της Σαντορίνης…μόνο τυχαίο δεν είναι, σημειώνει ο κ. Καραμολέγκος, τονίζοντας ότι οι επικοινωνικές δράσεις προβολής του νησιού που εκκίνησαν δυναμικά το 2013 αποδίδουν καρπούς. «Μάλιστα, μόνο τα κόστη διαμονής των δημοσιογράφων από όλον τον κόσμο ανέρχονται σε 250.000 ευρώ» αναφέρει και καταλήγει: «Τώρα αποδίδουν όλες αυτές οι ενέργειες».
Με την παρουσία του καθηγητή του Πολυτεχνείου κ. Σαμψών Αζοράκου πραγματοποιήθηκε χθες στη μαρίνα Κω σύσκεψη της προϊσταμένης και στελεχών των Τεχνικών Υπηρεσιών, του Λιμενικού Ταμείου και της μαρίνας με στόχο τον συντονισμό των υπηρεσιών για την ολοκλήρωση του συνόλου των μελετών που θα κατατεθούν για την αδειοδότηση των έργων του μόλου των κρουαζιερόπλοιων, της επέκτασης της μαρίνας και της ανάπλασης του ενδιάμεσου παραλιακού μετώπου. Ο Δήμαρχος Κω Κώστας Καΐσερλης και ο Αντιδήμαρχος Νικηταράς Θεοδόσης επεσήμαναν την κρισιμότητα των δύο προσεχών μηνών στην διάρκεια των οποίων θα ολοκληρωθούν όλες οι μελέτες μεταξύ των οποίων οι ηλεκτρομηχανολογικές, οι περιβαλλοντικές και οι συγκοινωνιακές. Επίσης αποσαφηνίστηκε πλήρως η στόχευση του εύρους της έκτασης της μαρίνας που θα φιλοξενεί επιπλέον 560 τουριστικά γιοτ μικρού και μεγάλου μήκους. Παράλληλα ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μιλτιάδης Φάκκος και ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιωργαράς Αντώνης ανέλαβαν την ευθύνη τεκμηρίωσης των προτάσεων χρηματοδότησης των έργων που υπολογίζεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2013 εάν λάβουμε υπόψη ότι οι σχετικές αδειοδοτήσεις μετά την κατάθεση των φακέλων με τις μελέτες απαιτούν μεγάλο χρόνο. Πηγή : Στο δρόμο της υλοποίησης μόλος και επέκταση μαρίνας | Η ΡΟΔΙΑΚΗ http://www.rodiaki.gr/article/224631/sto-dromo-ths-ylopoihshs-molos-kai-epektash-marinas#ixzz4NL2VY6IY Follow us: @irodiaki on Twitter | efimeridarodiaki on Facebook