Π. Αβρίθης: Η κρουαζιέρα δίνει μία τόνωση στην οικονομική ζωή της πόλης και έχει μέλλον για το νησί της Κω!

22
9080

Για την κρουαζιέρα και τις δυνατότητες που προσφέρει στο νησί μας, μίλησε στην κάμερα του Kos Tv, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κω, Παναγιώτης Αβρίθης.
«Η κρουαζιέρα δίνει μία τόνωση στην οικονομική ζωή της πόλης και έχει μέλλον για το νησί της Κω!», τονίζει ο κ.Αβρίθης, προσθέτοντας πως φέτος θα επισκεφθούν την Κω πολλά κρουαζιερόπλοια και πως ο τουρισμός από αυτά φαίνεται πως είναι αυτός που δίνει πραγματικά μία τόνωση στην οικονομική ζωή της πόλης. «Το αποτύπωμα στην πόλη και στην επιβάρυνση της λειτουργίας της πόλης , είναι πολύ μικρό και πρέπει να στοχεύσουμε εκεί» δηλώνει, υπερτονίζοντας πως η κρουαζιέρα είναι το μέλλον για την πόλη της Κω!
Ο κ.Αβρίθης δήλωσε πως είναι σε απόλυτη συνεργασία και συνεννόηση με τον Παναγιώτη Τζαμάλη , θεωρώντας πως πρέπει να υπάρχει βοήθεια στους επιχειρηματίες του τουρισμού και πως έχουν πρόγραμμα να επισκεφτούν τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν αυτά τα πλοία και εκπροσωπούν τις εταιρείες που διοργανώνουν αυτές τις εκδρομές, προκειμένου να βρεθεί η χρυσή τομή στο θέμα προσφοράς και ζήτησης , ανοίγοντας έτσι ένα δίαυλο επικοινωνίας, με απώτερο σκοπό την άνοδο της κρουαζιέρας στην Κω.
Όσον αφορά την ύπαρξη κατάλληλου μώλου για να δένουν τα κρουαζιερόπλοια, ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ, ανέφερε πως τα αποτελέσματα δείχνουν πως δεν είναι αποτρεπτική η απουσία του καθώς και οι ίδιες οι εταιρείες επιθυμούν να γίνεται η μεταφορά των επιβατών, με τον παραδοσιακό τρόπο, χρησιμοποιώντας τις λεγόμενες «λάντζες» (μικρά σκάφη τα οποία μεταφέρουν τους επιβάτες από τα κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι), αρκεί φυσικά να υπάρχουν οι απαραίτητες ευπρεπείς προϋποθέσεις για αυτές, φτάνοντας στο λιμάνι.

πηγή: https://www.kostv.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

22 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Οι εταιρείες θέλουν να μεταφέρουν τους επιβάτες στον προορισμό με λάτρες? Δεν νομίζω Παναγιωτη Αβριθη. Όταν υπάρχουν υποδομές οι εταιρείες θέλουν να δένουν τα πλοία λίγο κόστους και διευκόλυνσης των επιβατών να αποβιβαστουν . Μην λέμε και ότι θέλουμε

  2. Παναγιώτη τι ανακάλυψες το 2024;Ασχολείσου με πράγματα που ξέρεις και είσαι καλός .Μην χαλάς το όνομα σου μπαίνοντας σε χωράφια που δεν ξέρεις.Δεν υπάρχει λόγος ούτε το χρειάζεσαι.

  3. κοτέτσι το λιμάνι.σεγκεν σε τσαντηρια.αιθουσα αναχωρήσεων στο λιμάνι προκατ.ουγκαντα το λιμάνι.περα βρέχει ο δήμος Κω.

  4. ΚΥΡΙΕ ΑΒΡΙΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΡΩΧΟΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60 ΠΟΥ ΒΓΕΝΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΤΖΕΣ ΑΠΩ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΑΛΛΑ .,,…………….. Ο ΝΩΟ ΝΟΗΤΩ

  5. Εγκρίθηκε την 19/4/2023 από το διοικητικό συμβούλιο του ΔΛΤ η σχεδιαστική πρόταση που θα συμπεριληφθεί στο υπό εκπόνησή του ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ λιμένα Κω.τΙ ΕΓΙΝΕ? …….Χρειαζεται Προεκταση της υπαρχουσας προβλητας προς την πολεμικη σκαλα μηκους 200 μετρα.προυπολογισμος 8.000.000 ευρω.χωρις ΜΟΛΟ δεν υφισταται κρουαζιερα.η Αλικαρνασος απεναντι εχει 600 αφιξεις κρουαζιεροπλοιων που δενουν στον μολο καθε καλοκαιρι!!!!!

  6. Βλέποντας την επίσκεψη του Δούση στην Κω και βλέποντας την πολυτέλεια των πεντάστερων αναρωτιέμαι βλέποντας τις ουρές στον ήλιο στο λιμάνι βλέποντας τους δρόμους τα σκουπίδια παντού τα χορτάρια στα παρτέρια τι εντύπωση κάνουμε στους επισκέπτες του νησιού μας.

  7. Παναγιώτη………μάντεψε αν γινόταν αύριο δημοτικές εκλογές, ποιοί θα πήγαιναν να βρουν τον Γεώργιο…….δηλαδή «σπίτι τους»!!!!!!

  8. Τα έχω γράψει πολλές φορές, ότι σχετικό για την κρουαζιέρα. Τις αρκετές ώρες που παραμένει το πλοίο στο λιμάνι, καλύτερα στον μώλο, ανάλογα τους επιβαίνοντες, επιβάτες και πλήρωμα, το 80 με 90% θα κατέβουν στην πόλη για βόλτα, αγορά, ένα καφέ/ποτό, φαγητό, για μπάνιο στη θάλασσα και αν υπάρχουν εκδρομές. Το νησί μας με τον θαυμάσιο καιρό, έστω και ζέστη, προσφέρεται για όλα αυτά. Τύχαμε στην Βενετία σαν σήμερα, έριχνε καρεκλοποδαρα και δεν είχε μείνει ψυχή a bordo. Έδωσα και την ομπρέλα μου.

  9. ο δημοσ κω το δλτ για το λιμανι (μαστερ πλαν) που πηγε ? εγιναν αερας?

  10. 2017…1)Απορρίφθηκε απο το υπουργείο η πρόταση της δημοτικής αρχής για τον σχεδιασμό νέων λιμενικών εγκαταστάσεων λόγω έλλειψης αναπτυξιακού προγράμματος(MASTER PLAN). Η δημοτική αρχή ανέφερε ότι ειναι στην διαδικασία ανάθεσης του αναπτυξιακού προγράμματος.Εφημερίδα Βήμα της Κω 17-10-2017.Από πότε είναι στην διαδικασία ανάθεσης ? Από το 2013? Το αναπτυξιακό πρόγραμμα (MASTER PLAN) εγκεκριμενο με απόφαση του δημοτικού συμβουλείου έπρεπε να υποβληθεί απο το 2014 στο υπουργείο βάσει του νόμου Ν. 4150/2013, (ΦΕΚ Α’ 102/2013) άρθρο 44 απο το ΔΛΤ ΚΩ .
    2)Κύριοι της δημοτικής αρχής υπάρχει το αναπτυξιακό πρόγραμμα (MASTER PLAN) εγκεκριμενο με απόφαση του δημοτικού συμβουλείου που έπρεπε να υποβληθεί απο το 2014 στο υπουργείο ? Η προηγούμενη δημοτική αρχή τι έκανε? Η τωρινή δημοτική αρχή τι έκανε για αυτό ? Διαπιστώνεται η απραξία και η αδιαφορία των δημοτικών αρχών προηγούμενων και τωρινής.3)Εγκρίθηκε την 19/4/2023 από το διοικητικό συμβούλιο του ΔΛΤ ΚΩ η σχεδιαστική πρόταση που θα συμπεριληφθεί στο υπό εκπόνησή του ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ λιμένα Κω.Το ΜΑΣΤΕΡ ΠΛΑΝ πλεον τεθηκε στο αρχειο!!!!! και χαθηκε η χρηματοδοτηση!!!!!

  11. 1. Σε ποιες υποδομές θα προσδέσουν τα 200 και 300 μετρά πλοία.
    2. Σε ποιο οδικό δίκτυο θα βγάλεις 2000 και 3000 άτομα με ένα η δυο μεγάλα καραβιά.
    3. Ο εμπορικός λιμένας ο λιμένας τον δρομολογιακών ο τελωνειακός έλειχες τι είναι αυτά που λέτε και κάνετε, δείτε άλλες χώρες τι κάνουν παράδειγμα στην καραϊβική εμείς θα εφεύρουμε τον τροχό υπάρχουν έτοιμες λύσης.
    4. Γιατί να μην έχουμε υδατοδρόμιο;.
    Απλες ερώτησης κάνω και περιμένω απαντήσει από όλους στο αν είμαι παράλογος.

  12. χρειαζεται η προεκταση του μολου προσ την πολεμικη σκαλα για να δενει με ασφαλεια 1 κρουαζιεροπλοιο.αυτο λεμε.

    • μονάχα αυτό είναι; οδικό δίκτυο συν όλες οι άλλες υποδομές που χρειάζονται το βάθος του λιμένα μπορεί και με βοριά και με νότια να δέσει

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ